SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Het is een frêle poppetje ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en 45 kilo?? of?
vind haar echt dun!
Nahh... jaloers hé?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef spapaars het volgende:
Weet je waarin hij al die sterren mag steken, in die vleselijke ene.
Deed je dat maar eensquote:Op maandag 17 januari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
sorry duurde lang
zat niet op te letten
ftfyquote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ben straks nog de enige zonder ster, dus uniek.
Je mag mijn sterretje wel even lenenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ben straks nog de enigste zonder ster, dus uniek.
huismeesterquote:Op maandag 17 januari 2022 19:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft Benny een oogje op Nouchine, gezien de OP?
Kennen ze in vlaanderen alles van: Stan Van Samang, Peter van de Veire en Sean D'Hondt. Allemaal hun sterretje online gezet.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je mag mijn sterretje wel even lenen![]()
ik vind dat je het sowieso kan zienquote:Op maandag 17 januari 2022 19:25 schreef zodeju het volgende:
Whoo, Nawel gefilmd op haar achterhoofd van heel dichtbij zie je haar nep haar zitten.
Ze sturen wel op situaties met hun streams, maar de die "Love-Affair" met Veertje & Demi totale bullshit is en wegloopt door het putje mag geen naam hebbenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:23 schreef Jockari het volgende:
Door de vlaamse stream zijn er een paar op de achtergrond gevallen. Veertje, Dimi, Tobias, zelfs grace een beetje...
Ik heb het nog altijd voor Vera en Dimi (terwijl die juist een spelletje aan het spelen is vermoed ik). Sterker uit de hoek: Salar (tactische speler) en Kristof..
Wat is wel echt bij die heksquote:Op maandag 17 januari 2022 19:25 schreef zodeju het volgende:
Whoo, Nawel gefilmd op haar achterhoofd van heel dichtbij zie je haar nep haar zitten.
Nawel wegens inactiviteitquote:
Naar mij of naar jou, of toch naar een ander.quote:
naar iedereenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naar mij of naar jou, of toch naar een ander.
Jup van ontbijt tot avondeten.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
ze mochten geen badjas aan hebben tot aan t avond eten?
En toen heeft ie als smoes dus bedacht, dat de badjassen niet goed waren etcquote:
jij had het ook niet doorquote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeeezzus.... Krissie's "Geheime Opdracht" is geslaagd
Badjassen jatten
Ik heb nog het excuus dat ik het vanmorgen niet gezien heb. Anders had ik het vast doorgehadquote:
morgen koude pastaquote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef Hunter het volgende:
Nog veel eten over, niet zo lekker kennelijk
Viel mij geen eens op, las wel over dat de er iets mis wat met de badjassenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog het excuus dat ik het vanmorgen niet gezien heb. Anders had ik het vast doorgehad
Is wel lekker maar niet met zalm en spinazie denk ikquote:
Dan twee mensenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu een keer een opdracht die 48 uur is. Saaie bende
Mij staat bij dat Spinazie en vis samen sowieso een no-no was, maar misschien is dat achterhaald.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel lekker maar niet met zalm en spinazie denk ik
Die elkaar moeten negeren, zal vast ook niet snel opvallenquote:
aah er is vandaag best wat te doen geweestquote:Op maandag 17 januari 2022 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Je moet jezelf niet zo naar beneden praten. We houden van je zoals je bent.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, te stom om op dat soort debiele opdrachtjes te letten
ik denk die bechamelsausquote:Op maandag 17 januari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt zeiden ze wel maar in de winkel heb je ook vis met spinazie van kapitein igloquote:Op maandag 17 januari 2022 19:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mij staat bij dat Spinazie en vis samen sowieso een no-no was, maar misschien is dat achterhaald.
Is inderdaad achterhaald.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mij staat bij dat Spinazie en vis samen sowieso een no-no was, maar misschien is dat achterhaald.
je mag ook geen appelsquote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt zeiden ze wel maar in de winkel heb je ook vis met spinazie van kapitein iglo
https://www.optimavita.nl(...)-eten-feit-of-fabel/quote:Op maandag 17 januari 2022 19:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt zeiden ze wel maar in de winkel heb je ook vis met spinazie van kapitein iglo
I stand corrected!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is inderdaad achterhaald.
https://www.iglo.nl/alles(...)pinazie-met-vis-eten
das geen grote BHquote:Op maandag 17 januari 2022 19:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nee dimi, vera heeft niet van die grote
100 dagen liefde faken is niet zo zwaar, sommige mensen doen het decennia lang.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
En nog steeds samen douchen... ze houden de fake dapper vol..
Noessie blijft in de buurt zeiken over onverstaanbare issues
[ afbeelding ]
Zalm gebakken is de enige vis die ik niet lust. Wel gerookte zalm.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
maar wel puur natuur....al dat nep is ook niet allesquote:Op maandag 17 januari 2022 19:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ja bijzonder hequote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Tobias vertrouwt Salar genoeg om met hem erbij te roddelen.
Hij ziet en merkt niet wat wij zien he, het is een hardstikke leuk jong in omgang.....ze hebben geen idee.quote:
is niet nodigquote:Op maandag 17 januari 2022 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
salar nu ipv de vrouwen de mannen bewerken op amy
Jaaaa, lange opdrachtenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
ik denk dat het hele Amy gedoe hen weinig boeitquote:Op maandag 17 januari 2022 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij ziet en merkt niet wat wij zien he, het is een hardstikke leuk jong in omgang.....ze hebben geen idee.
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:
Het is niet eens 10 dagen en die beschamende "relatie" die ze faken te hebben is gedoemd te mislukken, dat beetje kleurloos lebberen zegt nietsquote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
100 dagen liefde faken is niet zo zwaar, sommige mensen doen het decennia lang.
wat ik hierboven ook postte ik snap het ook welquote:Op maandag 17 januari 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk
Welke geheime opdracht had hij dan ?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:48 schreef Benny het volgende:
Geheime opdracht van Kristof is wel lache
Dimi, met een hoopvolle stem: Deze van jou?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat als het er op aan komt die mannen elkaar wel zullen backen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Tobias vertrouwt Salar genoeg om met hem erbij te roddelen.
*wachtend op greys om je plezier weer te vergallenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi, met een hoopvolle stem: Deze van jou?
Vera: Nuh-uh!
Dimi:
is gewoon een B cup die BHquote:Op maandag 17 januari 2022 19:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
*wachtend op greys om je plezier weer te vergallen*
BH's zien er inderdaad vaak bedriegelijk groot uit. Maar goed, die legertenten van Kitty waren dan weer van een totaal andere orde.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
is gewoon een B cup die BH
hooguit C
dealquote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
is gewoon een B cup die BH
hooguit C
Dat zeg ik ook als ik het graag wil hebbenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook als ik het graag wil hebben
Geen badjas overdagquote:Op maandag 17 januari 2022 19:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welke geheime opdracht had hij dan ?
dat hij haar niet overdag hoeft te knuffelen, maar dat ze daar snachts wel wat extras voor terug wilquote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
Ondertussen missen we wel wat Vera nou tegen Dimi wou gaan zeggen
Dus Kristoff's actie was voorspellend van aardquote:
net zoals altijd, niks dusquote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
Ja, zo dacht Zoey ook. Dat werkt, tot het niet meer werkt. En dan zit je ook direct op de bank.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
salar is slim. Bondje met nouchine en nawal en nu met die mannen
Tobias heeft soortgelijke tactiek. Bond met de mannen en goede 1 op 1 relaties met de rest.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
salar is slim. Bondje met nouchine en nawal en nu met die mannen
Jaquote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
Ik weet welk knopje ! Vera ik kom er aan !quote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Dimi heeft "knop-shift" tot 12 uur, dan gaat hij slapen....
Vera: Kom je mee slapen?
Dimi: Nee, moet op de knop drukken
Vera: Je mag ook op mijn knopje drukken![]()
Dimi: Gaat heen vrouw!
Welke van de 3 knopjes dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet welk knopje ! Vera ik kom er aan !
Tranen zijn opquote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
Wat is er met Amy? Zie haar nergens janken
en het stomme isquote:Op maandag 17 januari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Dimi legt uit hoe Amy onzin zat te vertellen over wat ze allemaal dacht gezien te hebben vóór ze het huis in kwam.
Iedereen is echt klaar met dr
Ja Amy zal er minder lang inblijven dan Kitty. Als ik mijn geld mag inzetten vliegt Amy zaterdag naar huis.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Dimi legt uit hoe Amy onzin zat te vertellen over wat ze allemaal dacht gezien te hebben vóór ze het huis in kwam.
Iedereen is echt klaar met dr
dat is weer jou fantasie?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Dimi heeft "knop-shift" tot 12 uur, dan gaat hij slapen....
Vera: Kom je mee slapen?
Dimi: Nee, moet op de knop drukken
Vera: Je mag ook op mijn knopje drukken![]()
Dimi: Gaat heen vrouw!
Zegt hij toch over Evelien?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Tobias over Amy "Ik herken mezelf in haar".
Zei hij dat niet ook al over Kitty
over Eveline.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Evelien zei hijquote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Nee, was echt op stream, kijk maar terugquote:
quote:
quote:
Bij nader inzien... ik denk dat het over Eveline ging.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zegt hij toch over Evelien?
Ik zal het stukje waar Eveline fout is ook wel weer gemist hebbenquote:
Tobias is een kameleonquote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Ik zie Amy nergens, dus die zal wel in de DBK zitten huilenquote:
Misschien wel, zie niet wie er allemaal binnen op de bank etc zittenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zie Amy nergens, dus die zal wel in de DBK zitten huilen
Tobi is een emotionele stofzuigerquote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Een heuse Dyson!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi is een emotionele stofzuiger
Ze vergeten Hanna gewoon helemaalquote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : wij vier, bij de dames Vera, Grace, Nouchine, dan heb je de top 7. Met Peter en Julio als outsiders.
quote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 17 januari 2022 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Moet zeggen dat ik de tactiek-talk van de mannen een stuk prettiger vind om aan te horen dan van de dames.
Ben steeds mensen kwijt.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom kan de regie nooit eens een overzichts shot doen, altijd die close-ups. Killing om een goede cap te maken.
Dat idd. Deden ze vorig jaar ookquote:Op maandag 17 januari 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom kan de regie nooit eens een overzichts shot doen, altijd die close-ups. Killing om een goede cap te maken.
wowquote:Op maandag 17 januari 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Nawel, zij is helemaal niet stabiel, gelooft alles.
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
Moet zeggen dat ik ook wel aan Salar begin te wennen. Die is een stuk intelligenter dan hij meestal (door zijn ijdele shit) over komt.
domme uitspraak, bedoel je, dit zenden ze uit op tv en maken salar zwart , dan stemmen ze eerder op salarquote:
Heb ik eigenlijk niet. Zou ook niet weten wie ik weg zou willen hebbenquote:
kittyquote:Op maandag 17 januari 2022 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet. Zou ook niet weten wie ik weg zou willen hebben
weet nietquote:Op maandag 17 januari 2022 20:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
domme uitspraak, bedoel je, dit zenden ze uit op tv en maken salar zwart , dan stemmen ze eerder op salar![]()
tjeumig wat een tactische RLS opmerkingen van mij
Oeh, burgerlijke ongehoorzaamheid... Good for him.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : ik blijf gewoon in m'n badjas lopen tot ik m'n kleren krijg
Pas als Nawel eruit gaat. Die is de volgende na Amy. Als ze een keer niet wordt voorgetrokken.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace wordt lastig in hun alliance. Die is close met Nawel.
ja dat zien wij wel, maar hoe het in de uitzending gemonteerd wordt weet je nog nietquote:Op maandag 17 januari 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet niet
je ziet hier ook dat mensen Salar meer gaan waarderen
hij speelt het niet smerig
wel slim
Ligt eraan wat ze op tv laten zien. Nawel kan ook negatief weggezet worden, net naar wat ze laten zien. Dan is Salar juist slim.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
domme uitspraak, bedoel je, dit zenden ze uit op tv en maken salar zwart , dan stemmen ze eerder op salar![]()
tjeumig wat een tactische RLS opmerking van mij
hij heeft ook gelijkquote:Op maandag 17 januari 2022 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Oeh, burgerlijke ongehoorzaamheid... Good for him.
Het gegeil van de regisseurs op de close-up shots heb ik ook al vaker aangehaald. Blijkbaar lezen ze hier toch niet mee....quote:Op maandag 17 januari 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
nawel is liefje van BB , heeft 100M tiktok volgersquote:Op maandag 17 januari 2022 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze op tv laten zien. Nawel kan ook negatief weggezet worden, net naar wat ze laten zien. Dan is Salar juist slim.
als die op de bank komt ligt ze er uit wat de kijkers betreftquote:Op maandag 17 januari 2022 20:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
nawel is liefje van BB , heeft 100M tiktok volgers
Big Brother: Harder en spannender dan ooit!!! Maar ik ga wel lekker in mijn badjas lopen, lekker puh!!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Big Brother: Harder en spannender dan ooit!!! Maar ik ga wel lekker in mijn badjas lopen, lekker puh!!
Geen 100M hoor!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
nawel is liefje van BB , heeft 100M tiktok volgers
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen 100M hoor!
100K (inmiddels wel 111K).
Gezien wie er nu bij de knop zit?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
voor al uw kont en cupmaten bel 0900-greys
Eveline heeft wel tegen Nawel gezegd dat ze veel gezien had...maar niet wist hoe ze het moest vertellen. In ene zij ze zoals hij Salar was in het datacentrum is hij nog steeds bij allemaal.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zijn dom om Eveline te vertrouwen.
Ze moesten eens weten.
Dat is in mijn ogen dus al heel slecht gespeeld. Als je meer informatie hebt, ga je niet snitchen. Dan ga je juist druk uitoefenen op die persoon... Salar speelt dat gewoon beter.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eveline heeft wel tegen Nawel gezegd dat ze veel gezien had...maar niet wist hoe ze het moest vertellen. In ene zij ze zoals hij Salar was in het datacentrum is hij nog steeds bij allemaal.
Ja dat weet ik zei Nawel. Hij speelt met je. Ik wil ook zelf een mening hebben en niet echt iemand volgen. Maar dan zegt hij weer je kan me vertrouwen en dan ben ik om (in die geest)
ik let nooit op tijdens het etenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:32 schreef engine het volgende:
Klachten over Nawel
Salar zegt dat Nawel een hele berg opschept en vervolgens maar drie hapjes eet. Dat heb ik ook verschillende keren zien gebeuren.
Geeft niet. Komt niks zinnigs uit.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:32 schreef Ireth het volgende:
Ondertiteling is pleite op tv, versta geen moer van Noush
Zie mij nog niet op mijn tieten zitten 😉quote:
Dat willen we wel zienquote:Op maandag 17 januari 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie mij nog niet op mijn tieten zitten 😉
Of een beha om mijn billen doen
Gezelligquote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
ik blijf wel even bij het mannen gesprek
volgens mij komt 2 weken frustratie er nu uit komt bij Salarquote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef Kinga het volgende:
Salar moet wel oppassen dat ie zich niet verluld. Want hij praat nu wel heel veel over beide bondjes. Dalijk houdt ie alle informatie niet meer uit elkaar en wat ie tegen wie heeft verteld en wat ie niet moest doorvertellen.
ja dat is ook wel interessant, ik lees het straks wel in het streamverslagen topic schatjequote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
ik blijf wel even bij het mannen gesprek
Pff dat gegil en geschreeuw.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wel gezellig bij de mannen buiten.
Zeggen goede dingen.
Die meiden club is me te druk.
nee maar beide kann mann leckenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie mij nog niet op mijn tieten zitten 😉
Of een beha om mijn billen doen
ik ben er niet goed inquote:Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat is ook wel interessant, ik lees het straks wel in het streamverslagen topic schatje
Juist hier nog een. Irriteerde me al. Zag Salar nog wat van haar bord pakken.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:32 schreef engine het volgende:
Klachten over Nawel
Salar zegt dat Nawel een hele berg opschept en vervolgens maar drie hapjes eet. Dat heb ik ook verschillende keren zien gebeuren.
2 dagen niet gekeken, wat is de opdracht?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:48 schreef Benny het volgende:
Geheime opdracht van Kristof is wel lache
Moest zorgen dat overdag niemand een badjas aan deed.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
2 dagen niet gekeken, wat is de opdracht?
Wat mij duidelijk wordt door dit gesprek met de mannen. Salar speelt nog altijd voor zichzelf. Maar heel slim dat hij de keuze heeft uit bondjes, doet ie tactisch echt goed. Hij en Nawel is water en vuur ook, dat klikt totaal niet. Hij kan haar beter lozen als bondgenoot, zij is inderdaad labiel.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij komt 2 weken frustratie er nu uit komt bij Salar
ik postte gisteren nog volgens mij heeft Salar spijt van zijn bondje
Ok, is dat alles?🤣quote:Op maandag 17 januari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moest zorgen dat overdag niemand een badjas aan deed.
Geen moeite mee. Wel headset op standje tinnitus staan....quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat mij duidelijk wordt door dit gesprek met de mannen. Salar speelt nog altijd voor zichzelf. Maar heel slim dat hij de keuze heeft uit bondjes, doet ie tactisch echt goed. Hij en Nawel is water en vuur ook, dat klikt totaal niet. Hij kan haar beter lozen als bondgenoot, zij is inderdaad labiel.
Nawal backstabben op het juiste moment, zij heeft alleen Nouchine en beide dames hebben zichzelf aardig laten zien vanmiddagquote:Op maandag 17 januari 2022 20:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat mij duidelijk wordt door dit gesprek met de mannen. Salar speelt nog altijd voor zichzelf. Maar heel slim dat hij de keuze heeft uit bondjes, doet ie tactisch echt goed. Hij en Nawel is water en vuur ook, dat klikt totaal niet. Hij kan haar beter lozen als bondgenoot, zij is inderdaad labiel.
Is al gedaan. !000in de put....alle badjassen moesten van hem terug naar achter omdat ze van slechte kwaliteit waren....Dus van af het ontbijt tot na het avondeten moest hij zorgen dat niemand zijn badjas aan had. En was gelukt.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
2 dagen niet gekeken, wat is de opdracht?
Nee vreselijk hé versta de streams al niet en dan hoop je wat wijzer te worden in de uitzendingenquote:
heb mijn oortjes in op de laptopquote:Op maandag 17 januari 2022 20:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee vreselijk hé versta de streams al niet en dan hoop je wat wijzer te worden in de uitzendingen
Dat overleeft Mario niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
Dan mogen ze wat mij betreft hele dagen in hun blote kont lopen🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Misschien als je ze in je oren steekt, hoor je beterquote:Op maandag 17 januari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb mijn oortjes in op de laptop
Niet grappig. Gewoon niet doen.quote:
Nee vreselijk hé versta de streams al niet en dan hoop je wat wijzer te worden in de uitzendingenquote:
Ik kijk via tv geen hoofdtelefoonquote:Op maandag 17 januari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb mijn oortjes in op de laptop
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien als je ze in je oren steekt, hoor je beter
net geüpdatet in streamverslagquote:Op maandag 17 januari 2022 20:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is al gedaan. !000in de put....alle badjassen moesten van hem terug naar achter omdat ze van slechte kwaliteit waren....Dus van af het ontbijt tot na het avondeten moest hij zorgen dat niemand zijn badjas aan had. En was gelukt.
Ja, nee, maar dat mag. Racisme is alleen tegen niet-blanken he.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grace met een racistische opmerking.
Jij bent een blanke bokito
ja van bruin naar blank mag wel, schiet mij maar lekquote:Op maandag 17 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pas op.. en Grace... en die laat haar niet zomaar vallen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:39 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Nawal backstabben op het juiste moment, zij heeft alleen Nouchine en beide dames hebben zichzelf aardig laten zien vanmiddag
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hieronder een spoiler over de afleveringHeb er niet zo'n probleem mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij deelt nu met de mannen.
Hij drukte op de knop.
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hieronder een spoiler over de afleveringHeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zijn herseninhoud zit verstopt onder al die 6000 lagen wax, maar het zit er wel😉quote:Op maandag 17 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
Moet zeggen dat ik ook wel aan Salar begin te wennen. Die is een stuk intelligenter dan hij meestal (door zijn ijdele shit) over komt.
mensen moeten eens niet zo gevoelig reagerenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen moeten eens niet zo gevoelig reageren
niet alles is racistisch bedoeld
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest een Vera of Nouche tegen Julio zeggen dat hij een zwarte bokito is dan was BB te klein. En was het de zoveelste mediarel
Was dit al geweest?quote:
vind ik net zo goed onzinquote:
omgekeerd mag het wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik net zo goed onzin
altijd die racisme of dicriminatie kaart
Leg dat maar eens aan Zwarte Piet uitquote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen moeten eens niet zo gevoelig reageren
niet alles is racistisch bedoeld
Nee, grace en die nieuwe... uuhmmmquote:Op maandag 17 januari 2022 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Is vera nou enige meid in de gouden kamer?
Nee, Peter ligt daar ook.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Is vera nou enige meid in de gouden kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |