SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ben ik niet met je eens, omdat jij vera een lief meisje vindt, hoeft een andere dat niet te vinden etcquote:Op zondag 16 januari 2022 11:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij mannen kann,bij lieve meisjes niet
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, omdat jij vera een lief meisje vindt, hoeft een andere dat niet te vinden etc
ben je hier om me te ergeren?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, omdat jij vera een lief meisje vindt, hoeft een andere dat niet te vinden etc
Haar lach kan ik ook niet aan wennenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Acht irritant
Maar dat is het geschreeuw van Nous ook
Boeit me echt geen reet wat en hoe lang ze iets aanhebben, deed ik ook niet bij kitty, zolang ik het niet ruik is het primaquote:Op zondag 16 januari 2022 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dus Vera mag dan wel 3 dagen in dezelfde trui lopen? Maar ja die is lekker he bij de mannen
Ik maak een scriptie Ben benieuwd Waarom werd Kitty wel veroordeeld door haar roze pak en Vera wordt niets over gezegd?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja moet ze in haar bh rondlopen? Ze heef nog steeds geen koffer he
Holy FUCK.quote:
Anderen mogen commentaar hebben op Veraquote:
Vera zelf ook hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 11:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera haar broer had een FOkK!ker kunnen zijn
Het is de derde dag dat ze die trui aan heeft hoor. Kitty haar pak is ook gewassen in de nacht dus wat is het verschilquote:Op zondag 16 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
Vindt het nogal een verschil, Vera slaapt er niet in en volgens mij heeft ze het niet drie dragen het achter elkaar gedragen, en zowel dan nog. Het is het enige wat warm zit. Ze kan er verschillende dingen onderaan trekken.
Ik erger mij niet zo snel, geef alleen even mijn mening over jouw meningquote:
Amy en Eveline hebben de badkamer vanmorgen gepoetstquote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef b_engeltje het volgende:
En nee heb nog niemand gehoord of gezien over de wc en de badkamer schoonmaken
Ze hebben een afgedekt terras ik snap niet dat ze de kleding savonds niet een paar uur buiten hangenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
Vindt het nogal een verschil, Vera slaapt er niet in en volgens mij heeft ze het niet drie dragen het achter elkaar gedragen, en zowel dan nog. Het is het enige wat warm zit. Ze kan er verschillende dingen onderaan trekken.
stream 2 40 min geleden eve en amyquote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef b_engeltje het volgende:
Alle dames staan bij mij gelijk
Ze roddelen allemaal net zo veel, ze doen allemaal net zo veel
Heb tot nu toe alleen de mannen met de stofzuigers zien lopen & kitty
Nee, Kitty heeft altijd in dat rose ding geslapen net zoals in die zwarte. Het deed dienst als piama en kleding.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het is de derde dag dat ze die trui aan heeft hoor. Kitty haar pak is ook gewassen in de nacht dus wat is het verschil
Ik heb 4 streams.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 2 40 min geleden eve en amy
julie kijken toch bijna alle nur stream 1
Dat was de Titanic waar ik het over hadquote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat te denken van dat eeuwige geloeloeloeloe loeloeloe loeloeloeloe loeloeloe![]()
Zeker welquote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef b_engeltje het volgende:
Alle dames staan bij mij gelijk
Ze roddelen allemaal net zo veel, ze doen allemaal net zo veel
Heb tot nu toe alleen de mannen met de stofzuigers zien lopen & kitty
nee ik heb ook nog andere bezighedenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 2 40 min geleden eve en amy
julie kijken toch bijna alle nur stream 1
Ja maar door vochtigheid in de lucht kan je kledij er koud:vochtig aanvoelen en heel de dag in een natte trui rondlopenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hebben een afgedekt terras ik snap niet dat ze de kleding savonds niet een paar uur buiten hangen
Sneupke.quote:
Vergeten dat je niet alles ziet.. niemand streamt 24/7quote:Op zondag 16 januari 2022 11:28 schreef C.A.I het volgende:
als jullie beter op hadden gelet op de streams dan wist je dat Kitty pas geleden die roze trui voor Vera heeft gewassen en Vera haar daar ook voor bedankt heeft maar zo als de meeste is het hier ook wie is de mol de zogenaamde tunnelvisie
Roze pak droeg ze echt 24/7 tot dat ze andere kleding mochten en daar liep ze ook 24/7 in..quote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het is de derde dag dat ze die trui aan heeft hoor. Kitty haar pak is ook gewassen in de nacht dus wat is het verschil
Nou laatst gaven ze bij douchen beeld op de voeten, toen lagen er grote vieze brokken op de douchevloer, dan voel ik me toch beter als ik ze een half uur zie poetsen dat was echt te goor om te zienquote:Op zondag 16 januari 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker wel
Met schoonmaken hebben Dimi en Kristof de wc gedaan
En hoor ze dat wel vaker zeggen
Maar hoe ik hoef geen schoonmaak streams
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:28 schreef C.A.I het volgende:
als jullie beter op hadden gelet op de streams dan wist je dat Kitty pas geleden die roze trui voor Vera heeft gewassen en Vera haar daar ook voor bedankt heeft maar zo als de meeste is het hier ook wie is de mol de zogenaamde tunnelvisie
Werd wel gewassen snachts dat roze pak hoor Als je goed de streams had gekeken heeft het een nacht op het rekje gehangen We zien niet alles hequote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Kitty heeft altijd in dat rose ding geslapen net zoals in die zwarte. Het deed dienst als piama en kleding.
Als zij in viezigheid willen douchen.. lekker doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou laatst gaven ze bij douchen beeld op de voeten, toen lagen er grote vieze brokken op de douchevloer, dan voel ik me toch beter als ik ze een half uur zie poetsen dat was echt te goor om te zien
Nice.quote:
dacht dat het 't geluidje van Jaws wasquote:Op zondag 16 januari 2022 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Schaam je
En ook dat je de tune niet kent
ik geloof zij p...pt erder op de trui als zij van kitty dat wassen latquote:Op zondag 16 januari 2022 11:28 schreef C.A.I het volgende:
vandaar deze reminder Greyquote:Op zondag 16 januari 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergeten dat je niet alles ziet.. niemand streamt 24/7
Zeg niet de hele nacht hequote:Op zondag 16 januari 2022 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja maar door vochtigheid in de lucht kan je kledij er koud:vochtig aanvoelen en heel de dag in een natte trui rondlopen
Werd idd gewassen toen ze het zwarte setje kreeg.. anders had ze wel in een badjas of naakt rond gelopenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Werd wel gewassen snachts dat roze pak hoor Als je goed de streams had gekeken heeft het een nacht op het rekje gehangen We zien niet alles he
Mooi verhaal daarover,3 accoorden en heeft 20.000 dollar gekost.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dacht dat het 't geluidje van Jaws was
Nee het is gewassen en op het rekje gehangen toen ze alleen het roze pak maar had. Net wat ik zeg genoeg over Kitty Ze is eruit. Was even een vraag die ik mee wil nemenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werd idd gewassen toen ze het zwarte setje kreeg.. anders had ze wel in een badjas of naakt rond gelopen
Klopt, toen had ze de zwarte al. En Kitty gaat echt niet naakt slapen....heb jij haar vaak in de badjas gezien de laatste tijd? Dan zou dat nog kunnen. Ze trok in de gang altijd haar bh onder haar pak vandaan en ging honderd procent met pak slapen....quote:Op zondag 16 januari 2022 11:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Werd wel gewassen snachts dat roze pak hoor Als je goed de streams had gekeken heeft het een nacht op het rekje gehangen We zien niet alles he
Dat vind ik dan knap was best een dik pak, dat krijg ik niet in een nacht droog op een wasrekjequote:Op zondag 16 januari 2022 11:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En waar liep ze dan in, of waar sliep ze dan in?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee het is gewassen en op het rekje gehangen toen ze alleen het roze pak maar had. Net wat ik zeg genoeg over Kitty Ze is eruit. Was even een vraag die ik mee wil nemen
Net wat ik zeg We zien niet allesquote:Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En waar liep ze dan in, of waar sliep ze dan in?
DISCLAIMER: openen van de spoiler op eigen risico. Hieronder vunzige praat van een user:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Klopt ik zie later op de avond/nacht geen streamsquote:
Ze heeft dat pak 24/7 gedragen.# klaar met Kitty.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze sliep gewoon in dat roze pak, pak is pas gewassen toen ze dat zwzrt/grijze pak had en die 3 wasmachine muntjesquote:Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:28 schreef mario390 het volgende:
nee niet verliefd
favorit ben ik nog niet zeker
ik wacht tot morgen avond tot
bb brasil beginnt
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
DISCLAIMER: openen van de spoiler op eigen risico. Hieronder vunzige praat van een user:Dus niet geneukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Klopt, ik heb vrij intensief gestreamd en Kitty ging elke dag met roze pak in bed. Ze wilde niets anders aan omdat haar badjas te klein was en de feestelijke kleding die ze had van binnenkomst wilde ze niet aan omdat “vlag op een strontschuit”. Pas toen Amy en Eveline binnen waren met het donkergrijze huis pak heeft ze het roze pak gewassen en kreeg ze ook een grotere badjas (waar ik haar nooit in heb gezien).quote:Op zondag 16 januari 2022 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, toen had ze de zwarte al. En Kitty gaat echt niet naakt slapen....heb jij haar vaak in de badjas gezien de laatste tijd? Dan zou dat nog kunnen. Ze trok in de gang altijd haar bh onder haar pak vandaan en ging honderd procent met pak slapen....
Van wat ik gezien heb ook, maar goed ik kijk niet 24/7 streams.. Maar ze liep er wel heel veel dagen inquote:Op zondag 16 januari 2022 11:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze sliep gewoon in dat roze pak, pak is pas gewassen toen ze dat zwzrt/grijze pak had en die 3 wasmachine muntjes
Neequote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
DISCLAIMER: openen van de spoiler op eigen risico. Hieronder vunzige praat van een user:en swijn dat op twitter onzin praatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij zegt het Kitty is eruit dus niet meer interessant..............quote:Op zondag 16 januari 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft dat pak 24/7 gedragen.# klaar met Kitty.
nog een ding en dan ben ik klaar.....We hebben toch ook Kitty zien opstaan en naar bed zien gaan en dat ze opstaat met pak aan. Raar dat niemand maar dan ook niemand zegt van he, Kitty heeft een nachthemd aan.quote:
Alle behalve doe nacht in de gameroom weten we het niet vanquote:Op zondag 16 januari 2022 11:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb ook, maar goed ik kijk niet 24/7 streams.. Maar ze liep er wel heel veel dagen in
Precies dat.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Jij zegt het Kitty is eruit dus niet meer interessant..............
Dat heb ik niet mee gekregen dan, dat ze een nacht in de gameroom gezeten heeftquote:Op zondag 16 januari 2022 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Alle behalve doe nacht in de gameroom weten we het niet van
Zou best zijn dat toen bb heb gezegd geef ons dat pak dan wassen we het even...maar dit is speculatie
Morgen Brasil BB.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:38 schreef mario390 het volgende:
gaat me niet in kop
de meiden praten met elkaar en alles
best en vannacht gaan zij weer roddelen
daar draaid zich dann alles
Als zij een hele nacht niet in beeld is geweest hoe weet je dan waarin ze slaapt of niet? Hoe kan een pak met vlekken van het koken geen vlekken meer hebben Maar goed Genoeg erover Finito I heb genoeg om te schrijven en verder te gaan met mijn scriptiequote:Op zondag 16 januari 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
nog een ding en dan ben ik klaar.....We hebben toch ook Kitty zien opstaan en naar bed zien gaan en dat ze opstaat met pak aan. Raar dat niemand maar dan ook niemand zegt van he, Kitty heeft een nachthemd aan.
Nawel is tante geworden.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Heb vanmorgen niet kunnen kijken nog iets interessants gebeurd?
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat was wel in de tv-uitzending. Ook daar kroop ze in bed met het pak nog aan.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Alle behalve doe nacht in de gameroom weten we het niet van
Zou best zijn dat toen bb heb gezegd geef ons dat pak dan wassen we het even...maar dit is speculatie
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Rode knop afggegaan kristof gedrukt. Nawel kreeg de beloning (geboorte van haar zusje)quote:Op zondag 16 januari 2022 11:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kitty haar pak is nooit gewassen in de nacht, dan zou het sowieso niet droog zijn geweest de volgende dag. Maar ze sliep ook in dat pak, deed alleen haar bh uit 's nachts.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze sliep erinquote:Op zondag 16 januari 2022 11:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als zij een hele nacht niet in beeld is geweest hoe weet je dan waarin ze slaapt of niet? Hoe kan een pak met vlekken van het koken geen vlekken meer hebben Maar goed Genoeg erover Finito I heb genoeg om te schrijven en verder te gaan met mijn scriptie
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was wel in de tv-uitzending. Ook daar kroop ze in bed met het pak nog aan.
daar hebben ze ook somige keerquote:
Dat dus,en nu klaar over dat vieze roze pakje.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Kitty haar pak is nooit gewassen in de nacht, dan zou het sowieso niet droog zijn geweest de volgende dag. Maar ze sliep ook in dat pak, deed alleen haar bh uit 's nachts.
Vera slaapt in een pyama, had zich gisteren ook omgekleed voor de live show.
Heb jij ook een roze pakjequote:Op zondag 16 januari 2022 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,en nu klaar over dat vieze roze pakje.
Offtopic: waar en hoe kijken jullie dit?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar hebben ze ook somige keer
en ding dat is " red big phone" als dat gezegd
werd dat het belltt,gaan zich bewohners bijna
5 uren an de kant van de phone kleven
wat buiten an de muur hangt
serieus?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
Amy belt haar moeder als ze moet poepen op het werk
Er is wel een klein verschillende, Kitty had haar roze/zwarte pak dag en nacht aan. De anderen hebben inderdaad wel dezelfde kleding aan mar wisselen wel af en dragen niet overdag waar ze snachts ook in hebben liggen zweten.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik maak een scriptie Ben benieuwd Waarom werd Kitty wel veroordeeld door haar roze pak en Vera wordt niets over gezegd?
BB let wel op de gezondheid van de bewoners, doormiddel van vitamine pillen enzo..quote:Op zondag 16 januari 2022 11:43 schreef Lillfex het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 16 januari 2022 11:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]maar 5 min kan bb gezegd hebben
Top we hebben het in beeld geef nu dat pak maar, maar nogmaals dit is speculatie
Je bent de eerste met een reactie die ik veel eerder hier had verwacht.
entweder stream online met 10 optionenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Offtopic: waar en hoe kijken jullie dit?
Ok heb ik allemaal nietquote:Op zondag 16 januari 2022 11:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
entweder stream online met 10 optionen
of streams op iptv
Heb dit ff vertaald in Swahili, dat begrijp ik beter....quote:Op zondag 16 januari 2022 11:42 schreef mario390 het volgende:
daar hebben ze ook somige keer
en ding dat is " red big phone" als dat gezegd
werd dat het belltt,gaan zich bewohners bijna
5 uren an de kant van de phone kleven
wat buiten an de muur hangt
En ik lees het ook nog.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb dit ff vertaald in Swahili, dat begrijp ik beter....
huko pia wana nyakati fulani
na kitu ambacho ni "simu kubwa nyekundu" ikiwa ilisema
ikawa kwamba ni belltt, wakazi ni karibu kwenda
Shikilia kando ya simu kwa masaa 5
nini kinaning'inia ukutani nje
Het vlammetje is niet in een blikje maar in groenglas dacht ik. En dat bord is een zelfgemaakte dambord.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is de functie van dat vlammetje in dat blik op de rand bij het aanrecht?
En wat is dat rechthoekige bord met witte papiertjes er vlak naast.
👍 was al bang dat ik de enige was die er nix van begreepquote:Op zondag 16 januari 2022 11:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dank u.quote:
mijn is weingstens nederlandsquote:Op zondag 16 januari 2022 11:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft zij een eigen bedrijf?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry dat ik het zeg ,maar die Amy maakt geen reclame voor haar eigen bedrijf.Niemand die haar meer gaat geloven.
Buiten psycholoog zijn, zijn het ook gewone mensen hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou die psycholoog er wel in willen zien als nieuwe bewoonster in het huis. Dat zal hem wel niet worden want de bewoners zullen bang zijn om voor haar te gaan. Jullie?
Roos lees deze,en ik wil graag je oordeel.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heeft zij een eigen bedrijf?
Ze komt op mij over als mentaal beperkt.
Als je je gezicht zo toetakelt ben je dat ookquote:Op zondag 16 januari 2022 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat klopt hoor maar in het huis denken ze zo er niet over. Dat werd al gezegdquote:Op zondag 16 januari 2022 11:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Buiten psycholoog zijn, zijn het ook gewone mensen hoor
Ik begrijp het zomaar....haha en van korte zinnen snap ik soms niks......quote:Op zondag 16 januari 2022 11:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
👍 was al bang dat ik de enige was die er nix van begreep
Nou nou nou.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als je je gezicht zo toetakelt ben je dat ook
Een psycholoog is een gewoon mens die een studie heeft gevolgd over menselijk gedrag.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou die psycholoog er wel in willen zien als nieuwe bewoonster in het huis. Dat zal hem wel niet worden want de bewoners zullen bang zijn om voor haar te gaan. Jullie?
Ja, ze is zzp'er. Ook in dienst bij een groter bureauquote:Op zondag 16 januari 2022 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mario plagen mag best, belachelijk maken hoeft nietquote:Op zondag 16 januari 2022 11:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kan hier zo`n fout antwoord op geven...quote:Op zondag 16 januari 2022 11:54 schreef Ireth het volgende:
Wat staat dimi te pureren??? Erwtensoep ofzo???
Appelmoesquote:Op zondag 16 januari 2022 11:54 schreef Ireth het volgende:
Dat klopt maar de groep zei direct die niet. Das jammer toch ik wilde wel eens zien hoe de groep dan zou reagerenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Een psycholoog is een gewoon mens die een studie heeft gevolgd over menselijk gedrag.
Dat zegt verder niks over hun eigen gedrag of psychische gesteldheid.
De psychologen die ik ken zijn vaak net zo koekoekquote:Op zondag 16 januari 2022 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Een psycholoog is een gewoon mens die een studie heeft gevolgd over menselijk gedrag.
Dat zegt verder niks over hun eigen gedrag of psychische gesteldheid.
Waarom zou je als meisje op die leeftijd je zo laten opblazenquote:
Duh,gaan we weer pamperen?En waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mario plagen mag best, belachelijk maken hoeft niet
Met van allesquote:Op zondag 16 januari 2022 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duh,gaan we weer pamperen?En waar bemoei jij je mee?
Ze zijn smootie aan t maken. De appelmoes heeft Dimi vanmorgen al gemaakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:54 schreef Ireth het volgende:
Squirten met menstruatie in je face.quote:
in brasil hebben ze rijst met gloorquote:Op zondag 16 januari 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal vast niet aan het eten liggen
Ik ga naar Turkije voor nieuwe,fuck het klimaat.quote:
Volgens mij heb je iets verkeerd gesliktquote:Op zondag 16 januari 2022 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Squirten met menstruatie in je face.
Ah ZZP er.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roos lees deze,en ik wil graag je oordeel.
https://amyvanwingen.be/
Die is alco.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ah ZZP er.
Ze kan het proberen.
Ik denk dat haar vader haar helpt.
Bedoelde ze niet dat ze dan stiekem op de wc gaat zitten bellen.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:59 schreef mario390 het volgende:
man man ik gaa stuk![]()
![]()
amy : als ik middag mijn kaka doe op werk
bell ik mijn mama![]()
![]()
is dat kind 8 jaren oud ??
quote:
Ik ben zijn broer.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ook niet.
maar je hebt pappi hier in cos
Valt wel mee had me er ook druk over gemaakt was zo gedaanquote:Op zondag 16 januari 2022 12:02 schreef Whuzz het volgende:
Amy: Ik moet kiezen later trekken, maar ik durf niet.
Grees: OOoh man, als ik zag hoe dat bij mijn vriendin ging, echt verschrikkelijk!
Bedankt voor de morele steun Grees, daar kan Amy wat mee
Bellen op het toilet klinkt ook bedenkelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet dat ze dan stiekem op de wc gaat zitten bellen.
Ik denk niet dat ze haar moeder belt van ik ben nu aan het poepen Het is maar dat je het weet. Noteer jij even de tijd.
Eerder zijn geweten.quote:
volg je dat ok?quote:
Nee Suzi,Ik hou me zelfs nog in.Ga er verder niks over zeggen want het gaat jou niet aan.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:03 schreef suzi1 het volgende:
of ben jij die oudere bruur die benjamin pest
Maken het overrijpe fruit op.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
Dimitri en Tobias zijn goed bezig.
Ze maken iets wat nog niet eerder is gemaakt.
Smooties.
maar dat kind moet alles metdelen ,dat doet tochquote:Op zondag 16 januari 2022 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet dat ze dan stiekem op de wc gaat zitten bellen.
Ik denk niet dat ze haar moeder belt van ik ben nu aan het poepen Het is maar dat je het weet. Noteer jij even de tijd.
ik weet wat er heeft gespeeldquote:Op zondag 16 januari 2022 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Suzi,Ik hou me zelfs nog in.Ga er verder niks over zeggen want het gaat jou niet aan.
Dat weet je helemaal niet, wijsneus.quote:
Mijn datum is nog niet zover.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
@:FreshFruit: Pas maar op... als je je versheid verliest vreten ze je op
We hebben echt meer details nodig want zo begrijpt niemand hetquote:Op zondag 16 januari 2022 12:08 schreef suzi1 het volgende:
wel en ik lees hier soms mee en hoorde over elders. en je gaat je gang maar
ik ga me iig niet inhouden als iets me niet aanstaat. (alhoewel... ik hou me aardig in over iets omdat me dat verboden is door iemand lol)
Ik dacht al dat er iets was,Succes ermee.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:08 schreef suzi1 het volgende:
wel en ik lees hier soms mee. en je gaat je gang maar
ik ga me iig niet inhouden als iets me niet aanstaat. (alhoewel... ik hou me aardig in over iets omdat me dat verboden is door iemand lol)
Gewoon wie er als eerste is.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:10 schreef Whuzz het volgende:
Hebben ze een afspraak over wie wanneer op de knop drukt?
Of is het "eerst komt eerst maalt"
Geen afspraken gemaaktquote:Op zondag 16 januari 2022 12:10 schreef Whuzz het volgende:
Dat laatstequote:Op zondag 16 januari 2022 12:10 schreef Whuzz het volgende:
Misschien krijgt Kristoff Nawels koffer.quote:
COS verliest zijn scherptequote:Op zondag 16 januari 2022 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Duurde gewoon ruim 2 minuten voor dit geplaatst werd
We hebben jou toch?quote:
Zou veel te vroeg zijn, Eerst een flink aantal positieve dingen, zodat ze allemaal gaan rennen en dan ineens iets negatiefsquote:
Fucking spawncamper!quote:Op zondag 16 januari 2022 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
De irritaties beginnen al vanwege het campen van Kristof.
Juist niet, je moet het willekeurig doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:15 schreef Verida het volgende:
z
[..]
Zou veel te vroeg zijn, Eerst een flink aantal positieve dingen, zodat ze allemaal gaan rennen en dan ineens iets negatiefs
Dat is tv maken
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
De irritaties beginnen al vanwege het campen van Kristof.
Een dwerg. Die niet boven het aanrecht uit komt, en waarbij je zijn lul onder het douchedeurtje ziet hangenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:16 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat Kristof zijn koffer krijgt, maar dat er dan een nieuwe bewoner ín die koffer zit.
juist wel. Nu ontstaat er al irritatie omdat iedereen op die knop wil drukken. En irritatie is tv maken.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist niet, je moet het willekeurig doen.
Mooi feestje gisterenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:23 schreef engine het volgende:
![]()
Hij wil het raam blokkeren.....met kussens?!!!
Ja, dan heeft echt niemand door dat hij daar zitquote:Op zondag 16 januari 2022 12:23 schreef engine het volgende:
![]()
Uit den regen zettenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:23 schreef engine het volgende:
![]()
De andere 2 staan om het hoekje nog te wachten?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:29 schreef Tourniquet het volgende:
Kristof heeft mogen kiezen welke nieuwe bewoner.
Da's meer maatje Kittyquote:Op zondag 16 januari 2022 12:30 schreef chufi het volgende:
Weer extra kleding in het huis .. Julio heeft zn koffer mee
Die kunnen weer retour hotel.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
De andere 2 staan om het hoekje nog te wachten?
Jaquote:
alle hoeken???quote:Op zondag 16 januari 2022 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Tuurlk Vera wil de slaapkamer laten zien...
neger mag nietquote:Op zondag 16 januari 2022 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker inclusive.Een neger dus hij kan dansen.
Ben benieuwd wat Peter hier van vindtquote:
Kristof zag dat het raam gebarricadeerd was. Peter legt uit waarom.quote:
waarom wil jij een neger buitensluiten, dat is discriminerend van je, iedereen mag meedoen in deze maatschappij!quote:
Lijken eerder littekens door verbranding, zie ook z’n oor.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft die Michael Jackson ziekte. Viitigo?
Lijkt eerder verbrand aan zijn oor te zien of hoort dat ook bij Vitigoquote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
nee dat hij hem zo noemtquote:Op zondag 16 januari 2022 12:33 schreef danilel het volgende:
[..]
waarom wil jij een neger buitensluiten, dat is discriminerend van je, iedereen mag meedoen in deze maatschappij!
Of hij is 'n vervend Headbanger en heeft zijn hoofd vaak gestoten tegen de hoek van de tafelquote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |