Het is al maanden volle maan.quote:
Prachtig lichaam, maar met de kop van een Roemeense aspergesteker en het talent van zanger Rinus.quote:
Gratis.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:46 schreef dikkedaniel het volgende:
zullen we met de heren op fok geld inzamelen om Maan om de beurt af te werken???
En zo ja, wel bedrag zou passend zijn???
Wat de lockdown wel niet met een mens doet..quote:Op maandag 17 januari 2022 23:39 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Neef gaat het wel goed met je? Are you okay? Je hebt het echt goed te pakken of niet? Gauw weer normaal doen
Naja goed ik mag niks zeggen want mijn keuze in bedpartners was voor de lockdown al compleet clownesk dusquote:Op maandag 17 januari 2022 23:57 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat de lockdown wel niet met een mens doet..
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Naja goed ik mag niks zeggen want mijn keuze in bedpartners was voor de lockdown al compleet clownesk dus
Oei, dat staat vol van de smaad en laster. Sorry, maar dit gaat me echt te ver. Dit speel ik door naar het management van Maan. Het zo kapot maken van BN'ers moet stoppen!quote:Op maandag 17 januari 2022 23:08 schreef jigggy het volgende:
Ali b ,John de mol, Marco Borsato
Iedere bekende Nederlander mag over maan heen maar onze bekende fok!ker jigggy niet
Origineel hoor. Gelukkig nog niet 875x voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Is Ali de eerste Marokkaan op de Maan?
Zonde, want ik zou wel ejaculerenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:41 schreef pferdfahrer het volgende:
Vreselijk wijf, zou @:de_boswachter er nog vanaf trappen.
2x de helftquote:Op maandag 17 januari 2022 23:46 schreef dikkedaniel het volgende:
zullen we met de heren op fok geld inzamelen om Maan om de beurt af te werken???
En zo ja, wel bedrag zou passend zijn???
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
de kop van een Roemeense aspergesteker
quote:
Ex mod @de_boswachter krijg je niet zo gemakkelijk van een meid afquote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:41 schreef pferdfahrer het volgende:
Vreselijk wijf, zou @:de_boswachter er nog vanaf trappen.
Zou me niet verbazen mocht ze de pik van Thomas van StukTV ook bereden hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:20 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr van Maan de Steendildo
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:50 schreef Bruinie het volgende:
Ik zou echt al mijn balhaar doneren om een keer Maan goed verrot het ziekenhuis in te neuken.
Als ze minderjarig zijn niet nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ex mod @:de_boswachter krijg je niet zo gemakkelijk van een meid af
Really? Waarom in vredesnaam?quote:
Gewoon ekker man. Thick, leuk gezicht, beetje dom. Ja helemaal mijn type.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Really? Waarom in vredesnaam?
Nou, beetje....quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon ekker man. Thick, leuk gezicht, beetje dom. Ja helemaal mijn type.
Hmm, deel toch best vaak een smaak in vrouwen met je, maar de zwangere Max Verstappen? Nee die dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind haar juist een leuk gezicht hebben
Thick? Lol.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon ekker man. Thick, leuk gezicht, beetje dom. Ja helemaal mijn type.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |