Whaha gekke kwallie gaat los inderdaad. Ook een smeerpoets hoor. Babah. Wel mooi dit ja. Smerig volk daar allemaal, getsie zeg. báhquote:Op maandag 17 januari 2022 00:51 schreef superniger het volgende:
Wajo.
Albert Verlinde gooit Humberto Tan even onder een bus.
Dat het meer een datingshow was in plaats van een talkshow.
BEERPUT GAAT HELEMAAL KAPOT GESLOOPT WORDEN.
Hoop dat die Verlinde zelf ook in die beerput gaat, vertrouw die nicht ook voor geen meterquote:Op maandag 17 januari 2022 00:51 schreef superniger het volgende:
Wajo.
Albert Verlinde gooit Humberto Tan even onder een bus.
Dat het meer een datingshow was in plaats van een talkshow.
BEERPUT GAAT HELEMAAL KAPOT GESLOOPT WORDEN.
Heeft Stax al bevestigd dat er echt geen onprofessionele dingen geappt werden?quote:Op maandag 17 januari 2022 00:55 schreef superniger het volgende:
Humberto Tan na beschuldigingen Albert Verlinde: ’Pure smaad!’
https://www.telegraaf.nl/(...)-verlinde-pure-smaad
[ twitter ]
Tollie-gate?
Je komt teiltjes tekort zoquote:Op maandag 17 januari 2022 00:58 schreef Draak31 het volgende:
Die Humberto reageert wel erg fel. Ook wel weer een beetje verdacht. Deze beerput moet ook open. Gatverdamme zeg. Báh
Daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, misschien heb je gewoon mazzel gehad, dat kan ookquote:Op maandag 17 januari 2022 00:52 schreef Perrin het volgende:
Ik heb al bij veel middelgrote en grote bedrijven gewerkt in verschillende sectoren en nooit van zoiets gehoord of gezien..
Let ik niet goed op, of is het misschien toch niet zo wijdverbreid?
quote:Op maandag 17 januari 2022 00:24 schreef Eikenbomen het volgende:
Het is ook onzin. Erg vreemd. Ze zijn bang dus gaan ze vingertje wijzen?
quote:Op maandag 17 januari 2022 01:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
John is bang voor drie dingen:
Een claim van de koper van de rechten van the Voice dat er teveel betaald is en er lijken uit de kast zijn gevallen
Dat zijn fusie met RTL niet doorgaat en of tegen een veel slechtere prijs, dus Kwalbert ingezet om over de rug van Humberto rtl ook zwart te maken
Zijn reputatie en die van zijn zus en de reclame inkomsten van zijn zenders en radio stations
Ik vind hem enorm kickend kijken en interessant doen van: IK weet meer,van bronnen...net als nog wat collega's van hem verlekkerd keken. Dat is ook zo walgelijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoop dat die Verlinde zelf ook in die beerput gaat, vertrouw die nicht ook voor geen meter
En weer wordt in opdracht iemand onder de bus gegooid om een Bobo uit de wind te houden.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De immer onbetrouwbare Hoemberto wordt onder de bus gegooid door Albert.
Hij staat hier volledig buiten en wordt gebruikt als afleidingsmanoeuvre, zijn reactie is terecht.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:58 schreef Draak31 het volgende:
Die Humberto reageert wel erg fel. Ook wel weer een beetje verdacht. Deze beerput moet ook open. Gatverdamme zeg. Báh
Ik ga mijn gedachten uitspreken, vooral omdat anderen (Humberto) nu het slachtoffer dreigen te worden van een smerig spel.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef TjjWester het volgende:
Was Galjaard niet in die tijd de zenderbaas van rtl4??? later is hij een dj duo begonnen met ronald molendijk die ook weer goed bevriend is met jeroen rietbergen.
Je weet dat het meest voor de hand liggende scenario is dat John degene was die hierop van de hoogte was en behalve aanspreken niks heeft gedaan? https://www.mediacourant.(...)chtig-john-wist-dit/quote:Op maandag 17 januari 2022 05:59 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ga mijn gedachten uitspreken, vooral omdat anderen (Humberto) nu het slachtoffer dreigen te worden van een smerig spel.
Ja Galjaard was in die tijd de zenderbaas van RTL, de programmadirecteur en degene die The Voice lanceerde. Hij zat achter het succes van het programma, en dat bracht hem tot omroepman van het jaar.
Persoonlijk vind ik Erland een heel leuke kerel, maar hij had de eindverantwoordelijkheid over deze show, en de beschuldigden zijn indertijd niet ontslagen, plus is alles vakkundig onder het tapijt geschoven.
Op dit moment is hij de rechterhand van John de Mol bij Talpa.
Indien hij hiervan wist, niet handelde of wat dan ook, is dat een ramp voor John de Mol.
Of ben je nu gewoon Albert Verlinde aan het parodiëren met random beschuldigingen de lucht in slingeren ter afleiding om John uit de wind te houden?quote:Op maandag 17 januari 2022 05:59 schreef Za het volgende:
Ik hoop dat Erland van niets wist, want nogmaals ik vind het een leuke kerel en hij heeft jonge kids, maar hij is imo wel degene waarom bv Rietberger over zichzelf loopt te zingen als een kanarie en Albert Verlinde op SBS een sneue poging doet Humberto ter afleiding onder de bus te gooien.
Er staat een imperium op het spel, want hoe toon je aan dat je van niets wist, heel lastig.
Excuses aan Erland, geen beschuldiging intended.
quote:Ali B speelt veruit de grootste rol in de reportage van Tim Hofman over seksueel grensoverschrijdend gedrag bij The Voice of Holland. Dat heeft Albert Verlinde vernomen van bronnen rondom Tim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |