En je zak slinger je dan gewoon het raam uit?quote:
donderdag denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:49 schreef engine het volgende:
Zouden ze het ook vanavond nog bekend maken aan de bewoners?
Ik snap er niks van....zie in ene drie of vier gillende meiden van blijdschap....quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:49 schreef engine het volgende:
Nee, ik vermoed pas uitzending van donderdag of vrijdag waarin wij het zien, daarna de bewoners. Dan gaat ook de stemronde open.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:49 schreef engine het volgende:
Vind het geen slimme keuze op woensdag al.quote:
wat ?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:49 schreef engine het volgende:
Dan krijg je weer de situatie dat wij alles al weten (hoor je toch) en het nog op tv moet komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed pas uitzending van donderdag of vrijdag waarin wij het zien, daarna de bewoners. Dan gaat ook de stemronde open.
Fixedquote:
Gaat toch juist andersom eerst de bewoners dan pas wijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed pas uitzending van donderdag of vrijdag waarin wij het zien, daarna de bewoners. Dan gaat ook de stemronde open.
ik vind het ook laatquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het geen slimme keuze op woensdag al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |