quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Stel je voor dat je NET je stream start op vol volume .... zoals ik.
altijd weer je volume zacht zettenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
De schuld van al dat gefluister gisteren..
Geen emmer bij de hand hebben tijdens het streamen... Amateurquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:46 schreef Ireth het volgende:
Kan niet eens ff rustig piesen, mis gelijk alle commotie
Ik leer dingen 'the hard way'.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd weer je volume zacht zetten
Dat van Nawel zou ik ook doen als overal bechamelsaus overheen zatquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:45 schreef b_engeltje het volgende:
Jullie wel eens opgevallen dat als iemand iets tegen grace verteld ze vaak antwoord met heb ik ook en dan een verhaal erachteraan
En dat nawel muist tijdens haar eten
Ze brengt een hap naar der mond brengt neemt daar een heel klein hapje van, legt dan der vork weer in der bord en speelt wat met het eten
Na een tijdje bied ze het restant van haar eten aan andere aan , of laat het gewoon staan..
Oftewel ze eet niet/slecht waardoor ik het niet zo vreemd vind dat ze de hele dag "ziek" op bed/bank hangt
Leroy heeft hem gekniptquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het is net of bij Salar zijn toupetje scheef zit
Dat eerste hoorde ik vooral bij Kitty, zal eens opletten maar vaak zie ik andere stream en niet Grace en doe ik niet eens expres en dat tweede hadden ze het net over hiero, is raar ja, zal wel of een eet stoornis hebben of overdag te veel eten of bepaalde dingen niet lusten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:45 schreef b_engeltje het volgende:
Jullie wel eens opgevallen dat als iemand iets tegen grace verteld ze vaak antwoord met heb ik ook en dan een verhaal erachteraan
Ze brengt een hap naar der mond brengt neemt daar een heel klein hapje van, legt dan der vork weer in der bord en speelt wat met het eten
Na een tijdje bied ze het restant van haar eten aan andere aan , of laat het gewoon staan..
Oftewel ze eet niet/slecht waardoor ik het niet zo vreemd vind dat ze de hele dag "ziek" op bed/bank hangt
Dat van Grace was mij nog niet echt opgevallen. Al geloof ik het meteen, ze is wel veel aan het woord soms maar vind het nog niet echt storend.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:45 schreef b_engeltje het volgende:
Best wel handig zo'n stomaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen emmer bij de hand hebben tijdens het streamen... Amateur
Je kunt ook gewoon maar een klein beetje opscheppen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat van Nawel zou ik ook doen als overal bechamelsaus overheen zat
Nee net ook met het toetjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat van Nawel zou ik ook doen als overal bechamelsaus overheen zat
Inderdaad, niet zo COSsen:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen emmer bij de hand hebben tijdens het streamen... Amateur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |