Slope style toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:16 schreef franklop het volgende:
Hoe heet dat onderdeel ook alweer waar Maas altijd faalde? En bij de dames sowieso 80% van het veld viel?
Die zijn wel erg tof ja. Wel soms wat teveel valpartijen en daardoor een loterij. Maar alsnog leuk om te zienquote:
Melissa Peperkamp is al jaren iemand die het goed doet, vanaf de junioren en nu ook bij de senioren. Natuurlijk kan het fout gaan, en een échte favoriete is ze niet, maar ze is zeker een van de kanshebsters op een top-6-klassering, realistisch gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slope style toch?
Er is nu i.i.g. weer een snowboarder die erg goed schijnt te zijn en kanshebber wordt genoemd.
Gezien het verleden met Maas, maar ook die man vorige keer, geloof ik het pas als ik de uitslag heb gezien.
Alleen is dat wél echt iets waar het veld bij de vrouwen bizar dun is, de skicross dan. FIS heeft overgebleven tickets bijna bij landen in de strot moeten duwen om het veld vol te krijgen, niemand had nog iemand beschikbaar. En nu Fanny Smith, de enige echte uitdaagster van Sandra Näslund, ook nog eens half geblesseerd is lijkt de spoeling helemaal dun..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn wel erg tof ja. Wel soms wat teveel valpartijen en daardoor een loterij. Maar alsnog leuk om te zien
Kijk jongens, dat is pas dedication!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb er wel zin in dit jaarben lekker ‘vrij’ (baan opgezegd). Dus alle ruimte om lekker te kijken.
Dat zijn dan plekken die het IOC naar het schaatsen had kunnen alloceren, waar ze toch stukken minder moeite hebben alles te vullen volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen is dat wél echt iets waar het veld bij de vrouwen bizar dun is, de skicross dan. FIS heeft overgebleven tickets bijna bij landen in de strot moeten duwen om het veld vol te krijgen, niemand had nog iemand beschikbaar. En nu Fanny Smith, de enige echte uitdaagster van Sandra Näslund, ook nog eens half geblesseerd is lijkt de spoeling helemaal dun..
Klopt. Maar Cheryl Maas zat ook rond dat niveau. En die stelde ook steeds teleur.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Melissa Peperkamp is al jaren iemand die het goed doet, vanaf de junioren en nu ook bij de senioren. Natuurlijk kan het fout gaan, en een échte favoriete is ze niet, maar ze is zeker een van de kanshebsters op een top-6-klassering, realistisch gezien.
Dat is dan wel jammer. Maar maakt de finales er niet minder leuk om.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen is dat wél echt iets waar het veld bij de vrouwen bizar dun is, de skicross dan. FIS heeft overgebleven tickets bijna bij landen in de strot moeten duwen om het veld vol te krijgen, niemand had nog iemand beschikbaar. En nu Fanny Smith, de enige echte uitdaagster van Sandra Näslund, ook nog eens half geblesseerd is lijkt de spoeling helemaal dun..
Fijn dat het heilige vuur nog brand bij Sjinkie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:43 schreef Felagund het volgende:
Knegt niet extra onder indruk van Spelen: 'Ben altijd ontzettend gebrand'
Pun intended?
Hier staat mij ook wat van bij. Ik denk wel dat ik D+ neem want wat ik live kijk zal toch wel ergens op televee zijn (want voornamelijk schaatsen, shorttrack en wat andere vinales in het weekend) en wat ik niet live kijk vond ik D+ wel prettig en ik herinner me dat ES Player daar wat interfacegezeik had.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:57 schreef Felagund het volgende:
Eurosportplayer was toch beter (als in minder vertraging) dan Discovery plus?
Er is nu wel wat minder keuze om steeds naartoe te zappen. Ik verwacht wel groepswedstrijdjes ijshockey waar dan een halve periode van wordt uitgezonden tijdens de beslissing van iets anders, maar goed. Gelukkig hebben we ook Duitse TV voor de nodige sporten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd of Eurosport op tv wel een stuk beter is dan vorig jaar. De Player was erg goed, al waren er wat opstart problemen. Maar ES1 werd met de dag treuriger. Steeds weer wegzappen naar andere sporten, doodleuk en hele wedstrijd herhalen terwijl er live tv was. En meer van dat soort ongein.
Alles om de Player maar aan de man te krijgen
Dat eerste scheelt wel inderdaad. Dus het zal zeker minder zijn. Maar afgelopen jaar begonnen ze ook steeds minder logische keuzes te maken, zelfs als er relatief weinig sport was.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is nu wel wat minder keuze om steeds naartoe te zappen. Ik verwacht wel groepswedstrijdjes ijshockey waar dan een halve periode van wordt uitgezonden tijdens de beslissing van iets anders, maar goed. Gelukkig hebben we ook Duitse TV voor de nodige sporten.
Het enige waar ik écht van baal is dat je bij bepaalde sporten niet de gebruikelijke commentatoren kunt hebben. Met name de glijsporten, ik wil geen rodelen zonder Tim Singer en ik wil al helemáál geen skeleton en bobsleeën zonder Martin Haven en John Morgan
Zit je jaren lang de hele winter naar die lui te luisteren en op hét moment kan het niet want rechten enzo. Bah.
Nou ja, ik bedoel ook commentatoren bij de officiële streams gedurende het seizoen. Skeleton of bobsleeën ofzo kijk ik doorgaans gewoon bij de IBSF zelf, die altijd elke run volledig live hebben. Nu mogen ze dat niet uitzenden. Zelfde met rodelen en de FIL en ongetwijfeld nog wel meer sporten. Maar ja, zo is het leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste scheelt wel inderdaad. Dus het zal zeker minder zijn. Maar afgelopen jaar begonnen ze ook steeds minder logische keuzes te maken, zelfs als er relatief weinig sport was.
Maar het scheelt wel dat de Duitse TV vooral bij Wintersporten extra helpt. Wat Sporza dan vooral in Tokio was.
Het tweede heb ik ook. Al kijk ik relatief weinig wintersport, die commentatoren horen er toch bij. Bij de streams heb je dan vaak wel keuze in commentaar, maar daar ben je toch overgeleverd aan de commentator die daarvoor is ingeschakeld. Dat zijn niet altijd degenen met juiste kennis of het juiste enthousiasme qua commentaar geven.
Wat dat betreft is het wel raar dat je niet de tv commentatoren kunt kiezen bij de streams zodra het niet ook op tv is.
Ja. Hopelijk dat ze dat in de toekomst nog uitbreiden. Uiteindelijk staat het streamen in de schaal en de manier waarop ze het doen nog steeds wel in de kinderschoenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel ook commentatoren bij de officiële streams gedurende het seizoen. Skeleton of bobsleeën ofzo kijk ik doorgaans gewoon bij de IBSF zelf, die altijd elke run volledig live hebben. Nu mogen ze dat niet uitzenden. Zelfde met rodelen en de FIL en ongetwijfeld nog wel meer sporten. Maar ja, zo is het leven.
Bij Discovery plus krijg je nog realityseries e.d. erbij, daarnaast is de website/app iets anders georganiseerd geloof ik. Voor de rest zou het sportaanbod hetzelfde moeten zijn. Er waren wel wat opmerkingen/klachten dat er bij D+ een vertraging zou zijn op de stream, maar ik weet niet of dit klopt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:32 schreef Montov het volgende:
Moet je nu de Eurosport Player hebben, of een Discovery+ abo?
Player is 7 euro, D+ is 6 euro.
Wat is het verschil?
Biatlon e.d. vind ik ook wel fijn om in het Duits te volgen inderdaad. Ook analyses, maar niet ellenlang zodat het ten koste gaat van de live sport, wat bij de NOS soms wel het geval is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste scheelt wel inderdaad. Dus het zal zeker minder zijn. Maar afgelopen jaar begonnen ze ook steeds minder logische keuzes te maken, zelfs als er relatief weinig sport was.
Maar het scheelt wel dat de Duitse TV vooral bij Wintersporten extra helpt. Wat Sporza dan vooral in Tokio was.
Het tweede heb ik ook. Al kijk ik relatief weinig wintersport, die commentatoren horen er toch bij. Bij de streams heb je dan vaak wel keuze in commentaar, maar daar ben je toch overgeleverd aan de commentator die daarvoor is ingeschakeld. Dat zijn niet altijd degenen met juiste kennis of het juiste enthousiasme qua commentaar geven.
Wat dat betreft is het wel raar dat je niet de tv commentatoren kunt kiezen bij de streams zodra het niet ook op tv is.
Player is uitlopend, D+ is de 'vervanger'.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:32 schreef Montov het volgende:
Moet je nu de Eurosport Player hebben, of een Discovery+ abo?
Player is 7 euro, D+ is 6 euro.
Wat is het verschil?
Ach, Player ging er een jaar geleden al aan en nog steeds werkt het perfect en wordt er zelfs nog aan gesleuteld (éindelijk gewoon wat simpele hotkeys nu, zoals spatie en pijltjes naar links/rechts), dus ik blijf daar lekker bijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Player is uitlopend, D+ is de 'vervanger'.
Waarom is de Player live beter?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je meeste live kijkt: Player
Als je meeste uitgesteld kijkt: D+
Minder vertraging.quote:
En komt vanmiddag een nieuwe tvquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk jongens, dat is pas dedication!!
Yup, hoor als het goed is morgen of ik een andere baan heb.quote:Hopelijk vind je snel een nieuwe baan (als je dat wil)
Ik vind een programma wel fijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er nog een programmatopic nodig of zitten hier alleen maar die hards die het wel weten te vinden?
Volgens mij was dat de bedoeling, en werd eerst gezegd dat dat vóór Tokyo al gebeurd zou zijn. Inmiddels gebruik ik de Player nog altijd dagelijks en zoals gezegd wordt er zelfs nog wel eens aan gesleuteld met wat kleine edoch handige functionaliteit, dus ik vraag me af of de Player wel echt binnen afzienbare tijd weg isquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:58 schreef Salina het volgende:
Ik dacht dat de Eurosport Player in het geheel vervangen zou gaan worden door Discovery + eigenlijk. Maar misschien verkeerd begrepen of gelezen. Eurosport is wel onderdeel van Discovery, toch?
Ik heb zelf nu (nog steeds) de Discovery player, ben er wel tevreden mee. Zeker om achteraf integraal terug te kijken.
Vandaag gaan we Spelen.
Als het niet te veel moeite is, is een dagelijks programma wel fijn. Maar alleen als het niet veel moeite is voor jou. Ik vond het bij de OS erg handig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er nog een programmatopic nodig of zitten hier alleen maar die hards die het wel weten te vinden?
Programma van vandaag is goed te doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite is, is een dagelijks programma wel fijn. Maar alleen als het niet veel moeite is voor jou. Ik vond het bij de OS erg handig.
Al weken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De klootzakken van D+ hebben de optie om de snelheid te verhogen/verlagen er af gehaald volgens mij
Ja, ik gebruik het normaal niet. Dat is wel erg matig, een wedstrijd terugkijken op dubbele snelheid is toch wel prettig.quote:
Oh de pleejur heeft dat niet eens gehad?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:24 schreef heywoodu het volgende:
Heeft de Player ooit dubbele snelheid gehad? Je kunt wel gewoon vooruit spoelen, nu ook met je toetsenbord
Dat was toen mijn internet er vorig jaar het einde van de spelen uit lag erg prettig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:28 schreef showtimer het volgende:
Bij D+ kon je ook je eigen bitrate selecteren, maar dat is ook weg.
Bij meerdere schermen is 1080p vaak ook gewoon een beetje te vind ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toen mijn internet er vorig jaar het einde van de spelen uit lag erg prettig.
Dat vreet nogal van je verbinding jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bij meerdere schermen is 1080p vaak ook gewoon een beetje te vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |