wordt jequote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima man, je hebt helemaal gelijk!
Je mag als man tegenwoordig ook helemaal niks meer hè! Voor je het weet sla je je collega op haar billen en wordt je ontslagen!
Dat dit kan in nederland joh! godverdomme waar gaan we heen met zijn allen!
Jaquote:Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn excuses bij deze, mijn emoties zitten momenteel hoog omdat er een stel debielen in NWS en SHO het bloed onder mijn nagels vandaan halen![]()
Het komt inderdaad wel eens voor dat een valse aangifte gedaan wordt. Daarentegen zijn er ook gigantisch veel vrouwen die niet eens aangifte durven te doen omdat ze bang zijn door de politie uitgelachen te worden of niet serieus genomen te worden.
Het probleem dat vrouwen zich onveilig voelen of ook daadwerkelijk iets aangedaan wordt, is veel groter dan het probleem dat een man onterecht beschuldigd wordt. Onterechte aangiftes zijn niet de norm.
Overigens, van alle "onterechte" beschuldigingen zijn er ook een hoop terecht, maar worden onterecht bestempeld omdat er gewoon niet genoeg bewijs is.
Niet gelezen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn excuses bij deze, mijn emoties zitten momenteel hoog omdat er een stel debielen in NWS en SHO het bloed onder mijn nagels vandaan halen![]()
Het komt inderdaad wel eens voor dat een valse aangifte gedaan wordt. Daarentegen zijn er ook gigantisch veel vrouwen die niet eens aangifte durven te doen omdat ze bang zijn door de politie uitgelachen te worden of niet serieus genomen te worden.
Het probleem dat vrouwen zich onveilig voelen of ook daadwerkelijk iets aangedaan wordt, is veel groter dan het probleem dat een man onterecht beschuldigd wordt. Onterechte aangiftes zijn niet de norm.
Overigens, van alle "onterechte" beschuldigingen zijn er ook een hoop terecht, maar worden onterecht bestempeld omdat er gewoon niet genoeg bewijs is.
Ja, ik ondervind hetzelfde. Ik probeer het echter bij de inhoud te houden. Die ad-hominems altijd zijn een zwakte bod.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Denk het haast wel.quote:
Gefeliciteerd maat.quote:
Ik heb een pittige mening over users die niet oprecht reageren op een post vanwege bijbedoelingen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat.
En dat zeg ik zonder verdere bijbedoelingen van dat ik wil haxballen vanavond
Nou zeg nu doe je net alsof ik verder nooit aardig tegen je doequote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die niet oprecht reageren op een post vanwege bijbedoelingen.
Gefeliciteerd!quote:
Word teamleider van alle nieuwe instroom.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Wat ga je doen?
Oh beter, dan kan je dus voortaan makkelijker sexueel getinte opmerkingen maken op de vrijdagmiddagborrel.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Word teamleider van alle nieuwe instroom.
Mijn Haxball host ervaring gooide hoge ogen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh beter, dan kan je dus voortaan makkelijker sexueel getinte opmerkingen maken op de vrijdagmiddagborrel.
Oh je voelde je aangesproken?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou zeg nu doe je net alsof ik verder nooit aardig tegen je doe
8/10 (geen pics)quote:Op maandag 17 januari 2022 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Was je manager een beetje te doen?
Maat, hij is nu de manager.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Was je manager een beetje te doen?
Onze voorzitter raad van bestuur is nu minister van sociale zaken.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tenzij nu CEO zal er altijd een laag boven zitten.
Zeker bij de Big4 is dit zo, open value networks @KingRolandquote:Op maandag 17 januari 2022 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tenzij nu CEO zal er altijd een laag boven zitten.
Stukje belangenverstrengeling, stukje dubbele agenda.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Onze voorzitter raad van bestuur is nu minister van sociale zaken.
voordat de kroegen open zijn is iedereen dat alweer vergetenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Klote voice of holland heeft roet in het eten gegooid, nu moet iedereen extra op zijn hoede zijn.
Oh degene die aandacht wilde op het bordes.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Onze voorzitter raad van bestuur is nu minister van sociale zaken.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
Dit bestaat echtDirect in de Bonus nu
Zal straks wel een 35% sticker extra bovenop komen.
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |