Ja, zat jij maar in het stadion.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:57 schreef Paul het volgende:
Zat ik maar in het stadion, dan was dit allemaal niet zo gegaan
Had het nog wel willen zien idd.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Utrecht die niet in de wedstrijd zit had wel even 1 op 1 gescoord tegen de beste keeper van Nederland. Ok
waarom? daar zullen er ongetwijfeld veel mensen corona hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, zat jij maar in het stadion.
Ajax ontsnapt.
Het maakt wel wat goed wat betreft sfeer en beleving, zo zonder publiek.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef KingRoland het volgende:
Paul is wel een hele slechte verliezer
Ik kan je zeggen dat alle Utrechtsupporters nu in het stadion ziedend zouden zijn en alles afbreken na die grensquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het maakt wel wat goed wat betreft sfeer en beleving, zo zonder publiek.
Is Korneel Evers al ziedend?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat alle Utrechtsupporters nu in het stadion ziedend zouden zijn en alles afbreken na die grens
En wat win je daar precies mee?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat alle Utrechtsupporters nu in het stadion ziedend zouden zijn en alles afbreken na die grens
Ik had het eerlijk gezegd leuker gevonden als we nog wat langer een strijd tussen 3 clubs zouden hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:00 schreef KingRoland het volgende:
Mijn weekend is extra leuk omdat feyenoord heeft verloren van Vitesse
erg mooi
Er zit een irritant figuur met een fluitje blijkbaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Ben ik de enige die de hele tijd een "spookfluit" hoort?
Zit in het bandje, was mij ook opgevallen iddquote:Op zondag 16 januari 2022 13:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er zit een irritant figuur met een fluitje blijkbaar.
Of het zit in het bandje.
Die had 0-3 voorspeld. Wat voor supporter ben je dan ?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef KingRoland het volgende:
Paul is wel een hele slechte verliezer
Reeelequote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had 0-3 voorspeld. Wat voor supporter ben je dan ?
Ik rij iedere schooldag met de tram langs Zoudenbalch en de Galgenwaard. Telt dat ook?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:09 schreef Paul het volgende:
ben ik hier de enige voor Utrecht ofzo, gloryhunters
4-3 mag ookquote:Op zondag 16 januari 2022 13:10 schreef Paul het volgende:
Hopelijk weet Hake iets te veranderen en dat we er een 3-3 uitslepen
28-11-2021 Utrecht - Heracles 1-0quote:Op zondag 16 januari 2022 13:21 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer heeft Utrecht voor het laatst een wedstrijd in de Eredivisie gewonnen eigenlijk? volgens mij kan ik mij alleen een paar gelijkspelletjes en een verlies herinneren.
Leuk feitje: Het stadion van Excelsior ligt paal tegeover de Erasmus Universiteit Rotterdam.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax gaat zich sparen voor Excelsior Maassluis
dan heb ik in ieder geval mn toto goedquote:Op zondag 16 januari 2022 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax gaat zich sparen voor Excelsior Maassluis
Ajax begon heel goed, nu kabbelt het wat voort. Utrecht kan geen vuist maken.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:46 schreef Ramboetan het volgende:
Ruim een uur Utrecht - Ajax gemist. Is het wat?
Eerste twintig minuten waren leuk, sindsdien gebeurt er weinig.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:46 schreef Ramboetan het volgende:
Ruim een uur Utrecht - Ajax gemist. Is het wat?
Laat Groningen sowieso maar winnen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:57 schreef MC-M het volgende:
[..]
Joey op de bank. Laat Grunn dan maar winnen.
Dat kan niet meer lieverd.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik hopen op een hattrick van brobbey
Mag je wel naar sport en tv kijken van de kerk?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik hopen op een hattrick van brobbey
ja hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag je wel naar sport en tv kijken van de kerk?
Als ik de achterhoede van onze vrienden zie verwacht ik ook geen overwinning.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat Groningen sowieso maar winnen.
Al zal dat wel niet gebeuren.
Ik heb hem voornamelijk in die Youth League gezien en daar steekt hij wel boven iedereen uit in zijn team, speelt ook vrij volwassen. Wel grootste talent vind ik.quote:
Ik wantrouw de mensen die daar volledig in opgaan. Verschrikkelijke mensen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent meer opgegroeid met de pijl.
Bijzondere mening.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wantrouw de mensen die daar volledig in opgaan. Verschrikkelijke mensen.
Nee, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik moet kokhalzen van al die pseudojeugdwatchers die hzichzelf heel erg interessant vinden omdat ze Ajax onder 15 volgen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:08 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heb jij nooit op voetbal gezeten in je jeugd?
Dan kan je beter alle ins en outs van pak 'm beet Getafe volgen ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik moet kokhalzen van al die pseudojeugdwatchers die hzichzelf heel erg interessant vinden omdat ze Ajax onder 15 volgen.
Precies.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik moet kokhalzen van al die pseudojeugdwatchers die hzichzelf heel erg interessant vinden omdat ze Ajax onder 15 volgen.
Dit klopt dan ook weer. Ik ben het met veel mensen eens vandaag.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je beter alle ins en outs van pak 'm beet Getafe volgen ja.
Hij kon er niks van en werd als laatste gekozen. Vandaar de haat.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:08 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heb jij nooit op voetbal gezeten in je jeugd?
Wel zonde, een vol stadion had nu al geschud op haar grondvesten.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk geeft Groningen niet te veel gas.
Wanneer gaan jullie de top 3 nou aanvallen?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:46 schreef Paul het volgende:
Heb een voorgevoel dat Utrecht terug gaat komen
Hier is het nog droog maar ontzettend grijs. Wat wel bij Oss past trouwens.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is hier enorm kutweer. Cambuur er maar even voor.
Ik denk dat ik die ook maar even opzet.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die Jacobs wat? We schijnen interesse in hem te hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
Is dit alweer 10 jaar geleden. We worden oud.
Tegen Vitesse geven clubs toch vaak een beetje extra.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef yats het volgende:
Ik hoop dat Groningen volgend weekend ook zo matig verdedigd.
Ja uitstekende speler, die kan dat niveau wel aan denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
Is die Jacobs wat? We schijnen interesse in hem te hebben.
Je woont in Oss maar bent voor Heerenveen? Ik dacht dat ik vreemd was door als Hagenees voor Vitesse te zijn...quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hier is het nog droog maar ontzettend grijs. Wat wel bij Oss past trouwens.
@:oriente
Als je in Oss woont ben je voor TOP.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Je woont in Oss maar bent voor Heerenveen? Ik dacht dat ik vreemd was door als Hagenees voor Vitesse te zijn...
We zijn gewoon net Ajax op dat vlak...quote:Op zondag 16 januari 2022 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen Vitesse geven clubs toch vaak een beetje extra.
Dat is ook vreemd.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Je woont in Oss maar bent voor Heerenveen? Ik dacht dat ik vreemd was door als Hagenees voor Vitesse te zijn...
God heeft het zo gewild, ouwe reus.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen een glory hunter die de top 3 'support' maar die nooit in het stadion zit.quote:
Als je uit Oss komt ben je voor TOPquote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hier is het nog droog maar ontzettend grijs. Wat wel bij Oss past trouwens.
@:oriente
Als je zoals gewoonlijk de arbitrage in je voordeel hebt, hoef je nergens voor te vrezen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef yats het volgende:
Ik hoop dat Groningen volgend weekend ook zo matig verdedigd.
Gods wegen zijn soms ondoorgrondelijkquote:
Heb je wel een mat?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen een glory hunter die de top 3 'support' maar die nooit in het stadion zit.
Dat is ook vreemdquote:Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb 1 wedstrijd een keer van Ajax bezocht, dus gelukkig val ik niet onder deze groep.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen een glory hunter die de top 3 'support' maar die nooit in het stadion zit.
Nee, ik woon in een sjieker deel van de stad.quote:
kunnen we liever wat anders doen. Ik denk dat ik naar een Koreaanse drama ga kijken.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:54 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij hoef ik Groningen-PSV niet te bekijken he
Ja joh, dan heb je hem gemakkelijk binnen. Zou een prima optie zijn inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:54 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zou hem oprecht graag bij ons zien en met 2 á 3 miljoen als budget moét het lukken.
Tijd voor het middaggebed.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kunnen we liever wat anders doen. Ik denk dat ik naar een Koreaanse drama ga kijken.
Welke?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kunnen we liever wat anders doen. Ik denk dat ik naar een Koreaanse drama ga kijken.
Daar vrees ik juist voor, die arbitrage. Zeker als jankerd Buijs de coach van de tegenstander is...quote:Op zondag 16 januari 2022 14:49 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als je zoals gewoonlijk de arbitrage in je voordeel hebt, hoef je nergens voor te vrezen.
Ik kijk nog even in SHO met vriendin van de show @Momo, wat een toestand he.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Buijs haalt het einde van het seizoen niet. Wat moet dat genot zijn geweest met die klootzak van een Fludderus.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Daar vrees ik juist voor, die arbitrage. Zeker als jankerd Buijs de coach van de tegenstander is...
Dit kan echt niet @Haags .quote:Op zondag 16 januari 2022 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik woon in een sjieker deel van de stad.
Ik haat Star Wars, dus nee.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:57 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 wacht ik denk dat ik toch naar the book of boba fett ga kijken. Volg jij deze serie?
Nee, ik zou het niet doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:54 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij hoef ik Groningen-PSV niet te bekijken he
Ja, maar ik zou voor jou Alice in Borderland aanraden. Die staat ook op Netflix en ik denk dat je dat leuker gaat vinden.quote:
Maken ze zich allemaal druk over die massaverkrachters bij The Voice?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk nog even in SHO met vriendin van de show @:momo, wat een toestand he.
Ik ben bezig aan The Expanse.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben gisteren overigens begonnen aan The Whitcher
Daar moet ik nog wel even in komen
Whitcherquote:Op zondag 16 januari 2022 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben gisteren overigens begonnen aan The Whitcher
Daar moet ik nog wel even in komen
Jan Roos die woedend is dat Roddelpraat niet de credits krijgt voor het bericht is een erg leuke rubriek.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk nog even in SHO met vriendin van de show @:momo, wat een toestand he.
Lijkt qua concept wel op Squid Game, heb daar nu niet zo'n zin in.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou voor jou Alice in Borderland aanraden. Die staat ook op Netflix en ik denk dat je dat leuker gaat vinden.
Is Braddie al te gast geweest daar?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef MC-M het volgende:
[..]
Jan Roos die woedend is dat Roddelpraat niet de credits krijgt voor het bericht is een erg leuke rubriek.
Nog niet. Zou ook een leuke rubriek zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Braddie al te gast geweest daar?
Een kans zag ik zelfs!quote:Op zondag 16 januari 2022 15:02 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Gerelateerd aan de wedstrijd of ben je aan het opscheppen?
House of the Dragon ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
Er zou toch ook een spin-off komen van GoT?
Alleen dan wil ik eventueel wel kijken naar die meuk.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nog niet. Zou ook een leuke rubriek zijn.
en @maxi-musquote:Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Braddie al te gast geweest daar?
Ging Okoye nou na dit seizoen weg of in de winter?quote:
Na dit seizoen. (nu uiteraard op de Afrika Cup)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging Okoye nou na dit seizoen weg of in de winter?
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:08 schreef KingRoland het volgende:
ik wil geen spelers in mijn selectie hebben die meedoen aan de Afrika cup
liever niet
Jaquote:Op zondag 16 januari 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nóg een neger op doel in de Premier League - als Dilly Dong ze erin weet te houden - kan echt niet!quote:Op zondag 16 januari 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We kunnen de schuld toch ook aan Sven van Beek geven?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben overigens echt alleen maar keeperblunders gehad dit weekend, dus het is wachten op de blunder van Drommel.
Die doet altijd rare dingen als hij in het Noorden van het land komt.quote:
We kunnen PSV feliciteren met het kampioenschap, die gaan geen punten meer verspelen zo!quote:
Volgende week wordt 0-3 ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We kunnen PSV feliciteren met het kampioenschap, die gaan geen punten meer verspelen zo!
Hij begint nu al in te dekken. @GGMMquote:Op zondag 16 januari 2022 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week wordt 0-3 ofzo.
Ik zie ze vandaag ook nog wel punten morsen hoor. Het is weer hetzelfde liedje als zo vaak, hadden er in de eerste helft een paar moeten maken, doen ze niet, voorsprong flinterdun, dadelijk *paniek en geblunder*.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mexi dit kan nietquote:Op zondag 16 januari 2022 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is voetballend gewoon 10x beter dan PSV wat zonder Sangaré steeds overlopen wordt, en PSV draait zo lekker in toppers natuurlijk, ook dit jaar 0-4 tegen Feyenoord en 5-0 tegen Ajax.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij begint nu al in te dekken. @:ggmm
Grappig dat je precies het resultaat vergeet waarbij PSV dik won.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is voetballend gewoon 10x beter dan PSV wat zonder Sangaré steeds overlopen wordt, en PSV draait zo lekker in toppers natuurlijk, ook dit jaar 0-4 tegen Feyenoord en 5-0 tegen Ajax.
Ik zie niet hoe het anders kan dan een ruime nederlaag, maar ik zie het graag beter dan dat ja.
Die wedstrijd heb ik niet gekeken, misschien ligt het daar aan. Maar misschien beter om me daar aan vast te houden ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grappig dat je precies het resultaat vergeet waarbij PSV dik won.
Het moet wel een ruime nederlaag worden inderdaad.
Context bij beide duels tussen Ajax & PSV dit seizoen maakt nogal uit.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Grappig dat je precies het resultaat vergeet waarbij PSV dik won.
Licht favoriet wellicht maar een ruime nederlaag al incalculeren, kom op zeg. Ajax is voetballend ook beter dan Feyenoord maar daar hadden ze ook alle moeite mee.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb ik niet gekeken, misschien ligt het daar aan. Maar misschien beter om me daar aan vast te houden ja.
Ik denk niet dat PSV kansloos is want wedstrijd op zich etc etc, maar Ajax lijkt me 'gewoon' favoriet.
Was in beide gevallen ook ontzettend geflatteerd. (en de rode kaart vergeet je)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Context bij beide duels tussen Ajax & PSV dit seizoen maakt nogal uit.
Eerste was Ajax nog lang niet fit, tweede was PSV geteisterd door kerona en blezures.
Nee oke, misschien een beetje overdreven, ik hoop vooral op een spannende wedstrijd (en anders natuurlijk een makkelijke overwinning voor PSVquote:Op zondag 16 januari 2022 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Licht favoriet wellicht maar een ruime nederlaag al incalculeren, kom op zeg. Ajax is voetballend ook beter dan Feyenoord maar daar hadden ze ook alle moeite mee.
De 0-4 niet gezien, maar de 5-0 was vooral van beide kanten een ontzettend matige wedstrijd, waarbij Ajax in de laatste minuten nog een beetje ging voetballen toen PSV al dood op de grond lag.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was in beide gevallen ook ontzettend geflatteerd. (en de rode kaart vergeet je)
Als ik iemand een rotschop moet geven is het Te Wierik.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:03 schreef Tagliano het volgende:
Te Wierik is een ontzettende lul
Had ik dat al eens gezegd
Als ik niemand een rotschop hoef te geven zou ik het nog steeds in overweging nemenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als ik iemand een rotschop moet geven is het Te Wierik.
Wacht maar tot de 1-1 van Leeuwenburgh in 90+6quote:Op zondag 16 januari 2022 16:06 schreef Tagliano het volgende:
Het enige leuke aan dit Eredivisieweekend is een paar keepersblunders
Erg teleurstellend
Dan kan ik heel erg lang wachten vrees ikquote:Op zondag 16 januari 2022 16:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wacht maar tot de 1-1 van Leeuwenburgh in 90+6
En de eerste twintig minuten van Ajax.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:06 schreef Tagliano het volgende:
Het enige leuke aan dit Eredivisieweekend is een paar keepersblunders
Erg teleurstellend
Nog 18 minuten, haha!quote:Op zondag 16 januari 2022 16:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan ik heel erg lang wachten vrees ik
Dat was op zich wel aardigquote:Op zondag 16 januari 2022 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de eerste twintig minuten van Ajax.
Grensrechters bij wedstrijden tussen Ajax en Utrecht zijn een leuke rubriek.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was op zich wel aardig
En nog wel gelachen om die grensrechter ja
Misschien dat Buijs wat actiever kan coachenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat Groningen heeft geen enkel idee wat het moet doen.
Nou dit was gelukkig wel een feestje.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef Tagliano het volgende:
De 1645 pot lijkt mij niet de meest leuke ooit
Karlsson basis. Topshow.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef Tagliano het volgende:
De 1645 pot lijkt mij niet de meest leuke ooit
Prima bedrag inderdaad ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef MC-M het volgende:
Derhalve moet die Kraay niet zo raar doen over zo'n bedrag.
Je bent nog niet bekend met Kraay?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef MC-M het volgende:
Derhalve moet die Kraay niet zo raar doen over zo'n bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |