zo danquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die om 12 uur een overleg inplannen zijn minderwaardige mensen.
ik heb echt medelijden met mensen die dat hun hele werkende leven moeten doorstaanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Achja, camera uit, airpods in en een beetje lunch maken. Weinig mis mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Welk creatief excuus heb jij om je camera uit te laten?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, camera uit, airpods in en een beetje lunch maken. Weinig mis mee.
Nog erger zijn mensen die om 11:30 een half uurtje inplannen, terwijl ze weten dat ze daar niet genoeg aan hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Is niet echt verplicht, die besprekingen zijn ook doorgaans met een man of 20 dus dan valt het wat minder op dan wanneer je met een klein clubje bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk creatief excuus heb jij om je camera uit te laten?
Als een overleg langer moet duren dan een half uur is het sowieso een kut overleg.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nog erger zijn mensen die om 11:30 een half uurtje inplannen, terwijl ze weten dat ze daar niet genoeg aan hebben.
Sinds ik en een collega de wekelijkse overleggen voorzitten van onze afdeling zijn wij binnen 30min klaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als een overleg langer moet duren dan een half uur is het sowieso een kut overleg.
Jou niet gezien toch? Nooit voor een baas gaan werken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb echt medelijden met mensen die dat hun hele werkende leven moeten doorstaan
Terecht. Ga eens gewoon werken voor je kankergeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds ik en een collega de wekelijkse overleggen voorzitten van onze afdeling zijn wij binnen 30min klaar.
Het vervelende is dat in ons bedrijf een overlegcultuur heerst. Ik krijg daar echt jeuk van. 90% sla ik gewoon over.
Het leukste vind ik die veelgestelde obligate vraag aan het begin. Hoe gaat het met iedereen, is er iemand die iets wil delen?????quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds ik en een collega de wekelijkse overleggen voorzitten van onze afdeling zijn wij binnen 30min klaar.
Het vervelende is dat in ons bedrijf een overlegcultuur heerst. Ik krijg daar echt jeuk van. 90% sla ik gewoon over.
40-45 man die iets eisen van de regering. Leuke rubriek is dat altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
deze rebellen willen graag een nog hogere energierekening
(lol)
het kan altijd erger, dit geeft nog een beetje het idee dat je ertoe doetquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb echt medelijden met mensen die dat hun hele werkende leven moeten doorstaan
Owja, 'inchecken' noemen ze dat bij ons.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leukste vind ik die veelgestelde obligate vraag aan het begin. Hoe gaat het met iedereen, is er iemand die iets wil delen?????
Vervolgens een pijnlijke stilte van minstens 10 seconden. Optyven gauw.
ik zou liever terug gaan naar afwassen dan kantoorgodenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan altijd erger, dit geeft nog een beetje het idee dat je ertoe doet
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Owja, 'inchecken' noemen ze dat bij ons.
afwassen levert meestal wat minder opquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zou liever terug gaan naar afwassen dan kantoorgoden
De befaamde incheckronde.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leukste vind ik die veelgestelde obligate vraag aan het begin. Hoe gaat het met iedereen, is er iemand die iets wil delen?????
Vervolgens een pijnlijke stilte van minstens 10 seconden. Optyven gauw.
jij weet niet hoe goed ik kan afwassenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
afwassen levert meestal wat minder op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2022 13:13:32 ]
Hier heet dat een RONDJE MOODquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Owja, 'inchecken' noemen ze dat bij ons.
quote:
Goede collegaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom in een ziekenhuis werken. Ik herken dit absoluut niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]![]()
Echt te erg die kantoortaal. Ik moet snel maar weer eens iets zoeken waarbij ik dit soort onzin wat meer ontloop. Het is soms wel fijn om wat langer dezelfde opdrachtgever te hebben, maar het nadeel is dat je in steeds meer overlegstructuren komt en dat is niet goed voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |