Mwa wedstrijden tegen Feyenoord hebben de laatste 10 jaar wel opvallend vaak een lucky karakter. (Daarvoor overigens niet hoor.) Laatste pot waarbij Ajax onterecht verloor of gelijkspeelde kan ik me niet herinneren, onterechte overwinningen toch wel een stuk of 5.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met het feit dat Feyenoord de laatste jaren nou eenmaal minder kwaliteit heeft dan PSV.
Eriksenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:21 schreef TLC het volgende:
Stiekem hoop je toch dat Eriksen bij Ajax gaat tekenen
Niemand kan aan Tadic tippen in mijn ogenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eriksen![]()
Wat een speler was dat. In principe was dat ook de beste Ajacied van het afgelopen decennium.
Is natuurlijk door zijn drive een geweldenaar maar Eriksen is zo enorm verfijnd in zijn aanname, passing dribble en schot.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niemand kan aan Tadic tippen in mijn ogen
Gewoon zakelijk bekijken. Je krijgt de kans een speler die potentieel 30 mio plus waard is te huren met optie tot koop. Hij is pas 19. Doet ie raar: stuur em terug. Krijg je em aan de praat is het potentieel kassa en een aardige toevoeging voor je selectie.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:18 schreef -XOR- het volgende:
Van Ihattaren is het niet handig om naar Ajax te gaan en Ajax moet hier, ook om bestwil van de jongen zelf, niet aan beginnen. Ihattaren heeft een paar leuke wedstrijden als talent in de eredivisie gespeeld maar is op zijn 19e veel te dik en van de radar afgeweest en heeft geen ritme en patronen om op terug te vallen. Die zal echt alle zeilen moeten bijzetten om een eredivisievoetballer te worden en de eerste stappen op weg daar naartoe kan hij veel beter bij Utrecht zetten waar hij kansen zal krijgen dan bij Ajax. Een Ihattaren die bij Utrecht de weg omhoog probeert te vinden is voor werkelijk alle partijen beter, ook voor Ajax.
genoeg lopen kankeren op hemquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eriksen![]()
Wat een speler was dat. In principe was dat ook de beste Ajacied van het afgelopen decennium.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eriksen![]()
volgend weekend is interlands tochquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:24 schreef Pedroso het volgende:
Volgende wedstrijd tegen Heracles met publiek, over 2 weken. Volgend weekend een bekerprogramma ofzo ?
Overigens wel een paar pittige uitwedstrijden gehad zonder publiek, Feyenoord, Utrecht en PSV. Niet dat dit Ajax heel erg in de war zou raken van uitpubliek overigens.
Nee, dat is pas in maart weer, geloof ik, geen idee waarom er opeens een vrij weekend tussen zitquote:
Volgende week heb je wel interland voetbal in Zuid-Amerika.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, dat is pas in maart weer, geloof ik, geen idee waarom er opeens een vrij weekend tussen zit
Oké. Ik had het over Europa inderdaad, dan zal dat de reden zijn. Wel apart dat dat zo verspreid is dan, al geldt dat helemaal met zo’n Africa Cup midden in het seizoen.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:46 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Volgende week heb je wel interland voetbal in Zuid-Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |