abonnement Unibet Coolblue
pi_203251595
twitter



Tijdslijn dader:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)rig-kind-die-al-dag/

foto dader:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oorspronkelijke OP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door potjecreme op 18-01-2022 12:03:18 ]
pi_203251604
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Een nog betere vraag zou zijn hoe het kan dat het kind van die vrouw zo in de steek gelaten is door instanties die begeleiding horen te bieden aan dit soort ouders en hun kinderen. Vader is niet in beeld, moeder zit meer in behandeling dan dat ze in staat is te zorgen, waar is die (Belgische vorm van) zorgmelding?
Ze waren vooral bij opa en oma. Lijkt mij prima.
pi_203251713
:'(
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:02:32 #4
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_203251716
Wat een drama ;( :{
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_203251724
Godverdomme, twee kind die hij heeft doodgemaakt. TBS en dwangverpleging voor deze vieze pedokiller. :r
pi_203251783
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:03 schreef laforest het volgende:
Godverdomme, twee kind die hij heeft doodgemaakt. TBS en dwangverpleging voor deze vieze pedokiller. :r
Pedokiller :?
pi_203251828
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:06 schreef PS. het volgende:

[..]
Pedokiller :?
kindmoordenaar.
pi_203252012
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:06 schreef PS. het volgende:

[..]
Pedokiller :?
Kindermoordenaar
pi_203252106
TBS? Zonde van de moeite. Solitair opsluiten met een pistool en de sleutel weggooien. Laat hij zichzelf maar opruimen. Hij is toch zo goed in killen?

De tering :r
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203252120
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:03 schreef laforest het volgende:
Godverdomme, twee kind die hij heeft doodgemaakt. TBS en dwangverpleging voor deze vieze pedokiller. :r
Gaan ze deze man niet uitleveren?
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 12:27:17 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203252138
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:55 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]


Tijdslijn dader:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)rig-kind-die-al-dag/

foto dader:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oorspronkelijke OP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keurige OP ^O^
  Redactie Sport dinsdag 18 januari 2022 @ 12:27:42 #12
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203252144
Pijnlijk verhaal. Hopelijk een passende straf
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203252173
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:25 schreef Nober het volgende:

[..]
Gaan ze deze man niet uitleveren?
Is dat kind niet in NL vermoord?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 12:30:46 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203252210
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203252212
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:25 schreef Nober het volgende:

[..]
Gaan ze deze man niet uitleveren?
Beter hier berechten, in België staat die nog sneller buiten.
pi_203252247
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:28 schreef laforest het volgende:

[..]
Is dat kind niet in NL vermoord?
Dat zal nog wel onderzocht moeten worden.
pi_203252310
https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-opgepakt-zaak-dean

Nederlandse vriendin van engerd heeft de zaak gehinderd en is gearresteerd.
pi_203252313
quote:
Twee jaar na de dood van kleuter Miguel werd hij veroordeeld tot tien jaar cel. Tijdens zijn voorhechtenis in de gevangenis van Turnhout werd De Kock in elkaar geslagen door zijn medegedetineerden, waarna hij werd overgeplaatst naar de gevangenis van Hasselt.

Na de veroordeling in 2010 kwam De Kock in de gevangenis van Tilburg terecht, waar Justitie een leegstaand cellencomplex huurde door de overbevolking in de Belgische gevangenissen.

https://www.hln.be/vtm-ni(...)verslaving~aa53bcd5/
Kennelijk beviel Nederland wel.
pi_203252531
Arm kereltje, ik hoop dat hij niet te veel geleden heeft. :'(

Vuile schoft. :(
Het is koud, het is guur....
pi_203252675
Tja het is weer zo'n geval waar je erop kon wachten op recidive.
Maar ja liever een paar extra onschuldige doden dan iemand een 2e 3e 4e kans ontnemen.
pi_203252781
wat ook vreemd is. De moeder wist dat hij 10 jaar "onschuldig" in de bak heeft gezeten.
Ze heeft daar verder niet naar gevraagd of ff onderzoek gedaan.

Een straf van 10 jaar is niet omdat je wat inbraakjes hebt gedaan.

Maar wel je dierbaarste bezit aan zoiets toevertrouwen?
pi_203252833
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-opgepakt-zaak-dean

Nederlandse vriendin van engerd heeft de zaak gehinderd en is gearresteerd.
Voor beiden graag een vuurpeloton.
pi_203252958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:07 schreef fubaaar22 het volgende:
wat ook vreemd is. De moeder wist dat hij 10 jaar "onschuldig" in de bak heeft gezeten.
Ze heeft daar verder niet naar gevraagd of ff onderzoek gedaan.

Een straf van 10 jaar is niet omdat je wat inbraakjes hebt gedaan.

Maar wel je dierbaarste bezit aan zoiets toevertrouwen?
Precies, ook mijn gedachte. Nee, die beste man was onschuldig, dat was het verhaal.
pi_203253147
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:07 schreef fubaaar22 het volgende:
wat ook vreemd is. De moeder wist dat hij 10 jaar "onschuldig" in de bak heeft gezeten.
Ze heeft daar verder niet naar gevraagd of ff onderzoek gedaan.

Een straf van 10 jaar is niet omdat je wat inbraakjes hebt gedaan.

Maar wel je dierbaarste bezit aan zoiets toevertrouwen?
Wist ze dat :?

Las eerder dat ze het niet wist. Dan nog had ze dat via Google wel kunnen vinden, maar als ze wist dat hij 10 jaar heeft gezeten, is het helemaal onnavolgbaar dat ze haar kind bij hem achter heeft gelaten.

De vriendin van Dave de Kock is nu ook opgepakt. Er is ook wel een kans dat Dean in hun huis al overleden is. En dat daarna alle smoezenboeken open zijn getrokken, Dave de Kock is gaan autorijden, etc.
pi_203253194
2 kogels graag. 1 voor de psychopaat, 1 voor dat vieze wijf die zich door hem liet neuken. :r :r
´
pi_203253241
Afschieten
pi_203253274
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wist ze dat :?

Las eerder dat ze het niet wist. Dan nog had ze dat via Google wel kunnen vinden, maar als ze wist dat hij 10 jaar heeft gezeten, is het helemaal onnavolgbaar dat ze haar kind bij hem achter heeft gelaten.

De vriendin van Dave de Kock is nu ook opgepakt. Er is ook wel een kans dat Dean in hun huis al overleden is. En dat daarna alle smoezenboeken open zijn getrokken, Dave de Kock is gaan autorijden, etc.
Ja hij had gezegd dat hij 10 jaar had gezeten maar onschuldig was en daardoor psychische problemen had en in behandeling was. Dat geloofde ze dus en heeft nooit verder gevraagd of onderzoek gedaan.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 13:38:11 #28
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203253313
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:30 schreef Kim-Holland het volgende:
2 kogels graag. 1 voor de psychopaat, 1 voor dat vieze wijf die zich door hem liet neuken. :r :r
Deze man heeft aantoonbaar vreselijke dingen gedaan. Die vrouw wist misschien niet eens wat hij op zijn kerfstok had. Verdient zij een kogel voor naïviteit? Snap dit niet zo goed.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 13:39:01 #29
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203253323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ze waren vooral bij opa en oma. Lijkt mij prima.
Het lijkt mij niet zo prima als het erop uitdraait dat dat jochie voor lange tijd uit handen wordt gegeven aan iemand die ze nog maar een paar maanden kenden.
pi_203253374
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:35 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Ja hij had gezegd dat hij 10 jaar had gezeten maar onschuldig was en daardoor psychische problemen had en in behandeling was. Dat geloofde ze dus en heeft nooit verder gevraagd of onderzoek gedaan.
Er zitten helaas een hoop domme naïeve mensen tussen. Helaas hebben die soms ook kinderen die zichzelf niet kunnen verweren.
pi_203253385
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Deze man heeft aantoonbaar vreselijke dingen gedaan. Die vrouw wist misschien niet eens wat hij op zijn kerfstok had. Verdient zij een kogel voor naïviteit? Snap dit niet zo goed.
Ze heeft bewust de boel gesaboteerd en misleid. Zwaar medeplichtig dus.
pi_203253411
Voor dit soort personen zou de doodstraf wel een passende straf zijn. Puur omdat je hier gewoon niks mee kan. Ze zullen tot hun dood een zware last voor de maatschappij zijn en hoeveel jaar cel of verschillende therapieën je er tegenaan gooit, ze genezen niet. Ze blijven dezelfde gestoorde personen die tot vreselijke dingen in staat zijn.
pi_203253418
Voor vrouwen met zwaar mentale problemen zou het niet gek om zich te steriliseren. Een zware depressie komt niet van de 1 op andere dag uit de lucht vallen, daar gaat vaak al een lange tijd van ellende aan vooraf.
Om dan aan kinderen te beginnen? Nah, doe maar gewoon niet! Kinderen zijn er niet om mee te experimenteren of dat ze jou een betere invulling kunnen geven in het leven...

Mocht de vrouw ooit nog eens beter worden en het uiteindelijk goed voor elkaar kunnen krijgen kan er altijd nog gekeken worden of de sterilisatie ongedaan kan worden als er dan per se een kind moet komen en met bewustzijn dat de genen van mentale aandoeningen doorgegeven kunnen worden.
´
pi_203253432
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor vrouwen met zwaar mentale problemen zou het niet gek om zich te steriliseren. Een zware depressie komt niet van de 1 op andere dag uit de lucht vallen, daar gaat vaak al een lange tijd van ellende aan vooraf.
Om dan aan kinderen te beginnen? Nah, doe maar gewoon niet! Kinderen zijn er niet om mee te experimenteren of dat ze jou een betere invulling kunnen geven in het leven...

Mocht de vrouw ooit nog eens beter worden en het uiteindelijk goed voor elkaar kunnen krijgen kan er altijd nog gekeken worden of de sterilisatie ongedaan kan worden als er dan per se een kind moet komen en met bewustzijn dat de genen van mentale aandoeningen doorgegeven kunnen worden.
zieke gek gespot
pi_203253463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Deze man heeft aantoonbaar vreselijke dingen gedaan. Die vrouw wist misschien niet eens wat hij op zijn kerfstok had. Verdient zij een kogel voor naïviteit? Snap dit niet zo goed.
Ze heeft de opsporing gesaboteerd. Lijkt me wel genoeg. Als dat jongetje hun huis al levend verliet natuurlijk. Da's ook nog maar de vraag.
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2022 @ 13:48:51 #36
70532 loveli
N
pi_203253478
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor vrouwen met zwaar mentale problemen zou het niet gek om zich te steriliseren. Een zware depressie komt niet van de 1 op andere dag uit de lucht vallen, daar gaat vaak al een lange tijd van ellende aan vooraf.
Om dan aan kinderen te beginnen? Nah, doe maar gewoon niet! Kinderen zijn er niet om mee te experimenteren of dat ze jou een betere invulling kunnen geven in het leven...

Mocht de vrouw ooit nog eens beter worden en het uiteindelijk goed voor elkaar kunnen krijgen kan er altijd nog gekeken worden of de sterilisatie ongedaan kan worden als er dan per se een kind moet komen en met bewustzijn dat de genen van mentale aandoeningen doorgegeven kunnen worden.
WTF? Mevrouw kreeg kinderen voor haar depressie. Sterilisatie had hier niets aan veranderd. Vrouwen met een depressie zijn in de regel geen slechte moeder, juist kinderen zijn een enorme drive. Moederschap is in de regel goed voor vrouwen met gevoeligheid voor depressie.

Goede begeleiding bij partnerkeuze daarentegen...
crap in = crap out
pi_203253496
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:48 schreef loveli het volgende:

[..]
Moederschap is in de regel goed voor vrouwen met gevoeligheid voor depressie.

WTF!
´
pi_203253502
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:59 schreef fubaaar22 het volgende:
Tja het is weer zo'n geval waar je erop kon wachten op recidive.
Maar ja liever een paar extra onschuldige doden dan iemand een 2e 3e 4e kans ontnemen.
Lees je anders eerst even in over recidivecijfers voordat je dom begint te blaten
pi_203253575
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze heeft de opsporing gesaboteerd. Lijkt me wel genoeg. Als dat jongetje hun huis al levend verliet natuurlijk. Da's ook nog maar de vraag.
Dat heb ik me ook afgevraagd. Dat dat jochie al bij hun thuis omgekomen was. Waarom zou je anders een kind meenemen behalve om het ergens te kunnen dumpen?

Dat zou dan betekenen dat Dean al dood was toen zijn moeder een oproep deed voor de televisie. En daarin zei ze nog dat ze wist dat Dean in goede handen was, maar dat ze toch echt wilde dat hij thuis kwam. Ze had geen idee :'( :'(

Poeh, deze zaak grijpt me erg aan hoor.
pi_203253617
Waarom moet iedereen die dit doet per se dood of kapot gemarteld worden of een spuitje, z'n armen afhakken, etc. Hoe kun je zoiets in je hoofd halen? Ik snap niet dat je mentaal zo een voorstelling kan maken bij een persoon. Dan ben je zelf ook gewoon het 'evil' wat bestaat.

Hij moet gewoon wettelijk gestraft worden. Levenslang het liefste.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2022 @ 13:59:06 #41
70532 loveli
N
pi_203253624
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
WTF!
Vrouwen met kinderen die een depressie krijgen, hebben een grotere drive om te leven dan vrouwen zonder kinderen. De kans op zelfmoord daalt significant.
crap in = crap out
pi_203253680
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom moet iedereen die dit doet per se dood of kapot gemarteld worden of een spuitje, z'n armen afhakken, etc. Hoe kun je zoiets in je hoofd halen? Ik snap niet dat je mentaal zo een voorstelling kan maken bij een persoon. Dan ben je zelf ook gewoon het 'evil' wat bestaat.

Hij moet gewoon wettelijk gestraft worden. Levenslang het liefste.
Omdat je met dit soort personen niks kan. Ze blijven de rest van hun leven een gevaar voor anderen. Ze genezen niet. Dan kun je de keus maken of je ellenlange therapiesessies ertegen aan wil gooien of lange celstraffen, of je kan ervoor kiezen het gelijk af te kappen. Ik ben voor het tweede.
  Miss 200.000.000! dinsdag 18 januari 2022 @ 14:05:39 #43
367000 roos94
pi_203253705
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom moet iedereen die dit doet per se dood of kapot gemarteld worden of een spuitje, z'n armen afhakken, etc. Hoe kun je zoiets in je hoofd halen? Ik snap niet dat je mentaal zo een voorstelling kan maken bij een persoon. Dan ben je zelf ook gewoon het 'evil' wat bestaat.

Hij moet gewoon wettelijk gestraft worden. Levenslang het liefste.
:')
pi_203253765
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]
Vrouwen met kinderen die een depressie krijgen, hebben een grotere drive om te leven dan vrouwen zonder kinderen. De kans op zelfmoord daalt significant.
Dat kan wel zijn, ze maken er vaak wel een een grote teringzooi van. Het zal hoe dan ook een flinke impact hebben op kinderen en grote kans dat ze er voor de rest van hun leven door beschadigd raken.

Let wel; dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Een klein gedeelte zal met succes slagen om hun kind er geen last van te laten krijgen.
´
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:10:16 #45
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203253775
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze heeft de opsporing gesaboteerd. Lijkt me wel genoeg. Als dat jongetje hun huis al levend verliet natuurlijk. Da's ook nog maar de vraag.
Is dat zo? Dat had ik gemist.
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2022 @ 14:10:43 #46
70532 loveli
N
pi_203253783
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:09 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Dat kan wel zijn, ze maken er vaak wel een een grote teringzooi van. Het zal hoe dan ook een flinke impact hebben op kinderen en grote kans dat ze er voor de rest van hun leven door beschadigd raken.

Let wel; dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Een klein gedeelte zal met succes slagen om hun kind er geen last van te laten krijgen.
Maar jij wilde een vrouw die na het krijgen van 2 kinderen een depressie had gekregen laten sterilliseren zodat.. ja wat eigenlijk?
crap in = crap out
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:11:28 #47
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203253799
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:09 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Dat kan wel zijn, ze maken er vaak wel een een grote teringzooi van. Het zal hoe dan ook een flinke impact hebben op kinderen en grote kans dat ze er voor de rest van hun leven door beschadigd raken.

Let wel; dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Een klein gedeelte zal met succes slagen om hun kind er geen last van te laten krijgen.
Ah, jij hebt de cijfers paraat begrijp ik? Je beweert nogal wat alsof je er verstand van hebt, dus onderbouwing zou leuk zijn.
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2022 @ 14:11:41 #48
70532 loveli
N
pi_203253803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Is dat zo? Dat had ik gemist.
Hij was meteen vertrokken met de jongen, zei zij tegen de moeder dat de jongen nog een nachtje bleef. Ze vertelde de politie dat ze niet wist welke kleding hij droeg, terwijl ze dat wel wist.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2022 @ 14:13:05 #49
70532 loveli
N
pi_203253832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom moet iedereen die dit doet per se dood of kapot gemarteld worden of een spuitje, z'n armen afhakken, etc. Hoe kun je zoiets in je hoofd halen? Ik snap niet dat je mentaal zo een voorstelling kan maken bij een persoon. Dan ben je zelf ook gewoon het 'evil' wat bestaat.

Hij moet gewoon wettelijk gestraft worden. Levenslang het liefste.
Ik ben voorstander van een goede discussie over de doodstraf (overbodig om te benadrukken, marteling is te allen tijde een no-go). Er zijn mensen die èn een zware straf verdienen èn die je nooit meer terug in de maatschappij wilt hebben (om een paar duidelijk voorbeelden te noemen: Michael P., Dutroux, Bundy).
crap in = crap out
pi_203253923
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:10 schreef loveli het volgende:

[..]
Maar jij wilde een vrouw die na het krijgen van 2 kinderen een depressie had gekregen laten sterilliseren zodat.. ja wat eigenlijk?
Zoals ik al zei; een zware depressie in de mate dat je er voor naar de kliniek moet krijg je niet van de 1 op andere dag, daar gaat in de meeste gevallen een lange tijd van ellende aan vooraf. Langer als dat die kinderen oud zijn, dat durf ik wel te stellen. Het feit dat ze bewust geen zin had om een vaderfiguur in het leven van de kinderen te hebben zegt ook wel iets...maar dat is op zich het probleem niet.

Tevens was mijn reactie niet per se alleen voor deze vrouw bedoeld, maar in het algemeen.
´
pi_203254228
Tja, dat krijg je nu als iedereen alleen maar voor zichzelf leeft. Sociale controle ontbreekt totaal.
De overheid heeft een beleid om mensen maar aan het werk te zetten, Er wordt niet gekeken naar de sociale achtergrond. Nee, mensen maken rare sprongen om hun kinderen ergens onder te brengen.
Hoezo kinderopvang?
Verder lopen er ook genoeg hufters en psychopaten vrij rond.
Die kunnen de mooiste verhalen ophangen, waar de meeste mensen gemakkelijk in trappen.

Als je het iets niet vertrouwd, hoef je ook niet de politie te bellen, zelfs niet anoniem.
Soms ettert iets 10 jaar door voor er er eens garen op de klos komt.

Je hoeft maar Brabant te noemen, en gelijk beginnen alle Hollanders te foeteren, dat het een drugsparadijs is.
Tja, en raad eens waarom? De politiek verft de grote steden blauw, terwijl het platteland het maar uit moet zoeken.

Hier komen ook verhalen voor van enge mensen, die het op kinderen voorzien hebben, maar de buurt neemt met elkaar contact op. Dat helpt. Verdachte personen worden adequaat gefotografeerd, en buiten de deur gehouden.

Je moet wat als de politie het af laat weten.
pi_203254338
De Kock officieel verdacht van betrokkenheid bij dood Dean, recent contact in Nederland ondervraagd
Dave De Kock (34) wordt verdacht van wederrechtelijke vrijheidsberoving en betrokkenheid bij het overlijden van Dean Verberckmoes (4). Het lichaam van de kleuter werd uiteindelijk op basis van zijn aanwijzingen gevonden, bevestigt de Nederlandse politie. In het Nederlandse Koudekerke is de bewoner ondervraagd van een huis waar De Kock zaterdag langs geweest is. Mogelijk gaat het om een ex-gedetineerde waar hij samen mee opgesloten zat.

Een buurvrouw zag De Kock toen, maar zonder kind. Dat zou er kunnen op wijzen dat Dean dan al om het leven was gebracht. De twee waren een dag eerder vertrokken, naar verluidt nadat Dave ruzie gekregen had met zijn vriendin.

De Kock werd gisteren rond 14.15 uur opgepakt, maar werkte niet meteen met het onderzoek mee. Daarvoor was hij naar verluidt te zeer onder invloed van drugs. Om 22 uur werd het lichaam van Dean uiteindelijk gevonden tussen de rotsblokken aan het water in Neeltje Jans, een werkeiland dat onderdeel uitmaakt van de Oosterscheldekering. Naar die afgelegen plek leidt maar één toegangsweg. Het is van hieruit anderhalf uur rijden naar Meerkerk, het dorp waar hij uiteindelijk opgepakt werd.

https://www.hln.be/dossie(...)ndervraagd~a8ccb87e/
pi_203254359
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat heb ik me ook afgevraagd. Dat dat jochie al bij hun thuis omgekomen was. Waarom zou je anders een kind meenemen behalve om het ergens te kunnen dumpen?

Dat zou dan betekenen dat Dean al dood was toen zijn moeder een oproep deed voor de televisie. En daarin zei ze nog dat ze wist dat Dean in goede handen was, maar dat ze toch echt wilde dat hij thuis kwam. Ze had geen idee :'( :'(

Poeh, deze zaak grijpt me erg aan hoor.
Ja, en waarom werd zijn verblijf daar telkens met een dag verlengd? Volgens wat ik lees zou hij donderdag al bij grootmoeder moeten zijn. Vrijdagavond is Dave pas vertrokken met Dean. Daar tussen heb je dan nog donderdag en vrijdag minus de avond.
pi_203254386
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:20 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Zoals ik al zei; een zware depressie in de mate dat je er voor naar de kliniek moet krijg je niet van de 1 op andere dag, daar gaat in de meeste gevallen een lange tijd van ellende aan vooraf. Langer als dat die kinderen oud zijn, dat durf ik wel te stellen. Het feit dat ze bewust geen zin had om een vaderfiguur in het leven van de kinderen te hebben zegt ook wel iets...maar dat is op zich het probleem niet.

Tevens was mijn reactie niet per se alleen voor deze vrouw bedoeld, maar in het algemeen.
Als er 'n vader was, dan konden die kinderen in elk geval daar terecht. Dan hoeven ze niet naar Dave en z'n vriendin, die ze net een half jaar kent uit de inrichting.

Voor zo ver daar daar al heen moesten. Ze zaten de hele week bij grootmoeder. Geen idee waarom ze dan opeens woensdagavond en donderdagochtend naar Dave moesten.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:03:45 #55
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203254476
Hebben ze eigenlijk wel TBS in België?

En is dat net zoals in Nederland dat het oneindig verlengd kan worden?
  roze dinsdag 18 januari 2022 @ 15:04:57 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203254493
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom moet iedereen die dit doet per se dood of kapot gemarteld worden of een spuitje, z'n armen afhakken, etc. Hoe kun je zoiets in je hoofd halen? Ik snap niet dat je mentaal zo een voorstelling kan maken bij een persoon. Dan ben je zelf ook gewoon het 'evil' wat bestaat.

Hij moet gewoon wettelijk gestraft worden. Levenslang het liefste.
Ik hoop dat ze hem helemaal kapot maken in de gevangenis. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_203254496
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel TBS in België?

En is dat net zoals in Nederland dat het oneindig verlengd kan worden?
Ze hebben ter beschikking stelling van max 15 jaar en ze hebben internering. Internering kan betekenen dat je de rest van je leven geïnterneerd blijft.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:11:39 #58
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203254586
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:11 schreef loveli het volgende:

[..]
Hij was meteen vertrokken met de jongen, zei zij tegen de moeder dat de jongen nog een nachtje bleef. Ze vertelde de politie dat ze niet wist welke kleding hij droeg, terwijl ze dat wel wist.
Dan heeft ze inderdaad een actieve rol gehad. Onbegrijpelijk :{
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 15:13:57 #59
414785 sirdanilot
pi_203254624
Zeeland krijg verdorie altijd weer een slechte naam door dit soort gedoe

En wat verschrikkelijk, hoe heeft het kunnen gebeuren dat zo'n kindermoordenaar hiermee blijft wegkomen :r
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2022 @ 15:14:54 #60
70532 loveli
N
pi_203254643
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als er 'n vader was, dan konden die kinderen in elk geval daar terecht. Dan hoeven ze niet naar Dave en z'n vriendin, die ze net een half jaar kent uit de inrichting.

Voor zo ver daar daar al heen moesten. Ze zaten de hele week bij grootmoeder. Geen idee waarom ze dan opeens woensdagavond en donderdagochtend naar Dave moesten.
Er was een oma waar ze prima terecht konden. D'n Dave heeft zich (afgaande op hoe hij het bij z'n ex aanpakte) geponeerd als knuffeloom. Onder het mom van "oma ontlasten" ging Dean daar logeren.

Manipulator - kwetsbare vrouw.
crap in = crap out
pi_203254666
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:14 schreef loveli het volgende:

[..]
Er was een oma waar ze prima terecht konden. D'n Dave heeft zich (afgaande op hoe hij het bij z'n ex aanpakte) geponeerd als knuffeloom. Onder het mom van "oma ontlasten" ging Dean daar logeren.

Manipulator - kwetsbare vrouw.
Snap dan ook niet zo goed waarom oma dat allemaal prima vond. Of misschien is die uit hetzelfde hout gesneden als haar dochter.

Het experiment van mevrouw als bewust single moeder is in elk geval grandioos mislukt.
  roze dinsdag 18 januari 2022 @ 15:34:09 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203254954
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef sirdanilot het volgende:
Zeeland krijg verdorie altijd weer een slechte naam door dit soort gedoe

En wat verschrikkelijk, hoe heeft het kunnen gebeuren dat zo'n kindermoordenaar hiermee blijft wegkomen :r
Waarom zou Zeeland nu een slechte naam krijgen? :') Eerder Belgie als land.
Your beauty never ever scared me.
pi_203254999
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef sirdanilot het volgende:
Zeeland krijg verdorie altijd weer een slechte naam door dit soort gedoe

En wat verschrikkelijk, hoe heeft het kunnen gebeuren dat zo'n kindermoordenaar hiermee blijft wegkomen :r
Dat is het eerste waar jij je druk om maakt? Kansloos.
pi_203255039
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef sirdanilot het volgende:
Zeeland krijg verdorie altijd weer een slechte naam door dit soort gedoe

En wat verschrikkelijk, hoe heeft het kunnen gebeuren dat zo'n kindermoordenaar hiermee blijft wegkomen :r
Een kindermoord "dit soort gedoe" noemen :')
Twiddel
pi_203255113
Gvd niet te bevatten... In een put ermee, deksel erop en laten verrotten.
pi_203255132
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd niet te bevatten... In een put ermee, deksel erop en laten verrotten.
Gelukkig heb jij wel fatsoen.
pi_203255168
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:44 schreef Nober het volgende:

[..]
Gelukkig heb jij wel fatsoen.
Spuitje mag ook hoor. Maar ik hoef dat stukje menselijk afval niet terug in de maatschappij of zo.
pi_203255417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef sirdanilot het volgende:
Zeeland krijg verdorie altijd weer een slechte naam door dit soort gedoe

En wat verschrikkelijk, hoe heeft het kunnen gebeuren dat zo'n kindermoordenaar hiermee blijft wegkomen :r
Schei uit zeg, ze hebben snel en goed gehandeld, hem gepakt, lichaam gevonden, hup meteen naar Koudekerke die man verhoren en ook die griet opgepakt.

24 uur geleden was België hem nog aan het zoeken…
pi_203255434
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Spuitje mag ook hoor. Maar ik hoef dat stukje menselijk afval niet terug in de maatschappij of zo.
Als die in Nederland wordt berecht is de kans groot dat hij op de long stay terecht komt.
  Spellchecker dinsdag 18 januari 2022 @ 16:05:06 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203255459
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als die in Nederland wordt berecht is de kans groot dat hij op de long stay terecht komt.
Liever forever stay :{w
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:11:57 #71
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_203255575
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom zou Zeeland nu een slechte naam krijgen? :') Eerder Belgie als land.
Nou ja die griet die nu ook opgepakt is komt uit mijn dorp. In Zeeland, ben er nog niet achter wie deze heks is maar duurt vast niet lang meer.
We hebben hier maar 3500 inwoners.
Ze zou van origine nog wel Vlaams kunnen zijn overigens, t stikt hier namelijk van de Belgen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  roze dinsdag 18 januari 2022 @ 16:21:52 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203255696
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:11 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]
Nou ja die griet die nu ook opgepakt is komt uit mijn dorp. In Zeeland, ben er nog niet achter wie deze heks is maar duurt vast niet lang meer.
We hebben hier maar 3500 inwoners.
Ze zou van origine nog wel Vlaams kunnen zijn overigens, t stikt hier namelijk van de Belgen.
Ohja vergeet steeds dat die vriendin uit Nederland komt. :') :@ Kan alleen maar aan dat arme kind denken.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 18 januari 2022 @ 16:22:59 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203255715
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als die in Nederland wordt berecht is de kans groot dat hij op de long stay terecht komt.
Is het niet logischer dat België hem gaat berechten of zeg ik iets geks. Weet niet zo goed hoe dat werkt in zo'n geval want die kleuter is in NL gevonden (en hij ook) maar het zijn wel Belgen.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:23:17 #74
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_203255719
D
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Ohja vergeet steeds dat die vriendin uit Nederland komt. :') :@ Kan alleen maar aan dat arme kind denken.
Same here, the horror.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_203255724
Jef Vermassen zal als advocaat optreden voor Elke Verberckmoes, de moeder van het vierjarige slachtoffer Dean. In ‘De Morgen’ geeft hij aan een duidelijke voorkeur te hebben voor een Belgisch assisenproces. “De straffen in Nederland... Het spijt me, dat is ‘niemendal’”, klinkt het.

https://www.hln.be/dossie(...)-in-belgie~a926a580/
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 16:28:03 #76
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203255789
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Ohja vergeet steeds dat die vriendin uit Nederland komt. :') :@ Kan alleen maar aan dat arme kind denken.
Ik ook, afschuwelijk :'(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  roze dinsdag 18 januari 2022 @ 16:30:34 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203255822
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:28 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik ook, afschuwelijk :'(
Volgens mij is dit de eerste keer dat het mij persoonlijk echt raakt. Ben al sinds gisteravond boos en verdrietig en moet steeds huilen als ik aan dat arme ventje denk en wat voor een pijn hij waarschijnlijk heeft moeten doorstaan voor hij is overleden. :'(
Your beauty never ever scared me.
pi_203255840
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:11 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]
Nou ja die griet die nu ook opgepakt is komt uit mijn dorp. In Zeeland, ben er nog niet achter wie deze heks is maar duurt vast niet lang meer.
We hebben hier maar 3500 inwoners.
Ze zou van origine nog wel Vlaams kunnen zijn overigens, t stikt hier namelijk van de Belgen.
Zit je in Zeeuws Vlaanderen?
pi_203255850
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:23 schreef Halcon het volgende:
Jef Vermassen zal als advocaat optreden voor Elke Verberckmoes, de moeder van het vierjarige slachtoffer Dean. In ‘De Morgen’ geeft hij aan een duidelijke voorkeur te hebben voor een Belgisch assisenproces. “De straffen in Nederland... Het spijt me, dat is ‘niemendal’”, klinkt het.

https://www.hln.be/dossie(...)-in-belgie~a926a580/
Ja Jef… :O
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:33:21 #80
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_203255856
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:30 schreef Ama het volgende:

[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat het mij persoonlijk echt raakt. Ben al sinds gisteravond boos en verdrietig en moet steeds huilen als ik aan dat arme ventje denk en wat voor een pijn hij waarschijnlijk heeft moeten doorstaan voor hij is overleden. :'(
Ruben en Julian hakten er bij mij harder in, daar ben ik echt ziek van geweest. Waarschijnlijk omdat we toen een zoektocht van een week voorafgaand aan de vondst hadden.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:34:00 #81
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_203255862
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zit je in Zeeuws Vlaanderen?
Jazeker, Sint Jansteen. Geboren en getogen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 16:34:59 #82
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203255870
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:30 schreef Ama het volgende:

[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat het mij persoonlijk echt raakt. Ben al sinds gisteravond boos en verdrietig en moet steeds huilen als ik aan dat arme ventje denk en wat voor een pijn hij waarschijnlijk heeft moeten doorstaan voor hij is overleden. :'(
Toen ik het gisteren op tv zag voelde ik traantjes opkomen .
Ik heb er ook de halve avond aan gedacht terwijl ik het het liefst wilde vergeten :@
Maar ik kon het niet loslaten Dezelfde gedachten gingen ook door mijn hoofd. ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203255882
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:33 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]
Ruben en Julian hakten er bij mij harder in, daar ben ik echt ziek van geweest. Waarschijnlijk omdat we toen een zoektocht van een week voorafgaand aan de vondst hadden.
Al dit soort zaken zijn verschrikkelijk. Ook bijvoorbeeld die zaak van Richard Harteveld in Zoetermeer die zijn gezin uit heeft gemoord omdat een Poolse webcamgirl op bezoek zou komen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:38:11 #84
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203255904
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Al dit soort zaken zijn verschrikkelijk. Ook bijvoorbeeld die zaak van Richard Harteveld in Zoetermeer die zijn gezin uit heeft gemoord omdat een Poolse webcamgirl op bezoek zou komen.
Die zaak kende ik niet, wtf :{
pi_203255909
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:38 schreef Voszje het volgende:

[..]
Die zaak kende ik niet, wtf :{
https://www.vpro.nl/progr(...)-van-zoetermeer.html
pi_203258163
In 2008 ofzo hebben ze hem in elkaar getrapt in de gevangenis. Ik hoop stiekem dat hij opnieuw een pak rammel krijgt. En dat met de dood tot gevolg :(
pi_203260523
Ik begrijp iets niet helemaal. Hij kende de moeder van Dean via zijn vriendin. Op zijn Facebook staat dat ze vanaf oktober een relatie hadden. Dus na 2/3 maanden laat je je kinderen al bij een ‘bekende’ slapen? Of zal de vriendin eigenlijk de oppas zijn geweest en die eikel een soort aanhangsel?

Wat een vreselijk drama trouwens. Bah.
pi_203260818
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Al dit soort zaken zijn verschrikkelijk. Ook bijvoorbeeld die zaak van Richard Harteveld in Zoetermeer die zijn gezin uit heeft gemoord omdat een Poolse webcamgirl op bezoek zou komen.
Komt wel weer vrij.

Zie viervoudig moordenaar Paul S. van W.
NWS / Viervoudig moordenaar Paul van S. nog niet vrij
pi_203260945
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 21:29 schreef Nober het volgende:

[..]
Komt wel weer vrij.

Zie viervoudig moordenaar Paul S. van W.
NWS / Viervoudig moordenaar Paul van S. nog niet vrij
Kan al weer vrij zijn die hond.
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2022 @ 21:36:43 #90
70532 loveli
N
pi_203260977
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 21:14 schreef Allyo het volgende:
Ik begrijp iets niet helemaal. Hij kende de moeder van Dean via zijn vriendin. Op zijn Facebook staat dat ze vanaf oktober een relatie hadden. Dus na 2/3 maanden laat je je kinderen al bij een ‘bekende’ slapen? Of zal de vriendin eigenlijk de oppas zijn geweest en die eikel een soort aanhangsel?

Wat een vreselijk drama trouwens. Bah.
Volgens mij las ik ergens dat ze elkaar in juni hadden leren kennen, blijkbaar na 4 maanden officieel gemaakt op FB. De moeder van Dean leerde hem in juli kennen.

Mijn gok is dat de 'oppas' goed was in het manipuleren van kwetebare vrouwen/alleenstaande moeders met kleine kinderen.
crap in = crap out
pi_203261915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 21:14 schreef Allyo het volgende:
Ik begrijp iets niet helemaal. Hij kende de moeder van Dean via zijn vriendin. Op zijn Facebook staat dat ze vanaf oktober een relatie hadden. Dus na 2/3 maanden laat je je kinderen al bij een ‘bekende’ slapen? Of zal de vriendin eigenlijk de oppas zijn geweest en die eikel een soort aanhangsel?

Wat een vreselijk drama trouwens. Bah.
Vanaf november sliepen ze daar al. En die dame kende ze uit de inrichting. Lijkt me nu niet bepaald een goede referentie.
pi_203262072
quote:
“Maar de verwijten op sociale media raken me nu heel erg. Ik kon niet alles weten. Ik wist niets van het gerechtelijke verleden van Dave, je googelt toch niet iedereen die je tegenkomt?
Dit gaat over degene bij wie ze haar kinderen laat overnachten. Niet over iedereen die ze tegenkomt. De vriend van een andere patiënt uit de inrichting, die ze een blauwe maandag "kent".

https://www.hln.be/dossie(...)n-hard-aan~aa1e9f61/
pi_203262246
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dit gaat over degene bij wie ze haar kinderen laat overnachten. Niet over iedereen die ze tegenkomt. De vriend van een andere patiënt uit de inrichting, die ze een blauwe maandag "kent".

https://www.hln.be/dossie(...)n-hard-aan~aa1e9f61/
Die vrouw heeft mogelijk een laag iq en andere problemen. Dat ze de vriend van een hulpbiedende vriendin niet googled om te kijken of het geen kindermoordenaar is, kan ik wel begrijpen.

Hoeveel kindermoordenaars ben jij al toevallig tegengekomen? Ik geen een.
pi_203262506
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die vrouw heeft mogelijk een laag iq en andere problemen. Dat ze de vriend van een hulpbiedende vriendin niet googled om te kijken of het geen kindermoordenaar is, kan ik wel begrijpen.

Hoeveel kindermoordenaars ben jij al toevallig tegengekomen? Ik geen een.
Geen een. Maar ik laat mijn kinderen ook niet bij Jan en alleman overnachten. Al helemaal niet bij mensen die ik amper ken, laat staan bij iemand die in een inrichting zit.

En dan nog de rest van haar doen en vooral laten na die donderdagochtend.

Ze zal dit niet zo gewild hebben natuurlijk en ze betaalt een hele hoge prijs voor haar naïviteit, maar conclusie is wat mij betreft wel dat ze ongeschikt is als moeder.
pi_203262559
Hij werd in Meerkerk opgepakt en even later werd zijn auto teruggevonden in Gorinchem.
Wat ging hij daar eigenlijk doen ? Was hij alleen ?
Was hij te voet of hoe is dat gegaan?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203262581
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Geen een. Maar ik laat mijn kinderen ook niet bij Jan en alleman overnachten. Al helemaal niet bij mensen die ik amper ken, laat staan bij iemand die in een inrichting zit.

En dan nog de rest van haar doen en vooral laten na die donderdagochtend.

Ze zal dit niet zo gewild hebben natuurlijk en ze betaalt een hele hoge prijs voor haar naïviteit, maar conclusie is wat mij betreft wel dat ze ongeschikt is als moeder.
ik snap dat Belgische systeem niet, die ma zit eerst in een inrichting en moet vervolgens zelf hulp zoeken bij de opvoeding van haar kinderen. Haar ouders en dan dit stel, hebben ze geen begeleiding voor geestelijke patiënten of pleeggezinnen in België?
pi_203262603
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
ik snap dat Belgische systeem niet, die ma zit eerst in een inrichting en moet vervolgens zelf hulp zoeken bij de opvoeding van haar kinderen. Haar ouders en dan dit stel, hebben ze geen begeleiding voor geestelijke patiënten of pleeggezinnen in België?
Nee, dat moest ze niet. De kinderen zaten bij opa en oma. Totdat mevrouw in november opeens besloot dat ze van woensdag op donderdag moesten gaan logeren bij een kennis uit de inrichting en haar vriend. Mensen die ze toen een paar maanden kende.
pi_203262678
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, dat moest ze niet. De kinderen zaten bij opa en oma. Totdat mevrouw in november opeens besloot dat ze van woensdag op donderdag moesten gaan logeren bij een kennis uit de inrichting en haar vriend. Mensen die ze toen een paar maanden kende.
Zo dat kunnen komen omdat de moeder door haar geestelijke zorgen geen vrienden en/of kennissenkring meer had?

Dat dat stel de enige waren met wie ze nog contact had? En ze elkaar door hun gezamenlijke ervaring in de inrichting vertrouwden.

Ik denk dat de moeder geen groot sociaal vangnet had en dan is het heel makkelijk veroordelen voor ons.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 22:57:50 #99
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203262710
Wat hebben Belgen toch met jonge kinderen
pi_203262716
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zo dat kunnen komen omdat de moeder door haar geestelijke zorgen geen vrienden en/of kennissenkring meer had?

Dat dat stel de enige waren met wie ze nog contact had? En ze elkaar door hun gezamenlijke ervaring in de inrichting vertrouwden.

Ik denk dat de moeder geen groot sociaal vangnet had en dan is het heel makkelijk veroordelen voor ons.
Geen idee. Ik ken haar niet. Oma was in elk geval in beeld en zorgde voor de kinderen. Sinds november gingen ze één dag logeren bij R. W. en Dave de Kock.

De vader is niet een beeld. Dat was een bewuste keuze van deze bewust alleenstaande moeder.

Het gaat er ook niet om of er verzachtende omstandigheden zijn. Het gaat er me om dat deze vrouw ongeschikt is als moeder. Net zoals die dame wiens zoontje eerder dodelijk werd mishandeld door Dave de Kock.
pi_203262912
quote:
“Tegen mij heeft hij enkel gezegd dat hij eens onschuldig in de cel gezeten heeft”, zegt Elke daarover.
Goh, en dan tik je niet even z;'n naam in in Google? De gevangenissen zitten vol met mensen die zeggen onschuldig te zijn.

quote:
Donderdag 13 januari zou Dave de kleine Dean gaan afzetten bij diens oma, de mama van Elke. Maar het koppel laat weten dat Dean nog een nachtje wil blijven slapen. Dave beweert tegenover Elke dat dat zo was afgesproken met de oma. Eigenlijk is het van dan af niet meer duidelijk of Dean nog in leven is of niet.
En dan vraagt ze dat niet even na bij oma? En ze belt niet om even Dean aan de lijn te krijgen?

quote:
Vrijdag 14 januari. Volgens een verklaring van vriendin R. zou het koppel vrijdagavond ruzie gekregen hebben. Zogezegd wou Dave de jongen eens meenemen naar zijn grootouders in Antwerpen, om hem voor te stellen. Maar dan komt er die ruzie tussen R. en Dave waarbij hij haar zou geslagen hebben. Dave stapt op en neemt Dean mee. Aan Elke laat hij weten dat hij nu bij familie in Antwerpen logeert en dat de jongen bij hem is. Een leugen, zo bleek achteraf.
Na dat rare verhaal van gisteren, brengt hij Dean wederom niet naar oma. Maar moeder vindt het blijkbaar allemaal prima dat Dave afspraken aan z'n laars lapt en precies doet waar hij zin in heeft. Wederom niet even gebeld om Dean te horen.

quote:
Zaterdag 15 januari. Dean en Dave zouden de nacht in de auto doorgebracht hebben. Mama Elke is doodongerust. Er zijn sms-contacten met Dave. In het laatste bericht zegt Dave dat hij met Dean onderweg is en dat ze in Hasselt zijn, maar dat hij een lekke band heeft. Ze wachten op de takeldienst. Hij vraagt Elke om wat geduld.
Hij woont in Oost-Vlaanderen, zou naar zijn ouders in Antwerpen gaan. Wat heeft hij dan te zoeken in Hasselt? Wederom niet even gebeld. En een kind van 4 in een auto laten slapen :?

Ze komt na twee dagen wel op het idee om eens met haar vriendin te bellen. Ondertussen niet met Dean aan de telefoon gezeten, niet even gaan kijken, oma niet even gaan kijken, etc.

Ik vind haar geen knip voor de neus waard als moeder, ongeacht of ze dit nu allemaal expres doet of zo simpel (of in de war is) dat ze het allemaal niet meer overziet.

Dave heeft blijkbaar zondag op maandag en misschien zaterdag op zondag al geslapen in Nederland. Denk dat Dean al dood was toen Dave de Kock was vertrokken uit z'n huis. Misschien zelfs al toen het logeeravontuur telkens 'n dag werd verlengd.

Meneer zal thuis weer eens kortsluiting in z'n bovenkamer hebben gehad. Daar is Dean het slachtoffer van geworden. Daarna hebben ze tijd gerekt en uiteindelijk bedacht dat ze het stoffelijk overschot ergens moeten dumpen. En ze zullen daar vast ruzie over hebben gehad met z'n tweetjes.
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2022 @ 23:10:23 #102
70532 loveli
N
pi_203262937
Grooming. Ach, wat een leuk joch. Is het niet zwaar voor je moeder? Wij willen best helpen, hij kan wel bij ons komen logeren, dan heeft je moeder ook een dagje vrij. Dean, kom eens hier voor een knuffel van oom Dave!
crap in = crap out
pi_203263103
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:10 schreef loveli het volgende:
Grooming. Ach, wat een leuk joch. Is het niet zwaar voor je moeder? Wij willen best helpen, hij kan wel bij ons komen logeren, dan heeft je moeder ook een dagje vrij. Dean, kom eens hier voor een knuffel van oom Dave!
Niets wijst tot nu toe op seksueel misbruik. Eerder op dat Dave z'n frustraties botviert op kleine kinderen.

Als Dean al dood was toen Dave vertrok, is het niet eens ontvoering. Wie weet wordt het net zoals de vorige keer wel weer 'n mishandeling met dodelijke afloop zonder dat Dave dat kind dood had gewild.

Wat mij betreft sluiten ze 'm levenslang op, die vriendin van hem ook een flinke celstraf en de dochter van de moeder van Dean naar een pleeggezin waar ze 'm niet meegeven aan mensen die ze een paar maanden geleden hebben leren kennen in de inrichting.

Ouders worden geacht een kind veilig op te laten groeien.
pi_203263396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:48 schreef StaceySinger het volgende:
Hij werd in Meerkerk opgepakt en even later werd zijn auto teruggevonden in Gorinchem.
Wat ging hij daar eigenlijk doen ? Was hij alleen ?
Was hij te voet of hoe is dat gegaan?
snip

Op het moment dat de Belg maandagmiddag de Schelluinsestraat in Gorinchem inreed, was zijn arrestatie een kwestie van tijd. Aan de rechterkant van de weg staat namelijk een camera die alle kentekens van passerende voertuigen controleert. „ANPR 24/7”, staat op het bord bij de toegang tot het bewaakte bedrijventerrein. Ook de lichtkrant waarschuwt automobilisten voor de kentekencontrole.

De K. maakte echter niet rechtsomkeert maar reed door naar het einde van de straat om vervolgens via een smal weggetje onder de A27 door te rijden naar het naast de snelweg gelegen autosloopbedrijf Van Boxtel. Hij leverde daar zijn grijze Peugeot in en ging er vervolgens lopend vandoor.

Bij de politie waren inmiddels alle alarmbellen afgegaan omdat de gesignaleerd staande auto van De K. de kentekencamera was gepasseerd. Omdat de wagen het bedrijventerrein niet had verlaten, zat in elk geval het voertuig als een rat in de val. Bij de zoektocht werd ook een politiehelikopter ingezet. Al snel werd de wagen bij het sloopbedrijf aangetroffen. Volgens de politie hadden medewerkers geen onraad geroken toen de auto met Belgisch kenteken daar werd achtergelaten. Het voertuig is maandagavond door de politie afgevoerd voor sporenonderzoek.

Een paar uur later duikt De K. op in het dertien kilometer verderop gelegen Meerkerk.

Bewoners van de Tolstraat ruiken onraad omdat er iemand opzichtig door de ramen van huizen naar binnen kijkt. „Op zich niet raar, maar in ons dorp kent iedereen elkaar”, reageert een vrouw. „Mijn buren hebben de politie gebeld omdat zij hem niet kenden en er een naar gevoel bij hadden. Ze dachten aan een inbreker omdat hij ook twee tassen bij zich had.”

Eerste rang

Een man die zijn hond uitliet meldde dat de arrestatie uiteindelijk in het buitengebied op het Lakerveld plaatshad. De bewoners van een boerderij zaten eerste rang toen een enorme politiemacht arriveerde en De K. ter hoogte van het verkeerslicht in de boeien werd geslagen.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203263711
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:48 schreef StaceySinger het volgende:
Hij werd in Meerkerk opgepakt en even later werd zijn auto teruggevonden in Gorinchem.
Wat ging hij daar eigenlijk doen ? Was hij alleen ?
Was hij te voet of hoe is dat gegaan?
Hij ging z'n auto naar een sloperij brengen. Hoe hij daarna die 13 kilometer met twee tassen af heeft gelegd, geen idee...

Paar uur later is hij daar gezien. Dat zou 'ie gelopen kunnen hebben.
pi_203264655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:10 schreef loveli het volgende:
Grooming. Ach, wat een leuk joch. Is het niet zwaar voor je moeder? Wij willen best helpen, hij kan wel bij ons komen logeren, dan heeft je moeder ook een dagje vrij. Dean, kom eens hier voor een knuffel van oom Dave!
Zo gaat dat inderdaad.


Mama Elke op wake voor Dean: “Steun doet deugd, maar verwijten op sociale media komen hard aan”

https://www.hln.be/dossie(...)n-hard-aan~aa1e9f61/

Een interview met de moeder :'(

Social media is ondertussen de aids van de samenleving geworden waar iedereen ongevraagd zijn ongezouten mening kan droppen. Je kan in deze kwestie een hoop denken, maar daar moet het gewoon bij blijven. Het is compleet nutteloos en ook ongepast om nu los te gaan op de moeder.
pi_203264753
En je hebt in Hasselt een Plopsapark, dus misschien gingen ze daar zogezegd naartoe en had hij daar zogezegd panne? Dat is het enige wat ik me kan bedenken, want Hasselt ligt zo'n beetje aan de andere kant van België.

Hoe langer ik me bezig hou met deze zaak, hoe meer ik denk dat dat ventje al bij hem thuis is overleden.
  woensdag 19 januari 2022 @ 07:36:04 #108
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203264863
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
snip

Op het moment dat de Belg maandagmiddag de Schelluinsestraat in Gorinchem inreed, was zijn arrestatie een kwestie van tijd. Aan de rechterkant van de weg staat namelijk een camera die alle kentekens van passerende voertuigen controleert. „ANPR 24/7”, staat op het bord bij de toegang tot het bewaakte bedrijventerrein. Ook de lichtkrant waarschuwt automobilisten voor de kentekencontrole.

De K. maakte echter niet rechtsomkeert maar reed door naar het einde van de straat om vervolgens via een smal weggetje onder de A27 door te rijden naar het naast de snelweg gelegen autosloopbedrijf Van Boxtel. Hij leverde daar zijn grijze Peugeot in en ging er vervolgens lopend vandoor.

Bij de politie waren inmiddels alle alarmbellen afgegaan omdat de gesignaleerd staande auto van De K. de kentekencamera was gepasseerd. Omdat de wagen het bedrijventerrein niet had verlaten, zat in elk geval het voertuig als een rat in de val. Bij de zoektocht werd ook een politiehelikopter ingezet. Al snel werd de wagen bij het sloopbedrijf aangetroffen. Volgens de politie hadden medewerkers geen onraad geroken toen de auto met Belgisch kenteken daar werd achtergelaten. Het voertuig is maandagavond door de politie afgevoerd voor sporenonderzoek.

Een paar uur later duikt De K. op in het dertien kilometer verderop gelegen Meerkerk.

Bewoners van de Tolstraat ruiken onraad omdat er iemand opzichtig door de ramen van huizen naar binnen kijkt. „Op zich niet raar, maar in ons dorp kent iedereen elkaar”, reageert een vrouw. „Mijn buren hebben de politie gebeld omdat zij hem niet kenden en er een naar gevoel bij hadden. Ze dachten aan een inbreker omdat hij ook twee tassen bij zich had.”

Eerste rang

Een man die zijn hond uitliet meldde dat de arrestatie uiteindelijk in het buitengebied op het Lakerveld plaatshad. De bewoners van een boerderij zaten eerste rang toen een enorme politiemacht arriveerde en De K. ter hoogte van het verkeerslicht in de boeien werd geslagen.
Ah, dat sloopbedrijf. Daar heb ik altijd dodgy vibes bij. De manier waarop het eruit ziet enz. Zag het elke dag uit de trein.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203265145
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 06:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
En je hebt in Hasselt een Plopsapark, dus misschien gingen ze daar zogezegd naartoe en had hij daar zogezegd panne? Dat is het enige wat ik me kan bedenken, want Hasselt ligt zo'n beetje aan de andere kant van België.

Hoe langer ik me bezig hou met deze zaak, hoe meer ik denk dat dat ventje al bij hem thuis is overleden.
Dat denk ik ook.

Waarom zou je smoesjes gaan verzinnen om een oppaskind langer bij je te houden als er zogezegd relatiespanningen zijn. En überhaupt, waarom zou je liegen als je niks te verbergen hebt?

Denk dat er woensdag of donderdag iets gebeurd is daar in huis. Meneer was vermoedelijk al vanaf zaterdag in Nederland. Hij zal best vrijdagavond vertrokken zijn, maar denk met 'n stoffelijk overschot.

Dat mensen kritiek hebben op de moeder snap ik wel. Ze heeft niet heel handig gehandeld.
pi_203265315
@Halcon hoe lang ga je nog door over zijn moeder? We weten nu wel hoe jij er over denkt.

OT: als je kijkt naar de vorige casus, dan zie je ook een heel leugenpatroon. Bij iedere verwonding werd een andere leugen genoemd terwijl hij het kindje dus opzettelijk kwaad deed.
Ik denk helaas ook dat Dean al overleden was toen hij besloot de logeerpartij te verlengen. Of in ieder geval is dusdanige staat was dat oma en opa hem niet konden zien… arm ventje. :'(
Protège moi de mes désirs.
pi_203265435
Ik reageer gewoon op mensen.

Ja, gevallen tijdens het spelen, een salto achterover (alsof je dat moet doen met een bont en blauw kind van 2). Ik kan er nog altijd niet bij dat mensen daar intrappen. Zeker niet als het over hun eigen kind gaat.
pi_203265481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:19 schreef Halcon het volgende:
Ik reageer gewoon op mensen.

Ja, gevallen tijdens het spelen, een salto achterover (alsof je dat moet doen met een bont en blauw kind van 2). Ik kan er nog altijd niet bij dat mensen daar intrappen. Zeker niet als het over hun eigen kind gaat.
Tsja. Blind van verliefdheid, mooie praatjes en misschien toonde hij affectie naar dat kind toe in haar bijzijn. Het is niet voor niks een psychopaat hè.. Die zijn meester in psychologische spelletjes en mensen bespelen.

Kritiek op de moeder uiten heeft geen enkele zin. Ze heeft al zoveel verdriet en ik denk echt wel dat ze de boodschap begrepen heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 19-01-2022 09:37:07 ]
pi_203265496
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Tsja. Blind van verliefdheid, mooie praatjes en misschien toonde hij in haar bijzijn affectie naar dat kind toe in haar bijzijn. Het is niet voor niks een psychopaat hè.. Die zijn meester in psycholische spelletjes en mensen bespelen.

Kritiek op de moeder uiten heeft geen enkele zin. Ze heeft al zoveel verdriet en ik denk echt wel dat ze de boodschap begrepen heeft.
Dit.

Is er bekend of die vriendin van Dave ook aan de drugs zat? Aangezien Dave bij zijn aanhouding zwaar onder invloed was?
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:44:25 #114
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203265634
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit.

Is er bekend of die vriendin van Dave ook aan de drugs zat? Aangezien Dave bij zijn aanhouding zwaar onder invloed was?
Wel dat toen zij aangehouden werd, ze zwaar onder invloed van alcohol was.
https://www.hln.be/binnen(...)beschermen~a78af135/
pi_203265685
Die vriendin zal waarschijnlijk net zo geschift als de psychopaat. Misschien is ze zelfs medeplichtig aan de dood van de jongen, het zou mij iig niks verbazen.
Het zou mij ook niks verbazen als eerder tijdens de logeerpartijtjes bij den knuffeloom :r [alleen het woord al, gatverdamme!] het één en ander zich voorgedaan heeft.
´
pi_203265691
Dat de laatste woorden van Dean tegen zijn moeder “dag mama, ik zal je missen” zijn maakt mij ook echt ontzettend emotioneel. :'(
Protège moi de mes désirs.
pi_203265698
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Die vriendin zal waarschijnlijk net zo geschift als de psychopaat. Misschien is ze zelfs medeplichtig aan de dood van de jongen, het zou mij iig niks verbazen.
Het zou mij ook niks verbazen als eerder tijdens de logeerpartijtjes bij den knuffeloom :r [alleen het woord al, gatverdamme!] het één en ander zich voorgedaan heeft.
Op haar facebook zie je dat ze onlangs nog in de Efteling zijn geweest met twee andere kinderen. Waarom had dit stel zoveel alleen tijd met kinderen? Ik snap het niet.
Protège moi de mes désirs.
pi_203265712
quote:
Dean was wellicht al langer dan 48 uur dood toen zijn lichaam gevonden werd
De vierjarige Dean was wellicht al langer dan 48 uur dood toen de politie zijn lichaam maandag aantrof op het werkeiland Neeltje Jans in Zeeland. Dat kan afgeleid worden nu blijkt dat dader Dave De Kock (34) zaterdag- en/of zondagnacht heeft doorgebracht bij een vriend in het Zeelandse dorpje Koudekerke. De Kock was daar alleen. De speurders vermoeden dat hij het lichaam van de kleuter toen al had gedumpt.

Bron?
Protège moi de mes désirs.
pi_203265767
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:50 schreef arvensis het volgende:

[..]
Op haar facebook zie je dat ze onlangs nog in de Efteling zijn geweest met twee andere kinderen. Waarom had dit stel zoveel alleen tijd met kinderen? Ik snap het niet.
Ik wel.........

Heb geen FB. Helaas zou ik bijna zeggen, had wel willen zien of ze er net zo vertieft uitziet als die junksmoel van een vent van haar.
´
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:14:19 #120
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203265929
Die week waarin de moeder moest wachten op antwoorden en uiteindelijk het bericht dat het kind dood is. Dat is de nachtmerrie van elke ouder. Pfffff.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Vis een optie? woensdag 19 januari 2022 @ 10:14:53 #121
70532 loveli
N
pi_203265935
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220118_96901496.

Familie Dave De Kock begrijpt niet wat hem bezield heeft: “Hij leek echt goed bezig”

Het begon op zijn 16de met een verslaving aan drugs en pillen. Nog geen vier jaar later kreeg Dave De Kock (34) de maximumstraf voor de dodelijke mishandeling van een tweejarig kindje. Een psychopaat met een “sadistische ingesteldheid”, zo omschreef een psychiater hem. Maar zijn eigen familie gaf de ontvoerder van Dean (4) na zijn vrijlating een tweede kans, en die leek hij ook te grijpen. Tot nu. “We dachten écht dat hij een goeie gast was geworden. Hadden we dan zo’n verkeerd beeld van hem?”
crap in = crap out
pi_203265964
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ik wel.........

Heb geen FB. Helaas zou ik bijna zeggen, had wel willen zien of ze er net zo vertieft uitziet als die junksmoel van een vent van haar.
Ik heb wel fb maar ik heb geen idee wie het is. Misschien wil iemand me even dm'en? :@
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:19:14 #123
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203265995
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:14 schreef loveli het volgende:
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220118_96901496.

Familie Dave De Kock begrijpt niet wat hem bezield heeft: “Hij leek echt goed bezig”

Het begon op zijn 16de met een verslaving aan drugs en pillen. Nog geen vier jaar later kreeg Dave De Kock (34) de maximumstraf voor de dodelijke mishandeling van een tweejarig kindje. Een psychopaat met een “sadistische ingesteldheid”, zo omschreef een psychiater hem. Maar zijn eigen familie gaf de ontvoerder van Dean (4) na zijn vrijlating een tweede kans, en die leek hij ook te grijpen. Tot nu. “We dachten écht dat hij een goeie gast was geworden. Hadden we dan zo’n verkeerd beeld van hem?”
Labiel (psychotisch) iemand zonder structuur en uitzicht op een goede toekomst. Daarnaast een verslaving en van dag tot dag leven. Met zo'n cocktail is het wachten dat het fout gaat. Hier moeten koppen gaan rollen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203266122
Ach, de moeder van Dean had nog kerst bij ze gevierd. Kinderen cadeaus gekregen.... Waar is het mis gegaan :{
pi_203266231
Nooit meer vrijlaten deze gek. Had al eerder moeten gebeuren.
pi_203266275
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:32 schreef dexamfetamine het volgende:
Nooit meer vrijlaten deze gek. Had al eerder moeten gebeuren.
Het mooiste is nog dat die advocaat van de moeder het Nederlandse rechtssysteem hekelt. Nee, België... Daar gaat het allemaal prima 8)7
pi_203266457
Vriendin van Dave De Kock aangehouden op verdenking van ontvoering en moord
De vriendin van de 34-jarige Dave De Kock is aangehouden door de onderzoeksrechter in Dendermonde op verdenking van ontvoering en moord. Dat heeft onze redactie vernomen van een bron dichtbij het onderzoek naar de dood van de 4-jarige Dean Verberckmoes.

https://www.hln.be/binnen(...)g-en-moord~a335c97c/
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:46:21 #128
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203266486
quote:
De vriendin van Dave De Kock, de ontvoerder van de vierjarige kleuter Dean, is aangehouden op verdenking van ontvoering en moord. Dat heeft onze redactie uit goede bron vernomen. Dave De Kock zelf kreeg in Nederland -waar hij is aangehouden- de kwalificatie ontvoering en betrokkenheid bij de dood.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)enking-van-ontvoeri/

Dus Dave (vooralsnog?) de kwalificatie betrokkenheid en de vriendin daadwerkelijk moord, wtf.
pi_203266506
Hele zieke plottwist dit.

:r
pi_203266527
Goh.....
´
pi_203266541
Verderop in het artikel:

De beschuldiging van ontvoering en moord betekent niet dat er harde bewijzen zijn tegen de vrouw. Het gebeurt wel vaker dat de onderzoeksrechter een zwaardere kwalificatie neemt als moord om het nadien af te zwakken naar bijvoorbeeld doodslag of medeplichtigheid.
pi_203266572
Wow, dit krijgt een zieke wending.
Eerder werd er gesproken over dat hij haar bij haar keel gegrepen zou hebben en dat hij haar geslagen zou hebben. Zou er sprake kunnen zijn van dwang, dat zij het moest doen van hem? Pfff.
Protège moi de mes désirs.
pi_203266922
Zit je leuk kerst te vieren met een bevriend stel, heeft datzelfde stel (of één daarvan) 2 weken later je kind vermoord. Zoiets gebeurt alleen in films zou je zeggen...
pi_203267096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]
Vrouwen met kinderen die een depressie krijgen, hebben een grotere drive om te leven dan vrouwen zonder kinderen. De kans op zelfmoord daalt significant.
Dat betekent niet dat:
(a) de depressie minder is (eerder andersom imo, maar goed)
(b) dat moederschap 'goed' is (voor het kind)

Ken zelf meerdere jonge moeders die juist als gevolg van het krijgen van een kindje er helemaal aan onderdoor zijn gegaan. Vaak wordt dat netjes onder de mat gemoffeld voor anderen, kinderen als depressie-oorzaak benoemen is namelijk gigantisch taboe. Maar hé, het voorkomt zelfmoord! :') :'(
  Vis een optie? woensdag 19 januari 2022 @ 11:42:41 #135
70532 loveli
N
pi_203267168
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:37 schreef Justinn het volgende:

[..]
Dat betekent niet dat:
(a) de depressie minder is (eerder andersom imo, maar goed)
(b) dat moederschap 'goed' is (voor het kind)

Ken zelf meerdere jonge moeders die juist als gevolg van het krijgen van een kindje er helemaal aan onderdoor zijn gegaan. Vaak wordt dat netjes onder de mat gemoffeld voor anderen, kinderen als depressie-oorzaak benoemen is namelijk gigantisch taboe. Maar hé, het voorkomt zelfmoord! :') :'(
Postnatale depressie is iets anders dan een "normale" depressie. maar dat is meer voor R&P of OUD. Depressies zijn voor niemand aan te raden, maar helaas ook niet voor iedereen te vermijden.
crap in = crap out
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:44:45 #136
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203267208
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vriendin van Dave De Kock aangehouden op verdenking van ontvoering en moord
De vriendin van de 34-jarige Dave De Kock is aangehouden door de onderzoeksrechter in Dendermonde op verdenking van ontvoering en moord. Dat heeft onze redactie vernomen van een bron dichtbij het onderzoek naar de dood van de 4-jarige Dean Verberckmoes.

https://www.hln.be/binnen(...)g-en-moord~a335c97c/
Nou, meer betrokkenheid bij ontvoering en moord. En het niet meewerken aan het opsporen van haar vriend.
Dat gebeurd wel vaker, dat familie de dader een hand boven het hoofd houdt of helpt uit handen van de politie te blijven.
Ik vind de titel een beetje misleidend.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203267301
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou, meer betrokkenheid bij ontvoering en moord. En het niet meewerken aan het opsporen van haar vriend.
Dat gebeurd wel vaker, dat familie de dader een hand boven het hoofd houdt of helpt uit handen van de politie te blijven.
Ik vind de titel een beetje misleidend.
Ik heb in post 131 er wat aan toegevoegd :)
pi_203267445
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:37 schreef Justinn het volgende:

[..]
Dat betekent niet dat:
(a) de depressie minder is (eerder andersom imo, maar goed)
(b) dat moederschap 'goed' is (voor het kind)

Ken zelf meerdere jonge moeders die juist als gevolg van het krijgen van een kindje er helemaal aan onderdoor zijn gegaan. Vaak wordt dat netjes onder de mat gemoffeld voor anderen, kinderen als depressie-oorzaak benoemen is namelijk gigantisch taboe. Maar hé, het voorkomt zelfmoord! :') :'(
Ligt dat aan het krijgen aan het kind of aan alle druk van buiten af dat ook moet gebeuren nadat je een kind hebt gekregen? Dat laatste geloof ik zo, het eerste niet. Tenzij een postnatale depressie, maar dat ligt anders.
Protège moi de mes désirs.
pi_203267446
Het verhaal wordt steeds raarder.
pi_203267476
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:52 schreef arvensis het volgende:
Wow, dit krijgt een zieke wending.
Eerder werd er gesproken over dat hij haar bij haar keel gegrepen zou hebben en dat hij haar geslagen zou hebben. Zou er sprake kunnen zijn van dwang, dat zij het moest doen van hem? Pfff.
Mwah, ook vrouwen kunnen bijzonder evil zijn zonder dat daar dwang bij komt.
Veel te vaak wordt gedacht dat vrouwen het slachtoffer zijn van hun omgeving.
´
pi_203267516
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:04 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Mwah, ook vrouwen kunnen bijzonder evil zijn zonder dat daar dwang bij komt.
Veel te vaak wordt gedacht dat vrouwen het slachtoffer zijn van hun omgeving.
Kan uiteraard. Maar fysiek geweld kwam dus al voor, psychisch geweld lijkt mij ook aannemelijk. Maar goed, dit is speculeren en niet gepast.
Protège moi de mes désirs.
pi_203267550
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:07 schreef arvensis het volgende:

[..]
Kan uiteraard. Maar fysiek geweld kwam dus al voor, psychisch geweld lijkt mij ook aannemelijk. Maar goed, dit is speculeren en niet gepast.
Ook vrouwen kunnen fysiek geweld toepassen.
Deze twee zullen elkaar wel hebben versterkt in hun zieke gedrag, het zogenaamde partners in crime.
´
  Vis een optie? woensdag 19 januari 2022 @ 12:14:40 #143
70532 loveli
N
pi_203267600
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:04 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Mwah, ook vrouwen kunnen bijzonder evil zijn zonder dat daar dwang bij komt.
Veel te vaak wordt gedacht dat vrouwen het slachtoffer zijn van hun omgeving.
In dit geval lijkt het me aannemelijk dat de man in het verhaal de dader is en niet het slachtoffer van huiselijk geweld.
crap in = crap out
pi_203267711
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:14 schreef loveli het volgende:

[..]
In dit geval lijkt het me aannemelijk dat de man in het verhaal de dader is en niet het slachtoffer van huiselijk geweld.
Tuurlijk., het is altijd de man. :')
Misschien hebben ze elkaar wel de tiefus in gemept want dat doen verslaafde psycho's. Dat wijf is zeker geen slachtoffer. No way!
´
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:25:28 #145
208890 June.
Seriously?
pi_203267751
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het mooiste is nog dat die advocaat van de moeder het Nederlandse rechtssysteem hekelt. Nee, België... Daar gaat het allemaal prima 8)7
Bij ons had 'ie waarschijnlijk wel TBS gekregen..
Shine bright like a diamond.
pi_203267797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:14 schreef loveli het volgende:
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220118_96901496.
“We dachten écht dat hij een goeie gast was geworden. Hadden we dan zo’n verkeerd beeld van hem?”
Man man man, wat een tokkie-gehalte heeft die familie zeg.
pi_203267868
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het verhaal wordt steeds raarder.
Integendeel eigenlijk.

Denk dat dat jochie daar in huis bij Romy en Dave is overleden. Al de rest daarna zijn smoesjes en tijdrekken. Vrijdagavond is hij op het idee gekomen om zich te ontdoen van het stoffelijk overschot en de auto.

Kan me er weinig bij voorstellen dat je een paar dagen rond gaat rijden met een 4-jarig kind, in de auto gaat slapen, etc.
pi_203267935
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Integendeel eigenlijk.

Denk dat dat jochie daar in huis bij Romy en Dave is overleden. Al de rest daarna zijn smoesjes en tijdrekken. Vrijdagavond is hij op het idee gekomen om zich te ontdoen van het stoffelijk overschot en de auto.

Kan me er weinig bij voorstellen dat je een paar dagen rond gaat rijden met een 4-jarig kind, in de auto gaat slapen, etc.
Ik denk ook dat je niet heel ver van de waarheid zit.
´
pi_203267963
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:52 schreef arvensis het volgende:
Wow, dit krijgt een zieke wending.
Eerder werd er gesproken over dat hij haar bij haar keel gegrepen zou hebben en dat hij haar geslagen zou hebben. Zou er sprake kunnen zijn van dwang, dat zij het moest doen van hem? Pfff.
Denk eerder dat er daar in huis iets is gebeurd met het kind. Dave had een woede aanval of zo. Daar zal zij van geweten hebben.

Al de rest met dat reisje naar Hasselt, zijn ouders, hun ruzie e.d. lijkt me verzonnen.

Waarom zou je naar Nederland gaan rijden als je ruzie hebt met je vriendin en dan 'n kind dat daar aan het logeren is meenemen :?
pi_203267990
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Tsja. Blind van verliefdheid, mooie praatjes en misschien toonde hij affectie naar dat kind toe in haar bijzijn. Het is niet voor niks een psychopaat hè.. Die zijn meester in psychologische spelletjes en mensen bespelen.

Kritiek op de moeder uiten heeft geen enkele zin. Ze heeft al zoveel verdriet en ik denk echt wel dat ze de boodschap begrepen heeft.
Dan nog moet je als ouder gezond verstand hebben en niet je kinderen laten logeren bij een koppel waarvan je de dame uit de inrichting kent. En dan ook nog eens 'n paar maanden.

Lees her en der kritiek op het systeem in België, de politie e.d. maar vind dat die moeder ook wel wat steken heeft laten vallen.
pi_203268045
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Tuurlijk., het is altijd de man. :')
Misschien hebben ze elkaar wel de tiefus in gemept want dat doen verslaafde psycho's. Dat wijf is zeker geen slachtoffer. No way!
Duidelijk niet.

Ze heeft ook zitten liegen, de opsporing bemoeilijk, etc. Lijkt me heel sterk dat ze geen flauw idee heeft wat er is gebeurd.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:04:28 #152
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203268325
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:04 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Mwah, ook vrouwen kunnen bijzonder evil zijn zonder dat daar dwang bij komt.
Veel te vaak wordt gedacht dat vrouwen het slachtoffer zijn van hun omgeving.
Ah, het moet toch per se een vrouwenbash-topic worden waarin het slachtofferschap van veel meer vrouwen even in twijfel getrokken moet worden?

Laten we het bij deze vrouw houden a.u.b.
pi_203268923


Afbeelding op de facebook van Dave. :{

Niets aan gelogen blijkt achteraf.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:04:06 #154
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203269165
Maar hij heeft dus op Facebook een hele andere naam. Die hij in het echt dan wrs ook gebruikte.
Dan snap ik wel waarom de moeder van niks wist.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203269205
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het mooiste is nog dat die advocaat van de moeder het Nederlandse rechtssysteem hekelt. Nee, België... Daar gaat het allemaal prima 8)7
Das Jef hè, zelfs die mannenhaters van de Volksjury zwijmelen bij hem weg…
pi_203269314
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar hij heeft dus op Facebook een hele andere naam. Die hij in het echt dan wrs ook gebruikte.
Dan snap ik wel waarom de moeder van niks wist.
Ja, hij stelde zich waarschijnlijk voor als Mileys Fan :')
pi_203269572
Miley Cyrus zal blij zijn met zo'n fan.
pi_203269704
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, hij stelde zich waarschijnlijk voor als Mileys Fan :')
“Hi, ik ben Dave”. Schiet je ook niet veel mee op.
Protège moi de mes désirs.
pi_203269763
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:39 schreef arvensis het volgende:

[..]
“Hi, ik ben Dave”. Schiet je ook niet veel mee op.
Klopt. Maar je kunt ook je kind niet achter laten bij iemand die je amper kent en van wie je alleen z'n voornaam weet.

Daar begint het toch allemaal mee. Je kinderen niet laten logeren bij Jan en alleman. En als er wat is, de politie meteen inschakelen en niet pas na drie dagen smoesjes aangehoord te hebben.
pi_203270132
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das Jef hè, zelfs die mannenhaters van de Volksjury zwijmelen bij hem weg…
Ik kon heel die man niet. Ik zag 'm wel vandaag in het Vlaamse journaal. Hij heeft vandaag voor het eerst met de moeder gesproken en haar voorbereid op de vreselijke dingen die komen gaan. Wanneer duidelijk wordt wat er met Dean gebeurd is en hoe, wanneer hij thuis komt, wanneer de begrafenis daar is,...
pi_203270356
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar hij heeft dus op Facebook een hele andere naam. Die hij in het echt dan wrs ook gebruikte.
Dan snap ik wel waarom de moeder van niks wist.
_O-
pi_203271711
Resultaten autopsie worden donderdag verwacht.
pi_203271885
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:56 schreef Halcon het volgende:
Resultaten autopsie worden donderdag verwacht.
:'( Ik vrees voor de uitslag.
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:15:19 #165
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203271919
Ik snap niet dat ze z’n Facebook nog niet hebben gesloten.
Is een openbare schandpaal geworden. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Vis een optie? woensdag 19 januari 2022 @ 17:17:33 #166
70532 loveli
N
pi_203271944
Denk niet dat 'ie in z'n huidige accommodatie toegang tot internet heeft :')
crap in = crap out
pi_203271972
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik snap niet dat ze z’n Facebook nog niet hebben gesloten.
Is een openbare schandpaal geworden. :')
Hij zal nu niet even in kunnen loggen om z'n account te sluiten.
pi_203272413
Via dit topic heb ik de facebookpagina's kunnen opzoeken en werd er nog verdrietiger van. Zucht..

Ik vraag me af waar de dochter was op dat moment. Ik neem aan dat beide kinderen bij die idioten logeerden?
pi_203272584
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:57 schreef CaVaBien het volgende:
Via dit topic heb ik de facebookpagina's kunnen opzoeken en werd er nog verdrietiger van. Zucht..

Ik vraag me af waar de dochter was op dat moment. Ik neem aan dat beide kinderen bij die idioten logeerden?
Normaal logeerden beide kinderen daar.

Ook weer raar inderdaad. Was die dochter daar deze keer niet? Hebben ze haar wel teruggebracht? Wordt me niet helemaal duidelijk uit de kranten.
  Vis een optie? woensdag 19 januari 2022 @ 18:09:34 #170
70532 loveli
N
pi_203272602
Dat meisje is nog maar 2..
crap in = crap out
pi_203272628
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:09 schreef loveli het volgende:
Dat meisje is nog maar 2..
Nee joh, die is ouder toch? Op de foto's lijkt ze ouder dan Dean.
pi_203272647
Dat meisje is 7.
pi_203272655
Lijkt me eigenlijk dat die er dan niet was. Zij was niet vermist. En als ze er was, dan kan iemand van 7 waarschijnlijk wel vertellen wat er is gebeurd.
pi_203272721
Maar er is ook een verschil in straffen. Als we kijken naar deze zaak: Dave De Kock (34) wordt momenteel verdacht van opzettelijke wederrechtelijke vrijheidsberoving (ontvoering) en de betrokkenheid bij het overlijden van de vierjarige jongen. Hierbij is de kans dan ook groot - eens het autopsieverslag er is - dat die laatste kwalificatie aangepast zal worden naar moord of doodslag. Dus dezelfde kwalificaties waar Romy W. momenteel van verdacht wordt. Stel dat je in Nederland hiervoor berecht wordt, riskeer je voor opzettelijke wederrechtelijke vrijheidsberoving met de dood tot gevolg een maximumstraf van 12 jaar. Op doodslag staat 25 jaar cel, op moord 30 jaar cel. In ons land riskeer je een maximumstraf van 2 jaar voor wederrechtelijke vrijheidsberoving. En voor doodslag riskeer je een celstraf van 20 jaar tot 30 jaar.

Bij moord riskeer je nog een hogere straf en daar komt dan ook weer het hof van assisen bij kijken, want in assisen riskeert je voor moord een levenslange celstraf. Een groot verschil dus met de maximale celstraf van 30 jaar in Nederland.

https://www.hln.be/binnen(...)belangrijk~a63597d7/
pi_203272756
Hij is toen eens met dat jongetje Dean tot bij ons gekomen, om zijn papieren in orde te maken. Met hetgeen hij op zijn kerfstok had, vond ik het niet zo slim dat hij voor dat kindje zorgde. Maar hij zag er geen graten in. Hij deed dat om die mama te helpen, zei hij. Hij beschouwde dat als een goeie daad.”
pi_203273040
Rechtszaak zal in België plaatsvinden:
https://www.hln.be/binnen(...)aatsvinden~ab4bc3aa/

Zou al duidelijk zijn dan dat hij in België om het leven is gebracht?
pi_203273351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:17 schreef Halcon het volgende:
Maar er is ook een verschil in straffen. Als we kijken naar deze zaak: Dave De Kock (34) wordt momenteel verdacht van opzettelijke wederrechtelijke vrijheidsberoving (ontvoering) en de betrokkenheid bij het overlijden van de vierjarige jongen. Hierbij is de kans dan ook groot - eens het autopsieverslag er is - dat die laatste kwalificatie aangepast zal worden naar moord of doodslag. Dus dezelfde kwalificaties waar Romy W. momenteel van verdacht wordt. Stel dat je in Nederland hiervoor berecht wordt, riskeer je voor opzettelijke wederrechtelijke vrijheidsberoving met de dood tot gevolg een maximumstraf van 12 jaar. Op doodslag staat 25 jaar cel, op moord 30 jaar cel. In ons land riskeer je een maximumstraf van 2 jaar voor wederrechtelijke vrijheidsberoving. En voor doodslag riskeer je een celstraf van 20 jaar tot 30 jaar.

Bij moord riskeer je nog een hogere straf en daar komt dan ook weer het hof van assisen bij kijken, want in assisen riskeert je voor moord een levenslange celstraf. Een groot verschil dus met de maximale celstraf van 30 jaar in Nederland.

https://www.hln.be/binnen(...)belangrijk~a63597d7/
Ik hoop dat hij wordt berecht voor moord, maar ben er bang voor dat ze het zullen beschouwen als doodslag.

Ik heb een aantal rechtszaken gevolgd, waarbij de daders werden berecht voor doodslag, omdat het lastig aan te tonen is dat iemand het vantevoren had gepland.

Qua strafmaat zal er dus waarschijnlijk niet zo'n heel groot verschil zijn, aangezien de straf voor doodslag ongeveer gelijk is in beide landen.
pi_203273413
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:02 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Ik hoop dat hij wordt berecht voor moord, maar ben er bang voor dat ze het zullen beschouwen als doodslag.

Ik heb een aantal rechtszaken gevolgd, waarbij de daders werden berecht voor doodslag, omdat het lastig aan te tonen is dat iemand het vantevoren had gepland.

Qua strafmaat zal er dus waarschijnlijk niet zo'n heel groot verschil zijn, aangezien de straf voor doodslag ongeveer gelijk is in beide landen.
Het is afwachten op de resultaten van de autopsie e.d. om te zien wat er precies is gebeurd. Het kan natuurlijk even goed (kans is klein) een ongeluk geweest zijn. Of zoals de vorige keer iets dat men bestempeld als een mishandeling met de dood tot gevolg.

Vorige keer concludeerde men al dat meneer een psychopaat met sadistische trekjes is. Dat is hij waarschijnlijk nog steeds. Hij zou in elk geval niet meer vrij rond moeten lopen.
pi_203275507
“We weten heel weinig omdat de onderzoeksrechter een persstop ingelast heeft. Bronnen dicht bij het onderzoek stellen echter dat ze dingen verzwijgt en nog steeds niet de volledige waarheid prijsgeeft. Ze weet dus meer dan ze vertelt, de speurders vinden die houding bijzonder laakbaar.”
  donderdag 20 januari 2022 @ 02:02:55 #180
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203278449
Ik zit net een filmpje met de moeder en de vader van het vorige slachtoffertje te kijken. Die vertelt dat het gerecht haar vertelde dat ze niet adequate gehandeld had.......

https://www.hartvannederl(...)-open-over-dave-de-k
pi_203279944
Ja, daar is ze zelfs voor veroordeeld.
pi_203280359
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 02:02 schreef the-eye het volgende:
Ik zit net een filmpje met de moeder en de vader van het vorige slachtoffertje te kijken. Die vertelt dat het gerecht haar vertelde dat ze niet adequate gehandeld had.......

https://www.hartvannederl(...)-open-over-dave-de-k
het heeft allemaal wel een aardig tokkiegehalte.
pi_203280867
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 10:29 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
het heeft allemaal wel een aardig tokkiegehalte.
Tokkie of niet, dit gun je niemand.

Een paar jaar geleden in Engeland was er een soortgelijke zaak. Moeder leerde haar vriendin kennen en die vriendin vond het nodig om haar stiefkind stelselmatig te mishandelen. Toen het meisje van 16 maanden haar concertkaartje doormidden had gescheurd heeft ze dat meisje een paar flinke stompen in haar buikje verkocht en dat meisje is toen ook overleden. Deze zaak heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik het een plek kon geven zeg maar. Kindermishandeling grijpt me zo erg aan. Waarom moeten (kleine) kinderen zo lijden?
pi_203280922
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 11:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Tokkie of niet, dit gun je niemand.

Een paar jaar geleden in Engeland was er een soortgelijke zaak. Moeder leerde haar vriendin kennen en die vriendin vond het nodig om haar stiefkind stelselmatig te mishandelen. Toen het meisje van 16 maanden haar concertkaartje doormidden had gescheurd heeft ze dat meisje een paar flinke stompen in haar buikje verkocht en dat meisje is toen ook overleden. Deze zaak heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik het een plek kon geven zeg maar. Kindermishandeling grijpt me zo erg aan. Waarom moeten (kleine) kinderen zo lijden?
Je ziet dit gewoon vaker bij tokkies. Ik heb naast een meisje gewoond die met dat volk werkte.
Een moeder die voor 25 euro sex had met kerels en de een na de andere baby eruit poepte.
Dan kwam direct jeugdzorg met een paar man erop lopen.
Dan werd het een paar maanden aangekeken/begeleiding maar steevast werd het kind uit huis geplaatst.

En dan werd ze weer zwanger en begon hetzelfde opnieuw.

Voor de bescherming van een kind mag er best eens gekeken worden of potentiele ouders wel geschikt zijn.
Maar goed dat is dan weer een behoorlijk ethisch vraagstuk dus we accepteren maar dat dit soort dingen gebeuren.
pi_203280938
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 11:06 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Je ziet dit gewoon vaker bij tokkies. Ik heb naast een meisje gewoond die met dat volk werkte.
Een moeder die voor 25 euro sex had met kerels en de een na de andere baby eruit poepte.
Dan kwam direct jeugdzorg met een paar man erop lopen.
Dan werd het een paar maanden aangekeken/begeleiding maar steevast werd het kind uit huis geplaatst.

En dan werd ze weer zwanger en begon hetzelfde opnieuw.

Voor de bescherming van een kind mag er best eens gekeken worden of potentiele ouders wel geschikt zijn.
Maar goed dat is dan weer een behoorlijk ethisch vraagstuk dus we accepteren maar dat dit soort dingen gebeuren.
Wat jij gezien hebt heeft toch niks met te maken met de zaken die hier besproken worden?
pi_203280948
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 11:06 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Je ziet dit gewoon vaker bij tokkies. Ik heb naast een meisje gewoond die met dat volk werkte.
Een moeder die voor 25 euro sex had met kerels en de een na de andere baby eruit poepte.
Dan kwam direct jeugdzorg met een paar man erop lopen.
Dan werd het een paar maanden aangekeken/begeleiding maar steevast werd het kind uit huis geplaatst.

En dan werd ze weer zwanger en begon hetzelfde opnieuw.

Voor de bescherming van een kind mag er best eens gekeken worden of potentiele ouders wel geschikt zijn.
Maar goed dat is dan weer een behoorlijk ethisch vraagstuk dus we accepteren maar dat dit soort dingen gebeuren.
Heb je het nu over Barbie? :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203280982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 11:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heb je het nu over Barbie? :P
nee maar het lijkt er idd veel op.
er zijn veel ouders zoals "barbie" helaas.

Jaren geleden hebben al hoog geplaatste mensen in dat vakgebied gepleit voor een fokverbod voor dat soort mensen. Nooit wat mee gedaan helaas.
pi_203281364
Tsja, op Boevennieuws staat een nieuw verhaal over een vader die zijn dochter zo ernstig mishandelde dat ze bijna overleed. Stiefmoeder stond erbij en keek erna. Medeplichtig. Hij zit vast, zij loopt gewoon rustig rond.

Ontopic; De Limburger laat weten dat de vriendin een lieve vrouw is, maar makkelijk in te palmen. [het zoeken naar verzachtende omstandigheden is alvast in gang gezet]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220120_92632816
[premium]

Nog een stukje uit een artikel van BN de Stem


Oma wist dus dat er regelmatig klappen vielen. En toch werd het ventje er gedropt. 8)7
´
pi_203282436
Dean mogelijk al gestorven in appartement waar hij net nog kerst vierde.

https://www.hln.be/dossie(...)rst-vierde~aba57aeb/
[premium]
´
pi_203282540
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 11:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Tokkie of niet, dit gun je niemand.

Een paar jaar geleden in Engeland was er een soortgelijke zaak. Moeder leerde haar vriendin kennen en die vriendin vond het nodig om haar stiefkind stelselmatig te mishandelen. Toen het meisje van 16 maanden haar concertkaartje doormidden had gescheurd heeft ze dat meisje een paar flinke stompen in haar buikje verkocht en dat meisje is toen ook overleden. Deze zaak heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik het een plek kon geven zeg maar. Kindermishandeling grijpt me zo erg aan. Waarom moeten (kleine) kinderen zo lijden?
Star Hobson zaak? De AG is vorige week in beroep gegaan, vond de acht jaar cel voor de moeder te weinig. Haar vriendin, die een amateur bokser was btw, kreeg levenslang, met een minimum van 25 jaar.
https://www.theguardian.c(...)d-to-court-of-appeal
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_203282589
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Star Hobson zaak? De AG is vorige week in beroep gegaan, vond de acht jaar cel voor de moeder te weinig. Haar vriendin, die een amateur bokser was btw, kreeg levenslang, met een minimum van 25 jaar.
https://www.theguardian.c(...)d-to-court-of-appeal
Dat is het meisje ja. Ja, ik weet dat die vriendin levenslang heft gekregen, maar daar heeft een klein kind wel gruwelijk voor moeten lijden. Toen het meisje overleden was bleek ze nog tal van oude breuken te hebben. Ik zag toen ook een filmpje waarbij de moeder Star had gefilmd. Ik kan er nog emo om worden. Zo'n klein meisje, zulke gruwelijke mishandelingen.. En waarom?
pi_203282729
Daily Mail heeft vrijwel dagelijks van zulke walgelijke verhalen. Gelukkig doen ze daar niet aan privacy van de daders. Tevens zijn de straffen een stuk beter/hoger dan hier waar alles met een aai over de bol goedgepraat wordt. :r
´
  donderdag 20 januari 2022 @ 15:38:52 #193
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203285163
Nederlandse politie zoekt beelden om route van Dave De Kock te reconstrueren: zaterdagmiddag slachtoffertje achtergelaten bij Neeltje Jans

quote:
Dave De Kock is zaterdagmiddag naar het eiland Neeltje Jans gereden om er het lichaam van de 4-jarige Dean achter te laten. Dat laat de Nederlandse politie weten, die tegelijk een oproep lanceert voor camerabeelden die meer informatie kunnen geven over de ontvoering en de dood van het Belgische jongetje.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)vering-dave-de-kock/
pi_203285486
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 15:38 schreef Voszje het volgende:
Nederlandse politie zoekt beelden om route van Dave De Kock te reconstrueren: zaterdagmiddag slachtoffertje achtergelaten bij Neeltje Jans
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)vering-dave-de-kock/
En maandag deed de moeder een oproep dat hij Dean moest thuisbrengen. Daarbij zei ze ook dat ze wist dat Dean in goede handen was :'( Hoe moet het voor haar zijn zeg. De mensen die je zo vertrouwd blijken het allerliefste wat je had kapot te hebben gemaakt. Het lijkt mij dat het vertrouwen in de mensheid compleet weg is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 20-01-2022 16:03:57 ]
  donderdag 20 januari 2022 @ 15:58:17 #195
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203285605
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En maandag deed de moeder een oproep dat hij Dean moest thuisbrengen. Daarbij zij ze ook dat ze wist dat Dean in goede handen was :'( Hoe moet het voor haar zijn zeg. De mensen die je zo vertrouwd blijken het allerliefste wat je had kapot te hebben gemaakt. Het lijkt mij dat het vertrouwen in de mensheid compleet weg is.
Ja, inderdaad... Dit is echt in- en intriest
pi_203287117
'De Kock verzet zich tegen zijn overlevering aan ons land'.

https://www.hln.be/binnen(...)aan-belgie~a842718c/
´
pi_203287472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef Kim-Holland het volgende:
'De Kock verzet zich tegen zijn overlevering aan ons land'.

https://www.hln.be/binnen(...)aan-belgie~a842718c/
Dat zal hij zeker en vast willen dat hij in Nederland berecht wordt. De kans dat er in Nederland veel bekend is over de eerste zaak is kleiner dan hier in België. Hij zal hopen dat de kans dat hij door medegedetineerden in elkaar wordt getrapt daarmee verkleind wordt als bekend wordt dat dit al zijn tweede slachtoffertje is.
pi_203287564
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef Kim-Holland het volgende:
'De Kock verzet zich tegen zijn overlevering aan ons land'.

https://www.hln.be/binnen(...)aan-belgie~a842718c/
Om te kotsen dit. Dat zulke monsters nog de ruimte krijgen om iets te willen maakt me zo kwaad.
pi_203287675
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:38 schreef praadje het volgende:

[..]
Dat zal hij zeker en vast willen dat hij in Nederland berecht wordt. De kans dat er in Nederland veel bekend is over de eerste zaak is kleiner dan hier in België. Hij zal hopen dat de kans dat hij door medegedetineerden in elkaar wordt getrapt daarmee verkleind wordt als bekend wordt dat dit al zijn tweede slachtoffertje is.
Zou hij daarom zolang in NL hebben vertoefd in de hoop dat hij hier gepakt werd en dan ook berecht?
Zoals ik heb begrepen zijn gedetineerden in NL ook niet zo gek op kindermoordenaars dus hij zal weinig met rust gelaten worden.
Misschien dat hij denkt er met een Nederlands flopstrafje er van af te komen?En/of de voorzieningen zijn hier beter voor langere tijd.
´
pi_203287708
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Zou hij daarom zolang in NL hebben vertoefd in de hoop dat hij hier gepakt werd en dan ook berecht?
Zoals ik heb begrepen zijn gedetineerden in NL ook niet zo gek op kindermoordenaars dus hij zal weinig met rust gelaten worden.
Misschien dat hij denkt er met een Nederlands flopstrafje er van af te komen?En/of de voorzieningen zijn hier beter voor langere tijd.
Ik denk misschien dat het alles bij elkaar is. En hij heeft ervaringen met en Nederlandse en Belgische gevangenissen dus hij heeft in ieder geval vergelijkingsmateriaal.
pi_203299731
Romy W. blijft aangehouden, maar houdt onschuld staande


SINT-GILLIS-WAAS De raadkamer in Dendermonde heeft zopas beslist dat Romy W., de vriendin van Dave De Kock, aangehouden blijft op verdenking van moord op de kleuter Dean Verberckmoes. Volgens haar advocaat blijft de vrouw echter volhouden dat ze onschuldig is en dat ze niets met de zaak te maken heeft.

https://www.hln.be/in-de-(...)ld-staande~a3d39f72/
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:53:36 #202
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_203300128
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:38 schreef praadje het volgende:

[..]
Dat zal hij zeker en vast willen dat hij in Nederland berecht wordt. De kans dat er in Nederland veel bekend is over de eerste zaak is kleiner dan hier in België. Hij zal hopen dat de kans dat hij door medegedetineerden in elkaar wordt getrapt daarmee verkleind wordt als bekend wordt dat dit al zijn tweede slachtoffertje is.
Ik denk dat Nederlandse gedetineerden ook weleens een krant openslaan hoor, dus dat is echt direct bekend.

Het wordt immers vaak zat genoemd in de berichtgeving van nu.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_203303246
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Zou hij daarom zolang in NL hebben vertoefd in de hoop dat hij hier gepakt werd en dan ook berecht?
Zoals ik heb begrepen zijn gedetineerden in NL ook niet zo gek op kindermoordenaars dus hij zal weinig met rust gelaten worden.
Misschien dat hij denkt er met een Nederlands flopstrafje er van af te komen?En/of de voorzieningen zijn hier beter voor langere tijd.
Zijn vriendin komt uit Nederland, meen dat ze er gewoond hebben en hij had een contact in Nederland, iemand die hij kent uit de gevangenis.

Nederland straft niet lager dan België. Vraag is natuurlijk wel wat er precies is gebeurd. Dat weten we niet. Kan moord zijn, kan doodslag zijn, kan een mishandeling met dodelijke afloop zijn, maar ook een ongeluk dat dodelijk is afgelopen.
pi_203303355
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zijn vriendin komt uit Nederland, meen dat ze er gewoond hebben en hij had een contact in Nederland, iemand die hij kent uit de gevangenis.

Nederland straft niet lager dan België. Vraag is natuurlijk wel wat er precies is gebeurd. Dat weten we niet. Kan moord zijn, kan doodslag zijn, kan een mishandeling met dodelijke afloop zijn, maar ook een ongeluk dat dodelijk is afgelopen.
Ja, zij komt uit Nederland maar ze woonden samen in Sint Gillis Waas.

Een ongeluk, daar geloof ik niet in. :N
´
pi_203303369
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ja, zij komt uit Nederland maar ze woonden samen in Sint Gillis Waas.

Een ongeluk, daar geloof ik niet in. :N
Ik ook niet echt, maar in theorie kan het natuurlijk.
pi_203303483
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik ook niet echt, maar in theorie kan het natuurlijk.
De politie houdt er ernstig rekening mee dat het kind al in België is omgebracht.

Dat zullen ze toch niet zeggen als er nog een kans bestaat dat het een ongeluk kon zijn geweest?
´
pi_203303535
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:46 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
De politie houdt er ernstig rekening mee dat het kind al in België is omgebracht.

Dat zullen ze toch niet zeggen als er nog een kans bestaat dat het een ongeluk kon zijn geweest?
Normaal gesproken niet. Over de uitkomsten van de autopsie zouden ze een mededelingen doen. Denk zelf overigens ook niet dat het een ongeluk is geweest.

Dave zal weer een van z'n driftbuien gehad hebben. Misschien woensdag of donderdag al.
pi_203333060
Volgens GVA wijst de autopsie niet uit hoe, waar en wanneer Dean om het leven is gekomen.
pi_203333181
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:35 schreef Halcon het volgende:
Volgens GVA wijst de autopsie niet uit hoe, waar en wanneer Dean om het leven is gekomen.
Ze kunnen tegenwoordig zoveel zou je denken. Vreemd.

Dat zou dan betekenen dat hij niet gewurgd of doodgeslagen is. Anders zouden daar wel uiterlijke kenmerken zichtbaar van zijn toch. Misschien verstikking?
pi_203333234
GHB is dan waar ik het eerste aan denk. Omdat dit snel uit het lichaam is.
´
pi_203333247
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ze kunnen tegenwoordig zoveel zou je denken. Vreemd.

Dat zou dan betekenen dat hij niet gewurgd of doodgeslagen is. Anders zouden daar wel uiterlijke kenmerken zichtbaar van zijn toch. Misschien verstikking?
Ja, ze kunnen heel veel. Heb ook geen idee wat er is gebeurd, dus lastig te zeggen. Als hij op een andere plekken dan de plekken die men heeft kunnen onderzoeken (huis, auto en vindplek) is omgebracht, is het misschien al lastig vast te stellen waar hij is omgebracht.

Als hij is gewurgd, dan is dat te zien ja. Als hij is doodgeslagen ook ja. Maar stel dat hij bijvoorbeeld van de trap is geduwd en verkeerd is gevallen, dan is niet zo simpel vast te stellen of hij is geduwd of gevallen.
pi_203333340
quote:
5s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:45 schreef Kim-Holland het volgende:
GHB is dan waar ik het eerste aan denk. Omdat dit snel uit het lichaam is.
Misschien toch een ongeluk? Dat jochie drugs te pakken heeft gekregen en dat dat fataal is geworden?
pi_203333417
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien toch een ongeluk? Dat jochie drugs te pakken heeft gekregen en dat dat fataal is geworden?
Kan. Kan ook dat het expres gegeven is. Ik geloof [nogmaals] niet in een ongeluk.
´
pi_203333457
Wel naar dit. Zo weet de moeder nooit wat er met haar kind gebeurd is. En dit zal ook wel invloed hebben op de strafmaat.
pi_203333480
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien toch een ongeluk? Dat jochie drugs te pakken heeft gekregen en dat dat fataal is geworden?
Kan. Of ze vonden het lollig om hem wat te geven o.i.d.
pi_203333494
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wel naar dit. Zo weet de moeder nooit wat er met haar kind gebeurd is. En dit zal ook wel invloed hebben op de strafmaat.
Ze gaan nog wel verder onderzoek doen en zullen niet alles in de media zetten waar ze achter zijn gekomen. Ze moeten die twee ook nog verder verhoren.

Nu is dat nog een verliefd stelletje dat in hetzelfde schuitje zit, maar die worden echt wel tegen elkaar uitgespeeld straks.
pi_203387241
De kleine Dean Verberckmoes (4) – het jongetje dat ontvoerd werd en dood werd aangetroffen in Zeeland – wordt zaterdagmiddag begraven in Verrebroek. Meer dan een week na zijn overlijden heeft het gerecht nog steeds geen absolute zekerheid wanneer en hoe het kindje precies om het leven kwam.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220126_92394259
pi_203387269
Lastige zaak dus, het zal een hels karwei worden om die klootzak te veroordelen, zonder wettig en overtuigend bewijs zonder gerede twijfel begin je niet veel.
Het is koud, het is guur....
pi_203435009
Dave de Kock blijft vastzitten:

https://www.vrt.be/vrtnws(...)zitten-in-nederland/

Het is nu wachten tot de Internationale Rechtshulpkamer op 8 februari samenkomt; een uitspraak wordt twee weken later verwacht. Als de overlevering wordt toegestaan, moet die binnen tien werkdagen uitgevoerd worden.
pi_203567756
Belgische oppas (34) in zaak-Dean wil in Nederland worden berecht

quote:
De 34-jarige Dave De K., die wordt verdacht van betrokkenheid bij de ontvoering en het overlijden van de 4-jarige Dean, wil in Nederland worden berecht en niet aan België worden overgeleverd. Dit zei zijn advocaat Michael Yap dinsdag voor de Internationale Rechtshulpkamer (IRK) van de rechtbank in Amsterdam.

De onderzoeksrechter in Dendermonde Nederland verzocht om de overlevering van De K, zodat hij in België kan worden berecht. Het Nederlandse Openbaar Ministerie is het daarmee eens. Maar de raadsman van De K. betoogt dat het zwaartepunt van de zaak in Nederland ligt.

Het lichaam van Dean werd maandagavond 17 januari op Neeltje Jans bij Vrouwenpolder in Zeeland gevonden. Eerder die dag werd De K. aangehouden, de Belg had het jongetje meegenomen uit het Belgische Sint-Niklaas. De man werd gearresteerd in Meerkerk, in de provincie Utrecht. Yap: ,,Na zijn aanhouding is een hele reconstructie ontstaan die de Nederlandse recherche heeft gemaakt. Er is sporenonderzoek verricht en sectieonderzoek op het overleden kindje. Nederland is verantwoordelijk voor deze zaak. Zo ziet mijn cliënt dat.”

Bovendien, zegt de raadsman van De K., zouden de omstandigheden in de gevangenis in de Belgische stad Dendermonde ondermaats zijn en met name de toegang tot gezondheidszorg voor gedetineerden. De K. heeft in de gevangenis van Middelburg al verzocht om een psychiater en een psycholoog. ,,Zijn achtergrond dient goed in beeld te worden gebracht”, aldus Yap. De K. vreest volgens zijn raadsman dat overlevering aan België ‘zijn situatie zou verslechteren’.

De K. maakte geen gebruik van zijn laatste woord. ,,Ik heb er niks aan toe te voegen eigenlijk. Ik volg mijn raadsman”, zei hij. De rechtbank komt op 22 februari met een beslissing.

Advocaat moeder
Volgens Jef Vermassen, de advocaat van Deans moeder, moet De K. in België worden vervolgd. ,,Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar België. De straffen in Nederland, het spijt me, dat is niemendal.” De advocaat wil dat de verdachte door een volksjury tijdens een zogeheten Assisenproces wordt veroordeeld in België. ,,Ik had een eerdere zaak van een meisje in Turnhout dat is ontvoerd en meegenomen naar Nederland waar ze een nacht lang werd verkracht en mishandeld”, zei de advocaat eerder in het Vlaamse dagblad De Morgen. ,,Ze heeft het overleefd, maar bleef zwaar getraumatiseerd achter. De daders hebben in Nederland tien en vijftien jaar gekregen. Dat is niet serieus te nemen.”

https://www.bd.nl/buitenl(...)en-berecht~a95d1b0a/
pi_203568647
Dave De Kock ontkent dat hij Dean (4) heeft vermoord of ontvoerd: “Enkel schuldig verzuim”
Met zijn hoofd meestal naar beneden gericht en geen zin om zelf het woord te nemen. Zo verscheen Dave De Kock (34) in Amsterdam voor de rechtbank om zich te verzetten tegen zijn overlevering naar ons land. De zitting maakte wel veel duidelijk. Het Belgische gerecht gaat ervan uit dat de kleine Dean (4) op zijn appartement in Sint-Niklaas werd omgebracht. De Kock zelf ontkent de moord of ontvoering. “Hij kan hoogstens berecht worden voor het achterwege laten van hulp”, pleitte zijn advocaat.

https://www.gva.be/cnt/dmf20220208_94204323
pi_203568663
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:26 schreef Nober het volgende:
Belgische oppas (34) in zaak-Dean wil in Nederland worden berecht
[..]

Zoveel ellende op zijn geweten en nog in staat zijn dingen te willen... Geef die man alsjeblieft een spuitje. Hier kan je niks mee.
pi_203570028
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zoveel ellende op zijn geweten en nog in staat zijn dingen te willen... Geef die man alsjeblieft een spuitje. Hier kan je niks mee.
Als dat kind in België om het leven is gekomen, dan lijkt er me helemaal geen enkel argument te zijn om hem in Nederland te berechten.

En niet naar België sturen vanwege de situatie in België, dan zou iedereen die in België wat mispeutert in Nederland kunnen gaan zitten met dat argument. :')
pi_206160918
Ontvoerde Dean (4) kwam door bruut geweld om het leven, lichaam amper herkenbaar
De 35-jarige Belg Dave De K., die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van de 4-jarige Dean, heeft de Belgische jongen met bruut geweld om het leven gebracht, bevestigen bronnen rond het onderzoek. Dean werd in januari dood gevonden op Neeltje Jans bij Vrouwenpolder (Zeeland).


https://www.ad.nl/buitenl(...)herkenbaar~aab81cf8/

Vlaamse media spreekt van stompgeweld. Ik neem aan dat Dean dan is doodgeslagen?

Potverdorie zeg :'(
pi_206160947
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 08:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ontvoerde Dean (4) kwam door bruut geweld om het leven, lichaam amper herkenbaar
De 35-jarige Belg Dave De K., die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van de 4-jarige Dean, heeft de Belgische jongen met bruut geweld om het leven gebracht, bevestigen bronnen rond het onderzoek. Dean werd in januari dood gevonden op Neeltje Jans bij Vrouwenpolder (Zeeland).


https://www.ad.nl/buitenl(...)herkenbaar~aab81cf8/

Vlaamse media spreekt van stompgeweld. Ik neem aan dat Dean dan is doodgeslagen?

Potverdorie zeg :'(
Bronnen dicht bij het onderzoek weten dat De K. Dean niet terugbracht omdat de jongen op dat moment al zwaar mishandeld was. Die woensdag zou de kleuter al schoppen en stompen hebben gekregen, voornamelijk van De K., maar ook van zijn vriendin. Hij zou onder meer door de woonkamer en van de trap zijn gegooid. Wat zich die donderdag en vrijdag nog in het appartement heeft afgespeeld, blijft vooralsnog onduidelijk.

Wat een drama :( Dat soort mensen moeten echt nooit meer vrijkomen, die vriendin ook niet.
pi_206160952
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 08:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ontvoerde Dean (4) kwam door bruut geweld om het leven, lichaam amper herkenbaar
De 35-jarige Belg Dave De K., die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van de 4-jarige Dean, heeft de Belgische jongen met bruut geweld om het leven gebracht, bevestigen bronnen rond het onderzoek. Dean werd in januari dood gevonden op Neeltje Jans bij Vrouwenpolder (Zeeland).


https://www.ad.nl/buitenl(...)herkenbaar~aab81cf8/

Vlaamse media spreekt van stompgeweld. Ik neem aan dat Dean dan is doodgeslagen?

Potverdorie zeg :'(
En dan ook nog dat hij amper nog herkenbaar was :'(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206160978
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 08:38 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Bronnen dicht bij het onderzoek weten dat De K. Dean niet terugbracht omdat de jongen op dat moment al zwaar mishandeld was. Die woensdag zou de kleuter al schoppen en stompen hebben gekregen, voornamelijk van De K., maar ook van zijn vriendin. Hij zou onder meer door de woonkamer en van de trap zijn gegooid. Wat zich die donderdag en vrijdag nog in het appartement heeft afgespeeld, blijft vooralsnog onduidelijk.

Wat een drama :( Dat soort mensen moeten echt nooit meer vrijkomen, die vriendin ook niet.
Dit gaat me echt aan het hart :'(
pi_206161011
Die kerel is in het verleden al eens veroordeeld voor het doden van zijn toenmalige stiefzoon van 2 jaar oud. Goeie keus wel om die op je kind te laten passen.
pi_206161016
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 08:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Die kerel is in het verleden al eens veroordeeld voor het doden van zijn toenmalige stiefzoon van 2 jaar oud. Goeie keus wel om die op je kind te laten passen.
Alsof Dean zijn moeder dat wist...
pi_206161025
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Alsof Dean zijn moeder dat wist...
Ze zal het inderdaad wel niet hebben geweten. Bah wat een psycho die kerel.
pi_206161392
Hoe kan het dat niemand in dat appartementencomplex iets hoorde?
pi_206161396
Had ie zich maar moeten gedragen hè
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:38:35 #234
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206162835
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Alsof Dean zijn moeder dat wist...
Inderdaad. Degenen die het wisten hebben hem onvoldoende straf gegeven en hebben de maatschappij niet beschermd tegen dit beest. Je kunt zo'n moeder niet kwalijk nemen dat ze niet van zo'n extreme achtergrond uitging...
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:43:36 #235
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206165690
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 12:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Inderdaad. Degenen die het wisten hebben hem onvoldoende straf gegeven en hebben de maatschappij niet beschermd tegen dit beest. Je kunt zo'n moeder niet kwalijk nemen dat ze niet van zo'n extreme achtergrond uitging...
Doet me een beetje denken aan Donny M.
Liep ook gewoon rond tussen de spelende kinderen en niemand die het wat interesseerde. Slachtoffers en naaste waarschuwen tig maal de politie maar die kunnen niks doen.

Verder wat walgelijk dat twee volwassene dat een kind kunnen aandoen. Wat zou hij bang zijn geweest de laatste uren.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')