quote:
Maar wel begrijpelijk. Hij wordt elke dag bedreigd met de dood en dan loopt er een veroordeelde terrorist rond waar hij werktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Eed afgelegd.
Gelijke behandeling.
Ow racisme kaard ze vallen over het woord hoofddoek en lullen zo om de hete brij heen.
Stom van Wilders om dat te zeggen ook.
Het is allemaal zo kromquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Er worden collega's genoemd die er niet bij zijn en zich niet kunnen verdedigen.
Maar dat Wilders zich niet veilig kan voelen omdat er mensen zijn die hem naar het leven staan is niet belangrijk.
Die in een groep zit die van Gogh heeft vermoord en hem naar het leven staat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel begrijpelijk. Hij wordt elke dag bedreigd met de dood en dan loopt er een veroordeelde terrorist rond waar hij werkt
Bizar!!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die in een groep zit die van Gogh heeft vermoord en hem naar het leven staat.
Nederland draait door.quote:
Dit is toch niet meer geloofwaardig? En dan die koppen van de rest van de kamer. Ik mis de halo's boven die hypocriete hoofdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Over hoofddoekjes hebben past niet in de 2de kamer thuis.
Criminelen/terroristen wel.
Ik ook gelukkig sinds die Klaver het leidtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die laat ik altijd links liggen.
Lijkt wel een slechte film.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer geloofwaardig? En dan die koppen van de rest van de kamer. Ik mis de halo's boven die hypocriete hoofden
Is er een politieke partij/persoon die je wel aanspreekt?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:09 schreef mazaru het volgende:
Die Klaver vind in zo'n ontzettende griezel.
Oh.... dan zwijg ik maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:13 schreef mazaru het volgende:
Oh dit willen ze niet horen. Hij moet zijn mond houden
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is er een politieke partij/persoon die je wel aanspreekt?
Omtzigt heeft mijn aandacht maar verder lijkt het 1 pot nat te zijn.
Moet Giz alsnog die heggescharende mevrouw nog opzoeken en posten voor je of hoeft dat deze keer nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
Straks de bossen op mijn hoofd kappen
Nee ze zijn daar al helemaal voorbereid op mijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moet Giz alsnog die heggescharende mevrouw nog opzoeken en posten voor je of hoeft dat deze keer niet
Abject en infaamquote:
deze volg ik nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mijn stream loopt achter, ik lees jou en hoor het vervolgens.![]()
![]()
Hah die is beter.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
deze volg ik nu
https://debatdirect.tweed(...)jn-kamer-10-30/video
ja die was er pas later dan nu.nl en facebookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hah die is beter.
Het geluid ook ik schok me kapot.![]()
![]()
![]()
Tnx.
Ja lekker geluid.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja die was er pas later dan nu.nl en facebook
maar wel beste kwaliteit
Klopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
HI heft wel weer een punt
ZOveel asiel zoekers komen binnen, zo komt er nooit een oplossing voor de hoge zorgkosten en woningnood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |