Hier o.a. is het programma al te vinden:quote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef franklop het volgende:
Al iets bekend over de tijdschemas? Of meer; of we weer enorme pieken in het programma krijgen zoals in 2018?
Volgens mij overlappen schaatsen, shorttrack en biatlon behoorlijk. Maar alles waar geen Nederlander aan deelneemt kijk ik niet tijdens het werk.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier o.a. is het programma al te vinden:
https://www.espn.nl/olymp(...)mma/_/datum/20220205
Er lijkt wel een piek in het programma in de ochtend en begin van de middag te zitten.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef franklop het volgende:
Al iets bekend over de tijdschemas? Of meer; of we weer enorme pieken in het programma krijgen zoals in 2018?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Er zijn natuurlijk ook gewoon ruim minder onderdelen. Ik denk dat de winterspelen prima met werk te combineren zijn, zeker als je ook nog eens thuis kunt werken en de onderdelen met Nederlanders dan live meepakt als je geen meetings hebt.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Dit is allemaal wel beter te doen dan in de zomer zeg. Toen hadden we rond een uur of drie 's nachts de eerste sporten alweer zo'n beetje afgerond en begonnen er nog weer acht. Niet te doen.
Ik heb in elk geval goede hoop dat ik een beetje lekkere slaap kan pakken, laat ik het zo zeggenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gewoon ruim minder onderdelen. Ik denk dat de winterspelen prima met werk te combineren zijn, zeker als je ook nog eens thuis kunt werken en de onderdelen met Nederlanders dan live meepakt als je geen meetings hebt.
Ik sliep gewoon steeds 7 uur in Tokiotijd en heb voor mijn gevoel alles wel gezien, geen geHumphrey hier. Nu wel, maar bij OWS ben ik ook gewoon een beetje een nepsupporter. En ik woon inmiddels niet meer alleen (maar heb wel gezegd dat tijdens de Spelen alles moet wijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval goede hoop dat ik een beetje lekkere slaap kan pakken, laat ik het zo zeggen
Wel in Chinese tijd natuurlijk, maar niet dag na dag van die nachten van vijf uur zoals bij Tokyo.
Als dat geaccepteerd wordt met een "tja, dat hoort nou eenmaal bij jou en dat wist ik natuurlijk" weet je in elk geval dat je goed zitquote:Op maandag 17 januari 2022 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon steeds 7 uur in Tokiotijd en heb voor mijn gevoel alles wel gezien, geen geHumphrey hier. Nu wel, maar bij OWS ben ik ook gewoon een beetje een nepsupporter. En ik woon inmiddels niet meer alleen (maar heb wel gezegd dat tijdens de Spelen alles moet wijken)
Ja, bij de Zomerspelen moet je eigenlijk een selectie maken zelfs als je de hele dag aan de sport spendeert. Bij de Winterspelen is het net nodig om een selectie te maken als je gewoon werkt.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Zomerspelen zijn eigenlijk gewoon een weekje tekort om echt alles goed te kunnen volgen. Tijdens Tokio was het ook nog eens vervelend dat er soms tussen pak hem beet 05:00 en 07:00 weinig was, precies ook de uurtjes dat het het moeilijkste was om wakker te blijven en net te kort om sommige onderdelen terug te kijken.
Op basis van dat ze in vorm zijn en misschien in de finale rondes kunnen belanden?quote:
Nou, goed idee!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:29 schreef TLC het volgende:
Waarom kunnen ze anno 2022 niet eens de 2 Olympische Spelen samenvoegen tot 1 geheel ? er zijn genoeg 'winter' sporten die ook tijdens de (echte) zomerse Spelen gehouden kunnen worden, denk bv maar aan alles wat onder een dak kan zoals schaatsen, ijshockey maar ook iets als bobsleeen.
En dan zoeken ze maar een land waar je ook bergen hebt met wat sneeuw voor de ski disciplines, er hoeft tegenwoordig ook geen sneeuw te liggen om van een schans te springen.
Dus bespaar wat kosten, voeg alles samen en schrap wat onzinnige sporten zoals fucking skateboarden of het klauteren tegen een berghelling
Dit inderdaad. Ik heb de ochtenden vrijgenomen, maar 's middags zal de TV ook aan staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef Mansjester het volgende:
Dit wordt genot. Elke dag thuiswerken Spelen kijken
het kan wel maar welk probleem lossen we ermee op?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:29 schreef TLC het volgende:
Waarom kunnen ze anno 2022 niet eens de 2 Olympische Spelen samenvoegen tot 1 geheel ? er zijn genoeg 'winter' sporten die ook tijdens de (echte) zomerse Spelen gehouden kunnen worden, denk bv maar aan alles wat onder een dak kan zoals schaatsen, ijshockey maar ook iets als bobsleeen.
En dan zoeken ze maar een land waar je ook bergen hebt met wat sneeuw voor de ski disciplines, er hoeft tegenwoordig ook geen sneeuw te liggen om van een schans te springen.
Dus bespaar wat kosten, voeg alles samen en schrap wat onzinnige sporten zoals fucking skateboarden of het klauteren tegen een berghelling
Vakantieuren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
het kan wel maar welk probleem lossen we ermee op?
Wel ten koste van dat je nog minder kan volgen omdat er nog meer tegelijkertijd is. Als je het tenminste ook in twee weken wil houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |