Je kan je ook hier kritisch uitlaten over bepaalde mods/FA's, het resultaat is dan vergelijkbaar.quote:
Wil je zeggen dat @GGMM een incapabel persoon is?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan je ook hier kritisch uitlaten over bepaalde mods/FA's, het resultaat is dan vergelijkbaar.
Spinazie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Eet smakelijk maat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net wat bonen kalt gesteld. Lekker!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Akkoord. De werkende zitten nog in een lockdown! Goed dat je hier omheen werkt door in de baas zijn tijd naar de gym te gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:30 schreef Caland het volgende:
Ik heb om kwart voor 5 al gegeten. Een beetje vroeg maar had een slopende LEGDAY sessie @:ggmm @:onlogisch @:rambodirk afgerond en toen ik thuiskwam zat de kip, rijst, erwten van gisteren mij al aan te kijken @:drizzt_dourden
Dit even ter info.
In welk kamp zit je?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb net wat bonen kalt gesteld. Lekker!²
quote:PSV-aanvaller Noni Madueke moet voor de rechter verschijnen wegens het tonen van een vals rijbewijs, aldus het Eindhovens Dagblad. De 19-jarige Engelsman werd eind vorig jaar aangehouden in Eindhoven en liet daarbij een vals Engels rijbewijs zien. De speler kan rijden zonder geldig rijbewijs of zelfs valsheid in geschrifte ten laste worden gelegd.
Hij kan veroordeeld worden tot een hoge boete of werkstraf.
Stooflappen, erwten en wortels en piepers.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Vette foto.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #374 presenteer ik vandaag foto #1:
[ afbeelding ]
Speciaal voor mijn goede vriend @:kingroland
Babie Pagnang met groentenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt vriend, dit maakt mijn dag weer goedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #374 presenteer ik vandaag foto #1:
[ afbeelding ]
Speciaal voor mijn goede vriend @:kingroland
Ik doe alles met Twinfieldquote:
quote:De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb wil onderzoeken of een zogeheten paintballgeweer toegevoegd kan worden aan de uitrusting van agenten. Aanleiding zijn de Coolsingelrellen van 19 november vorig jaar, waarbij politie en hulpverleners werden belaagd met stenen en vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |