SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belachelijk dit inderdaad, uitslag mag op zijn minst wel veranderd worden in een L voor de Nets en die coach moet een vette boete en een schorsing van een jaar aan zijn broek krijgen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Dit kan echt nietDe Nets assistent slaat gewoon een bal weg die op weg is naar Kuzma voor een goede kans op een schot/cut. Nets krijgen de bal terug en winnen met 1 punt verschil.
Wtf, wat een idioot.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Dit kan echt nietDe Nets assistent slaat gewoon een bal weg die op weg is naar Kuzma voor een goede kans op een schot/cut. Nets krijgen de bal terug en winnen met 1 punt verschil.
Klay 0/7 drietjesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Verliezen in OT van een Pacers team zonder hun top 6 aan spelers
En we kruipen lekker verder , net zoals vorig seizoen.
Nou inderdaad, bizar wat een slappe hap.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:43 schreef GotenSSJ het volgende:
10.000 dollar boete voor Vanterpool (Nets assistent) en 25.000 boete voor de Nets, voor die pass onderschepping hierboven.
Wat een lachwekkende straf zeg. Stel je voor dat de Wizards de playoffs missen door deze farce, maar gelukkig hebben de Nets een boete gekregen die ze met 1500 biertjes in de arena verkopen weer terug hebben verdiend
Toscano speelt daar alleen omdat die uit 95th sTreEt uiT oAklAnd komt . Maar hunnie verhaal is zo mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klay 0/7 drietjes![]()
Toscano mist een layup en schiet een drietje tegen zijkant bord op het einde.
Steph mist de open 3
Ja dan wordt het hem echt niet.
Oh haha. Heb hem ook weleens goede dingen zien doen maar dit was niet zo clutch. Misschien was hij ook steeds verrast want de plays waren natuurlijk niet voor hem echter de anderen te goed gedekt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toscano speelt daar alleen omdat die uit 95th sTreEt uiT oAklAnd komt . Maar hunnie verhaal is zo mooi
quote:Confetti fell and Stephen Curry flexed. He danced and celebrated a January victory against the lowly Rockets as if it were a playoff game in May.
Hopelijk blijft het bij een kleine terugval. Dat lijkt mij niet geheel onlogisch na zoveel gedoe met een knie.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:59 schreef Hathor het volgende:
Klay toch weer problemen met die gerepareerde knie en is vanaf nu day to day, het zit die gast ook echt niet mee.
Lijkt me stug dat die ooit weer op zijn oude niveau terug komt. Zoveel gemiste tijd, en zware blessures waar veel spelers iets minder door worden, lijkt me killing op zijn leeftijd. Eigenlijk is Durant de enige die echt goed is terug gekomen van een zeer zware blessure, herinner me dat dokters etc. hebben gespeculeerd dat dit komt doordat de blessure aan zijn niet-dominante voet was.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:59 schreef Hathor het volgende:
Klay toch weer problemen met die gerepareerde knie en is vanaf nu day to day, het zit die gast ook echt niet mee.
Als hij gewoon een goede spot up shooter kan zijn is het al mooi meegenomen. Maar qua verdedigen wordt het dan iets minder op hem rekenen.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die ooit weer op zijn oude niveau terug komt. Zoveel gemiste tijd, en zware blessures waar veel spelers iets minder door worden, lijkt me killing op zijn leeftijd. Eigenlijk is Durant de enige die echt goed is terug gekomen van een zeer zware blessure, herinner me dat dokters etc. hebben gespeculeerd dat dit komt doordat de blessure aan zijn niet-dominante voet was.
En de reactie van de Bucks is ook tamelijk onbeschoft. Maar goed Allen was bij Duke al een naar pisventje die steeds aan undercuts deed , jammer dat die geen schorsing krijgt van Caruso's herstelperiode.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
Bulls trouwens veel pech, met na Lavine en Ball nu ook Caruso er langer uit door gebroken pols, te wijten aan flagrant foul van Bucks speler Grayson Allen (1 wedstrijd geschorst zonder salaris).
Je kan wel willen maar als zij gewoon een goede combinatie spelers hebben met kwaliteiten dan lukt dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:41 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het toch wel verrassend dat Phoenix weer het niveau van vorig seizoen kan aantikken, ik had wel gedacht dat teams zich er wat meer op in zouden stellen, maar blijkbaar is het westen toch niet zo tough als altijd aangenomen word.
Ik vind de rest gewoon niet goed genoeg. Denver haalt, met name door blessures, zijn normale niveau niet, voor de Clippers geldt eigenlijk hetzelfde, de Lakers zijn gewoon teleurstellend zwak, de Warrriors hadden een goede start maar zijn de laatste tijd behoorlijk onevenwichtig, Utah zal de playoffs wel halen, maar zullen er traditioneel in de eerste of tweede ronde kansloos uitvliegen, Dallas is een eenmansteam, en daar ga je het niet mee redden, de enigen wie opvallen in positieve zin zijn de Grizzlies, maar of die dat kunnen doortrekken in de playoffs kunnen we alleen maar afwachten. Suns favoriet in mijn optiek, maar die gaan het dan opnieuw afleggen tegen Giannis.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan wel willen maar als zij gewoon een goede combinatie spelers hebben met kwaliteiten dan lukt dat gewoon niet.
Heimwee naar de Nuggets in Disney World met Murrayquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind de rest gewoon niet goed genoeg. Denver haalt, met name door blessures, zijn normale niveau niet, voor de Clippers geldt eigenlijk hetzelfde, de Lakers zijn gewoon teleurstellend zwak, de Warrriors hadden een goede start maar zijn de laatste tijd behoorlijk onevenwichtig, Utah zal de playoffs wel halen, maar zullen er traditioneel in de eerste of tweede ronde kansloos uitvliegen, Dallas is een eenmansteam, en daar ga je het niet mee redden, de enigen wie opvallen in positieve zin zijn de Grizzlies, maar of die dat kunnen doortrekken in de playoffs kunnen we alleen maar afwachten. Suns favoriet in mijn optiek, maar die gaan het dan opnieuw afleggen tegen Giannis.
Als porzingis een beetje niveau haalt is er best wel mat mogelijk voor Dallas en ze moeten hopen dat Hardaway jr. op gang komt in de PO. Jammer dat Powell eigenlijk niet meer op zijn voor blessure niveau komt. Ik blijf mij wel verbazen over het niet atletische voorkamen van Doncic en dan zo kunnen ballen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:36 schreef Salina het volgende:
Phoenix is ook dit jaar wel weer een verrassing ja. Net als Memphis, dat het erg goed doet trouwens. Dallas presteert ook redelijk; zeker de laatste periode. Vraag is of al deze teams echt een kans maken op de titel. Ik moet het nog maar zien.
Laatste keer dat ik Doncic zag vond ik hem wel steeds meer leunen op z'n kracht/gewicht, steeds minder snelheid en behendigheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef peasant het volgende:
[..]
Als porzingis een beetje niveau haalt is er best wel mat mogelijk voor Dallas en ze moeten hopen dat Hardaway jr. op gang komt in de PO. Jammer dat Powell eigenlijk niet meer op zijn voor blessure niveau komt. Ik blijf mij wel verbazen over het niet atletische voorkamen van Doncic en dan zo kunnen ballen.
memphis kan nog wel eens gaan verrassen in de PO, het enige wat ze wellicht tegen kan werken is dat het best wel een onervaren team is (althans zo voelt het qua spelerservaring op dit niveau). Dit kan natuurlijk ook in hun voordeel werken qua onbevangenheid. Morant is baas, Adams vind ik een van de fijnste spelers die er nu in de NBA zijn, en dan Jackson jr en brooks erbij en knallen maar.
Clippers maken er gehakt van als Kawhi en George beide fit zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan wel willen maar als zij gewoon een goede combinatie spelers hebben met kwaliteiten dan lukt dat gewoon niet.
Dat is nu net het probleem, Kawhi is er dit seizoen niet, en George alleen gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clippers maken er gehakt van als Kawhi en George beide fit zijn
Wanneer komen die terug dan? Voorlopig staan ze 9e. Hoewel de Pelicans (en Blazers) hun kans op een playoffplek wel niet in gevaar zullen brengen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Desmond Bane verraste me tot nu ook bij Memphis. Kreeg aardig wat speeltijd en maakte bijna elke wedstrijd rond de twintig punten. Jammer dat ie nu in de health and safety protocol zitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef peasant het volgende:
[..]
Als porzingis een beetje niveau haalt is er best wel mat mogelijk voor Dallas en ze moeten hopen dat Hardaway jr. op gang komt in de PO. Jammer dat Powell eigenlijk niet meer op zijn voor blessure niveau komt. Ik blijf mij wel verbazen over het niet atletische voorkamen van Doncic en dan zo kunnen ballen.
memphis kan nog wel eens gaan verrassen in de PO, het enige wat ze wellicht tegen kan werken is dat het best wel een onervaren team is (althans zo voelt het qua spelerservaring op dit niveau). Dit kan natuurlijk ook in hun voordeel werken qua onbevangenheid. Morant is baas, Adams vind ik een van de fijnste spelers die er nu in de NBA zijn, en dan Jackson jr en brooks erbij en knallen maar.
Volgend seizoen lol . Van George zal zo wel bekend worden dat die een operatie nodig heeft en Kawhi neemt altijd heel ruim de tijd om terug te komen van blessuresquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer komen die terug dan? Voorlopig staan ze 9e. Hoewel de Pelicans (en Blazers) hun kans op een playoffplek wel niet in gevaar zullen brengen.
Denk je ja? Ik vind Phoenix eigenlijk best goed, en zou ze eigenlijk ook wel als favoriet zien tegen een gezond Clippers team.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Booker heeft altijd moeite met een langere guard dus helemaal als George of Kawhi hem afdekken en Bridges zal het ook afleggen tegen 1 van de 2 . Blijft alleen nog maar Paul over en die kan het ook niet in zijn eentje en Ayton heeft niet de persoonlijkheid om het te dragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk je ja? Ik vind Phoenix eigenlijk best goed, en zou ze eigenlijk ook wel als favoriet zien tegen een gezond Clippers team.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend seizoen lol . Van George zal zo wel bekend worden dat die een operatie nodig heeft en Kawhi neemt altijd heel ruim de tijd om terug te komen van blessures
Kawhi had toch ook een torn ACL bij de Spurs?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die ooit weer op zijn oude niveau terug komt. Zoveel gemiste tijd, en zware blessures waar veel spelers iets minder door worden, lijkt me killing op zijn leeftijd. Eigenlijk is Durant de enige die echt goed is terug gekomen van een zeer zware blessure, herinner me dat dokters etc. hebben gespeculeerd dat dit komt doordat de blessure aan zijn niet-dominante voet was.
Paul is ook de jongste niet meer natuurlijk, dat is ook wel weer zo. Ayton tegenover Zubac lijkt me wel een uitgemaakte zaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Booker heeft altijd moeite met een langere guard dus helemaal als George of Kawhi hem afdekken en Bridges zal het ook afleggen tegen 1 van de 2 . Blijft alleen nog maar Paul over en die kan het ook niet in zijn eentje en Ayton heeft niet de persoonlijkheid om het te dragen.
Had iets met z'n quadriceps dacht ik. Maar de Kawhi van de Spurs was toch ook wel beter dan nu, of niet? Ken de stats van hem niet zo uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kawhi had toch ook een torn ACL bij de Spurs?
Jordan brak z’n voet en had het seizoen daarna 37.1 per game.
Hangt ervan af of ze Ayton voeden en wat die er zelf mee doet .quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paul is ook de jongste niet meer natuurlijk, dat is ook wel weer zo. Ayton tegenover Zubac lijkt me wel een uitgemaakte zaak.
Is die ook vegan ja? Slechte invloed van Paul.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ze Ayton voeden en wat die er zelf mee doet .
Sterke atleet die jongen. Deed het samen met een hele reeks andere Warriors goed gisteren zo te zien.quote:
Gebroken botje in z'n voet nu.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef peasant het volgende:
en ze moeten hopen dat Hardaway jr. op gang komt
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ongekende comeback LA Clippers: achterstand van 35 punten wordt ongedaan gemaakt
NBADe basketballers van Los Angeles Clippers hebben in de NBA een achterstand van 35 punten ongedaan gemaakt om alsnog het duel te winnen. Ze versloegen Washington Wizards met 116-115.
De Clippers keken in Washington net voor het einde van de eerste helft tegen een 66-31-achterstand aan. Amir Coffey had met 29 punten een belangrijk aandeel in de opmerkelijke inhaalrace. Luke Kennard was van grote waarde in de slotfase door in een tijdsbestek van negen seconden 7 punten te maken. Zijn ploeg maakte in de tweede helft 80 punten.
De comeback van de Clippers is een van de meest sensationele in de historie van de NBA. Slechts één keer eerder werd een grotere achterstand ongedaan gemaakt op weg naar een zege. Utah Jazz won in 1996 van Denver Nuggets na een kloof van 36 punten te hebben gedicht. In 2009 maakte Sacramento Kings tegen Chicago Bulls ook een achterstand van 35 punten ongedaan om alsnog te winnen.
https://www.ad.nl/andere-(...)n-gemaakt~a12431c53/
Hedake Smith vond dit een leuke wedstrijd.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stevin_Smithquote:
Oh oké. Toch nog wat jaartjes Europa meegepikt nadien.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Stevin_Smith
Verhaal wordt ook behandeld in eerste aflevering van Bad Sports op Netflix.
Jong en hongerig, dat zijn de Cavs dit jaar. Fans op social media gingen ook helemaal los toen en een gerucht was ontstaan dat Lebron weer terug wilde komen om zijn carriere in Cleveland af te sluiten. Er was letterlijk niemand enthousiast bij die gedachte, ze zijn daar nu wel klaar met King James.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
De Cavs blijven maar presteren, nu Bucks opzij gezet. Ongekend dicht bij elkaar in de top van de East. En Miami is best sterk als ze iedereen erbij hebben.
Kan me iets bij voorstellen als je chemie nu ok is. Lijkt me verder sterk dat Lebron zelf weer daarheen zou willen switchen als symbolisch gebaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jong en hongerig, dat zijn de Cavs dit jaar. Fans op social media gingen ook helemaal los toen en een gerucht was ontstaan dat Lebron weer terug wilde komen om zijn carriere in Cleveland af te sluiten. Er was letterlijk niemand enthousiast bij die gedachte, ze zijn daar nu wel klaar met King James.
Kon het niet geloven toen ik het las deze ochtendquote:Op vrijdag 28 januari 2022 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Wiggins is een startende All Star
Ja
wut..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja
GSW heeft de portemonnee getrokken blijkbaar. Maandje geleden een of andere K-POP loser aangesteld als ‘global ambassador’ die Wiggins keihard heeft lopen promoten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:02 schreef Sabata het volgende:
Wie heeft Wiggins betaald om stemmen te kopen? #vraaghetvooreenvriend
Draymond heeft blijkbaar te weinig vrienden. En hebben alle canadezen gestemd hebben op Wiggins ofzoquote:
Maar het is wel zonde dat de waarde zo nogal wordt weggehaald. Het betekende vroeger echt veel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
Justin Bieber heeft ook eens met één tweet van Kyle Lowry een all star gemaakt.
Je kiest voor de fan vote, dan krijg je de fan vote.
En weet je, de all star game moet je niet te serieus nemen en misschien brengt het nieuwe fans naar de sport.
Niet alleen neem ik het niet serieus, ik kijk het niet eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
En weet je, de all star game moet je niet te serieus nemen en misschien brengt het nieuwe fans naar de sport.
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja
Helder. Jakob Pöltl moet dus even contact met Arnold Schwarzenegger leggen en hij zit er volgend jaar ook bijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is al zeker 20 jaar niet meer het gevalquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar het is wel zonde dat de waarde zo nogal wordt weggehaald. Het betekende vroeger echt veel.
150-151 uitslagen neem ik niet serieus ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is al zeker 20 jaar niet meer het geval
Ik bedoel niet de wedstrijd opzich, maar meer dat als je verkozen werd tot de starting five East/West.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is al zeker 20 jaar niet meer het geval
Oke hij speelt wel 'aardig' , verdedigd goed , schiet boven de 40% van 3 , doet geen gekke dingen meer . Maar hij scoort vrijwel nooit boven de 20 en als Curry niet meedoet kan die het niet dragen en zijn productie omhoog gooien .quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kon het niet geloven toen ik het las deze ochtendlachwekkend
PTSquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:15 schreef Salina het volgende:
Maar even serieus. Als Wiggins verkozen is in de starting five van de All Star Game (sic), terwijl hij waarschijnlijk überhaupt weinig kans zou maken op selectie voor de ASG, laat staan in de starting five, dan zou daar toch wel naar gekeken kunnen worden?
Of gaan ze hem echt laten starten terwijl hij normaliter geeneens in de selectie zou zitten, als het aan de kenners en journalisten ligt? Geen idee hoe die voting nu precies werkt trouwens.
Het is vrij vlak en niet indrukwekkend idd.quote:
Drayond Green heeft ook geen goeie stats, maar is wel de beste GSW speler na Curry. Def ration zwaar omlaag als hij er niet is en volgens mij alleen maar verlies als die niet meespeelt. Stat zeggen niet alles, maar wel veel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is vrij vlak en niet indrukwekkend idd.
George en Leonard geblesseerd , KAT en Ingram hebben beroerde records met hun teams en Gobert speelt voor Utah . Het westen is eigenlijk best wel slecht qua wings en forwards als je dat afzet tegen het oosten .
Klinkt als iemand irriteren om hem uit z'n spel te halen maar Anthony doet alsof er iets ergs werd gezegd. Nou ja, misschien was het niet slechts dat maar meer.quote:Sixers fan that was ejected for taunting Los Angeles Lakers star Carmelo Anthony kept calling him a “boy” and yelling “get in the corner boy” and “keeping shooting boy,” league sources tell @YahooSports
Mwa ze zijn nu 5-1 thuis , Cleveland onder de 85 , + Dallas en Bulls onder de 100 zonder hem . Maar ze missen wel zijn coaching, passing en het verdedigen van de topcenters . KAT kon gisteren ook weer doen wat die maar wilde omdat ze geen fatsoenlijke center meer hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:40 schreef peasant het volgende:
D
[..]
Drayond Green heeft ook geen goeie stats, maar is wel de beste GSW speler na Curry. Def ration zwaar omlaag als hij er niet is en volgens mij alleen maar verlies als die niet meespeelt. Stat zeggen niet alles, maar wel veel.
Gobert hetzelfde, Zonder zijn screens en offensive rebounding geen goeie jazz. En hij is wel erkend als een hele goeie verdediger.
Trae z’n team heeft ook een slecht record. Ik zou KAT en Ingram bijv toch echt wel boven Wiggins verkiezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is vrij vlak en niet indrukwekkend idd.
George en Leonard geblesseerd , KAT en Ingram hebben beroerde records met hun teams en Gobert speelt voor Utah . Het westen is eigenlijk best wel slecht qua wings en forwards als je dat afzet tegen het oosten .
Ik ook maarja , small market aids dus niemand kijkt ernaar . Westen heeft de guards en het oosten de wings/forwards. Als Mobley in het Westen speelt zou ik hem al verkiezen boven Wiggins , KAT en Ingram.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Trae z’n team heeft ook een slecht record. Ik zou KAT en Ingram bijv toch echt wel boven Wiggins verkiezen.
Het is het woord 'boy' dat een racistische lading heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Vreemd waarom windt Carmelo zich zo op om een fan die dit zegt:
[..]
Klinkt als iemand irriteren om hem uit z'n spel te halen maar Anthony doet alsof er iets ergs werd gezegd. Nou ja, misschien was het niet slechts dat maar meer.
Buiten dat is het ook gewoon denigrerend om iemand constant jongetje te noemen. Gozer is bijna 40quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is het woord 'boy' dat een racistische lading heeft.
Wij Nederlanders zouden dat inderdaad interpreteren als jongetje, maar in de VS ligt dat met hun geschiedenis iets anders.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Buiten dat is het ook gewoon denigrerend om iemand constant jongetje te noemen. Gozer is bijna 40
Ok, vermoedde al zoiets maar had nog nooit eerder gehoord van dat boy iets racistisch is. Eerder plagend denigrerend inderdaad. Zo van jochie. Maar ja, daar heb je wel vaker eenrichtingsverkeer dingen die dan ongepast zijn daar zoals met het N woord.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is het woord 'boy' dat een racistische lading heeft.
Boy was hoe de slaven werden genoemd door hun eigenaren, en als dus een blanke in de VS een zwarte aanspreekt met 'boy' werkt dat als een rode lap op een stier. Iedereen daar beseft dat, dus als een of andere blanke bijdehand daar op de tribune tekeer gaat tegen Melo en hem boy noemt, is dat met de bedoeling om hem diep te kwetsen en op de kast te krijgen, wat dus ook gelukt lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ok, vermoedde al zoiets maar had nog nooit eerder gehoord van dat boy iets racistisch is. Eerder plagend denigrerend inderdaad. Zo van jochie. Maar ja, daar heb je wel vaker eenrichtingsverkeer dingen die dan ongepast zijn daar zoals met het N woord.
Schuld van coach Vogel dus?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:50 schreef Hathor het volgende:
De Lakers lijken het maar niet op de rails te kunnen krijgen. Twee nederlagen op rij alweer, ondanks een monstergame van AD in de eerste en van Westbrook in de tweede. En ik denk dat dat precies het probleem is van de Lakers, het zijn individuen, maar geen team. Lebron, AD en Westbrook zou met een goede supportcast eromheen garant moeten staan voor een ring, maar dit armoedig zooitje mag straks in hun handen knijpen als ze uberhaupt de playoffs halen. En eenmaal in die playoffs zie ik het ze niet zo een twee drie omdraaien en wel een geoliede machine worden. Dit zou wel eens het laatste seizoen van Lebron kunnen zijn.
Neuh, ik denk dat niemand hier een echt team van kan maken, ze zijn vooral veel te oud.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:46 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Toch maar je bericht weggehaald:P
Dit klopt niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:30 schreef danusz1986 het volgende:
lachwekkend dat de Suns geen all star hebben met het beste record.
Haha, letterlijk MJgod in het filmpje, bedoelde niet Westbrook ermee.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Laat Westbrook eerst maar eens 35 punten in een helft maken in een finals game.
Ik begrijp alleen niet waarom die gek een gele en een rode schoen draagt.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
https://www.instagram.com/p/CZS3wpvJv0E/?utm_medium=copy_link
Boh. Spelertje hoor.
Lol. En bij Giannis en Embiid is het altijd gekrijs als ze een drive maken richting basket.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
90% van een Lakergame :
[ afbeelding ]
Alleen Monk en Stanley Johnson met een hoger %FGquote:
Klay 1/8 drietjes was dan weer minder.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:46 schreef danusz1986 het volgende:
Curry! Human torch modus on in the 4th.
Morant met 9 turnovers helpt ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:28 schreef Sabata het volgende:
Bane terug uit de protocols en hij was wel lekker bezig tegen Philley. 34pt gemaakt, 7 rebounds, 1 assist, 6 steals. Helaas niet genoeg voor een zege, Philly wint 122-119. Jammer dat Morant en 3J zoveel schoten misten
Toen ik gisteren uit covid-verveling de Neymar docureeks aan het kijken was (overigens werden al mijn negtieve gevoelens van walging rondom dit Braziliaanse teringjong bevestigd), viel mij op dat LBJ een van de producers is van die docureeksquote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Hij wil ze allemaal incl de coach op Davis na dumpen/laten ontslaan.
Met 1 punt verliezen is wel zuur.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Hij wil ze allemaal incl de coach op Davis na dumpen/laten ontslaan.
8/11 FG, 7/9 3PTquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:30 schreef danusz1986 het volgende:
Klay wat een baas. Hij heet jet nog steeds.
Waarom verbaast me dit eigenlijk nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toen ik gisteren uit covid-verveling de Neymar docureeks aan het kijken was (overigens werden al mijn negtieve gevoelens van walging rondom dit Braziliaanse teringjong bevestigd), viel mij op dat LBJ een van de producers is van die docureeks
Zonder AD was het een bloedbad van jewelste geworden tegen de Clippers die het seizoen al opgegeven hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met 1 punt verliezen is wel zuur.
Trae pakt de Suns even in.
De hele stad is al naar de klote dus kan het basketbal team ook nog wel bij. Gelukkig hebben we nog een hippie voetbal team.quote:
KD is zelf ook een dorpsgek. Wat dat betreft past ie daar prima.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Maar KD zal wel geen spijt hebben van het verlaten van onbaatzuchtige stabiele personen voor een groepje dorpsgekken waarvan er 1 al bij de uitgang staat.
Zonder KD en Harden en een Kyrie die 6/20 schootquote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Maar KD zal wel geen spijt hebben van het verlaten van onbaatzuchtige stabiele personen voor een groepje dorpsgekken waarvan er 1 al bij de uitgang staat.
Stukje tramadolquote:Op zondag 6 februari 2022 03:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Ze pruimen hem niet meer
Dat is wel heel matig zeg. Maar goed, airballs komen ook voor in de NBA.quote:Op zondag 6 februari 2022 03:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Ze pruimen hem niet meer
Wel leuk, Pacers spelen tegen de Cavaliers vanavond. Kan LeVert gewoon even naar de andere kleedkamer lopenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Cleveland gaat een eng ploegje worden zo
Waar die door blessures nooit echt is geweest lolquote:Op zondag 6 februari 2022 23:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel leuk, Pacers spelen tegen de Cavaliers vanavond. Kan LeVert gewoon even naar de andere kleedkamer lopen
En het was zo veelbelovend afgelopen playoffs... Randle is zelf wisselvallig als de pest.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar die door blessures nooit echt is geweest lol
[ twitter ]
Randle wil weg en speelt daarnaar , traden voor speler die Thibs niet wil , Walker die alweer mag oprotten ondanks dat die weer aardig speelt . Knicksgoden weer aan het imploderen .
3rde in verdedigen en nu in midden ofzo en dan moest Walker de offensive verzorgen dit jaar voor een vriendelijke deal. Bij Randle kan vorig jaar een uitzondering zijn , was altijd al wisselvallig .quote:Op maandag 7 februari 2022 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En het was zo veelbelovend afgelopen playoffs... Randle is zelf wisselvallig als de pest.
Ja, iets teveel noten op z'n zang nu lijkt het na alle aandacht.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3rde in verdedigen en nu in midden ofzo en dan moest Walker de offensive verzorgen dit jaar voor een vriendelijke deal. Bij Randle kan vorig jaar een uitzondering zijn , was altijd al wisselvallig .
Ball gaat voor de coolste assist denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen zitten ze bij GSW met Greg Oden 2 , altijd kapotte knie bij het lichtste contact.
Alles wat Ballgod doet is coolquote:Op maandag 7 februari 2022 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ball gaat voor de coolste assist denk ik.
En dit wist iedereen van te voren. Waarom gaat ie daar dan toch heen?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Jammer van z'n contract, beste voor alle partijen zo zijn als Russ gewoon weg kan uit LA. Dat hele team werkt voor geen meter, en zoals gewoonlijk krijgt de 3de 'ster' in een LBJ team alle kritiek. Russ speelt ook niet goed, maar met dit team is met zijn speelstijl geen eer te behalen, normaliter groeit hij altijd in een seizoen maar ook dat is in dit team onmogelijk. Hij wordt zelf ook steeds minder natuurlijk.
Omdat die anders aan een kansloze missie in Washington bezig was. Volgens alles en iedereen zijn Kuzma, KCP en Harrell beter dan Russ, en ze gaan alsnog maar 24-28. Dat de Lakers het gedaan hebben snap ik niet, maar van Russ snap ik het wel. Je pakt die kleine kans dat het toch goed uitpakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En dit wist iedereen van te voren. Waarom gaat ie daar dan toch heen?
Van de Lakers is het al helemaal niet te begrijpen nee. Volgens mij waren ze op dat moment ook in de race voor Hield. Dat was een veel betere fit voor hen.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat die anders aan een kansloze missie in Washington bezig was. Volgens alles en iedereen zijn Kuzma, KCP en Harrell beter dan Russ, en ze gaan alsnog maar 24-28. Dat de Lakers het gedaan hebben snap ik niet, maar van Russ snap ik het wel. Je pakt die kleine kans dat het toch goed uitpakt.
Ik hoop het voor hem, maar ik zie geen team waar hij heen zou kunnen. Houston is een optie, in een trade voor Wall, en Houston wil er dan nog picks (omdat ze de Lakers 'helpen') bij neem ik aan. Ik denk niet dat Wall beter is dan Russ, dus daar heb je niets aan.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Van de Lakers is het al helemaal niet te begrijpen nee. Volgens mij waren ze op dat moment ook in de race voor Hield. Dat was een veel betere fit voor hen.
Ach het is gebeurd, nu hopen dat hij nog weg kan.
Waarschijnlijk ja?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:41 schreef danusz1986 het volgende:
McCollum naar de Pels en Hart de omgekeerde weg + draftpicks. Rebuilding modus waarschijnlijk voor Portland.
Haha ja ook nog Satoransky + Nickeil Alexander-Walker erbij. Larry Nance en Tony Snell ook nog naar de Pels.quote:
Ik vind dit oprecht zielig voor Haliburton , kan een leuke pion zijn voor een titelkandiaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Kings krijgen: Sabonis, Lamb en Justin Holiday
Pacers krijgen: Haliburton, Hield en Tristan Thompson
Vreemde trade als je het mij vraagt, geen idee wat de Kings hiermee denken te bereiken![]()
Portland moet nu Lillard een nepblessure geven die hem de rest van het seizoen eruit houdtquote:
Ja prima speler, maar zit nog steeds maar in jaar 2 geloof ik. Komt wel goed lijkt mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht zielig voor Haliburton , kan een leuke pion zijn voor een titelkandiaat.
Ik denk dat ie beter bij de Pacers kan zitten dan bij de Kings. De Kings hebben al in geen 15 jaar een goed besluit genomen of iets gepresteerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht zielig voor Haliburton , kan een leuke pion zijn voor een titelkandiaat.
Pacers moeten de komende jaren goed zitten met draften want anders veranderd er niet veel voor Haliburton . Ja misschien naar de play-offs als een 8ste seed ofzo om daarna met 4-0 eraf te worden geknald.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk dat ie beter bij de Pacers kan zitten dan bij de Kings. De Kings hebben al in geen 15 jaar een goed besluit genomen of iets gepresteerd.
Als je daar terecht komt als speler weet je zeker dat je een kansloze situatie tegemoet gaat.
Thibs gonna Thibs.quote:Op woensdag 9 februari 2022 05:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Rot maar weer op Thibs, idioot.
Lillard volgend jaar een klapper.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Veel buy-out kandidaten nu in Portland
Warriors vooral geen center .quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
Lol, Lakers verliezen weer eens, nu net van de Blazers. Lebron zal wel moedeloos worden.
Warriors slechte schietavond.
OK, heb het niet gezien, zag zo'n beetje iedereen slechts 1/3 van hun schoten raak bij de Warriors.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Warriors vooral geen center .
Was weer genieten met mr Oakland en Curry nepotisme . En notabene Whiteside kwam er voor het eerst achter dat die alles kan doen in de paint omdat ze zo klein zijn .quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
OK, heb het niet gezien, zag zo'n beetje iedereen slechts 1/3 van hun schoten raak bij de Warriors.
Wanneer komt Wiseman dan eens terug?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was weer genieten met mr Oakland en Curry nepotisme . En notabene Whiteside kwam er voor het eerst achter dat die alles kan doen in de paint omdat ze zo klein zijn .
Is nog onduidelijk, maar dit seizoen wellicht nog niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer komt Wiseman dan eens terug?
Kerr :" misschien gedurende de plee offs "quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer komt Wiseman dan eens terug?
Nu komt die broer van Giannis helemaal niet meer aan de bakquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
We feliciteren de Bucks alvast met een nieuwe titel.
Klinkt als veel voor Harden. Nou ja, afhankelijk van hoe Simmons nu blijkt te zijn. Maar Sixers hadden toch al niks aan hem nu.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Harden naar Philly voor Simmons, Curry, Drummond en 2 unprotected picks
Goede handel voor de Bucks inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
We feliciteren de Bucks alvast met een nieuwe titel.
Ik vind het ook vrij veel voor iemand die zich nu al 2x in 2 jaar tijd uit een organisatie heeft geforceerd omdat die ergens een probleem mee had. Grote gok, wat als Embiid geblesseerd raakt in de komende maanden?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als veel voor Harden. Nou ja, afhankelijk van hoe Simmons nu blijkt te zijn. Maar Sixers hadden toch al niks aan hem nu.
Bizarre trade. Raar van Dallas wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Tingus Pingus naar de Wizards lol
Vooral met Bertans die echt een waardeloos contract heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:48 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Bizarre trade. Raar van Dallas wel.
Wat denk je van Harden als die een contract extensie tekent?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral met Bertans die echt een waardeloos contract heeft.
Blij dat ze Porzingis kwijt zijn. Meer dan 30 miljoen per jaar betalen aan een speler die meer geblesseerd is dan speelt wordt een team ook niet beter van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:48 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Bizarre trade. Raar van Dallas wel.
Van de Knicks, lol. Iedereen wil schieten maar niemand wil opruimen. Stukje motivatie ook en niet alleen lengte/body.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Bizar staaltje rosterconstructie weer
Mwa Robinson hoefde alleen maar zijn armen omhoog te doen , dan heeft een boxout weinig zin verderquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van de Knicks, lol. Iedereen wil schieten maar niemand wil opruimen. Stukje motivatie ook en niet alleen lengte/body.
In de NBA zijn ze ontzettend 'lackluster' als het op behoorlijke boxouts aankomt ten behoeve van het rebounden. Tegen bepaald lengteverschil kan je niet zo goed op maar vind dat het veel beter kan qua proberen eer je je er bij neerlegt. Alleen zijn velen te lui/niet gemotiveerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa Robinson hoefde alleen maar zijn armen omhoog te doen , dan heeft een boxout weinig zin verder
Shaq of Hakeem zou nu makkelijk gemiddeldes hebben van 35/25/10 . Trouwens ze hebben niet alleen een rebound probleem , iedereen kan naar hartelust alles doen in de paint .quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de NBA zijn ze ontzettend 'lackluster' als het op behoorlijke boxouts aankomt ten behoeve van het rebounden. Tegen bepaald lengteverschil kan je niet zo goed op maar vind dat het veel beter kan qua proberen eer je je er bij neerlegt. Alleen zijn velen te lui/niet gemotiveerd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Shaq of Hakeem zou nu makkelijk een gemiddelde hebben van 35/25/10 . Trouwens ze hebben niet alleen een rebound probleem , iedereen kan naar hartelust alles doen in de paint .
Of een type Rodmanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Shaq of Hakeem zou nu makkelijk gemiddeldes hebben van 35/25/10 . Trouwens ze hebben niet alleen een rebound probleem , iedereen kan naar hartelust alles doen in de paint .
quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:10 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd of dat gaat werken voor Philly.
Da's nog eens een welkom met open...armen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat helemaal goedkomen
18 tegen OKC?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 06:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Bizar staaltje rosterconstructie weer
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
18 tegen OKC?We hebben niet eens een echte center
Ja, Muscala, maar kom op.
Gaat weer wat beter qua entertainment, vond hem tijdje terug toen ik hem zag spelen niet meer zo leuk om te zien als vroeger. Lomp, veel missen, klagen etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:55 schreef Salina het volgende:
Ik dacht, ik ga weer eens een wedstrijdje van de Mavericks kijken. Paar weekjes geleden alweer denk ik.
Precies de goede uitgekozen.
Lukagenot. 28 punten in eerste kwart al.
51 totaal.
Begon wat stroef aan het seizoen maar de laatste weken een stuk beter aan het spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat weer wat beter qua entertainment, vond hem tijdje terug toen ik hem zag spelen niet meer zo leuk om te zien als vroeger. Lomp, veel missen, klagen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Blijf jij heel de nacht op om te kijken of ben je gewoon vroeg wakker?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Jokic gaat voor het record van Kobe tegen de Warriors
Ik word altijd te vroeg wakker en dat is niet goed .quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Blijf jij heel de nacht op om te kijken of ben je gewoon vroeg wakker?
Ivica Zubac met 9/7 gemiddeld veranderde in Chamberlain . Alweer een matige center die erop los kan scorenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ivica Zubac met 9/7 gemiddeld veranderde in Chamberlain . Alweer een matige center die erop los kan scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door PowerLoungen op 17-02-2022 05:24:03 ]RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 17 februari 2022 05:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Lakers kunnen nu net zo goed Lebron op vakantie sturen als AD zijn enkel heeft gebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Warriors hele wedstrijd leiden en dan op het laatst weggeven... Zelfs 7 voor met nog 2.30 min te gaan.quote:Anthony Davis is expected to be sidelined at least two weeks after suffering a right ankle sprain
James doet zo'n beetje hetzelfde bij de Jazz.
quote:DeRozan, who made 16 of 27 field goals, became the first player in NBA history to score 35 or more points and shoot 50% or better in seven consecutive games. Chamberlain did it in six straight twice — during the 1960-61 and 1962-63 seasons.
Ja, het lijkt erop of hij zichzelf opnieuw heeft uitgevonden. Bij Toronto liep ie voornamelijk te choken als het serieus begon te worden, maar het lijkt nu een echte killer. Maar goed, eerst maar eens de playoffs afwachten.quote:
Ik zie hem niet echt vaak spelen. Misschien de leeftijd en ervaring, dat hij er anders, mentaal rustiger, in kan staan of de omgeving die hem meer vertrouwen geeft? Of toevallig een tijdelijke flow, hehe.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, het lijkt erop of hij zichzelf opnieuw heeft uitgevonden. Bij Toronto liep ie voornamelijk te choken als het serieus begon te worden, maar het lijkt nu een echte killer. Maar goed, eerst maar eens de playoffs afwachten.
Warriors lekker kruipend en strompelend naar de eindstreep omdat de eigenaar een egotripper is met zijn draftpicks . Hack a Looney genot .quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Warriors hele wedstrijd leiden en dan op het laatst weggeven... Zelfs 7 voor met nog 2.30 min te gaan.
James doet zo'n beetje hetzelfde bij de Jazz.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:54 schreef Zipportal het volgende:
@:PowerLoungen en ik feliciteren de GOAT met zijn verjaardag.
Das niet knicksquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Lol, zie nu pas dat de Knicks een 28 punten voorsprong hebben weggegeven tegen de Nets.
Giddey is lekker bezig. Nog maar 19 jaar dat gastje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Giddey 3 triple doubles op rij![]()
Tre Mann begint ook steeds beter te ballen. Toekomst ziet er goed uit.
quote:In a new format, 28 players -- comprising 12 rookies, 12 sophomores and four members of the NBA G League Ignite developmental squad; see roster below -- were drafted onto four teams to compete in three games on Friday, Feb. 18 (9 p.m. ET, TNT).
Each game will be played to a Final Target Score, ending with a made basket or free throw instead of with the clock running out. It will be a "Race to 75" to celebrate the league's 75th anniversary season -- Games 1 and 2 will be played until a team reaches 50 points; Game 3 will be played until a team reaches 25 points.
Stukje celebrity game gekeken zelfs. Met de Italiaanse olympisch kampioen hoogspringen Gianmarco Tamberiquote:
Dit doet die toch leuk: https://streamable.com/2abu86quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje celebrity game gekeken zelfs. Met de Italiaanse olympisch kampioen hoogspringen Gianmarco Tamberi
Haha, ja. Kerel is ook gewend om leidend met z'n rug met vooral ook techniek over een stok te springen, is toch even wat anders dan springen bij basketbal.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit doet die toch leuk: https://streamable.com/2abu86
Prima putback slam van de olympisch kampioen.
Cool.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje celebrity game gekeken zelfs. Met de Italiaanse olympisch kampioen hoogspringen Gianmarco Tamberi
quote:Taco Bell Skills Challenge participants
Team Rooks:
Scottie Barnes, Toronto Raptors
Cade Cunningham, Detroit Pistons
Josh Giddey, Oklahoma City Thunder
Team Cavs:
Jarrett Allen, Cleveland Cavaliers
Darius Garland, Cleveland Cavaliers
Evan Mobley, Cleveland Cavaliers
Team Antetokounmpos:
Giannis Antetokounmpo, Milwaukee Bucks
Alex Antetokounmpo, Raptors905
Thanasis Antetokounmpo, Milwaukee Bucks
MTN DEW 3-Point Contest participants
CJ McCollum, New Orleans Pelicans
Trae Young, Atlanta Hawks
Zach LaVine, Chicago Bulls
Desmond Bane, Memphis Grizzlies
Karl-Anthony Towns, Minnesota Timberwolves
Fred VanVleet, Toronto Raptors
Luke Kennard, LA Clippers
Patty Mills, Brooklyn Nets
AT&T Slam Dunk participants
Cole Anthony, Orlando Magic
Juan Toscano-Anderson, Golden State Warriors
Obi Toppin, New York Knicks
Jalen Green, Houston Rockets
Dunk contest was onwijs kut inderdaad. Gewoon alles, de sfeer, tv commentaar, slecht camerawerk, onzin die ze bleven proberen, body language van de dunkers, geen enkele dunk die wordt gefinished met een 'oomph' waarbij je damnnn denkt, het kenmerk van een toffe dunk. Zonde van het atletisch vermogen.quote:
Mongooltje Van Gameren bij ESPN afgelopen nacht.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dunk contest was onwijs kut inderdaad. Gewoon alles, de sfeer, tv commentaar, slecht camerawerk, onzin die ze bleven proberen, body language van de dunkers, geen enkele dunk die wordt gefinished met een 'oomph' waarbij je damnnn denkt, het kenmerk van een toffe dunk. Zonde van het atletisch vermogen.
Niet gezien, had het op TNT staan.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mongooltje Van Gameren bij ESPN afgelopen nacht.
quote:Op maandag 21 februari 2022 04:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]Moet toch vervelend zijn hoor, als je nooit blij kan zijn met ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd die blik op standje ongeluk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
In ieder geval een keer voor de PO in plaats van tijdens.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
De jaarlijkse Paul blessure is weer uit
Tijdens de eerste ronde gaan ze hem "beoordelen"quote:Op maandag 21 februari 2022 10:37 schreef peasant het volgende:
[..]
In ieder geval een keer voor de PO in plaats van tijdens.
quote:Op maandag 28 februari 2022 04:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Wiggins is een All-Star . Komende schema is een mooie 0-7 met een beetje pech lol
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 00:01 schreef 3rr0r het volgende:
Crowder met een wel erg domme turnover op het eind nu, Jazz vs Suns.
Uiteraard . En Wolvesfans die massaal Wiggins uitlachengenotquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:26 schreef 3rr0r het volgende:
Weer de center van de tegenstander @:PowerLoungen![]()
Lakers mogen gaan oppassen dat ze niet buiten de boot vallen, steeds verliezen met gering verschil is wel zuur voor ze.
Die drietjes gingen er bij geen een Warrior lekker in zie ik bij de stats.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uiteraard . En Wolvesfans die massaal Wiggins uitlachengenot
Ze missen er echt belachelijk veel ja dit seizoen . Vooral die in de hoeken wat toch statistisch gezien de makkelijkste 3 is om te maken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die drietjes gingen er bij geen een Warrior lekker in zie ik bij de stats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |