SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Alweer?quote:
Bedden komen niet overeen met wat de cijfers eerder vandaag vertelde.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dit is niet goed. Die +5 op de IC met 11 opnames is van gisteren.
En exact dezelfde besmettingen als gisteren."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Desondanks voor dag 2 op rij 40-45-genot.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maximale records gehaald in Excel?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef OProg het volgende:
Dit is niet goed. Die +5 op de IC met 11 opnames is van gisteren.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Exact.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef OProg het volgende:
Dit is niet goed. Die +5 op de IC met 11 opnames is van gisteren.
Klopt geen hout van.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zijn dezelfde cijfers als gisteren. Klopt dus niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Desondanks voor dag 2 op rij 40-45-genot.![]()
Goffer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn dezelfde cijfers als gisteren. Klopt dus niet."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jep.quote:
Klopte geen moer van.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe hoog we vandaag zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Ben benieuwd hoe hoog we morgen en donderdag zitten![]()
![]()
Dat ook. Maar meer omdat woensdag en donderdag de hoogste vaak zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe hoog we vandaag zitten
Twiddel![]()
Veel te laagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik schrok al, 42K is wel heel bedroevend.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Echt he, elke keer. Zit Putin daar weer achter? Het land destabiliseren met chaos en desinformatie. Boze bevolking die nergens heen kan en dus meer stookt, hogere kosten en daarna van de situatie gebruik maken door Oekraļne te annexeren.quote:
4d chess dit![]()
Alriiiiiiiiight...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Echt he, elke keer. Zit Putin daar weer achter? Het land destabiliseren met chao en desinformatie. Boze bevolking die nergens heen kan en dus meer stookt, hogere kosten en daarna van de situatie gebruik maken door Oekraļne te annexeren.
4d chess dit
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
"De computer heeft moeite met zulke grote getallen"![]()
![]()
Of kim jung un om onze crypto's te stelen voor de Euro valt? Of het systeem is gewoon weer eens kut. Who knows:)quote:![]()
Wat houden die storingen dan eigenlijk steeds in? Crashen hun servers dan of zo? Waarom is dat zo slecht? Maak je verder toch nergens mee. Ja, oké, bij de belastingdienst.![]()
rivm@zonnet.nlquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef Questular het volgende:
Knaken internet van de overheid. Betaal je weinig dan krijg je poep.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
FOK! Servers nuquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ze delen het fok serverpark.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat houden die storingen dan eigenlijk steeds in? Crashen hun servers dan of zo? Waarom is dat zo slecht? Maak je verder toch nergens mee. Ja, oké, bij de belastingdienst.What can change the nature of a man?![]()
Het FOK OMT wordt ook steeds betrouwbaarder dan het "echte" OMT.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Het FOK OMT werd genoemd. @:Oliver23![]()
Het aantal volgers van Cijfertjesman loopt ook ineens hard op. Uiteindelijke doel moet wel 4045 volgers worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Overheid in het algemeen heeft een behoorlijk slechte ICT. Mag niks kosten en dat merk je.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat houden die storingen dan eigenlijk steeds in? Crashen hun servers dan of zo? Waarom is dat zo slecht? Maak je verder toch nergens mee. Ja, oké, bij de belastingdienst.![]()
Malware aidsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen bij het RIVMFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Inderdaad:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef Zipportal het volgende:
Het FOK OMT brengt u NU de cijfers:
31.426 besmettingen
10 doden
- 31.345 nieuwe positieve testen
- 100 nieuwe ziekenhuisopnames
- 7 nieuwe IC-opnames
- 10 nieuwe overlijdens![]()
WTFquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Benny het volgende:
31.345 positieve testen
100 ziekenhuisopnames
7 IC-opnames
10 overlijdens
Grote daling. Alles open.
Over de Omicron piek heenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen bij het RIVM
What can change the nature of a man?![]()
Helaas. De allesvernietigende piek moet nog komenquote:quote:Let op: Het RIVM meldt een technische storing waardoor het aantal positieve testen in werkelijkheid waarschijnlijk hoger ligt.![]()
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Benny het volgende:
31.345 positieve testen
100 ziekenhuisopnames
7 IC-opnames
10 overlijdens
Einde tijdperk COR.![]()
10 overlijdens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Willen we meer of minder testen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Benny het volgende:
31.345 positieve testen
100 ziekenhuisopnames
7 IC-opnames
10 overlijdens
Grote daling. Alles open.![]()
En wederom wordt het FOK! OMT genoemd ...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
![]()
Morgen dus weer een piekdagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Helaas. De allesvernietigende piek moet nog komen
[..]
Twiddel![]()
De afname is te danken aan RutteGod. Doordat hij de horeca dicht heeft gehouden zijn we met de besmettingen niet x4 gegaan. RutteGod![]()
Er is vanavond toch nog geen persco dat er weer een storing is
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
De afname is te danken aan alle fokkers.
Zonder jullie zolderkamerquarantaine hadden we dit niet kunnen redden.What can change the nature of a man?![]()
Ik snap 'm even niet; waren die ziekenhuiscijfers van een uurtje terug (+-) wel correct? En qua besmettingen 31k of 42k?![]()
Na 4045, tijd voor 6969quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:30 schreef wingdings het volgende:
Morgen extra hoge cijfers door de storing![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, the voice is nog steeds belangrijker johquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:30 schreef LTVDK het volgende:
Er is vanavond toch nog geen persco dat er weer een storing is![]()
@_serial_ al op zoek naar de hoeveelheid die we nog missen?
Of gaat het RIVM sparen totdat ze een keer een correctie kunnen doen dat we ineens 490k besmettingen hebben?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ziekenhuiscijfers ---> 100% correctquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap 'm even niet; waren die ziekenhuiscijfers van een uurtje terug (+-) wel correct? En qua besmettingen 31k of 42k?
Besmettingcijfers ---> 32.000, maar ergens een storing.![]()
Gelekte beelden uit het kantoor van het OMT:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:30 schreef wingdings het volgende:
Morgen extra hoge cijfers door de storing![]()
![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ziekenhuis kwam van lennie, die heeft ze zelf geteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap 'm even niet; waren die ziekenhuiscijfers van een uurtje terug (+-) wel correct? En qua besmettingen 31k of 42k?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Thanksquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ziekenhuiscijfers ---> 100% correct
Besmettingcijfers ---> 32.000, maar ergens een storing.![]()
![]()
Toch elke dag weer de teleurstelling bij het OMT omdat hun ziekenhuismodellen steeds achterlijker worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelekte beelden uit het kantoor van het OMT:
[ afbeelding ]![]()
En dan zijn mensen bang voor 5G-chips terwijl ze een simpel cijfersysteempje al niet fatsoenlijk kunnen laten draaienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch niet te geloven hoe vaak die lui storing hebben![]()
_____
Al besproken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die servers waar op de cijfers staan, zijn dezelfde als waar FOK! op staat.What can change the nature of a man?![]()
Met 5G gaat het toch juist sneller?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zijn mensen bang voor 5G-chips terwijl ze een simpel cijfersysteempje al niet fatsoenlijk kunnen laten draaien![]()
![]()
Het ergste is dat het dus wel heel veel kost. Als je kijkt wat ze uitgeven aan externe bedrijven die zulke dingen verzorgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Overheid in het algemeen heeft een behoorlijk slechte ICT. Mag niks kosten en dat merk je.![]()
Ik zou toch zweren dat ik ergens heb gelezen dat het er meer dan 100.000 konden worden. Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe hoog we kunnen gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:34 schreef Gunner het volgende:
Er is ons 80k beloofd. Dat wil ik ze zien ook!
Twiddel![]()
![]()
_____
Schijt aan die besmettingen, de ziekenhuizen stromen leeg!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:![]()
Waar is dat ook alweer op in overgegaan? zonnet, geweldig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
*uchuh uchuh*quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wat heeft die Marino voor werkgerelateerde dingen dan. Die bracht toch pizza's rond? Wat uiteraard ook heel belangrijk is, dat wil ik zeker niet onderschatten.![]()
Nee hoor, al die mensen in quarantaine ontwrichten de samenleving. Derhalve blijven de kroegen gesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Schijt aan die besmettingen, de ziekenhuizen stromen leeg!
Gr gr Ernst.![]()
What tha....quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Benny het volgende:
31.345 positieve testen
100 ziekenhuisopnames
7 IC-opnames
10 overlijdens
![]()
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016