quote:
Lekker glijdenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn topper in satijnen nigligee roept me dan
Deze is nog leuker (ongekuiste versie)quote:Op zondag 16 januari 2022 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rietsiehier, rietsiedaar, rietsieboem
@:pearlbitch
Hahaha lekker ding! Ik ken hem hoor, maar liet het aan jou om het te postenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is nog leuker (ongekuiste versie)
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is nog leuker (ongekuiste versie)
Gewoon 344 miljoen weergaven... voor een Nederlands nummer !! Dat moet een record zijn !quote:
Dat moet je aan riazop vragen,die schijnt nogal op de hoogte te zijn van hoeveel views er ingekocht zijn op nederrap oid.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon 344 miljoen weergaven... voor een Nederlands nummer !! Dat moet een record zijn !
PS: Kom naar naar pappa
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat moet je aan riazop vragen,die schijnt nogal op de hoogte te zijn van hoeveel views er ingekocht zijn op nederrap oid.
Ik ook al de hele dag En vandaag nog 2 politieagenten aan het lachen gemaakt ook.quote:
Er waren/zijn bedrijfjes die views inkochten/kopen om dit soort clips te boosten op yt.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap weinig van je post... Is het fake??
Die ga ik zingen bij de Voicequote:
Goed bezigquote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook al de hele dag En vandaag nog 2 politieagenten aan het lachen gemaakt ook.
Wie niet???quote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ga ik zingen bij de Voice![]()
Kijken wie bij mij op de hotelkamer wil komen![]()
Keuze genoegquote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vertel de anekdote maarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook al de hele dag En vandaag nog 2 politieagenten aan het lachen gemaakt ook.
Anouk?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Marco èn Aliquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie niet???
Dat word afwisselen of delen
Kijk maar uit. Straks staat Ali B ineens voor je deur.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Duurt 1 minuut heb ik uit betrouwbare bronquote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks staat Ali B ineens voor je deur.
Ik loop altijd nog harder met mijn rok omhoog, dan een vent met zijn broek op zijn hielenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie niet???
Dat word afwisselen of delen
Ooh... GMTAquote:
Dat zal worden ontkend door z;n management. en dan heeft hij weer een nieuwe bar voor zn nieuwe nummmer met Borsato.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks staat Ali B ineens voor je deur.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik loop altijd nog harder met mijn rok omhoog, dan een vent met zijn broek op zijn hielen![]()
< Geeft je een Breezer Bessenquote:
O niks bijzonders hoor. Bij Kaag voor de deur staat een politiepost en twee agenten stonden buiten om te paffen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel de anekdote maar
Da's dan een geluk bij een ongeluk.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duurt 1 minuut heb ik uit betrouwbare bron
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O niks bijzonders hoor. Bij Kaag voor de deur staat een politiepost en twee agenten stonden buiten om te paffen.
Ik zei: "Jongens let nou op, straks breekt ze uit."
Liever niet. Die heeft mij een iets te actieve ooievaarquote:
Anouk, is dat niet dat meisje dat onder die plakplaatjes verborgen zit?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Liever niet. Die heeft mij een iets te actieve ooievaardie stuur ik door naar Douwe
Als je dat wilt zien moet je er eerst een vent af trekkenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anouk, is dat niet dat meisje dat onder die plakplaatjes verborgen zit?
Mij niet bellen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je dat wilt zien moet je er eerst een vent af trekken
Anouk komt gewoon langs om de lengte van de fallussen te beoordelen om daarna te beoordelen wie de vader van haar 93ste kind word.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Noukie doet lekker wat ze zelf wil, TOPwijfiequote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef aloa het volgende:
Anouk doet tenminste niet mee met al die Hypocrisie...
Iddquote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Noukie doet lekker wat ze zelf wil, TOPwijfie
Tof dat ze opstaptquote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Noukie doet lekker wat ze zelf wil, TOPwijfie
Die broedmachine met dat stripverhaalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat programma is al MorsDeaud, gaan we niet meer zienquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tof dat ze opstaptHoop wel dat er meer gaan volgen
Gewoon die krop sla rauw in je bakkes en oplettenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
Jezus, ik kook even eten en jullie gaan als een speer
Dat vind ik dan ook weer overdreven. De grote meerderheid zal niks met het misbruik te maken hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat programma is al MorsDeaud, gaan we niet meer zien
Eensch, al ben ik bang dat de cancelcultuur zo niet te werk gaat.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer overdreven. De grote meerderheid zal niks met het misbruik te maken hebben.
Schop die smeerlappen eruit en ga verder.
Dat is 1 van de grote voordelen. Opzouten met die baggerzooiquote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik vond het wel leuk, op een Ali B na dan als coach.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch, al ben ik bang dat de cancelcultuur zo niet te werk gaat.
Die gaan gewoon door hoor, formaat levert genoeg kijkers op om reclameinkomsten te genereren, ze schoppen de zwarte schapen eruit gooien er een nieuw sausje overheen en zijn vanaf augustus weer te zien.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bagger, Hullie bagger, Iedereen Bagger !quote:Op zondag 16 januari 2022 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is 1 van de grote voordelen. Opzouten met die baggerzooi![]()
< Noteer dat ff voor het archief.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die gaan gewoon door hoor, formaat levert genoeg kijkers op om reclameinkomsten te genereren, ze schoppen de zwarte schapen eruit gooien er een nieuw sausje overheen en zijn vanaf augustus weer te zien.
Heel die tv wereld zijn smerige vieze lui niks nieuwsquote:Op zondag 16 januari 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
Iedereen is snel naar het buitenland vertrokken ...
Zelfs als je het niet noteert weet je dat men een poging gaat wagen, het is niet dat er merken worden opgeschort omdat er een paar personen zijn die zich misdragen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Noteer dat ff voor het archief.
Dat was al jaren bekendquote:Op zondag 16 januari 2022 19:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel die tv wereld zijn smerige vieze lui niks nieuws
Dit is wel een dieptepuntquote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daar gaan we weer ( inclusief mezelf)
Vrolijkheid was het !![]()
Die staat nog steeds als een huisquote:
Een beetje wel iddquote:Op zondag 16 januari 2022 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo slecht.. dat ook jij moest glimlachen
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe was het gezegde... Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Zo werkt het tegenwoordig niet meer.
Weleens van Jimmy Saville gehoord die werkte voor de BBC bleek een satanist en groot kinder misbruiker te zijnquote:
Amerikaans hè, eerst schieten en dan vragen stellenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe was het gezegde... Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Zo werkt het tegenwoordig niet meer.
Die was wel heel extreem ziek in zijn hoofdquote:Op zondag 16 januari 2022 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weleens van Jimmy Saville gehoord die werkte voor de BBC bleek een satanist en groot kinder misbruiker te zijn
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Die was wel heel extreem ziek in zijn hoofd
Necrofiel ook nog en vierde kerstmis met Prins Charles ... maar verder is de elite heel braaf hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weleens van Jimmy Saville gehoord die werkte voor de BBC bleek een satanist en groot kinder misbruiker te zijn
Zo zijn ze allemaal in dat wereldjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Die was wel heel extreem ziek in zijn hoofd
En deed het zelfs met kinderen in het ziekenhuis.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Necrofiel ook nog en vierde kerstmis met Prins Charles ... maar verder is de elite heel braaf hoor
En ondanks jarenlange geruchten en aangiften de hand boven het hoofd gehouden door zowel politie als directie.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:38 schreef aloa het volgende:
[..]
En deed het zelfs met kinderen in het ziekenhuis.
Zo ziek, dat je het niet kan geloven eigenlijk
Ja bekend iddquote:Op zondag 16 januari 2022 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zieke shitquote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ondanks jarenlange geruchten en aangiften de hand boven het hoofd gehouden door zowel politie als directie.
LAAT DAT DOORDRINGEN!
Na jou ben ik hier de grootste mafkees, helaas zitten we dichter bij de waarheid dan we beiden lief zijn.quote:
Ik ben geen mafkeesquote:Op zondag 16 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Na jou ben ik hier de grootste mafkees, helaas zitten we dichter bij de waarheid dan we beiden lief zijn.
Je "vergeet" mij denk ikquote:Op zondag 16 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Na jou ben ik hier de grootste mafkees, helaas zitten we dichter bij de waarheid dan we beiden lief zijn.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar heb ik een handje van
Shalomquote:
Is denk ik ook gewoon de associatie met het programma. Kan me voorstellen dat meerderen er niet meer mee te maken willen hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer overdreven. De grote meerderheid zal niks met het misbruik te maken hebben.
Schop die smeerlappen eruit en ga verder.
Het probleem in dat soort situaties is dat niemand er verantwoordelijk voor wilt zijn om zo iemand achter de tralies te zetten voordat de aantijgingen bewezen zijn, en zo komt vrijwel iedereen er jaren lang mee weg..quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ondanks jarenlange geruchten en aangiften de hand boven het hoofd gehouden door zowel politie als directie.
LAAT DAT DOORDRINGEN!
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
....waarheid....
Maar ik dacht dat het hier over vrolijke dingen moest gaan.
Jaquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het probleem in dat soort situaties is dat niemand er verantwoordelijk voor wilt zijn om zo iemand achter de tralies te zetten voordat de aantijgingen bewezen zijn, en zo kom vrijwel iedereen er jaren lang mee weg..
Maar ik dacht dat het hier over vrolijke dingen moest gaan.
In Tibet wordt dit beschouwd als een vrolijk en opgewekt liedjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Vraagt zich af waar die vrolijke muziek gebleven is
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Vraagt zich af waar die vrolijke muziek gebleven is
Heerlijk!quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Tibet wordt dit beschouwd als een vrolijk en opgewekt liedje![]()
Ik heb laatst een diepte interview met een van die twee gasten bekeken, die wisten precies waar ze mee bezig waren, en wisten ook meteen waneer ze door de mand vielen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Tibet wordt dit beschouwd als een vrolijk en opgewekt liedje![]()
T zou wel erg zijn geweest als ze dat zelf niet geweten haddenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb laatst een diepte interview met een van die twee gasten bekeken, die wisten precies waar ze mee bezig waren, en wisten ook meteen waneer ze door de mand vielen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zou wel erg zijn geweest als ze dat zelf niet geweten hadden
Zo dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vrolijkheidsfactor gaat nu echt los
Niet paars?quote:
We've been to the moonquote:
Dit is onderhand het tweede Wappie topic op FOK!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is onderhand het tweede Wappie topic op FOK!
Jammer.
Ja soms ...quote:Op zondag 16 januari 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is onderhand het tweede Wappie topic op FOK!
Jammer.
Ik lees hier een hoop wappie oftewel BNW geneuzelquote:
Ligt een beetje aan het clubje van dat momentquote:
hier word er geen geen dictatuur achter elke slogan geroepen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees hier een hoop wappie oftewel BNW geneuzel
Ik laat ze gewoonquote:Op zondag 16 januari 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het clubje van dat moment
Dit is zo'n moment
Goed puntquote:Op zondag 16 januari 2022 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hier word er geen geen dictatuur achter elke slogan geroepen.
Ik vraag me af waarom dat niet gewoon in het desbetreffende topic kan , ipv hier .quote:
opdat slowchats eilk altijd off-topic zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dat niet gewoon in het desbetreffende topic kan , ipv hier .
Nou enquote:Op zondag 16 januari 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dat niet gewoon in het desbetreffende topic kan , ipv hier .
Dohquote:Op zondag 16 januari 2022 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
opdat slowchats eilk altijd off-topic zijn.
Of bedoel je gesprekken met verschillende inzichten en standpunten?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doh![]()
ik doel meer op dat BNW geneuzel
Inzichten en standpuntenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of bedoel je gesprekken met verschillende inzichten en standpunten?
Misschien kennen ze het daar niet ... Ik kom daar ook nooitquote:Op zondag 16 januari 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees er wel eens en het is soms best lachwekkendquote:Op zondag 16 januari 2022 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kennen ze het daar niet ... Ik kom daar ook nooit
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees er wel eens en het is soms best lachwekkend
En sommigen komen daar echt wel.
Ah duidelijk. Beetje The Voice stijlquote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Avond Koen![]()
Je moet er aan trekken vanavond hoor
De gekuisde versiequote:
quote:
Ik pak mijn trekker en ga de weilanden in Groningen kapot scheurenquote:
Zijn daar pics van?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. de vrolijke muziek is uitgestorven... Ik denk dat ik zo maar in mijn satijnen negligé kruip.
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je moet er aan trekken vanavond hoor
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die hoeven we hier niet te zien ...
Ja, zo blijft er niets over hierquote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die hoeven we hier niet te zien ...
Iedereen wil je negligé zien?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer, wilde ik net gaan slapen, krijg ik een hele lading DM's![]()
Maar alvast welterusten allen
Jobidingetje twijfelt even of ik morgen weer aan het werk ga of nog even ziekgemeld blijf. Gisteren voelde ik me beroerd, vandaag gaat het wat beter, maar vrees dat ik na een hele dag op kantoor morgenavond weer terug bij af ben. Beter even uitzieken denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe is het met Jobidingetje vanavond?
Ja ik wil toch even weten of het iets voor mij isquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jobidingetje twijfelt even of ik morgen weer aan het werk ga of nog even ziekgemeld blijf. Gisteren voelde ik me beroerd, vandaag gaat het wat beter, maar vrees dat ik na een hele dag op kantoor morgenavond weer terug bij af ben. Beter even uitzieken denk ik.
Zowel gisteren als vandaag wel negatieve zelftesten
Dat roept de vraag op watquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik wil toch even weten of het iets voor mij is
Ik ben blij dat ik morgen thuiswerk, ik voel me ziek. Zelftest negatief dus het is de boosterquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jobidingetje twijfelt even of ik morgen weer aan het werk ga of nog even ziekgemeld blijf. Gisteren voelde ik me beroerd, vandaag gaat het wat beter, maar vrees dat ik na een hele dag op kantoor morgenavond weer terug bij af ben. Beter even uitzieken denk ik.
Zowel gisteren als vandaag wel negatieve zelftesten
Daar kan je je wel ff beroerd van zijn inderdaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik morgen thuiswerk, ik voel me ziek. Zelftest negatief dus het is de booster
Ik doelde op z'n negligéquote:Op zondag 16 januari 2022 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat roept de vraag op watGOA of z'n negligé
Beterschapquote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik morgen thuiswerk, ik voel me ziek. Zelftest negatief dus het is de booster
DM hem danquote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, zo blijft er niets over hier![]()
Ik ben daar best wel benieuwd naar
Dat is de doodsteek van de scquote:
Dan juich ik wel gewoonquote:
quote:
Waarquote:Op zondag 16 januari 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, schieten ze zomaar Frank Sinatra dood
Ten noorden van Milaan richting de Zwitserse grensquote:
Die is al een jaar of 25 doodquote:Op zondag 16 januari 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, schieten ze zomaar Frank Sinatra dood
Waarom?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ten noorden van Milaan richting de Zwitserse grens
Doe ik ook, ik werk ook gewoon, alleen geen zin naar de zaak te rijdenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon doorgaan Koen er bestaat geen andere optie
Dan was dit voor de zekerheid?quote:
Hij was met ontsnapte krijgsgevangenen onderweg naar Zwitserland, de Duitsers waren niet zo blij.quote:
Als krijgsgevangene heb je de plicht om proberen te ontsnappenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was dit voor de zekerheid?
[..]
Hij was met ontsnapte krijgsgevangenen onderweg naar Zwitserland, de Duitsers waren niet zo blij.
En degene van wie je ontsnapt is daar vaak niet blij meequote:Op zondag 16 januari 2022 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als krijgsgevangene heb je de plicht om proberen te ontsnappen
Hier ook negatieve zelftest, dus dubbel prima!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nah, ik heb zelftest gedaan dus eenis prima
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En degene van wie je ontsnapt is daar vaak niet blij mee
Nee, er is weer eens iemand vermoordquote:Op zondag 16 januari 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
Hmm, er zit hier weer een helikopter boven de stad te brommen, even checken of er toch niet achtergebleven wapperds zijn maar
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook negatieve zelftest, dus dubbel prima!
Dat was in zuidoost. Die zou ik niet horen hierquote:Op zondag 16 januari 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, er is weer eens iemand vermoord
Dan toch wappie jacht,quote:Op zondag 16 januari 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was in zuidoost. Die zou ik niet horen hier
Tractorsporen zijn niet moeilijk te volgenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan toch wappie jacht,
let the games begin
Dat ziet er juist vrij gevaarlijk uitquote:
je meent hetquote:Op zondag 16 januari 2022 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ziet er juist vrij gevaarlijk uit
vertelquote:Op zondag 16 januari 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie zien gewoon allemaal de voordelen niet
Dit snijdt echt veel makkelijkerderquote:
duidelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit snijdt echt veel makkelijkerder
En je kan het zeker 8 keer doen
Bagels wel, anders is er niet fatsoenlijk beleg op te doen. Donuts eet ik inderdaad heelquote:
Ik ga zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog lang niet .... Ik kijk een liveshow die 225 min. moet gaan duren
Kun je dat zelf niet opzoeken ? Of ga je me vertellen dat je niet weet hoe als ervaringsdeskundigequote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet opzoeken ? Of ga je me vertellen dat je niet weet hoe als ervaringsdeskundige
Ja dat kan ik. Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet opzoeken ? Of ga je me vertellen dat je niet weet hoe als ervaringsdeskundige
Dit is niet moeilijk idd.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom slim? Is vrij simpel toch?
Ik ben simlquote:
Anne Frankquote:
Ik zag je plaatje, en dat verbaast me niet.quote:
Je mag antwoorden en meedoen natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2022 00:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag je plaatje, en dat verbaast me niet.
Dat laat ik aan anderen over.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag antwoorden en meedoen natuurlijk
Dan heb ik het goed gekozenquote:Op maandag 17 januari 2022 00:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat laat ik aan anderen over.
Ik ben een aantal maanden in Griekenland geweest maar herken het niet.
Zitten altijd van die lieve koppies opquote:
Je hebt een goede barometer gekochtquote:Op maandag 17 januari 2022 06:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik plaatste gister een screenshot van mijn barometer die Tonga had geregistreerd...en nu zie ik die van de Bilt : )
[ afbeelding ]
Mijn:
[ afbeelding ]
En verder , gaan we weer werken.. goedemorgen
Lekker, maar voor vandaag al uitgekoffied. Meer dan 3 krijg ik er niet meer op. Maar tnx voor het aanbod.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |