Het is al maanden volle maan.quote:
Prachtig lichaam, maar met de kop van een Roemeense aspergesteker en het talent van zanger Rinus.quote:
Gratis.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:46 schreef dikkedaniel het volgende:
zullen we met de heren op fok geld inzamelen om Maan om de beurt af te werken???
En zo ja, wel bedrag zou passend zijn???
Wat de lockdown wel niet met een mens doet..quote:Op maandag 17 januari 2022 23:39 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Neef gaat het wel goed met je? Are you okay? Je hebt het echt goed te pakken of niet? Gauw weer normaal doen
Naja goed ik mag niks zeggen want mijn keuze in bedpartners was voor de lockdown al compleet clownesk dusquote:Op maandag 17 januari 2022 23:57 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat de lockdown wel niet met een mens doet..
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Naja goed ik mag niks zeggen want mijn keuze in bedpartners was voor de lockdown al compleet clownesk dus
Oei, dat staat vol van de smaad en laster. Sorry, maar dit gaat me echt te ver. Dit speel ik door naar het management van Maan. Het zo kapot maken van BN'ers moet stoppen!quote:Op maandag 17 januari 2022 23:08 schreef jigggy het volgende:
Ali b ,John de mol, Marco Borsato
Iedere bekende Nederlander mag over maan heen maar onze bekende fok!ker jigggy niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |