Meest eens. Ik vind schansspringen wel leuk, maar daarvan kan ik mij mij juist wel voorstellen als je dat niks vindt. Kunstrijden vind ik vanwege de traditie nog wel wat hebben, maar het zou een stuk schelen als dat wat korter zou zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De showsporten vind ik nog wel geinig ja, al vind ik kunstrijden langdradig en corrupt en vind ik Aerials en in mindere mate Big Air.. niet al te best. Waarbij ik de onderdelen die op tijd/snelheid gaan bij het snowboarden wel het leukst vind. Schansspringen reken ik hier ook onder en vind ik persoonlijk vreselijk, weet dat het geen populaire mening is.
De baansporten gaan enkel over materiaal en daar ben ik dus geen fan van en ijshockey kan ik de puck nooit volgen, dus dat valt ook af.
Curling vind ik dan nog wel mooi, en langlaufen gaat wel, alleen de individuele afstand is een mooie remedie voor slaapproblemen.
Slope style toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:16 schreef franklop het volgende:
Hoe heet dat onderdeel ook alweer waar Maas altijd faalde? En bij de dames sowieso 80% van het veld viel?
Die zijn wel erg tof ja. Wel soms wat teveel valpartijen en daardoor een loterij. Maar alsnog leuk om te zienquote:
Melissa Peperkamp is al jaren iemand die het goed doet, vanaf de junioren en nu ook bij de senioren. Natuurlijk kan het fout gaan, en een échte favoriete is ze niet, maar ze is zeker een van de kanshebsters op een top-6-klassering, realistisch gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slope style toch?
Er is nu i.i.g. weer een snowboarder die erg goed schijnt te zijn en kanshebber wordt genoemd.
Gezien het verleden met Maas, maar ook die man vorige keer, geloof ik het pas als ik de uitslag heb gezien.
Alleen is dat wél echt iets waar het veld bij de vrouwen bizar dun is, de skicross dan. FIS heeft overgebleven tickets bijna bij landen in de strot moeten duwen om het veld vol te krijgen, niemand had nog iemand beschikbaar. En nu Fanny Smith, de enige echte uitdaagster van Sandra Näslund, ook nog eens half geblesseerd is lijkt de spoeling helemaal dun..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn wel erg tof ja. Wel soms wat teveel valpartijen en daardoor een loterij. Maar alsnog leuk om te zien
Kijk jongens, dat is pas dedication!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:59 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb er wel zin in dit jaarben lekker ‘vrij’ (baan opgezegd). Dus alle ruimte om lekker te kijken.
Dat zijn dan plekken die het IOC naar het schaatsen had kunnen alloceren, waar ze toch stukken minder moeite hebben alles te vullen volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen is dat wél echt iets waar het veld bij de vrouwen bizar dun is, de skicross dan. FIS heeft overgebleven tickets bijna bij landen in de strot moeten duwen om het veld vol te krijgen, niemand had nog iemand beschikbaar. En nu Fanny Smith, de enige echte uitdaagster van Sandra Näslund, ook nog eens half geblesseerd is lijkt de spoeling helemaal dun..
Klopt. Maar Cheryl Maas zat ook rond dat niveau. En die stelde ook steeds teleur.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Melissa Peperkamp is al jaren iemand die het goed doet, vanaf de junioren en nu ook bij de senioren. Natuurlijk kan het fout gaan, en een échte favoriete is ze niet, maar ze is zeker een van de kanshebsters op een top-6-klassering, realistisch gezien.
Dat is dan wel jammer. Maar maakt de finales er niet minder leuk om.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen is dat wél echt iets waar het veld bij de vrouwen bizar dun is, de skicross dan. FIS heeft overgebleven tickets bijna bij landen in de strot moeten duwen om het veld vol te krijgen, niemand had nog iemand beschikbaar. En nu Fanny Smith, de enige echte uitdaagster van Sandra Näslund, ook nog eens half geblesseerd is lijkt de spoeling helemaal dun..
Fijn dat het heilige vuur nog brand bij Sjinkie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:43 schreef Felagund het volgende:
Knegt niet extra onder indruk van Spelen: 'Ben altijd ontzettend gebrand'
Pun intended?
Hier staat mij ook wat van bij. Ik denk wel dat ik D+ neem want wat ik live kijk zal toch wel ergens op televee zijn (want voornamelijk schaatsen, shorttrack en wat andere vinales in het weekend) en wat ik niet live kijk vond ik D+ wel prettig en ik herinner me dat ES Player daar wat interfacegezeik had.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:57 schreef Felagund het volgende:
Eurosportplayer was toch beter (als in minder vertraging) dan Discovery plus?
Er is nu wel wat minder keuze om steeds naartoe te zappen. Ik verwacht wel groepswedstrijdjes ijshockey waar dan een halve periode van wordt uitgezonden tijdens de beslissing van iets anders, maar goed. Gelukkig hebben we ook Duitse TV voor de nodige sporten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd of Eurosport op tv wel een stuk beter is dan vorig jaar. De Player was erg goed, al waren er wat opstart problemen. Maar ES1 werd met de dag treuriger. Steeds weer wegzappen naar andere sporten, doodleuk en hele wedstrijd herhalen terwijl er live tv was. En meer van dat soort ongein.
Alles om de Player maar aan de man te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |