Debatteren is heel lastig voor GL, die lopen liever weg en stappen naar het presidium.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:17 schreef trein2000 het volgende:
Vooropgesteld dat ik het wegens activiteiten elders niet gezien heb. Maar ik lees bij de kranten dat Geert weer alle grenzen van fatsoen over ging en Bergkamp niet of zeer beperkt ingreep? Dat is ook een probleem aan het worden, de voorzitter is te laf. Tribunalen 'roedels Afrikanen' en weet ik meer wat voor drek, waarschuwen en anders het woord ontnemen. Daag.
Wilders ging soms over de grens en soms gaf hij slechts zijn mening waarbij oa Klaver weer als een kleuter de juf vroeg om in te grijpen. Al met al was het een lachwekkende poppenkast en een schandvlek op onze democratie waar vele deelnemers gewillig aan meehielpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:17 schreef trein2000 het volgende:
Vooropgesteld dat ik het wegens activiteiten elders niet gezien heb. Maar ik lees bij de kranten dat Geert weer alle grenzen van fatsoen over ging en Bergkamp niet of zeer beperkt ingreep? Dat is ook een probleem aan het worden, de voorzitter is te laf. Tribunalen 'roedels Afrikanen' en weet ik meer wat voor drek, waarschuwen en anders het woord ontnemen. Daag.
Helemaal mee eens. Het gebrek aan fatsoen gaat vaak alle perken te buiten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:17 schreef trein2000 het volgende:
Mochten de gemeenteraadsverkiezingen tegenvallen dan is het denk ik ook wel het einde van Klaver.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lijkt een afscheidsspeech van Klaver.
Maar wat als er maar steeds weer op gestemd wordt?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:28 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Wilders ging soms over de grens en soms gaf hij slechts zijn mening waarbij oa Klaver weer als een kleuter de juf vroeg om in te grijpen. Al met al was het een lachwekkende poppenkast en een schandvlek op onze democratie waar vele deelnemers gewillig aan meehielpen.
Bente is inderdaad stukken beter, volwassener en charmanter dan Sophie. Onbegrijpelijk dat Hermans zo'n grote rol krijgt, die is over een paar maanden overspannen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik het Bente Becker nog wel zover brengen.
[..]
Ik zou niet weten waarom. Als Rutte er zin in heeft gaat hij gewoon voor Rutte V.
Moest hieraan denken, wat een groot contrast:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:17 schreef trein2000 het volgende:
Waarom wil VVD een veroordeelde moslimterrorist in hun partij?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:33 schreef Bocaj het volgende:
Als die feiten waar zijn wat Wilders aangeeft dan hoort de familie Sahla niet in de 2e kamer thuis lijkt mij!
Als het een feit is dan is het waar. Als het geen feit is dan is het een mening. En iemand die zelf een strafrechterlijke veroordeling heeft moet wel stil zijn als het gaat om in de 2e Kamer thuis horen. Sahla is nergens voor veroordeeld, Wilders wel of was je dat voor het gemak even vergeten?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:33 schreef Bocaj het volgende:
Als die feiten waar zijn wat Wilders aangeeft dan hoort de familie Sahla niet in de 2e kamer thuis lijkt mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |