SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
das anders hequote:Op maandag 17 januari 2022 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
Amy heeft van de week heel erg kwaad zitten praten met de anderen over vera en toen vond ze het niet erg. En nu zo van streek zijn als het bij haar gebeurd
Is gewijzigd van vera naar amy. Net zo walgelijk vind ik. Die nouchine is echt het toppunt van valsheidquote:Op maandag 17 januari 2022 13:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De mean girls club heeft een slachtoffer!
Mee eens, Nouch is een sneaky valse slang.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewijzigd van vera naar amy. Net zo walgelijk vind ik. Die nouchine is echt het toppunt van valsheid
Echt schoolplein niveau.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:02 schreef b_engeltje het volgende:
Had ik niet verwacht van nouche wel van nawel
Dit is gemeen bijna pestgedrag
Zie had het kunnen weten, maar de dames kozen voor groen. Net zoals kinderen die achter de pesters gaan staan en denken zelf niet gepest te worden.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Waar salar nawal en nouchine bij elkaar zijn is er altijd geroddel en gestook en geklets over stemmen en afspraken maken
Haagsgod dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 13:03 schreef chufi het volgende:
Di
[..]
Die hebben we toch al 10 x gehad of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |