Ja, zat jij maar in het stadion.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:57 schreef Paul het volgende:
Zat ik maar in het stadion, dan was dit allemaal niet zo gegaan
Had het nog wel willen zien idd.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Utrecht die niet in de wedstrijd zit had wel even 1 op 1 gescoord tegen de beste keeper van Nederland. Ok
waarom? daar zullen er ongetwijfeld veel mensen corona hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, zat jij maar in het stadion.
Ajax ontsnapt.
Het maakt wel wat goed wat betreft sfeer en beleving, zo zonder publiek.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef KingRoland het volgende:
Paul is wel een hele slechte verliezer
Ik kan je zeggen dat alle Utrechtsupporters nu in het stadion ziedend zouden zijn en alles afbreken na die grensquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het maakt wel wat goed wat betreft sfeer en beleving, zo zonder publiek.
Is Korneel Evers al ziedend?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat alle Utrechtsupporters nu in het stadion ziedend zouden zijn en alles afbreken na die grens
En wat win je daar precies mee?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat alle Utrechtsupporters nu in het stadion ziedend zouden zijn en alles afbreken na die grens
Ik had het eerlijk gezegd leuker gevonden als we nog wat langer een strijd tussen 3 clubs zouden hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:00 schreef KingRoland het volgende:
Mijn weekend is extra leuk omdat feyenoord heeft verloren van Vitesse
erg mooi
Er zit een irritant figuur met een fluitje blijkbaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Ben ik de enige die de hele tijd een "spookfluit" hoort?
Zit in het bandje, was mij ook opgevallen iddquote:Op zondag 16 januari 2022 13:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er zit een irritant figuur met een fluitje blijkbaar.
Of het zit in het bandje.
Die had 0-3 voorspeld. Wat voor supporter ben je dan ?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef KingRoland het volgende:
Paul is wel een hele slechte verliezer
Reeelequote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had 0-3 voorspeld. Wat voor supporter ben je dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |