Van cola krijg je kanker maatquote:Op maandag 17 januari 2022 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het enige onderzoek dat ik kan vinden spreekt over 5% en dat gaat dan ook alleen nog maar over de vrouwen die de moeite nemen of aangifte durven te doen.
Dit gaat trouwens alleen nog maar over verkrachting.
De context in het topic ging over vrouwen die aangifte doen tegen iemand die ze een cola aanbiedt.
Ik reageerde puur hierop:quote:Op maandag 17 januari 2022 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het enige onderzoek dat ik kan vinden spreekt over 5% en dat gaat dan ook alleen nog maar over de vrouwen die de moeite nemen of aangifte durven te doen.
Dit gaat trouwens alleen nog maar over verkrachting.
De context in het topic ging over vrouwen die aangifte doen tegen iemand die ze een cola aanbiedt.
En mede die valse aangiftes maken het zo'n belachelijk moeilijk onderwerp, voor alle betrokken partijen. Maar doen alsof ze bijna niet voorkomen, tja. Lijkt me niet echt correct.quote:Ik ben er van overtuigd dat als je je gewoon fatsoenlijk gedraagt, geen enkele vrouw aangifte tegen je zal doen. Het zal eens in de miljoen keer misschien een keer voorkomen, maar die kans is zó klein dat het niet gebruikt mag worden als argument.
Jeetjequote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima man, je hebt helemaal gelijk!
Je mag als man tegenwoordig ook helemaal niks meer hè! Voor je het weet sla je je collega op haar billen en wordt je ontslagen!
Dat dit kan in nederland joh! godverdomme waar gaan we heen met zijn allen!
Het ging me om jouw stellingquote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je mag als man tegenwoordig ook helemaal niks meer hè! Voor je het weet sla je je collega op haar billen en wordt je ontslagen!
Jij slaat nu een hele rare weg in met allerlei vreemde teksten waar ik niks over gezegd heb.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima man, bagatelliseer het maar.
Ik ben er van overtuigd dat als je je gewoon fatsoenlijk gedraagt, geen enkele vrouw aangifte tegen je zal doen. Het zal eens in de miljoen keer misschien een keer voorkomen, maar die kans is zó klein dat het niet gebruikt mag worden als argument.
quote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
wordt jequote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn excuses bij deze, mijn emoties zitten momenteel hoog omdat er een stel debielen in NWS en SHO het bloed onder mijn nagels vandaan halen![]()
Het komt inderdaad wel eens voor dat een valse aangifte gedaan wordt. Daarentegen zijn er ook gigantisch veel vrouwen die niet eens aangifte durven te doen omdat ze bang zijn door de politie uitgelachen te worden of niet serieus genomen te worden.
Het probleem dat vrouwen zich onveilig voelen of ook daadwerkelijk iets aangedaan wordt, is veel groter dan het probleem dat een man onterecht beschuldigd wordt. Onterechte aangiftes zijn niet de norm.
Overigens, van alle "onterechte" beschuldigingen zijn er ook een hoop terecht, maar worden onterecht bestempeld omdat er gewoon niet genoeg bewijs is.
Niet gelezen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn excuses bij deze, mijn emoties zitten momenteel hoog omdat er een stel debielen in NWS en SHO het bloed onder mijn nagels vandaan halen![]()
Het komt inderdaad wel eens voor dat een valse aangifte gedaan wordt. Daarentegen zijn er ook gigantisch veel vrouwen die niet eens aangifte durven te doen omdat ze bang zijn door de politie uitgelachen te worden of niet serieus genomen te worden.
Het probleem dat vrouwen zich onveilig voelen of ook daadwerkelijk iets aangedaan wordt, is veel groter dan het probleem dat een man onterecht beschuldigd wordt. Onterechte aangiftes zijn niet de norm.
Overigens, van alle "onterechte" beschuldigingen zijn er ook een hoop terecht, maar worden onterecht bestempeld omdat er gewoon niet genoeg bewijs is.
Ja, ik ondervind hetzelfde. Ik probeer het echter bij de inhoud te houden. Die ad-hominems altijd zijn een zwakte bod.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Denk het haast wel.quote:
Gefeliciteerd maat.quote:
Ik heb een pittige mening over users die niet oprecht reageren op een post vanwege bijbedoelingen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat.
En dat zeg ik zonder verdere bijbedoelingen van dat ik wil haxballen vanavond
Nou zeg nu doe je net alsof ik verder nooit aardig tegen je doequote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die niet oprecht reageren op een post vanwege bijbedoelingen.
Gefeliciteerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |