lol!!quote:Op zondag 16 januari 2022 10:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat 't maar weer een grote pleuriszooi mag worden.
AanrechtTV is er niet live bij, maar als iemand weet waar die zaak speelt woensdag dan neem ik een dag verlof op.
[ afbeelding ]
Zou die plaatjes dan in een spoiler zetten. Misschien dan 1 zichtbaar, de rest misschien in een kleine verzameling onder spolier. De rest, daar bedoel ik eventueel andere plaatjes die in de toekomst komen.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!!![]()
![]()
Mooi plaatje
Die is ook wel leuk voor in de OP![]()
Nee joh, hoe minder in de OP , hoe beter.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou die plaatjes dan in een spoiler zetten. Misschien dan 1 zichtbaar, de rest misschien in een kleine verzameling onder spolier. De rest, daar bedoel ik eventueel andere plaatjes die in de toekomst komen.
Precies houd het cleanquote:Op zondag 16 januari 2022 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh, hoe minder in de OP , hoe beter.
Dat wappie lied mag er ook wel uit wmb
Kerst is geweest
Heeft die Annelies geen stream vandaag?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:43 schreef Aether het volgende:
Zo, Annelies zegt het toch maar even.
[ twitter ]
En dan hopelijk popcornzondagquote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies houd het clean
Benieuwd naar zo. Geloof dat Katja aangegeven had bij Youtube dat ze ong 11:00 live ging.
12 uur nog even broodjes scoren en dan dan genieten
Heeft Katja nou de chat alleen opengesteld voor abonnees?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies houd het clean
Benieuwd naar zo. Geloof dat Katja aangegeven had bij Youtube dat ze ong 11:00 live ging.
Vrouwtje Filter, gestopt met de opleiding maat zich zelf wel Journalist noemen...quote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Annelies Strikkers, vreselijk mens. Die zit overal, zelfs bij BPOC en noemt zichzelf onderzoeksjournalist
Geen idee. Ik zie hem gewoon.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Heeft Katja nou de chat alleen opengesteld voor abonnees?
Katja slaat niets over, ze was afgelopen week zelfs in Hellevoetsluis te vinden.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies houd het clean
Subscribers-only modequote:Op zondag 16 januari 2022 10:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie hem gewoon.
Je bedoelt voor ingelogde gebruikers van Youtube?
Ben ingelogd maar alleen abonnees kunnen reageren.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie hem gewoon.
Je bedoelt voor ingelogde gebruikers van Youtube?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even vijf minuten wachtenGenealogie: Niet alleen voor oude knarren
Ik negeer haar volkomen. Op Twitter zoek ik haar niet meer op.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Annelies Strikkers, vreselijk mens. Die zit overal, zelfs bij BPOC en noemt zichzelf onderzoeksjournalist
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:01 schreef Peligrosso het volgende:
Wat staat er vandaag te gebeuren, hoe laat begint het en waar kan ik het kijken?
Ah, thanksquote:Op zondag 16 januari 2022 11:03 schreef Olga het volgende:
[..]
We gaan koffie drinken in Amsterdam en de slag om Amsterdam herdenken
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:03 schreef Olga het volgende:
[..]
In de Romeinse tijd hadden ze toch wel een groot probleem bij een pandemie. QR codes en vaccins bestonden nog niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:03 schreef Olga het volgende:
[..]
Abonneer op haar kanaal, na 5 minuten mag je reageren.quote:
Vrouwtje Filter?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:55 schreef spoilert het volgende:
[..]
Vrouwtje Filter, gestopt met de opleiding maat zich zelf wel Journalist noemen...
Wat is dat voor een oud barrel ?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:11 schreef spoilert het volgende:
Kwalbert wordt gecontroleerd Amsterdam in![]()
https://www.facebook.com/(...)deos/445072510643869
Zo te zien een Volkswagen Polo met kofferbakquote:Op zondag 16 januari 2022 11:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat is dat voor een oud barrel ?
Die zie je niet veel meer, vintage.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo te zien een Volkswagen Polo met kofferbak
Demonstreren is een recht!quote:Op zondag 16 januari 2022 11:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waarom laten ze het zover komen. Wat een bestuurlijk onvermogen weer.
quote:Albert je bwnt journalist/verslaggever jij mag je werk doen
Een verbodquote:Op zondag 16 januari 2022 11:11 schreef spoilert het volgende:
Kwalbert wordt gecontroleerd Amsterdam in![]()
200 meter en ze staan er buitenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:24 schreef spoilert het volgende:
Ik bel ff een advocaat, dat is prima maar wel buiten de ring A10
Weet ik, maar wat zou het mooie zijn als die agent dat zou zeggen...quote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
200 meter en ze staan er buitenZe staan er praktisch naast
Ik kijk nu jaquote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd
Het kan nog leuk worden.
Geen idee. Na overleg met de burgemeester.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef Starhopper het volgende:
Waarom krijgen ze een gebiedsverbod? Wat heb ik gemist?
Dan gaan er heel veel meer weggestuurd wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Na overleg met de burgemeester.
Zullen wel een paar keer aangehouden zijn of gecontroleerd bij demo's in Amsterdam
Ja. Hitje ANPR, aanhouden en terug sturenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan gaan er heel veel meer weggestuurd worden
10 tegen 1 dat de LE is gaan rijden met de SUV na aanleiding van een ANPR op die rode polo...quote:Op zondag 16 januari 2022 11:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Hitje ANPR, aanhouden en terug sturen
Hopelijk geeft de UP van Maria ook een hit in de ANPRquote:Op zondag 16 januari 2022 11:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Hitje ANPR, aanhouden en terug sturen
Jaquote:Op zondag 16 januari 2022 11:30 schreef spoilert het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat de LE is gaan rijden met de SUV na aanleiding van een ANPR op die rode polo...
Ga daar maar wel vanuit, gewoon een filtertje aanzetten op de telefoon en ze krijgen alle meldingen binnen.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk geeft de UP van Maria ook een hit in de ANPR
quote:Op zondag 16 januari 2022 11:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
O, man dit gaat weer zo'n heerlijke dag worden.
Albert braaf gordeltje omquote:
Die commentaren…. Ik wil al die mensen met hun hoofd tegen een muur rammen.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:10 schreef StephanL het volgende:
Albert is live!
Controle auto
Echt he...quote:Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Die commentaren…. Ik wil al die mensen met hun hoofd tegen een muur rammen.
ene Bas of zo, maar van hem kan je beter geen youridisch advies aannemen hoor ik al...quote:Op zondag 16 januari 2022 11:37 schreef Charmian het volgende:
wie is die wappie aan de lijn, met al die goede adviezen?
Je was toch abonnee?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil verdorie chatten bij Katja Katja Krankwesten 2.
In tienvoud naar je terug.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Die commentaren…. Ik wil al die mensen met hun hoofd tegen een muur rammen.
Ja, met onthulling van een standbeeld van een vrouw die een mondkapje boven haar hoofd houd en in de andere hand een fakkel.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:45 schreef StephanL het volgende:
Komt er in maart ook een herdenking van de slag om he Malieveld?
Laten we het hopenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mwa, er staat wel iets klaar om de TX-BX-57 tegen te houden lijkt mij. zo'n beetje de hele ring staat vol met cameras die kentekens lezen.
Deze zijn tenminste nog positiefquote:Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/barenboos2.0/videos/658405088535155
Bar en boos in problemen met de popo
ben al een half uur abonnee maar kan helaas nog niet reageren. echt balen, dat maakt het nou net zo leuk.quote:
Is dit ook Katwijk?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iemand heeft in Noordwijkerhout bij een viaduct, 5 van die Great Reset posters opgehangen
Dat is de naam van een deelnemer aan de discussiequote:Op zondag 16 januari 2022 11:50 schreef Charmian het volgende:
Heeft ze naar Ghostbusters gekeken met d'r ectoplasma?
Ja, ik zag het. Ben nog niet helemaal wakker.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is de naam van een deelnemer aan de discussie
Ik ook sinds gisterenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ben al een half uur abonnee maar kan helaas nog niet reageren. echt balen, dat maakt het nou net zo leuk.
hmm vaag. Bij mij duurde het vanmorgen echt maar vijf minutenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ook sinds gisterenMaar de infoknop zegt minimaal 5 minuten. Heel gek.
Nog maar ff met ander account opnieuw proberen danquote:Op zondag 16 januari 2022 11:56 schreef Olga het volgende:
[..]
hmm vaag. Bij mij duurde het vanmorgen echt maar vijf minuten
Wat moet ze na covid de verveelde rose zuipende bakfiets moeder spelen. Kom je thuis na een dag hard werken zit zij in bad met kaarsjes aan. En dan vertellen over haar dag ik heb zo lekker gewiijnd met Sietzke, En voor je het weet sta je in de huiskamer, nee agent ik weet niet hoe die föhn in bad terecht is gekomen.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom plakken ze zoiets in de duinen?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteren hier in het duingebied vervelend veel van die onzinstickers gezien. valt er maar lastig af te krijgen die troep.
Wat zijn dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:02 schreef WethouderHekking het volgende:
De pruggeltruppen zijn er nog niet.
ja knokploeg lees ik netquote:Op zondag 16 januari 2022 12:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De knuppelaars volgens mij.
Die staan bij het Museumpleinquote:Op zondag 16 januari 2022 12:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De knuppelaars volgens mij.
Vind jij de borden creatief?quote:
Ik wilde weten welke fokker erachter zatquote:
Oh dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op zondag 16 januari 2022 12:09 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik wilde weten welke fokker erachter zat
Nu wel jaquote:
Wie is dat nou weerquote:Op zondag 16 januari 2022 12:14 schreef Charmian het volgende:
Ik denk Patrick van Onrechttv is live
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/333553748627421
Ik heb hem wel vaker gehoord. Praat vrij rustig, geen gekrijs.quote:
Dat is diezelfde gast die vorige week een uur lang goed gesprek had met vredespolitie op Het Plein, Den Haagquote:
Okayquote:Op zondag 16 januari 2022 12:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaker gehoord. Praat vrij rustig, geen gekrijs.
Een goed gesprek?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:19 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat is diezelfde gast die vorige week een uur lang goed gesprek had met vredespolitie op Het Plein, Den Haag
Ja, met deze kun je tenminste een discussie op een normale manier aangaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:19 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat is diezelfde gast die vorige week een uur lang goed gesprek had met vredespolitie op Het Plein, Den Haag
Ja, serieus.. het blijft een wappie maar hij is wel wat rustiger en slimmer dan de rest. Ik zoek die video later wel opquote:
Dat heb ik gemist denk ik, thnx!quote:Op zondag 16 januari 2022 12:23 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ja, serieus.. het blijft een wappie maar hij is wel wat rustiger en slimmer dan de rest. Ik zoek die video later wel op
Thnx!! Ga ik later ff kijkenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
https://fb.watch/azKz91hpa-/
25:30 (duurt wel lang dus sla maar ff op)
Dat zijn stiekem ook wappiesquote:Op zondag 16 januari 2022 12:24 schreef spoilert het volgende:
De politie die ff kijkt of de tractor wel goed vanaf de vrachtwagen rijdt, wat een dictatuur..
Ik heb meer met de boeren dan met de strijders, maar ze hadden zich niet moeten mengen in dit gedoe. Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze boos zijn. Maar ja dat geldt voor iedereen daar, allemaal boos om iets anders...quote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef Starhopper het volgende:
Boeren zijn gezelligheid en 93% van de Nederlanders wil gezelligheid en staan dus achter de boerenDeze kerel
Het zijn er ook niet veel gelukkigquote:Op zondag 16 januari 2022 12:28 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik heb meer met de boeren dan met de strijders, maar ze hadden zich niet moeten mengen in dit gedoe. Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze boos zijn. Maar ja dat geldt voor iedereen daar, allemaal boos om iets anders...
O geen geluid lag dus niet aan mij? Bij onrecht tv blijft de plaat hangen dat is goeiemiddag mensen en dan steeds opnieuw. Ze hebben de beste paarden weer van stal gehaald de domonstranten.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
heerlijk hoe die vent op LNN een microfoon vasthoud die het niet doet.
De boeren heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus de boeren gaan naar de drie locaties, Westerpark olympisch Stadion en Oosterpark en dan?
Dan lekker heng, heng, heng en tüteren met de tractorquote:Op zondag 16 januari 2022 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus de boeren gaan naar de drie locaties, Westerpark olympisch Stadion en Oosterpark en dan?
Top geregeld iedereen staat ergens anders beetje betekenisloos te zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze gaan wandelen vanaf het Olympisch station dus ze mogen wel opschietenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Voorop rijdenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Dan kijk je naar de verkeerde streamquote:Op zondag 16 januari 2022 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De boeren heb ik nog niet gezien.
Dat blijktquote:Op zondag 16 januari 2022 12:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kijk je naar de verkeerde stream
LNN is inmiddels offline dus je hebt pechquote:
Nu moet ik huilonquote:Op zondag 16 januari 2022 12:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
LNN is inmiddels offline dus je hebt pech
Nee. Antifascistische leuzenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:36 schreef StephanL het volgende:
Hoorde net op de radio bij Radio 1 dat er vannacht/vanochtend fascistische leuzen waren geplaats, bij ik dacht Olympische stadium en Westerpark.
Ik zat het net te lezenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:36 schreef StephanL het volgende:
Hoorde net op de radio bij Radio 1 dat er vannacht/vanochtend fascistische leuzen waren geplaats, bij ik dacht Olympische stadium en Westerpark.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 16 januari 2022 12:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Antifascistische leuzenOm de extreemrechtse wappies te verwelkomen
Ik zat ook met het idee te spelen om naar het MP te gaan en daar #FeedEline te stoepkrijten, maar ja lag zo lekker vanochtend...quote:Op zondag 16 januari 2022 12:36 schreef StephanL het volgende:
Dat kan toch niet?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen
https://www.nhnieuws.nl/n(...)yK7luaGBYXAQ0hrjuYfM
Dan let je niet goed opquote:Op zondag 16 januari 2022 12:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ik dacht dat Antifa dood was, maar in Amsterdam blijkbaar niet.
Ja dat is waar. Zie meestal nooit meer dan 20 antifa.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan let je niet goed opAntifa is springlevend en staan regelmatig met een tegendemonstratie
Een paar dagen geleden nog in Utrecht
Poahquote:Op zondag 16 januari 2022 12:44 schreef vipergts het volgende:
Een Claas trekker met Fendt groene spatborden
Kaptein Iglo, in z'n jongere jaren......quote:Op zondag 16 januari 2022 12:43 schreef Starhopper het volgende:
Kijk je mee @:AchjaTis weer genieton
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 16 januari 2022 12:41 schreef Starhopper het volgende:
Katja: De SS'ers waren goed want ze sloegen geen oma's.
Waarom wilt ze dan geen DDR land?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:41 schreef Starhopper het volgende:
Haar landgenoten goedpraten. Wir haben es nicht gewusstquote:Op zondag 16 januari 2022 12:41 schreef Starhopper het volgende:
ging denk is bij afrijden van de stoep. Was nog 5 meter van de trekker af.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:48 schreef Starhopper het volgende:
Verkeersregelaar tegen trekker gebotst?
Trekker stond in de weg op het fietspad dus. Zonder trekker was hij niet gevallen.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
ging denk is bij afrijden van de stoep. Was nog 5 meter van de trekker af.
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trekker stond in de weg op het fietspad dus. Zonder trekker was hij niet gevallen.
Zonder demo, was die daar nietquote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trekker stond in de weg op het fietspad dus. Zonder trekker was hij niet gevallen.
Is hij opgepakt?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik las in de chat dat Albert Zandbergen opgepakt is. dat gaat zeker over de stream van vanmorgen?
Die hadden ze al, maar of een langere antenne nut gaat hebben? Wellicht dat ze groepen op alle locaties hebben en is dit een pluggenneuker die de verbinding legt tussen locatie A, B en C.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:49 schreef Starhopper het volgende:
@:Achja Wat nieuws gespot. Een veteraan met een dikke zwarte antenne uit zijn rugzakZe hebben nu dus ook zenders mee
Het is net de avondvierdaagse, de ene moet 3 kilometer lopen, de andere 5 en de andere 8.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze gaan wandelen vanaf het Olympisch station dus ze mogen wel opschieten
Corona-slachtoffer dusquote:Op zondag 16 januari 2022 12:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Zonder demo, was die daar niet
De SS en SA zouden zich kaputt Schämen als ze dat deden.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:41 schreef Starhopper het volgende:
Katja: De SS'ers waren goed want ze sloegen geen oma's.![]()
Ze snappen vaak het verschil niet tussen een aanhouding en een staande houding. Maar wellicht dat ze toch geprobeerd hebben om Amsterdam weer binnen te komen en is hij nu wel aangehouden.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik las in de chat dat Albert Zandbergen opgepakt is. dat gaat zeker over de stream van vanmorgen?
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:53 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/295837249240439
Op de trekker
Welke stream?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:49 schreef Starhopper het volgende:
@:Achja Wat nieuws gespot. Een veteraan met een dikke zwarte antenne uit zijn rugzakZe hebben nu dus ook zenders mee
WTFquote:Op zondag 16 januari 2022 12:53 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/295837249240439
Op de trekker
Dit was geen portofoon ofzo. Was een lange dikke antenne die uit zijn rugzak stak. Zit ff te googlen wat dit isquote:Op zondag 16 januari 2022 12:52 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Die hadden ze al, maar of een langere antenne nut gaat hebben? Wellicht dat ze groepen op alle locaties hebben en is dit een pluggenneuker die de verbinding legt tussen locatie A, B en C.
Katja. Maar je kan niet terugspoelen helaasquote:
Dan mag hij wel uitkijken dat hij geen Turbokanker krijgt van de straling.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was geen portofoon ofzo. Was een lange dikke antenne die uit zijn rugzak stak. Zit ff te googlen wat dit isDenk dat er een grote zender in zijn rugzak zit.
Het ligt er net in potverdrie....quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef StephanL het volgende:
Straks gras weer kapot op Museumplein, kunnen ze weer opnieuw zaaien
Ook dat kan je op een portofoon aansluiten, of hij heeft heel oude meuk en dan is het maar hopen dat hij een zendvergunning heeft.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was geen portofoon ofzo. Was een lange dikke antenne die uit zijn rugzak stak. Zit ff te googlen wat dit isDenk dat er een grote zender in zijn rugzak zit.
Een portofoon mag geen afneembare antenne hebben. Dus dan zou hij sowieso in overtreding zijn. Enige legale mogelijkheid is 27mc. Maar het was zo te zien geen 27mc antenne.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:00 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ook dat kan je op een portofoon aansluiten, of hij heeft heel oude meuk en dan is het maar hopen dat hij een zendvergunning heeft.
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dan mag hij wel uitkijken dat hij geen Turbokanker krijgt van de straling.
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dan mag hij wel uitkijken dat hij geen Turbokanker krijgt van de straling.
Roger, aan het einde maar downloaden dan.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:56 schreef Starhopper het volgende:
Katja. Maar je kan niet terugspoelen helaas
Wel als je een zendvergunning hebt.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een portofoon mag geen afneembare antenne hebben. Dus dan zou hij sowieso in overtreding zijn. Enige legale mogelijkheid is 27mc. Maar het was zo te zien geen 27mc antenne.
Dat mag gewoon hoor. LPD/PMR is gewoon legaal.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:04 schreef Starhopper het volgende:
Een portofoon mag geen afneembare antenne hebben. Dus dan zou hij sowieso in overtreding zijn. Enige legale mogelijkheid is 27mc. Maar het was zo te zien geen 27mc antenne.
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef JohnWickPic het volgende:
Wel als je een zendvergunning hebt.
Heheheh, maar het is wel zo.. PMR is legaal tot 0,5 Watt zendvermogen en volgens mij moeten ze idd een vaste antenne hebben. Meer zendvermogen en grotere antennes e.d. heb je een zendlicentie voor nodig.quote:
LPD en PMR mag je alleen met een beperkt zendvermogen gebruiken. En portofoon met niet afneembare antenne. Als verbindingsman heb je hier dus niets aan.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat mag gewoon hoor. LPD/PMR is gewoon legaal.
En LPD 0,1 wattquote:Op zondag 16 januari 2022 13:12 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Heheheh, maar het is wel zo.. PMR is legaal tot 0,5 Watt zendvermogen en volgens mij moeten ze idd een vaste antenne hebben. Meer zendvermogen en grotere antennes e.d. heb je een zendlicentie voor nodig.
Even zijn tong water gevenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zag het, maar hij is alweer weg, als het maar niet weer zo'n dag wordt..
Politie is niet achterlijkquote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Begrijpelijk dat Albert gestopt is met livestreamen, het zou zijn positie verraden denkt hij dan.
Die is dus opgepakt.
En de rest heeft hun vlag ondersteboven hangen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef Starhopper het volgende:
Prinsenvlaggen zijn ook weer aanwezig hoor
Volgensmij is sven gewoon bang dat als hij van het museumplein afgaat,dat hij niet meer terug mag komen, of hij heeft geen zin om te lopen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die mag wel wegblijven , wat een teleurstelling
Wat een lui varkenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij is sven gewoon bang dat als hij van het museumplein afgaat,dat hij niet meer terug mag komen, of hijheeft geen zin omte lopen.
Je kunt het beter een oorlogskind noemen onderhand.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is weer een veteranen-kind bij..... Triest.
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:12 schreef JohnWickPic het volgende:
Heheheh, maar het is wel zo.. PMR is legaal tot 0,5 Watt zendvermogen en volgens mij moeten ze idd een vaste antenne hebben. Meer zendvermogen en grotere antennes e.d. heb je een zendlicentie voor nodig.
De meesten zijn vaak gewoon uitgevoerd met een BNC of SMA antenne... Dat "vaste" moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:12 schreef Starhopper het volgende:
LPD en PMR mag je alleen met een beperkt zendvermogen gebruiken. En portofoon met niet afneembare antenne. Als verbindingsman heb je hier dus niets aan.
Albert komt uit Enschede, zal wel via de A1 naar Amsterdam rijden, en laten daar nou een zooi ANPR camera's hangen. de LE stond ze daar gewoon op te wachtenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Politie is niet achterlijkZal mji niets verbazen als ze gevolgd zijn door agenten in burger
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier
https://www.facebook.com/(...)deos/472387071228697
Natuurlijk zo stom zijn ze wel we hebben de politie afgeschud livestreamend en dat de agenten in een burgerauto erachter zitten en in hun broek pissen van het lachenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Politie is niet achterlijkZal mji niets verbazen als ze gevolgd zijn door agenten in burger
Ik bedoel niet afneembare antenne. Vergunningsvrije portofoons voor LPD en PMR mogen geen BNC, SMA of andere aansluitings antenne hebben. Al zullen ze dit in de praktijk ook nooit controleren. Zie bijvoorbeeld die Chinese portofoons die in de prepshops aangeboden worden. Daar is nog nooit iemand mee gepakt volgens mijquote:Op zondag 16 januari 2022 13:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
De meesten zijn vaak gewoon uitgevoerd met een BNC of SMA antenne... Dat "vaste" moet je met een korreltje zout nemen.
En voor die demo's voor de onderlinge communicatie is het goed genoeg.
GENOTquote:Op zondag 16 januari 2022 13:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier
https://www.facebook.com/(...)deos/472387071228697
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |