De vraag is meer wie is er VRIJ en kan direct worden opgepikt? Bailey zou leuk zijn, maar die zit net ergens andersquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankfurt speelt sowieso veel met 3 of 5 verdedigers.
Maar goed, Ajax heeft natuurlijk bewezen dat het ook met andere nuttige spelers kan komen dan oud-eredivisie spelers (al blijkt het ook vaak wel een aardig recept), dus ik zou vooral niet blind staren op Bergwijn en Kostic.
Fijn, nu heb ik het volste vertrouwen dat het goed komt met die jongen!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
Eljero Elia heeft via Instagram gereageerd op het nieuws over Mohamed Ihattaren en Ajax. De vleugelaanvaller van ADO Den Haag schrijft onder een Instagram-post van ESPN met een foto van Ihattaren in het shirt van Ajax in eerste instantie ‘respect’. Kort daarna voegt hij in een uitgebreidere reactie toe dat hij weet dat Ihattaren onder Ajax-trainer Erik ten Hag weer zal opbloeien.
De eerste opmerking van Elia levert enkele kritische reacties op, waarna hij met een tweede reactie komt. “Zieke mensen op Insta. Een jongen van negentien afschrijven, terwijl hij zijn vader is verloren. Jullie hebben geen hart en ja, ik ken Ten Hag persoonlijk. Ik weet: hij gaat hem weer op laten bloeien”, benadrukt Elia. Hij werkte tussen 2007 en 2009 samen met Ten Hag, toen de huidige trainer van Ajax werkzaam was als assistent bij FC Twente.
ELIAGOD
Moreel kompasquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
Eljero Elia heeft via Instagram gereageerd op het nieuws over Mohamed Ihattaren en Ajax. De vleugelaanvaller van ADO Den Haag schrijft onder een Instagram-post van ESPN met een foto van Ihattaren in het shirt van Ajax in eerste instantie ‘respect’. Kort daarna voegt hij in een uitgebreidere reactie toe dat hij weet dat Ihattaren onder Ajax-trainer Erik ten Hag weer zal opbloeien.
De eerste opmerking van Elia levert enkele kritische reacties op, waarna hij met een tweede reactie komt. “Zieke mensen op Insta. Een jongen van negentien afschrijven, terwijl hij zijn vader is verloren. Jullie hebben geen hart en ja, ik ken Ten Hag persoonlijk. Ik weet: hij gaat hem weer op laten bloeien”, benadrukt Elia. Hij werkte tussen 2007 en 2009 samen met Ten Hag, toen de huidige trainer van Ajax werkzaam was als assistent bij FC Twente.
ELIAGOD
Het is zo verwarrend allemaal. Is DM nou doelman of defensieve middenvelder?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RWB = right wing back
RB = rechtsback
RW of AMR is de rechtsbuiten. Right winger / attacking midfielder right (die kan ook inzakken in tegenstelling tot de RW die speelt dieper).
Direct Messagequote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is zo verwarrend allemaal. Is DM nou doelman of defensieve middenvelder?
Kut voetbal. Ik ga wel futsal kijken, dat zijn er tenminste maar 5.
Gewoon schoolpleintjesvoetbal, daar heb je 15 spitsen en nul verdedigers. En de debiel van de klas (inb4 haha dat was jij zeker) die op doel moest staan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een vliegende keep. Nooit 1 die op doel stond.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon schoolpleintjesvoetbal, daar heb je 15 spitsen en nul verdedigers. En de debiel van de klas (inb4 haha dat was jij zeker) die op doel moest staan.
CDM / CVM is verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, ik was duidelijk één van de spitsen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon schoolpleintjesvoetbal, daar heb je 15 spitsen en nul verdedigers. En de debiel van de klas (inb4 haha dat was jij zeker) die op doel moest staan.
En vervolgens lag ie er bij de eerste de beste counter in.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een vliegende keep. Nooit 1 die op doel stond.
En PZC/PMC ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CDM / CVM is verdedigende middenvelder
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:32 schreef Leonos het volgende:
wat moet die dikke pad nou weer bij Ajax
Ja, en om je volgende vraag alvast te beantwoorden ja zo opportunistisch is de voetbalwereld. Kijk bijvoorbeeld ook naar een Luuk de Jong.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat die toevallig 2 goals maakt?
Padt speelt bij ludogoretzquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:32 schreef Leonos het volgende:
Ik ben benieuwd. Nu weer meteen naar een topclub gaan met de geschiedenis die hij heeft... Hoe lang gaat een Ten Hag zijn handje daar vasthouden en wat zijn de verwachtingen van Ihattaren zelf? Ze gaan hem daar niet drie maanden lang krediet geven als hij het op het veld in wedstrijden niet laat zien.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik het volste vertrouwen dat het goed komt met die jongen!
moet hij wel aan spelen toekomen, zie hem niet zo 1, 2, 3 in de basis staan, op 10 heeft hij Berghuis en Klaassen voor zich, op rechtsbuiten Antony en Berghuis en nog een eventuele aankoop, dus hij zal het van invalbeurten moeten hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze gaan hem daar niet drie maanden lang krediet geven als hij het op het veld in wedstrijden niet laat zien.
Eriksen is qua voetballer geen liabilityquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:07 schreef Marsenal het volgende:
Ik had dan liever Eriksen erbij gehad, als we dan toch een liability middenvelder nemen.
Zeker niet, ik had ook liever Eriksen. De enige die zich daar nu nog zorgen over maakt is zijn eigen gezin, verder zal het wel loslopen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen is qua voetballer geen liability
Een domme zet? Je krijgt een van de grootste talenten van Nederland voor niks en je kan na een half jaar al afscheid nemen als hij zelf er niet hard genoeg voor werkt. Prima zet juistquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had ook liever Eriksen. De enige die zich daar nu nog zorgen over maakt is zijn eigen gezin, verder zal het wel loslopen.
Ik zie bij Ajax op het middenveld gewoon geen ruimte voor een jeugdzorg-project. Wat een domme zet zou dit zijn zeg.
Ik ook niet, vandaar dus dat ik me afvraag wat Ihattaren nou precies voor ogen heeft. Dat hij dit seizoen nog een grote rol bij Ajax kan spelen? Dan moet je van hele goede huize komen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet hij wel aan spelen toekomen, zie hem niet zo 1, 2, 3 in de basis staan, op 10 heeft hij Berghuis en Klaassen voor zich, op rechtsbuiten Antony en Berghuis en nog een eventuele aankoop, dus hij zal het van invalbeurten moeten hebben
Denk dat het gewoon komt door de relatie met Ali Dursun, die was goed in de tijd van Frenkie dus het kan gewoon een leuk project worden, de financiële risico's zijn nagenoeg nihil.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had ook liever Eriksen. De enige die zich daar nu nog zorgen over maakt is zijn eigen gezin, verder zal het wel loslopen.
Ik zie bij Ajax op het middenveld gewoon geen ruimte voor een jeugdzorg-project. Wat een domme zet zou dit zijn zeg.
Fair enough, voor ajax zit er weinig risico aan, hoewel het wel het type is wat in de kleedkamer kan zitten chagrijnen. Maar ik denk dat Utrecht beter was geweest voor iedereen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een domme zet? Je krijgt een van de grootste talenten van Nederland voor niks en je kan na een half jaar al afscheid nemen als hij zelf er niet hard genoeg voor werkt. Prima zet juist
User @Wienerschnitzels vergeet normaal mee te doen met iedereen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, en om je volgende vraag alvast te beantwoorden ja zo opportunistisch is de voetbalwereld. Kijk bijvoorbeeld ook naar een Luuk de Jong.
Die zit niet in de kleedkamer als hij zich niet gedraagt hoor ben maar niet bang. Dan zit die op maandagavond bij Jong.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Fair enough, voor ajax zit er weinig risico aan, hoewel het wel het type is wat in de kleedkamer kan zitten chagrijnen. Maar ik denk dat Utrecht beter was geweest voor iedereen.
Ik hoop voor dat arme joch dat hem dat al verteld is, en dat hij toen ook z'n aandacht er bij had.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zit niet in de kleedkamer als hij zich niet gedraagt hoor ben maar niet bang. Dan zit die op maandagavond bij Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |