SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belachelijk dit inderdaad, uitslag mag op zijn minst wel veranderd worden in een L voor de Nets en die coach moet een vette boete en een schorsing van een jaar aan zijn broek krijgen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Dit kan echt nietDe Nets assistent slaat gewoon een bal weg die op weg is naar Kuzma voor een goede kans op een schot/cut. Nets krijgen de bal terug en winnen met 1 punt verschil.
Wtf, wat een idioot.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Dit kan echt nietDe Nets assistent slaat gewoon een bal weg die op weg is naar Kuzma voor een goede kans op een schot/cut. Nets krijgen de bal terug en winnen met 1 punt verschil.
Klay 0/7 drietjesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Verliezen in OT van een Pacers team zonder hun top 6 aan spelers
En we kruipen lekker verder , net zoals vorig seizoen.
Nou inderdaad, bizar wat een slappe hap.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:43 schreef GotenSSJ het volgende:
10.000 dollar boete voor Vanterpool (Nets assistent) en 25.000 boete voor de Nets, voor die pass onderschepping hierboven.
Wat een lachwekkende straf zeg. Stel je voor dat de Wizards de playoffs missen door deze farce, maar gelukkig hebben de Nets een boete gekregen die ze met 1500 biertjes in de arena verkopen weer terug hebben verdiend
Toscano speelt daar alleen omdat die uit 95th sTreEt uiT oAklAnd komt . Maar hunnie verhaal is zo mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klay 0/7 drietjes![]()
Toscano mist een layup en schiet een drietje tegen zijkant bord op het einde.
Steph mist de open 3
Ja dan wordt het hem echt niet.
Oh haha. Heb hem ook weleens goede dingen zien doen maar dit was niet zo clutch. Misschien was hij ook steeds verrast want de plays waren natuurlijk niet voor hem echter de anderen te goed gedekt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toscano speelt daar alleen omdat die uit 95th sTreEt uiT oAklAnd komt . Maar hunnie verhaal is zo mooi
quote:Confetti fell and Stephen Curry flexed. He danced and celebrated a January victory against the lowly Rockets as if it were a playoff game in May.
Hopelijk blijft het bij een kleine terugval. Dat lijkt mij niet geheel onlogisch na zoveel gedoe met een knie.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:59 schreef Hathor het volgende:
Klay toch weer problemen met die gerepareerde knie en is vanaf nu day to day, het zit die gast ook echt niet mee.
Lijkt me stug dat die ooit weer op zijn oude niveau terug komt. Zoveel gemiste tijd, en zware blessures waar veel spelers iets minder door worden, lijkt me killing op zijn leeftijd. Eigenlijk is Durant de enige die echt goed is terug gekomen van een zeer zware blessure, herinner me dat dokters etc. hebben gespeculeerd dat dit komt doordat de blessure aan zijn niet-dominante voet was.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:59 schreef Hathor het volgende:
Klay toch weer problemen met die gerepareerde knie en is vanaf nu day to day, het zit die gast ook echt niet mee.
Als hij gewoon een goede spot up shooter kan zijn is het al mooi meegenomen. Maar qua verdedigen wordt het dan iets minder op hem rekenen.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die ooit weer op zijn oude niveau terug komt. Zoveel gemiste tijd, en zware blessures waar veel spelers iets minder door worden, lijkt me killing op zijn leeftijd. Eigenlijk is Durant de enige die echt goed is terug gekomen van een zeer zware blessure, herinner me dat dokters etc. hebben gespeculeerd dat dit komt doordat de blessure aan zijn niet-dominante voet was.
En de reactie van de Bucks is ook tamelijk onbeschoft. Maar goed Allen was bij Duke al een naar pisventje die steeds aan undercuts deed , jammer dat die geen schorsing krijgt van Caruso's herstelperiode.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
Bulls trouwens veel pech, met na Lavine en Ball nu ook Caruso er langer uit door gebroken pols, te wijten aan flagrant foul van Bucks speler Grayson Allen (1 wedstrijd geschorst zonder salaris).
Je kan wel willen maar als zij gewoon een goede combinatie spelers hebben met kwaliteiten dan lukt dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:41 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het toch wel verrassend dat Phoenix weer het niveau van vorig seizoen kan aantikken, ik had wel gedacht dat teams zich er wat meer op in zouden stellen, maar blijkbaar is het westen toch niet zo tough als altijd aangenomen word.
Ik vind de rest gewoon niet goed genoeg. Denver haalt, met name door blessures, zijn normale niveau niet, voor de Clippers geldt eigenlijk hetzelfde, de Lakers zijn gewoon teleurstellend zwak, de Warrriors hadden een goede start maar zijn de laatste tijd behoorlijk onevenwichtig, Utah zal de playoffs wel halen, maar zullen er traditioneel in de eerste of tweede ronde kansloos uitvliegen, Dallas is een eenmansteam, en daar ga je het niet mee redden, de enigen wie opvallen in positieve zin zijn de Grizzlies, maar of die dat kunnen doortrekken in de playoffs kunnen we alleen maar afwachten. Suns favoriet in mijn optiek, maar die gaan het dan opnieuw afleggen tegen Giannis.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan wel willen maar als zij gewoon een goede combinatie spelers hebben met kwaliteiten dan lukt dat gewoon niet.
Heimwee naar de Nuggets in Disney World met Murrayquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind de rest gewoon niet goed genoeg. Denver haalt, met name door blessures, zijn normale niveau niet, voor de Clippers geldt eigenlijk hetzelfde, de Lakers zijn gewoon teleurstellend zwak, de Warrriors hadden een goede start maar zijn de laatste tijd behoorlijk onevenwichtig, Utah zal de playoffs wel halen, maar zullen er traditioneel in de eerste of tweede ronde kansloos uitvliegen, Dallas is een eenmansteam, en daar ga je het niet mee redden, de enigen wie opvallen in positieve zin zijn de Grizzlies, maar of die dat kunnen doortrekken in de playoffs kunnen we alleen maar afwachten. Suns favoriet in mijn optiek, maar die gaan het dan opnieuw afleggen tegen Giannis.
Als porzingis een beetje niveau haalt is er best wel mat mogelijk voor Dallas en ze moeten hopen dat Hardaway jr. op gang komt in de PO. Jammer dat Powell eigenlijk niet meer op zijn voor blessure niveau komt. Ik blijf mij wel verbazen over het niet atletische voorkamen van Doncic en dan zo kunnen ballen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:36 schreef Salina het volgende:
Phoenix is ook dit jaar wel weer een verrassing ja. Net als Memphis, dat het erg goed doet trouwens. Dallas presteert ook redelijk; zeker de laatste periode. Vraag is of al deze teams echt een kans maken op de titel. Ik moet het nog maar zien.
Laatste keer dat ik Doncic zag vond ik hem wel steeds meer leunen op z'n kracht/gewicht, steeds minder snelheid en behendigheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef peasant het volgende:
[..]
Als porzingis een beetje niveau haalt is er best wel mat mogelijk voor Dallas en ze moeten hopen dat Hardaway jr. op gang komt in de PO. Jammer dat Powell eigenlijk niet meer op zijn voor blessure niveau komt. Ik blijf mij wel verbazen over het niet atletische voorkamen van Doncic en dan zo kunnen ballen.
memphis kan nog wel eens gaan verrassen in de PO, het enige wat ze wellicht tegen kan werken is dat het best wel een onervaren team is (althans zo voelt het qua spelerservaring op dit niveau). Dit kan natuurlijk ook in hun voordeel werken qua onbevangenheid. Morant is baas, Adams vind ik een van de fijnste spelers die er nu in de NBA zijn, en dan Jackson jr en brooks erbij en knallen maar.
Clippers maken er gehakt van als Kawhi en George beide fit zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan wel willen maar als zij gewoon een goede combinatie spelers hebben met kwaliteiten dan lukt dat gewoon niet.
Dat is nu net het probleem, Kawhi is er dit seizoen niet, en George alleen gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clippers maken er gehakt van als Kawhi en George beide fit zijn
Wanneer komen die terug dan? Voorlopig staan ze 9e. Hoewel de Pelicans (en Blazers) hun kans op een playoffplek wel niet in gevaar zullen brengen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Desmond Bane verraste me tot nu ook bij Memphis. Kreeg aardig wat speeltijd en maakte bijna elke wedstrijd rond de twintig punten. Jammer dat ie nu in de health and safety protocol zitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef peasant het volgende:
[..]
Als porzingis een beetje niveau haalt is er best wel mat mogelijk voor Dallas en ze moeten hopen dat Hardaway jr. op gang komt in de PO. Jammer dat Powell eigenlijk niet meer op zijn voor blessure niveau komt. Ik blijf mij wel verbazen over het niet atletische voorkamen van Doncic en dan zo kunnen ballen.
memphis kan nog wel eens gaan verrassen in de PO, het enige wat ze wellicht tegen kan werken is dat het best wel een onervaren team is (althans zo voelt het qua spelerservaring op dit niveau). Dit kan natuurlijk ook in hun voordeel werken qua onbevangenheid. Morant is baas, Adams vind ik een van de fijnste spelers die er nu in de NBA zijn, en dan Jackson jr en brooks erbij en knallen maar.
Volgend seizoen lol . Van George zal zo wel bekend worden dat die een operatie nodig heeft en Kawhi neemt altijd heel ruim de tijd om terug te komen van blessuresquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer komen die terug dan? Voorlopig staan ze 9e. Hoewel de Pelicans (en Blazers) hun kans op een playoffplek wel niet in gevaar zullen brengen.
Denk je ja? Ik vind Phoenix eigenlijk best goed, en zou ze eigenlijk ook wel als favoriet zien tegen een gezond Clippers team.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Booker heeft altijd moeite met een langere guard dus helemaal als George of Kawhi hem afdekken en Bridges zal het ook afleggen tegen 1 van de 2 . Blijft alleen nog maar Paul over en die kan het ook niet in zijn eentje en Ayton heeft niet de persoonlijkheid om het te dragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk je ja? Ik vind Phoenix eigenlijk best goed, en zou ze eigenlijk ook wel als favoriet zien tegen een gezond Clippers team.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend seizoen lol . Van George zal zo wel bekend worden dat die een operatie nodig heeft en Kawhi neemt altijd heel ruim de tijd om terug te komen van blessures
Kawhi had toch ook een torn ACL bij de Spurs?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die ooit weer op zijn oude niveau terug komt. Zoveel gemiste tijd, en zware blessures waar veel spelers iets minder door worden, lijkt me killing op zijn leeftijd. Eigenlijk is Durant de enige die echt goed is terug gekomen van een zeer zware blessure, herinner me dat dokters etc. hebben gespeculeerd dat dit komt doordat de blessure aan zijn niet-dominante voet was.
Paul is ook de jongste niet meer natuurlijk, dat is ook wel weer zo. Ayton tegenover Zubac lijkt me wel een uitgemaakte zaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Booker heeft altijd moeite met een langere guard dus helemaal als George of Kawhi hem afdekken en Bridges zal het ook afleggen tegen 1 van de 2 . Blijft alleen nog maar Paul over en die kan het ook niet in zijn eentje en Ayton heeft niet de persoonlijkheid om het te dragen.
Had iets met z'n quadriceps dacht ik. Maar de Kawhi van de Spurs was toch ook wel beter dan nu, of niet? Ken de stats van hem niet zo uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kawhi had toch ook een torn ACL bij de Spurs?
Jordan brak z’n voet en had het seizoen daarna 37.1 per game.
Hangt ervan af of ze Ayton voeden en wat die er zelf mee doet .quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paul is ook de jongste niet meer natuurlijk, dat is ook wel weer zo. Ayton tegenover Zubac lijkt me wel een uitgemaakte zaak.
Is die ook vegan ja? Slechte invloed van Paul.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ze Ayton voeden en wat die er zelf mee doet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |