SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
das anders hequote:Op maandag 17 januari 2022 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
Amy heeft van de week heel erg kwaad zitten praten met de anderen over vera en toen vond ze het niet erg. En nu zo van streek zijn als het bij haar gebeurd
Is gewijzigd van vera naar amy. Net zo walgelijk vind ik. Die nouchine is echt het toppunt van valsheidquote:Op maandag 17 januari 2022 13:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De mean girls club heeft een slachtoffer!
Mee eens, Nouch is een sneaky valse slang.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewijzigd van vera naar amy. Net zo walgelijk vind ik. Die nouchine is echt het toppunt van valsheid
Echt schoolplein niveau.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:02 schreef b_engeltje het volgende:
Had ik niet verwacht van nouche wel van nawel
Dit is gemeen bijna pestgedrag
Zie had het kunnen weten, maar de dames kozen voor groen. Net zoals kinderen die achter de pesters gaan staan en denken zelf niet gepest te worden.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Waar salar nawal en nouchine bij elkaar zijn is er altijd geroddel en gestook en geklets over stemmen en afspraken maken
Haagsgod dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 13:03 schreef chufi het volgende:
Di
[..]
Die hebben we toch al 10 x gehad of zo
genoeg mensen die volwassen zijn en geen mensenkennis hebbenquote:
Kan ook zijn dat ze t geluid van de DBK niet uit kregen , ik.hoorde Dimi praten hoe hij de opdracht vond en welke boodschappen er eventueel door Nouchine gedaan kon worden.quote:
Wat een ....quote:
nah die porum is niet in rust hoor hahaquote:
What have been seen...quote:Op maandag 17 januari 2022 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal hoopt dat dit niet op de streams of uitgezonden wordt.Amy vraagt of ze naar de dbk mag om te vragen of ze dit niet uitzenden
Welnee ze drukken haar in de hoek 2 tegen 1 heel heel gemeenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Amy is niet op te peppen, die heeft spoken in haar hoofd, spookt zelf af en toe en, zo gaat dat in een groep mensen. Mensen kunnen goed met elkaar, botsen met elkaar, doen lief in je gezicht en achterbaks achter je rug. Dat is het experiment, hoe ga je er mee om, hoe gedraag je je in een groep met vreemden.
Maar echt elke keer als ze huilt, vraag ze dat..ze zit er bijna 24/7..zwak kindquote:Op maandag 17 januari 2022 13:07 schreef Jockari het volgende:
Amy wil naar de DBK. Nog wat extra aandacht bij vragen.
BB: "Te laat Amy, we hebben dit zojuist live in een extra speciale uitzending op 4 netten uitgezonden"quote:Op maandag 17 januari 2022 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal hoopt dat dit niet op de streams of uitgezonden wordt.Amy vraagt of ze naar de dbk mag om te vragen of ze dit niet uitzenden
Dat noemen is dit jaar geen probleem valt me op.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
volgende keer gaat Nous er merken doorheen gooien
dan kunnen ze het niet uitzenden
En dat heeft ze goed gezienquote:Op maandag 17 januari 2022 13:08 schreef C.A.I het volgende:
[..]
De blik die Grace de stuipen bracht oftewel Rat Face Green Room
Gewoon Nous en Nawel even naar de dagboekkamer roepenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB: "Te laat Amy, we hebben dit zojuist live in een extra speciale uitzending op 4 netten uitgezonden"
gewoon een automatische nominatie aan hangenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat noemen is dit jaar geen probleem valt me op.
De naam Leroy komt oorspronkelijk uit het Frans. De betekenis ervan is 'de koning'. De naam werd in de negentiende eeuw in de Verenigde Staten populair als voornaam.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Is je naam amerikaans?
Leroy : eigenlijk frans
Kweenie hoeveel jochies in Frankrijk leroy zullen heten..
Kunnen ze gewoon wegbliepen hoor.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
volgende keer gaat Nous er merken doorheen gooien
dan kunnen ze het niet uitzenden
Le Roi, is de koningquote:Op maandag 17 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Is je naam amerikaans?
De naam Leroy komt oorspronkelijk uit het Frans. De betekenis ervan is 'de koning'. De naam werd in de negentiende eeuw in de Verenigde Staten populair als voornaam.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Is je naam amerikaans?
Of is het Lyon ???quote:Op maandag 17 januari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
De naam Leroy komt oorspronkelijk uit het Frans. De betekenis ervan is 'de koning'. De naam werd in de negentiende eeuw in de Verenigde Staten populair als voornaam.
sorry Lion
Dat weet ik ... maar wie noemt z'n kind 'de koning' .. komt toch echt uit Amerika (via verbasterd frans natuurlijk)quote:Op maandag 17 januari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
De naam Leroy komt oorspronkelijk uit het Frans. De betekenis ervan is 'de koning'. De naam werd in de negentiende eeuw in de Verenigde Staten populair als voornaam.
sorry Lion
Le roiquote:Op maandag 17 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Is je naam amerikaans?
het komt echt uit het fransquote:Op maandag 17 januari 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat weet ik ... maar wie noemt z'n kind 'de koning' .. komt toch echt uit Amerika.
Die spreekt zichzelf zo tegen.....zou wel eens een week lang 1euro willen krijgen elke keer als ze zegt "echt waar"quote:Op maandag 17 januari 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
Serieus zegt nawel, als ik moet kuizen, doe ik het met plezier> schaam je lui wijf, begin dan als je je verveeld, ..bedprinses
Ik ben het niet met je oneens, mijn post was dat er geen jochies in Frankrijk leroy heten.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
het komt echt uit het frans
en in de 19de eeuw met alle immigranten meegegaan naar The USA
die heten Jacques en Philippequote:Op maandag 17 januari 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je oneens, mijn post was dat er geen jochies in Frankrijk leroy heten.
Hoeft niet, heeft ze al.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:18 schreef Silves het volgende:
shoppen..hmm zou ze wel de token kopen? 100 euro,,klit heeft spijt dat ze dit niet heeft gedaan..
Volgers op insta, dit is wat ze willen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:20 schreef Juud79 het volgende:
Hoe bestaat het dat Amy dat huis is binnengekomen. En hoe kan het dat je met al die voorbeelden over de wereld niet weet waar je instapt. Gaat zo’n meisje dan uit van vakantie met eten drinken en feestjes vieren samen? Ik begrijp het niet, zo naïef en wereldvreemd.
Ik moest even lachen, dit is iets wat toch had kunnen bedenken voor je er in kwam lijkt mij?quote:Op maandag 17 januari 2022 13:20 schreef Jockari het volgende:
Amy denkt dat haar job en vrienden aan dit programma zullen kapotgaan ?![]()
![]()
Ik snap haar wel,op haar site staat ze heel anders dan wat ze hier laat zien.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest even lachen, dit is iets wat toch had kunnen bedenken voor je er in kwam lijkt mij?
Het hoeft natuurlijk niet maar het is ook niet de eerste RLS
Ik begrijp dat ook niet, dat je pas in het huis beseft dat deelname ook negatief kan uitpakken. Neem toch aan dat daar bij het selectieproces ook wel aandacht aan zal worden besteed?quote:Op maandag 17 januari 2022 13:20 schreef Juud79 het volgende:
Hoe bestaat het dat Amy dat huis is binnengekomen. En hoe kan het dat je met al die voorbeelden over de wereld niet weet waar je instapt. Gaat zo’n meisje dan uit van vakantie met eten drinken en feestjes vieren samen? Ik begrijp het niet, zo naïef en wereldvreemd.
AH. Transitie van "storming" naar "norming"quote:Op maandag 17 januari 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : ik vind wel dat we allemaal sterke vrouwen zijn
Daar is ze zelf bij.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap haar wel,op haar site staat ze heel anders dan wat ze hier laat zien.
Dat staat lijnrecht tegen elkaar.
En hij heeft wel degelijk nawel beinvloedquote:Op maandag 17 januari 2022 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
Amy zegt dat ze salar heeft binnen zien komen en als er 1 tactisch is dan is het salar.
eve heeft gelijk,zij amy is niet sterk genoeg vor bbquote:Op maandag 17 januari 2022 13:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Amy is zo kwetsbaar, heb je het gezien?
Evelien: Ja ik snap dat wel van Amy, ze is kwetsbaar, ze vat het persoonlijk op.
Nawel: Ze is bang dat de buitenwereld slecht over haar denkt.
Evelien: Dat kan altijd gebeuren, dan moet je niet mee doen aan Big Brother.
Ze weten ook wel dat ze haar nodig hebben om anderen eventueel weg te spelen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine nu weer slijmen met amy. Is in mijn ogen dus helemaal niet oprecht. En weer zeggen we zijn 1 kamer he alsof je dan het met elkaar eens moet zijn.
Ik bedoel ook te zeggen dat ze het zelf wel door heeft.quote:
Mooie vergelijking.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:36 schreef C.A.I het volgende:
wat zijn ze bang zeg voor hun volgers op IG vooral want stel je voor de sponsor etc krijgen er weet van alla de meikampjes van sbs en de financien lol ze zien hun toekomst nu al instorten
Zegt ik niet op Salar stemmenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
Amy zegt dat ze op dimi en salar gaat stemmen. Oh oh als salar dit hoort.
Zo klinkt ze niet. Dan zou je al deze spellen herkennen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Zit nu voor het raam, maar mij boeit het niet, anders krijg je nooit je kans, maar ik ga het slecht krijgen, ik heb gisteren nul komma, nul kans.
Evelien : En ik heb gezegd, ik ga niet door het raam springen.
Nawel: Wat voor een programma, het lijkt echt op Big Brother Australie, die heb ik helemaal uitgekeken.
Nóg een keeeer!quote:Op maandag 17 januari 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
AMY WEER HUILEN, omdat ze andere vragen krijgt dan de anderen in de DBK
Die is net door 2 dames door de mangel genomen en is ook heel onzekerquote:Op maandag 17 januari 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
jeez die amy heeft echt een plaat voor haar hoofd
die had weg moeten lopenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die is net door 2 dames door de mangel genomen en is ook heel onzeker
Meer iets uit "no woman no Cry."quote:Op maandag 17 januari 2022 13:42 schreef mario390 het volgende:
amy likt op madonna in de
Video "Who´s That Girl
Dat denk ik ook niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:43 schreef engine het volgende:
Het blijft maar bezig ook. Die houdt het niet lang meer vol.
dat is een plaat, graag leuk gevonden te wordenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
jeez die amy heeft echt een plaat voor haar hoofd
nee niet inzien dat ze gewoon keihard gebruikt wordtquote:Op maandag 17 januari 2022 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is een plaat, graag leuk gevonden te worden
Dat geloof ik zo.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
Dus er waren leerkrachten die zich geïntimideerd voelden door Nawel.
Verbaast mij niks. Echt zo'n vervelende leerling die altijd het laatste woord wil hebben.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
Dus er waren leerkrachten die zich geïntimideerd voelden door Nawel.
Waar kan je dat terugvinden?quote:Op maandag 17 januari 2022 13:24 schreef Harry het volgende:
WOW!!
Beelden emotie stokende Salar, Nawel, Amy en Nouchine teruggekeken.
Nouchine is snel veranderd, van leuk gezellig meisje naar bazige bitch!
dat dusquote:Op maandag 17 januari 2022 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo.
Ik gok dan een 17-jarige Nawel zó in "Dream School" had gekund.
EN dat gecombineerd met een totaal gebrek aan eigen initiatief en doorzetting. DIe klaagt op alles en iedereen en weigert zelf een poot uit te steken. Bereikt liever dingen door anderen voor d'r karretje te spannen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
de manier waarop ze uitviel tegen Kristof en later weer tegen Amy steeds bozer werd
quote:Op maandag 17 januari 2022 13:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
EN dat gecombineerd met een totaal gebrek aan eigen initiatief en doorzetting. DIe klaagt op alles en iedereen en weigert zelf een poot uit te steken. Bereikt liever dingen door anderen voor d'r karretje te spannen.
zie je goedquote:Op maandag 17 januari 2022 13:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Amy doet me aan Daan denken.
Ook teveel met de buitenwereld bezig. Niet naast een man douchen.
Para worden van een knikker.
en daardoor wel naar Dubaiquote:Op maandag 17 januari 2022 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach, ze heeft per ongeluk 1 filmpje gehad wat viral is gegaan.
Soort Julie, maar met een kleiner lijf en een groter hoofdquote:Op maandag 17 januari 2022 14:00 schreef lonneberga het volgende:
Wie is Hanne nou weer,volg je het een dag niet zijn er ineens 3 nieuwe bij
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:00 schreef lonneberga het volgende:
Julie was/is ook klein en erg magerquote:Op maandag 17 januari 2022 14:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Soort Julie, maar met een kleiner lijf en een groter hoofd
Het gaat voor deze grijsaard ook allemaal wat te snel soms, maar ik heb wel gezien dat ze een wijf met karakter en een flink doorzetster is.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:00 schreef lonneberga het volgende:
Ik vergelijk met die dame in haar badjas.Die was ook zo lui.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo.
Ik gok dat een 17-jarige Nawel zó in "Dream School" had gekund.
Nina, soorteglijk type jaquote:Op maandag 17 januari 2022 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vergelijk met die dame in haar badjas.Die was ook zo lui.
Ja Nina.quote:
Salarquote:Op maandag 17 januari 2022 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Mijn favorieten zijn Vriendelijke vriend Tobias![]()
en
Pittig kaboutervrouwtje Nouchine en Perzische prins Salar.![]()
Duikt weg
Ik vind Hanne en Julio ook wel okee maar die zitten er nog kort.
Die kunnen nog tegen gaan vallen.
automatische nominatequote:Op maandag 17 januari 2022 14:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop Nawel drukt en als beloning het hele huis mag poetsen.
Want dat poetsen gaat niks worden.quote:
Bedenk ook in ene hoe vaak heeft ze niet bij/om Kitty gehuild.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:24 schreef Harry het volgende:
WOW!!
Beelden emotie stokende Salar, Nawel, Amy en Nouchine teruggekeken.
Nouchine is snel veranderd, van leuk gezellig meisje naar bazige bitch!
Algemene tip voor iedereen die een tijdje geen streams heeft gevolgd en bijgepraat wil worden worden de belangrijkste gebeurtenissen:quote:Op maandag 17 januari 2022 14:02 schreef Stargazing het volgende:
Ik heb ook effe niet meer actief gevolgd maar ik weet dat er 3nieuwe zijn en Nouchine huismeester is, heb ik nog iets gemist?
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want dat poetsen gaat niks worden.
Gelijk Vera bezwangeren?quote:
Soul zwanger maken??quote:Op maandag 17 januari 2022 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelijk Vera bezwangeren?
Ik heb ooit deze tip gehad.
Nice.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Of niet nomineren. Is ook goed. Hebben ze geen overhand.
van mij mag Nawel echt genomineerd wordenquote:Op maandag 17 januari 2022 14:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Of niet nomineren. Is ook goed. Hebben ze geen overhand.
Yep,als je iemand aan je wil binden dat gelijk doen.quote:
ik neem aan dat het geen vriend van je isquote:Op maandag 17 januari 2022 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,als je iemand aan je wil binden dat gelijk doen.
We zijn het wederom eens.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
van mij mag Nawel echt genomineerd worden
Was een dame die zwanger was van de tweede,wel van een andere man dan de eerste.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat het geen vriend van je is![]()
jemig
gekke mensen zijn er ook
hou opquote:Op maandag 17 januari 2022 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelijk Vera bezwangeren?
Ik heb ooit deze tip gehad.
Jeffry is het wel gelukt Mario.quote:
Of alle spiegels moet verwijderen. Oh nee, dat is Salar.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop Nawel drukt en als beloning het hele huis mag poetsen.
Dan gaat Salar flippen.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Of alle spiegels moet verwijderen.
de vent will zich niet binden hoorquote:Op maandag 17 januari 2022 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeffry is het wel gelukt Mario.
Jessyquote:Op maandag 17 januari 2022 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeffry is het wel gelukt Mario.
klinkt echt heeeeeel stomquote:Op maandag 17 januari 2022 14:22 schreef Tourniquet het volgende:
BB: Little Brother kom naar de mini-mall
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
de vent will zich niet binden hoor
de zei is rondneuker
Wat doe jij met Kristof onder de tafel!?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
Kristof(* greysbones duikt onder de tafel)![]()
niet zo jaloers jijquote:Op maandag 17 januari 2022 14:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat doe jij met Kristof onder de tafel!?
ja vind ik cutequote:Op maandag 17 januari 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Roze trui,speziaal voor u.
judoenquote:Op maandag 17 januari 2022 14:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat doe jij met Kristof onder de tafel!?
Daaaaaaarrr moeeeeet eeeeen.....quote:
Zou hij lekker pijpen? Nog nooit zo genoten als van Peter baardje tegen je kloten.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou hij lekker pijpen? Nog nooit zo genoten als van Peter baardje tegen je kloten.
Anders kom ik even op een awkward moment binnenvallenquote:Op maandag 17 januari 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou hij lekker pijpen? Nog nooit zo genoten als van Peter baardje tegen je kloten.
Vraag het Dirk anders even.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Anders kom ik even op een awkward moment binnenvallen
Dat zelfde geld toch ook voor de groene kamer, ze weten van Salar en van Nouchine die komen altijd bij de andere groep.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:27 schreef Rhosyn het volgende:
Grace vind het niet eerlijk dat er mensen 2 weken later binnen komen want die mensen hebben kunnen kijken en die weten dingen. ( Grace is denk ik bang dat de nieuwe weten dat Grace vaak in de groene kamer er bij komt liggen om dingen te weten te komen. Dat heeft ze aan Vera zitten vertellen en die nieuwen kunnen dat gezien hebben. En waarschijnlijk meer dingen.)
Peter zegt terecht: later er in komen is best zwaar. De groep heeft zich dan al gevormd. Hij had dat zelf niet fijn gevonden.
Grace: Mjah
jij kunt datquote:Op maandag 17 januari 2022 14:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Anders kom ik even op een awkward moment binnenvallen
Ik vind hem als hij op een bepaalde manier kijkt zo op George Michael lijken, maar je snapt dat ik na jouw opmerkingen daar nu ietsje anders naar kijk..quote:
soort van collectors item ?quote:
ik bedoelde meer onderling, of er al een verandering is in de onderlinge groepjesquote:Op maandag 17 januari 2022 14:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Algemene tip voor iedereen die een tijdje geen streams heeft gevolgd en bijgepraat wil worden worden de belangrijkste gebeurtenissen:
BB / Big Brother 2022 Streamverslagen
* FreshFruit Careless whisper zingtquote:Op maandag 17 januari 2022 14:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind hem als hij op een bepaalde manier kijkt zo op George Michael lijken, maar je snapt dat ik na jouw opmerkingen daar nu ietsje anders naar kijk..
ze zijn gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 17 januari 2022 14:36 schreef Rhosyn het volgende:
Met name Dimitri en Peter lijken zu druk te maken over wat Nouchine straks mee neemt uit de mall.
* greysbones zingt last Christmas voor FFquote:Op maandag 17 januari 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit Careless whisper zingt
Jij kan helemaal niet zingen.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zingt last Christmas voor FF
zeker welquote:
loop je nu te stampvoeten door het topicquote:Op maandag 17 januari 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker wel![]()
zwaar beledigt nu
en ga nooooooit meer voor je zingen
Ja, ik vind haar ook steeds arroganter worden.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
van mij mag Nawel echt genomineerd worden
woestboosquote:Op maandag 17 januari 2022 14:40 schreef just me het volgende:
[..]
loop je nu te stampvoeten door het topic![]()
helemaal correct mijns inziensquote:Op maandag 17 januari 2022 14:41 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook steeds arroganter worden.
Het 'lieve' enigszins naïeve en praatgrage meisje was wmb een aangemeten rol en vertrouwde ik vanaf het begin al niet.
Zéker niet als ze met d'r mond vol onder tafel zitquote:
Rare combi.quote:
Dan kan Nawel gelijktijdig ook Amy meenemen, want die woont ook in Gent.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:38 schreef Donna1000 het volgende:
Van mij mogen Salar en Nawel als eerste vertrekken, vindt ze allebei stiekum.
Dat gaat Nawel dus zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:45 schreef Tourniquet het volgende:
Inderdaad een pin, Nouchine mag over 2 uur inde DBK aangeven wie de immuniteit krijgt.
Nous ook meequote:Op maandag 17 januari 2022 14:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan kan Nawel gelijktijdig ook Amy meenemen, want die woont ook in Gent.
Dat gaat heibel geven. Als ze salar kiest is nawel boos en als ze een ander kiest is salar boosquote:Op maandag 17 januari 2022 14:45 schreef Tourniquet het volgende:
Inderdaad ook een immuniteits-pin, Nouchine mag over 2 uur in de DBK aangeven wie de immuniteit krijgt.
Salar wordt niet boos denk ikquote:Op maandag 17 januari 2022 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gaat heibel geven. Als ze salar kiest is nawel boos en als ze een ander kiest is salar boos
Als ze slim is kiest ze niemand uit de groene kamer.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gaat heibel geven. Als ze salar kiest is nawel boos en als ze een ander kiest is salar boos
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze kan niet in de bakken kijken daar hequote:Op maandag 17 januari 2022 14:48 schreef zodeju het volgende:
Heel veel snacks of vergis ik me nu....hoort ook eigenlijk bij haar. De kleine snaaier.
En als ze Amy kiest, dan zijn... Ach ja... weer anderen boos.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Salar boos zou mooi zijnquote:Op maandag 17 januari 2022 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zei volgens mij over 2 uur ... denk dat BB ook hoopt op drama in die 2 uur ... maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:49 schreef just me het volgende:
Is het binnen of over 2 uur ?
iets met boodschappen moeten doen
Oh dat kan ook nog naar vanmorgen en die ruzie dat nouchien zich schuldig voelt. Maar denk dat ze kleur moret gaan bekennen nu.quote:
anders geef ik jou gewoon de schuldquote:Op maandag 17 januari 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei volgens mij over 2 uur ... denk dat BB ook hoopt op drama in die 2 uur ... maar weet het niet zeker.
heeft hij een paar uur terug in moeten leverenquote:Op maandag 17 januari 2022 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Als nouchine verstandig is kiest ze voor leroy omdat die als enige nieuwe geen Pin heeft
Heeft hij wel hoorquote:Op maandag 17 januari 2022 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Als nouchine verstandig is kiest ze voor leroy omdat die als enige nieuwe geen Pin heeft
die heeft ook een pinquote:Op maandag 17 januari 2022 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Geen zalm met spinazie??quote:Op maandag 17 januari 2022 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : we eten vanavond frikadellen met patatjes!!!!!!
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:53 schreef Silves het volgende:
Toch op een of andere manier vind ik dat Nous, Sawel en Nawel, altijd de goeie voordelen krijgen, vanaf dag 1..lijkt te toevallig altijd goed te gaan.zonder er iets voor te doen!!
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft ook een pin
was hem vanmorgen al kwijt![]()
gaf meteen de gouden kamer de schuld
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
11:30
Ze passeren de 100 minuten, ze hebben 100 euro gewonnen.
Vlak hierna geeft Leroy op, dit betekent dat hij z'n immuniteit en z'n koffer verliest vertelt BB.
Hanne wint, behoudt haar immuniteit en koffer, en mag straks de boodschappen doen. Zre blijft nog staan om meer geld te verdienen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:53 schreef Silves het volgende:
Toch op een of andere manier vind ik dat Nous, Sawel en Nawel, altijd de goeie voordelen krijgen, vanaf dag 1..lijkt te toevallig altijd goed te gaan.zonder er iets voor te doen!!
Gezellig in de keuken.quote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:54 schreef Donna1000 het volgende:
dacht ook dat Leroy zijn pin in moest leveren nadat hij als eerste afviel bij de opdracht met Hanna
valt je dat nu pas opquote:Op maandag 17 januari 2022 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
Het valt me nu pas op wat een eenheidkoppen , alsof er maar één soort man gecast kan worden die het ideaalbeeld moet zijn voor de vrouwtjes![]()
[ afbeelding ]
Mij en greys.quote:
Jup, de verplichte excuusneger, én Homo.. twee vliegen in 1 klapquote:Op maandag 17 januari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt je dat nu pas op
de enige die daarbuiten valt is Julio
Aan Peter hebben de vrouwtjes ook niet heel veel natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt je dat nu pas op
de enige die daarbuiten valt is Julio
Ze zou eens voor Tobias moeten gaan, die heeft haar vorige keer ook gematsquote:Op maandag 17 januari 2022 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat ze voor Salar gaat... Nawel kan daar veel minder goed mee omgaan dan andersom
Komt door die belachelijke nazi bloempot kapsels.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
Het valt me nu pas op wat een eenheidkoppen , alsof er maar één soort man gecast kan worden die het ideaalbeeld moet zijn voor de vrouwtjes![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |