abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:18:54 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203400478
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:16 schreef franklop het volgende:
Hoe heet dat onderdeel ook alweer waar Maas altijd faalde? En bij de dames sowieso 80% van het veld viel?
Slope style toch?

Er is nu i.i.g. weer een snowboarder die erg goed schijnt te zijn en kanshebber wordt genoemd.

Gezien het verleden met Maas, maar ook die man vorige keer, geloof ik het pas als ik de uitslag heb gezien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:19:48 #104
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203400494
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 10:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ski en Snowboardcross _O_
Die zijn wel erg tof ja. Wel soms wat teveel valpartijen en daardoor een loterij. Maar alsnog leuk om te zien ^O^
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 28 januari 2022 @ 11:21:45 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203400524
Slopestyle, het skateboarden van de winterspelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:59:30 #106
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203401138
Ik heb er wel zin in dit jaar :) ben lekker ‘vrij’ (baan opgezegd). Dus alle ruimte om lekker te kijken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 januari 2022 @ 12:07:46 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203401252
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:18 schreef Redefine het volgende:

[..]
Slope style toch?

Er is nu i.i.g. weer een snowboarder die erg goed schijnt te zijn en kanshebber wordt genoemd.

Gezien het verleden met Maas, maar ook die man vorige keer, geloof ik het pas als ik de uitslag heb gezien.
Melissa Peperkamp is al jaren iemand die het goed doet, vanaf de junioren en nu ook bij de senioren. Natuurlijk kan het fout gaan, en een échte favoriete is ze niet, maar ze is zeker een van de kanshebsters op een top-6-klassering, realistisch gezien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 januari 2022 @ 12:08:45 #108
284411 crew  heywoodu
pi_203401262
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:19 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die zijn wel erg tof ja. Wel soms wat teveel valpartijen en daardoor een loterij. Maar alsnog leuk om te zien ^O^
Alleen is dat wél echt iets waar het veld bij de vrouwen bizar dun is, de skicross dan. FIS heeft overgebleven tickets bijna bij landen in de strot moeten duwen om het veld vol te krijgen, niemand had nog iemand beschikbaar. En nu Fanny Smith, de enige echte uitdaagster van Sandra Näslund, ook nog eens half geblesseerd is lijkt de spoeling helemaal dun..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 28 januari 2022 @ 12:14:03 #109
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203401319
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb er wel zin in dit jaar :) ben lekker ‘vrij’ (baan opgezegd). Dus alle ruimte om lekker te kijken.
Kijk jongens, dat is pas dedication!!

Hopelijk vind je snel een nieuwe baan (als je dat wil :P)
pi_203401467
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Alleen is dat wél echt iets waar het veld bij de vrouwen bizar dun is, de skicross dan. FIS heeft overgebleven tickets bijna bij landen in de strot moeten duwen om het veld vol te krijgen, niemand had nog iemand beschikbaar. En nu Fanny Smith, de enige echte uitdaagster van Sandra Näslund, ook nog eens half geblesseerd is lijkt de spoeling helemaal dun..
Dat zijn dan plekken die het IOC naar het schaatsen had kunnen alloceren, waar ze toch stukken minder moeite hebben alles te vullen volgens mij :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:10:35 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203402099
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Melissa Peperkamp is al jaren iemand die het goed doet, vanaf de junioren en nu ook bij de senioren. Natuurlijk kan het fout gaan, en een échte favoriete is ze niet, maar ze is zeker een van de kanshebsters op een top-6-klassering, realistisch gezien.
Klopt. Maar Cheryl Maas zat ook rond dat niveau. En die stelde ook steeds teleur.

Dat zegt niks over de kansen van Peperkamp. Maar ik vind de sporters in die discipline veel te grillig en nonchalant. Waardoor ik iets heb van eerst zien dan geloven.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:15:29 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203402176
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is dan wel jammer. Maar maakt de finales er niet minder leuk om.

Wel blijft het een probleem dat de sportbonden en het IOC zo raar met het aantal sporters omgaat.

Ik snap dat je met het toevoegen van sporten ook met deelnemers krijgt een je dat wel beheersbaar wil houden. Maar het schiet wel een beetje tever door.

Ik zie ze er nog wel voor aan om over vier jaar, slechts 8 schatsers per sekse per land toe te staan EN de Team Sprint toe te voegen :{

Als ze willen verminderen dan moet je ook onderdelen gaan schrappen. Liever niet, maar dat zou dan nog logisch zijn.
pi_203403943
Ik verlang ook wel naar schaatsen op natuurijs maar als het zo door gaat zit het er niet in dit jaar.
pi_203404316
Knegt niet extra onder indruk van Spelen: 'Ben altijd ontzettend gebrand'

Pun intended?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 29 januari 2022 @ 12:50:49 #115
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203416006
twitter

Je kan die telefoon maar beter gewoon op de hotelkamer laten :')
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 29 januari 2022 @ 17:48:53 #116
284411 crew  heywoodu
pi_203419725
In het 'Oostenrijk-huis' wil men duidelijk maken dat AUT geen Australië is, zo zien we op de Instagram van rodelaarster Lisa Schulte.

Rodelaar Alex Ferlazzo uit Australië vindt dat ook kangaroes rechten hebben. "He's ready to fight for his right to be here!"

Gevonden.

pi_203420038
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:43 schreef Felagund het volgende:
Knegt niet extra onder indruk van Spelen: 'Ben altijd ontzettend gebrand'

Pun intended?
Fijn dat het heilige vuur nog brand bij Sjinkie.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203421760
Ik lees het net van Bruna Moura. :'( ;(
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203422712
Moet echt een hele flinke klap zijn geweest, chauffeur overleden en zij meerdere botbreuken.
pi_203452890
Eurosportplayer was toch beter (als in minder vertraging) dan Discovery plus?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_203452898
Ik moet namelijk nog steeds een nieuwe abo afsluiten, beiden hebben volgens mij een aanbieding van 30 euro per jaar.
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 1 februari 2022 @ 08:33:12 #122
pi_203454655
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 21:57 schreef Felagund het volgende:
Eurosportplayer was toch beter (als in minder vertraging) dan Discovery plus?
Hier staat mij ook wat van bij. Ik denk wel dat ik D+ neem want wat ik live kijk zal toch wel ergens op televee zijn (want voornamelijk schaatsen, shorttrack en wat andere vinales in het weekend) en wat ik niet live kijk vond ik D+ wel prettig en ik herinner me dat ES Player daar wat interfacegezeik had.
pi_203456738
Vanavond alvast in de stemming komen met de OWS Quiz via upbeatles.nl . Zijn altijd leuke gratis quizjes.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  dinsdag 1 februari 2022 @ 11:34:42 #124
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203456823
Ik ben benieuwd of Eurosport op tv wel een stuk beter is dan vorig jaar. De Player was erg goed, al waren er wat opstart problemen. Maar ES1 werd met de dag treuriger. Steeds weer wegzappen naar andere sporten, doodleuk en hele wedstrijd herhalen terwijl er live tv was. En meer van dat soort ongein.

Alles om de Player maar aan de man te krijgen :{
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 februari 2022 @ 11:49:07 #125
284411 crew  heywoodu
pi_203457049
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 11:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd of Eurosport op tv wel een stuk beter is dan vorig jaar. De Player was erg goed, al waren er wat opstart problemen. Maar ES1 werd met de dag treuriger. Steeds weer wegzappen naar andere sporten, doodleuk en hele wedstrijd herhalen terwijl er live tv was. En meer van dat soort ongein.

Alles om de Player maar aan de man te krijgen :{
Er is nu wel wat minder keuze om steeds naartoe te zappen. Ik verwacht wel groepswedstrijdjes ijshockey waar dan een halve periode van wordt uitgezonden tijdens de beslissing van iets anders, maar goed. Gelukkig hebben we ook Duitse TV voor de nodige sporten.

Het enige waar ik écht van baal is dat je bij bepaalde sporten niet de gebruikelijke commentatoren kunt hebben. Met name de glijsporten, ik wil geen rodelen zonder Tim Singer en ik wil al helemáál geen skeleton en bobsleeën zonder Martin Haven en John Morgan :'(

Zit je jaren lang de hele winter naar die lui te luisteren en op hét moment kan het niet want rechten enzo. Bah.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 12:37:03 #126
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203457716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er is nu wel wat minder keuze om steeds naartoe te zappen. Ik verwacht wel groepswedstrijdjes ijshockey waar dan een halve periode van wordt uitgezonden tijdens de beslissing van iets anders, maar goed. Gelukkig hebben we ook Duitse TV voor de nodige sporten.

Het enige waar ik écht van baal is dat je bij bepaalde sporten niet de gebruikelijke commentatoren kunt hebben. Met name de glijsporten, ik wil geen rodelen zonder Tim Singer en ik wil al helemáál geen skeleton en bobsleeën zonder Martin Haven en John Morgan :'(

Zit je jaren lang de hele winter naar die lui te luisteren en op hét moment kan het niet want rechten enzo. Bah.
Dat eerste scheelt wel inderdaad. Dus het zal zeker minder zijn. Maar afgelopen jaar begonnen ze ook steeds minder logische keuzes te maken, zelfs als er relatief weinig sport was.

Maar het scheelt wel dat de Duitse TV vooral bij Wintersporten extra helpt. Wat Sporza dan vooral in Tokio was.

Het tweede heb ik ook. Al kijk ik relatief weinig wintersport, die commentatoren horen er toch bij. Bij de streams heb je dan vaak wel keuze in commentaar, maar daar ben je toch overgeleverd aan de commentator die daarvoor is ingeschakeld. Dat zijn niet altijd degenen met juiste kennis of het juiste enthousiasme qua commentaar geven.

Wat dat betreft is het wel raar dat je niet de tv commentatoren kunt kiezen bij de streams zodra het niet ook op tv is.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 februari 2022 @ 12:53:43 #127
284411 crew  heywoodu
pi_203457966
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:37 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat eerste scheelt wel inderdaad. Dus het zal zeker minder zijn. Maar afgelopen jaar begonnen ze ook steeds minder logische keuzes te maken, zelfs als er relatief weinig sport was.

Maar het scheelt wel dat de Duitse TV vooral bij Wintersporten extra helpt. Wat Sporza dan vooral in Tokio was.

Het tweede heb ik ook. Al kijk ik relatief weinig wintersport, die commentatoren horen er toch bij. Bij de streams heb je dan vaak wel keuze in commentaar, maar daar ben je toch overgeleverd aan de commentator die daarvoor is ingeschakeld. Dat zijn niet altijd degenen met juiste kennis of het juiste enthousiasme qua commentaar geven.

Wat dat betreft is het wel raar dat je niet de tv commentatoren kunt kiezen bij de streams zodra het niet ook op tv is.
Nou ja, ik bedoel ook commentatoren bij de officiële streams gedurende het seizoen. Skeleton of bobsleeën ofzo kijk ik doorgaans gewoon bij de IBSF zelf, die altijd elke run volledig live hebben. Nu mogen ze dat niet uitzenden. Zelfde met rodelen en de FIL en ongetwijfeld nog wel meer sporten. Maar ja, zo is het leven.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 12:56:01 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203458000
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, ik bedoel ook commentatoren bij de officiële streams gedurende het seizoen. Skeleton of bobsleeën ofzo kijk ik doorgaans gewoon bij de IBSF zelf, die altijd elke run volledig live hebben. Nu mogen ze dat niet uitzenden. Zelfde met rodelen en de FIL en ongetwijfeld nog wel meer sporten. Maar ja, zo is het leven.
Ja. Hopelijk dat ze dat in de toekomst nog uitbreiden. Uiteindelijk staat het streamen in de schaal en de manier waarop ze het doen nog steeds wel in de kinderschoenen.
pi_203458047
De Player vind ik wel echt een uitkomst, zeker nu in de combinatie met thuiswerken O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 19:32:24 #130
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_203462566
Moet je nu de Eurosport Player hebben, of een Discovery+ abo?
Player is 7 euro, D+ is 6 euro.
Wat is het verschil?
Géén kloon van tvlxd!
pi_203464996
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:32 schreef Montov het volgende:
Wat is het verschil?
Bij Discovery plus krijg je nog realityseries e.d. erbij, daarnaast is de website/app iets anders georganiseerd geloof ik. Voor de rest zou het sportaanbod hetzelfde moeten zijn. Er waren wel wat opmerkingen/klachten dat er bij D+ een vertraging zou zijn op de stream, maar ik weet niet of dit klopt.
Album top 100 2024
pi_203465191
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Biatlon e.d. vind ik ook wel fijn om in het Duits te volgen inderdaad. Ook analyses, maar niet ellenlang zodat het ten koste gaat van de live sport, wat bij de NOS soms wel het geval is.
Album top 100 2024
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 1 februari 2022 @ 22:00:24 #133
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203465477
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:32 schreef Montov het volgende:
Wat is het verschil?
Player is uitlopend, D+ is de 'vervanger'.
  Redactie Sport dinsdag 1 februari 2022 @ 22:30:45 #134
pi_203466123
Als je meeste live kijkt: Player
Als je meeste uitgesteld kijkt: D+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 februari 2022 @ 00:42:18 #135
284411 crew  heywoodu
pi_203467996
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:00 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Player is uitlopend, D+ is de 'vervanger'.
Ach, Player ging er een jaar geleden al aan en nog steeds werkt het perfect en wordt er zelfs nog aan gesleuteld (éindelijk gewoon wat simpele hotkeys nu, zoals spatie en pijltjes naar links/rechts), dus ik blijf daar lekker bij :9
  woensdag 2 februari 2022 @ 07:22:24 #136
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_203468444
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je meeste live kijkt: Player
Als je meeste uitgesteld kijkt: D+
Waarom is de Player live beter?
Géén kloon van tvlxd!
  Redactie Sport woensdag 2 februari 2022 @ 07:23:37 #137
pi_203468446
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 07:22 schreef Montov het volgende:

[..]
Waarom is de Player live beter?
Minder vertraging.

Maar algehele functionaliteit van D+ is verder wat fijner vind ik
pi_203469568
Ik dacht dat de Eurosport Player in het geheel vervangen zou gaan worden door Discovery + eigenlijk. Maar misschien verkeerd begrepen of gelezen. Eurosport is wel onderdeel van Discovery, toch?

Ik heb zelf nu (nog steeds) de Discovery player, ben er wel tevreden mee. Zeker om achteraf integraal terug te kijken.

Vandaag gaan we Spelen. *O*
  woensdag 2 februari 2022 @ 10:26:12 #139
482080 AgnesGru
pi_203469832
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Kijk jongens, dat is pas dedication!!
En komt vanmiddag een nieuwe tv :7
quote:
Hopelijk vind je snel een nieuwe baan (als je dat wil :P)
Yup, hoor als het goed is morgen of ik een andere baan heb.
  woensdag 2 februari 2022 @ 10:31:38 #140
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203469896
Is er nog een programmatopic nodig of zitten hier alleen maar die hards die het wel weten te vinden?
  woensdag 2 februari 2022 @ 10:32:10 #141
482080 AgnesGru
pi_203469904
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er nog een programmatopic nodig of zitten hier alleen maar die hards die het wel weten te vinden?
Ik vind een programma wel fijn :Y
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 februari 2022 @ 10:32:34 #142
284411 crew  heywoodu
pi_203469908
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 09:58 schreef Salina het volgende:
Ik dacht dat de Eurosport Player in het geheel vervangen zou gaan worden door Discovery + eigenlijk. Maar misschien verkeerd begrepen of gelezen. Eurosport is wel onderdeel van Discovery, toch?

Ik heb zelf nu (nog steeds) de Discovery player, ben er wel tevreden mee. Zeker om achteraf integraal terug te kijken.

Vandaag gaan we Spelen. *O*
Volgens mij was dat de bedoeling, en werd eerst gezegd dat dat vóór Tokyo al gebeurd zou zijn. Inmiddels gebruik ik de Player nog altijd dagelijks en zoals gezegd wordt er zelfs nog wel eens aan gesleuteld met wat kleine edoch handige functionaliteit, dus ik vraag me af of de Player wel echt binnen afzienbare tijd weg is :P

Qua inhoud zal het zeker tijdens de Spelen niet zoveel verschil maken, gok ik, ook op de Player kon je in Tokyo werkelijk álles terugkijken.
pi_203469973
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als het niet te veel moeite is, is een dagelijks programma wel fijn. Maar alleen als het niet veel moeite is voor jou. Ik vond het bij de OS erg handig.
  woensdag 2 februari 2022 @ 10:41:26 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203470004
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:39 schreef Salina het volgende:

[..]
Als het niet te veel moeite is, is een dagelijks programma wel fijn. Maar alleen als het niet veel moeite is voor jou. Ik vond het bij de OS erg handig.
Programma van vandaag is goed te doen :P

OWS / [Programma van de dag] OWS: Wat valt er vandaag te beleven?
  Redactie Sport woensdag 2 februari 2022 @ 16:18:36 #145
pi_203474362
De klootzakken van D+ hebben de optie om de snelheid te verhogen/verlagen er af gehaald volgens mij :{
pi_203474390
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De klootzakken van D+ hebben de optie om de snelheid te verhogen/verlagen er af gehaald volgens mij :{
Al weken.
  Redactie Sport woensdag 2 februari 2022 @ 16:22:09 #147
pi_203474417
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:20 schreef showtimer het volgende:

[..]
Al weken.
Ja, ik gebruik het normaal niet. Dat is wel erg matig, een wedstrijd terugkijken op dubbele snelheid is toch wel prettig.

Heeft de pleejur dit nog wel? Dan heb ik spijt (lol)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 februari 2022 @ 16:24:52 #148
284411 crew  heywoodu
pi_203474461
Heeft de Player ooit dubbele snelheid gehad? Je kunt wel gewoon vooruit spoelen, nu ook met je toetsenbord _O_
  Redactie Sport woensdag 2 februari 2022 @ 16:27:24 #149
pi_203474503
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:24 schreef heywoodu het volgende:
Heeft de Player ooit dubbele snelheid gehad? Je kunt wel gewoon vooruit spoelen, nu ook met je toetsenbord _O_
Oh de pleejur heeft dat niet eens gehad?

D+ had het afgelopen zomer in ieder geval wel.
pi_203474515
Bij D+ kon je ook je eigen bitrate selecteren, maar dat is ook weg. -O-
  Redactie Sport woensdag 2 februari 2022 @ 16:31:12 #151
pi_203474553
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:28 schreef showtimer het volgende:
Bij D+ kon je ook je eigen bitrate selecteren, maar dat is ook weg. -O-
Dat was toen mijn internet er vorig jaar het einde van de spelen uit lag erg prettig.
pi_203474650
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat was toen mijn internet er vorig jaar het einde van de spelen uit lag erg prettig.
Bij meerdere schermen is 1080p vaak ook gewoon een beetje te vind ik.
  Redactie Sport woensdag 2 februari 2022 @ 16:41:55 #153
pi_203474671
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:40 schreef showtimer het volgende:

[..]
Bij meerdere schermen is 1080p vaak ook gewoon een beetje te vind ik.
Dat vreet nogal van je verbinding ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')