quote:
Lekker glijdenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn topper in satijnen nigligee roept me dan
Deze is nog leuker (ongekuiste versie)quote:Op zondag 16 januari 2022 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rietsiehier, rietsiedaar, rietsieboem
@:pearlbitch
Hahaha lekker ding! Ik ken hem hoor, maar liet het aan jou om het te postenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is nog leuker (ongekuiste versie)
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is nog leuker (ongekuiste versie)
Gewoon 344 miljoen weergaven... voor een Nederlands nummer !! Dat moet een record zijn !quote:
Dat moet je aan riazop vragen,die schijnt nogal op de hoogte te zijn van hoeveel views er ingekocht zijn op nederrap oid.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon 344 miljoen weergaven... voor een Nederlands nummer !! Dat moet een record zijn !
PS: Kom naar naar pappa
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat moet je aan riazop vragen,die schijnt nogal op de hoogte te zijn van hoeveel views er ingekocht zijn op nederrap oid.
Ik ook al de hele dag En vandaag nog 2 politieagenten aan het lachen gemaakt ook.quote:
Er waren/zijn bedrijfjes die views inkochten/kopen om dit soort clips te boosten op yt.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap weinig van je post... Is het fake??
Die ga ik zingen bij de Voicequote:
Goed bezigquote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook al de hele dag En vandaag nog 2 politieagenten aan het lachen gemaakt ook.
Wie niet???quote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ga ik zingen bij de Voice![]()
Kijken wie bij mij op de hotelkamer wil komen![]()
Keuze genoegquote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vertel de anekdote maarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook al de hele dag En vandaag nog 2 politieagenten aan het lachen gemaakt ook.
Anouk?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Marco čn Aliquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie niet???
Dat word afwisselen of delen
Kijk maar uit. Straks staat Ali B ineens voor je deur.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Duurt 1 minuut heb ik uit betrouwbare bronquote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks staat Ali B ineens voor je deur.
Ik loop altijd nog harder met mijn rok omhoog, dan een vent met zijn broek op zijn hielenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie niet???
Dat word afwisselen of delen
Ooh... GMTAquote:
Dat zal worden ontkend door z;n management. en dan heeft hij weer een nieuwe bar voor zn nieuwe nummmer met Borsato.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks staat Ali B ineens voor je deur.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik loop altijd nog harder met mijn rok omhoog, dan een vent met zijn broek op zijn hielen![]()
< Geeft je een Breezer Bessenquote:
O niks bijzonders hoor. Bij Kaag voor de deur staat een politiepost en twee agenten stonden buiten om te paffen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vertel de anekdote maar
Da's dan een geluk bij een ongeluk.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duurt 1 minuut heb ik uit betrouwbare bron
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O niks bijzonders hoor. Bij Kaag voor de deur staat een politiepost en twee agenten stonden buiten om te paffen.
Ik zei: "Jongens let nou op, straks breekt ze uit."
Liever niet. Die heeft mij een iets te actieve ooievaarquote:
Anouk, is dat niet dat meisje dat onder die plakplaatjes verborgen zit?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Liever niet. Die heeft mij een iets te actieve ooievaardie stuur ik door naar Douwe
Als je dat wilt zien moet je er eerst een vent af trekkenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anouk, is dat niet dat meisje dat onder die plakplaatjes verborgen zit?
Mij niet bellen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je dat wilt zien moet je er eerst een vent af trekken
Anouk komt gewoon langs om de lengte van de fallussen te beoordelen om daarna te beoordelen wie de vader van haar 93ste kind word.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Noukie doet lekker wat ze zelf wil, TOPwijfiequote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef aloa het volgende:
Anouk doet tenminste niet mee met al die Hypocrisie...
Iddquote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Noukie doet lekker wat ze zelf wil, TOPwijfie
Tof dat ze opstaptquote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Noukie doet lekker wat ze zelf wil, TOPwijfie
Die broedmachine met dat stripverhaalquote:Op zondag 16 januari 2022 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat programma is al MorsDeaud, gaan we niet meer zienquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tof dat ze opstaptHoop wel dat er meer gaan volgen
Gewoon die krop sla rauw in je bakkes en oplettenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
Jezus, ik kook even eten en jullie gaan als een speer
Dat vind ik dan ook weer overdreven. De grote meerderheid zal niks met het misbruik te maken hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat programma is al MorsDeaud, gaan we niet meer zien
Eensch, al ben ik bang dat de cancelcultuur zo niet te werk gaat.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer overdreven. De grote meerderheid zal niks met het misbruik te maken hebben.
Schop die smeerlappen eruit en ga verder.
Dat is 1 van de grote voordelen. Opzouten met die baggerzooiquote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik vond het wel leuk, op een Ali B na dan als coach.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch, al ben ik bang dat de cancelcultuur zo niet te werk gaat.
Die gaan gewoon door hoor, formaat levert genoeg kijkers op om reclameinkomsten te genereren, ze schoppen de zwarte schapen eruit gooien er een nieuw sausje overheen en zijn vanaf augustus weer te zien.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |