Als je eenmaal aan (te) jonge meiden zit, ben je gewoon klaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:37 schreef roos94 het volgende:
Ja die imagoschade is veel te groot. Dit lul je niet meer goed bij Humberto.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:37 schreef roos94 het volgende:
Ja die imagoschade is veel te groot. Dit lul je niet meer goed bij Humberto.
De carrière is al over voordat die begonnen is…quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Appel valt niet ver van de boom: Luca (zijn oudste zoon) is ook vreemdgegaan
https://www.rtlboulevard.(...)sy-piras-over-en-uit
Of we daar veel aan missen, is de vraag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 05:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De carrière is al over voordat die begonnen is…
Daar zat ik aan te denken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 05:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De carrière is al over voordat die begonnen is…
Ja echt zo dom, zeker na wat er het afgelopen jaar in zijn familie gebeurt is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 06:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken.
Ik hoorde hehem nog 2 weken geleden op een radiozender zijn nieuwe plaat promoten.
Wat een domme zak is dat toch
Niet één andere vrouw, maar meerdere .....quote:Luca Borsato gaat op sociale media behoorlijk door het stof nadat eerder deze week bekend werd dat zijn relatie met Daisy Piras op de klippen is gelopen. „Ik ben een flinke grens overgegaan...”
In een statement op zijn Instagram Stories schrijft de zanger dat hij „overschrijdend contact met andere vrouwen” heeft gehad. Dat contact en het „zwart praten” over zijn relatie noemt hij „schandalig”.
Luca is zich „heel erg bewust” van zijn verkeerde acties. „Ik moet en zal mezelf diep in de spiegel aankijken hiervoor. Ik wil een beter mens worden en ga hier hard voor werken met alle hulp van dien.”
Verder laat de 23-jarige zoon van Marco Borsato en Leontine Ruiters weten dat de beslissing om de relatie met Daisy te beëindigen „niet makkelijk is” voor hun allebei. „We houden zielsveel van elkaar, maar voor nu gaan we als vrienden verder. Daisy is een wereldvrouw en ik houd van haar met alles wat ik heb. Dat zal niet veranderen.”
Dat papa heel trots isquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat moet je hier nou nog over zeggen...
Dit is eigenlijk een hele rare zin ......quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:37 schreef Molo het volgende:
"Ik wil een beter mens worden en ga hier hard voor werken met alle hulp van dien"
Wat is dat voor bullshit, dat wil ie helemaal niet man. Hij wil er gewoon mee weg komen met een kweelverhaaltje net zoals iedereen die vreemdgaat
Hou toch op met die poppenkast zeg
De appel valt niet ver van de boomquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat moet je hier nou nog over zeggen...
Omdat #Borsato#twitter#liefdesverdriet#gunonsdeprivacyomditverliesteverwerkenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:58 schreef Gunner het volgende:
Ik vraag me wel af waarom nieuws over dit soort nobodys who no one really gives a crap about zo breed uitgemeten moet worden in media
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |