SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Nee joh, die bemoeide zich overal meequote:Op zondag 16 januari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty was enkel in de keuken te vinden en bemoeide zich daar niet mee
Gisteren lagen ze op de keukenvloer
BB had de kans toen Krissie ging pissen.. dus ook Veertje is niet degene die BB aan de knop wil hebbenquote:
Die gaat wel botsenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:00 schreef Angelflush het volgende:
Peter mag ook wel t huis uit nu. Die denkt dat hij nu de papa is en alles mag beslissen.
Het is toch veel mooier om ze minstens 3 uur te laten zittenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB had de kans toen Krissie ging pissen.. dus ook Veertje is niet degene die BB aan de knop wil hebbeb
Vandaar een SW, dat is wel erg lang NoShowquote:Op zondag 16 januari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is toch veel mooier om ze minstens 3 uur te laten zitten
Ik denk niet dat het om een specifiekebewoner gaat.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vandaar een SW, dat is wel erg lang NoShow![]()
Maar Regie heeft de tijd om te wachten tot de juiste bewoner in de buurt is
Dat geloof ik niet, volgens de GoPlay site kunnen de kijkers uit 3 dingen kiezen voor de knop, 1 ervan is immuniteit, die moet naar een specifiek persoon die BB niet weg wil hebben , en natuurlijk laat BB de kijker nooit kiezenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om een specifiekebewoner gaat.
Ze zullen een x aantal momenten hebben
Die moet je over de week uitsmeren
Dan kun je niet op 1 dag alle momenten gebruiken
Duurt vast niet lang.. met nieuwen in aantochtquote:Op zondag 16 januari 2022 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Dankbaar voor de streamverslagen.![]()
Kristoff belachelijk fanatiek dus.
Peter, Dimitri en Tobias bespreken keuken zaken. Niet teveel brood maken want wat er is eten ze op.
De appels rotten.
Het zijn altijd dezelfde die eten maken en opruimen. Of ruimen alleen hun eigen troep op.
etc etc
De toon is gezappelijk.
Nog wel.
Jij denkt dat ze de immuniteit dag 1 al weggevenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, volgens de GoPlay site kunnen de kijkers uit 3 dingen kiezen voor de knop, 1 ervan is immuniteit, die moet naar een specifiek persoon die BB niet weg wil hebben , en natuurlijk laat BB de kijker nooit kiezen
Er staan wel weer mooie SVquote:Op zondag 16 januari 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen! Heb ik nog iets gemis gisteravond/nacht en vanmorgen?
Leuke keuken streams nu, wordt er helemaal zen van
Ga ik daar even lezen, en heb net even gestemd wat er achter de rode knop moet zittenquote:
Topperquote:Op zondag 16 januari 2022 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik daar even lezen, en heb net even gestemd wat er achter de rode knop moet zitten
[ afbeelding ]
Voor Nawelquote:Op zondag 16 januari 2022 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, Niemand op de knop drukken is natuurlijk ook een optie.. veilig doorsukkelen
In Utopia had ooit een hebbert de Zwarte Brief te pakken.. die kon gelijk binnen een uur oprotten..
Zou BB ook moeten doen vandaag met de knop
Neejj.. Dimi, maar die lafbek gaat echt niet drukken.. die heeft al wat 'ie nodig heeft.. een Sletje en kost en inwoningquote:
Je hebt wel meegekregen dat Kitty naar huis is?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik daar even lezen, en heb net even gestemd wat er achter de rode knop moet zitten
[ afbeelding ]
Yep, heb live show gevolgd..quote:Op zondag 16 januari 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekregen dat Kitty naar huis is?
IK ga ook even stemmen thnx
Hier kan je alles terug lezen, is goed bij gehouden BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen! Heb ik nog iets gemis gisteravond/nacht en vanmorgen?
Leuke keuken streams nu, wordt er helemaal zen van
quote:Op zondag 16 januari 2022 10:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor op de knop:
Kitty keert terug
Niet echt een live show, vorig jaar was t volgens mij heel andersquote:Op zondag 16 januari 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
Live show vind ik ook weer slecht
Laatste 3 minuten kitty eruit
Blij met jou,heb niet zoveel tijd om te streamenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier kan je alles terug lezen, is goed bij gehouden BB / Big Brother 2022 Streamverslagen
Heb ik net gedaanquote:Op zondag 16 januari 2022 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier kan je alles terug lezen, is goed bij gehouden BB / Big Brother 2022 Streamverslagen
Oh ja laten we de hele dag klef doen streamsquote:Op zondag 16 januari 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Veertje zo lang bij Krissie buiten zit.. moet ze niet appeltjes schillen met haar vriendje?
Het is meer een terugblik op wat het geweest is met op het laatst een bewoner er uitquote:Op zondag 16 januari 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
Yeah,mooiquote:Op zondag 16 januari 2022 10:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of als je op de knop drukt:
Bedankt bewoner voor je verblijf. Je hebt 10 minuten om op te rotten
En af en toe een live momentjequote:Op zondag 16 januari 2022 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is meer een terugblik op wat het geweest is met op het laatst een bewoner er uit
Ik geloof ook dat KitteKut gelijk had, gelegenheidskoppeltje voor de duur vd Show..quote:Op zondag 16 januari 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oh ja laten we de hele dag klef doen streams
Kerel dat wil ook niemand zien
Er is niet veel verschil met vorig jaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echt een live show, vorig jaar was t volgens mij heel anders
zeker ook met @Li0nHeartquote:Op zondag 16 januari 2022 10:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Blij met jou,heb niet zoveel tijd om te streamen
Maar die live show duurde wel langer.. Heb dat ook niet echt gevolgd dus geen ideequote:Op zondag 16 januari 2022 10:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er is niet veel verschil met vorig jaar.
Vind alleen de laatste 5 min van de live show iets de rest is gewoon een uitzendingquote:Op zondag 16 januari 2022 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die live show duurde wel langer.. Heb dat ook niet echt gevolgd dus geen idee
Dat geloof ik niet..quote:Op zondag 16 januari 2022 10:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat KitteKut gelijk had, gelegenheidskoppeltje voor de duur vd Show..
Klopt en wat beelden vanuit het huis.. Jammer wel dat ze niet meer laten zien etcquote:Op zondag 16 januari 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind alleen de laatste 5 min van de live show iets de rest is gewoon een uitzending
Het enige verschil is dat ze vorig jaar aan het begin studiogasten hadden maar dat kon op een gegeven moment niet door de avondklok.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die live show duurde wel langer.. Heb dat ook niet echt gevolgd dus geen idee
Deze BB wordt harder dan ooitquote:Op zondag 16 januari 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Dimitri drukt op de knop en Nawel krijgt de verrassing
Vind dit raar..quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 10:26 schreef engine het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je in het BB huis wil blijven als je zusje net bevallen.
2e keer kan het wel zoquote:Op zondag 16 januari 2022 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft dus weinig zin om zo fanatiek bij die knop te zitten.
Of om elkaar weg te duwen om als eerste bij die knop te zijn.
Ze lag te slapenquote:
Ja raar de prijs of flop was tog voor diegene die drukt?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Dimitri drukt op de knop en Nawel krijgt de verrassing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 16 januari 2022 10:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh Ze hebben al op die knop gedrukt? iets met een DJ?Wat een slecht idee om die man nog zendtijd te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan liever Nick erin o
Te draaienThinking is difficult, that’s why most people judge
Van mij mag ze weer gaan liggenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze lag te slapen
En kreeg en zendercheck
En daarna de knop
Heb je weet dat er al op de knop is gedrukt?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een slecht idee om die man nog zendtijd te geven
Dan liever Nick erin o
Te draaien
Over slechte ideeën gesprokenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een slecht idee om die man nog zendtijd te geven
Dan liever Nick erin o
Te draaien
Je mag er nu toch niet bijquote:Op zondag 16 januari 2022 10:26 schreef engine het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je in het BB huis wil blijven als je zusje net bevallen.
Geboortes en overlijdens van directe familie moet nog kunnen. Anders is dat veel te hardquote:Op zondag 16 januari 2022 10:29 schreef D. het volgende:
Dat 'afgesloten van de buitenwereld' is er niet echt bij zo
Heerlijk juist, je moet er alspeter en Geraldine toch niet aan denken om een uur lang Kitty met haar gezeik aan je desk te hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
Ik vind haar echt aso! Jeetje wat een schelden en doenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:28 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen! Nog net ff een "rode knop" meegekregen, leuk bericht voor Nawel!![]()
Geen idee of dit al ergens gemeld is, afscheidsrede gezeik van Kitty achteraf... en geen idee hoe ik iets van instagram moet linken, dus hopelijk gaat dit goed![]()
https://www.instagram.com(...)utm_medium=copy_link
Overlijden ok, geboorte is onzin, ga dan niet in het huisquote:Op zondag 16 januari 2022 10:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geboortes en overlijdens van directe familie moet nog kunnen. Anders is dat veel te hard
Stel je voor dat je je ouders achter laat in goede gezondheid. En je wint BB en daarna krijg je te horen dat je ouders gestorven zijn in een verkeersongeluk
Zou een beetje onmenselijk zijn naar mijn weten.
Nou echt he. Wat een afschuwelijk mens moet je zijn om je zus zo in de steek te laten.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:26 schreef engine het volgende:
Ze hadden geen idee wat er mee te doenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heerlijk juist, je moet er alspeter en Geraldine toch niet aan denken om een uur lang Kitty met haar gezeik aan je desk te hebben
Maar nu klopt je theorie dus niet meerquote:Op zondag 16 januari 2022 10:32 schreef 5thencounter het volgende:
Nawee is het lieverdje van BB dus..
quote:Op zondag 16 januari 2022 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou echt he. Wat een afschuwelijk mens moet je zijn om je zus zo in de steek te laten.
Wat een fanatieke eikel...quote:Op zondag 16 januari 2022 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
Krissie... en wat krijgt 'ie?
[ afbeelding ]
Welke? Dat Nawee ook een vies meisje is?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar nu klopt je theorie dus niet meer
Dat BB wacht op een bepaald persoon bij de knopquote:Op zondag 16 januari 2022 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke? Dat Nawee ook een vies meisje is?
Je weet het niet he, het kan ook zo maar zijn dat degene die druk vrijstelling krijgt en deze week niet genomineerd kan worden.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft dus weinig zin om zo fanatiek bij die knop te zitten.
Of om elkaar weg te duwen om als eerste bij die knop te zijn.
Dat snap ik dus ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 10:30 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik snap niet dat ze dat bericht niet bewaren voor het moment dat nawel op de knop drukt, en anders dikke pech voor haar
Nawee ging nooit drukken.. lafkutjequote:Op zondag 16 januari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat BB wacht op een bepaald persoon bij de knop
ZO dat deed hij snelquote:Op zondag 16 januari 2022 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
Krissie... en wat krijgt 'ie?
[ afbeelding ]
Nounouquote:Op zondag 16 januari 2022 10:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nawee ging nooit drukken.. lafkutje
Volgens mij is dat ook een zenuwpees....of adhd'r ....met sporten kan hij zich ontladen maar af en toe.....knapt hij zowat.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een zenuwpees....of adhd'r ....met sporten kan hij zich ontladen maar af en toe.....knapt hij zowat.
vreselijk irritantquote:Op zondag 16 januari 2022 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een zenuwpees....of adhd'r ....met sporten kan hij zich ontladen maar af en toe.....knapt hij zowat.
Wat? Die knop is bedoeld om het kaf van het koren te scheiden.. en er lopen daar dus lafkutjes rond die geen enkel risico nemenquote:
Hij moest nodig plassenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook een beetje aso vind ik datquote:Op zondag 16 januari 2022 10:36 schreef MMXMMX het volgende:
BB had niet verwacht dat ze door het raam zouden gaan ???![]()
![]()
Nou, volgend jaar wil ze weer dus bel maar vastquote:Op zondag 16 januari 2022 10:28 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen! Nog net ff een "rode knop" meegekregen, leuk bericht voor Nawel!![]()
Geen idee of dit al ergens gemeld is, afscheidsrede gezeik van Kitty achteraf... en geen idee hoe ik iets van instagram moet linken, dus hopelijk gaat dit goed![]()
https://www.instagram.com(...)utm_medium=copy_link
Ze gaat de rest van de dag in de kamer op de grond liggen ipv in bedquote:Op zondag 16 januari 2022 10:37 schreef engine het volgende:
Nawel heeft ineens superveel goede energie
Wel bewijs dat wat ze krijgen niet van te voren vast staat.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:30 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik snap niet dat ze dat bericht niet bewaren voor het moment dat nawel op de knop drukt, en anders dikke pech voor haar
Tobias zei al totaal geen intresses in de knop te hebben, hij kon prima leven zonder de positieve of negatieve verrassingenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat? Die knop is bedoeld om het kaf van het koren te scheiden.. en er lopen daar dus lafkutjes rond die geen enkel risico nemen
Als je moet schelden om jezelf duidelijk te maken komt dat niet heel intelligent overquote:Op zondag 16 januari 2022 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat? Die knop is bedoeld om het kaf van het koren te scheiden.. en er lopen daar dus lafkutjes rond die geen enkel risico nemen
Nee er is een kamertje voor het toiletquote:Op zondag 16 januari 2022 10:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wacht wordt er nu gefilmd vanuit het toilet?
laat zij toch doen wat zij doen willquote:Op zondag 16 januari 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Veertje zo lang bij Krissie buiten zit.. moet ze niet appeltjes schillen met haar vriendje?
"Goh ja, erg vervelend, leuk dat je er was, doei!"quote:Op zondag 16 januari 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden geen idee wat er mee te doen
Dat dus, en zoiezo waarom zouden ze knoppen drukken als ze het resultaat van hun actie niet eens wetenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tobias zei al totaal geen intresses in de knop te hebben, hij kon prima leven zonder de positieve of negatieve verrassingen
Wedden dat als er 1 immuniteit krijgt ze de volgende keer wel wil drukkenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet op de knop rammen is natuurlijk ook een tactiek
Ik zou die knop ook negeren.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tobias zei al totaal geen intresses in de knop te hebben, hij kon prima leven zonder de positieve of negatieve verrassingen
dat jong heeft en brett vor de kopquote:Op zondag 16 januari 2022 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
Vind beetje sneu voor vera ondertussen Ze staat bij de jongens in de keuken en zegt iets maar dimitri reageert er helemaal niet op. Ze liep echt teleurgesteld weg in mijn ogen
Baby is de 13de geboren dus dat nieuws hebben ze tot deze week bewaardquote:Op zondag 16 januari 2022 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wel bewijs dat wat ze krijgen niet van te voren vast staat.
Ze hebben toch een paar woorden gewisseldquote:Op zondag 16 januari 2022 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
Vind beetje sneu voor vera ondertussen Ze staat bij de jongens in de keuken en zegt iets maar dimitri reageert er helemaal niet op. Ze liep echt teleurgesteld weg in mijn ogen
µen dan de volgende keer: Je bent genomineerdquote:Op zondag 16 januari 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wedden dat als er 1 immuniteit krijgt ze de volgende keer wel wil drukken
Hadden ze tegelijk met het overlijden van Kitty's vader moeten brengen?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Baby is de 13de geboren dus dat nieuws hebben ze tot deze week bewaard
Als Nawel druktquote:Op zondag 16 januari 2022 10:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
µen dan de volgende keer: Je bent genomineerd
Was dat niet dezelfde dag dat Kitty vader overleed ?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Thats life toch, of zeg ik nu wat hardsquote:Op zondag 16 januari 2022 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Hadden ze tegelijk met het overlijden van Kitty's vader moeten brengen?
Dat was vrijdagquote:Op zondag 16 januari 2022 10:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde dag dat Kitty vader overleed ?
Nieuwe toevoeging:quote:Op zondag 16 januari 2022 10:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wel de cirkel of live.. het een is niet per definitie belangrijker of waardevoller dan het ander ..quote:Op zondag 16 januari 2022 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Hadden ze tegelijk met het overlijden van Kitty's vader moeten brengen?
Ik vind het onzin dat ze het überhaupt te horen krijgtquote:Op zondag 16 januari 2022 10:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Thats life toch, of zeg ik nu wat hards
Of diegene die niet, of het minst heeft gedrukt is genomineerdquote:Op zondag 16 januari 2022 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuwe toevoeging:
Wie aan het einde van de week niet minimaal 2 keer heeft gedrukt is automatisch genomineerd
ja eensquote:Op zondag 16 januari 2022 10:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat ze het überhaupt te horen krijgt
Geboorte is toch niet belangrijk?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel de cirkel of live.. het een is niet per definitie belangrijker of waardevoller dan het ander ..
Waarom wel de 1 direct inlichten en de ander niet
Ik zeg overigens niet dat BB kitty niet had moeten inlichten
Maar waar ligt dan de grens ..
Met een overlijden zit je wel met een deadline, de uitvaart. Dat is bij een baby iets minder natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel de cirkel of live.. het een is niet per definitie belangrijker of waardevoller dan het ander ..
Waarom wel de 1 direct inlichten en de ander niet
Ik zeg overigens niet dat BB kitty niet had moeten inlichten
Maar waar ligt dan de grens ..
Van BB welquote:Op zondag 16 januari 2022 10:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is een Lieverdje van BB
Als je de 1 het nieuws direct geeft..quote:Op zondag 16 januari 2022 10:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met een overlijden zit je wel met een deadline, de uitvaart. Dat is bij een baby iets minder natuurlijk
quote:Op zondag 16 januari 2022 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel is een wormvormig aanhangsel, dient geen enkel nut.
Onzinquote:Op zondag 16 januari 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de 1 het nieuws direct geeft..
Dan moet je de ander dat ook geven
En de deadline was voor kitty niet van belang
Onzin een verleden leven is niet belangrijker dan een nieuw levenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:49 schreef D. het volgende:
[..]
Onzin
Overlijden vertel je, geboorte niet
Wacht wat? Degene die constant loopt te roddelen ens stoken heb je nog niet horen roddelen????quote:Op zondag 16 januari 2022 10:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind ze echt nog meevallen die Nawel. Heb ze persoonlijk nog niet betrapt op een roddel
Die EvelineDat wijf mag snel van me oprotten. Ze kijk altijd zo chaggy
Tuurlijk welquote:Op zondag 16 januari 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onzin een verleden leven is niet belangrijker dan een nieuw leven
Was Kristof sneller dan Dimitri?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:35 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat iedere keer als Kristof op de knop drukt het iets leuks voor een ander is
Niet bij iedereen hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 10:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van BB wel
Maar van de COS hier
Niet echt, maar dat komt dat ik altijd toevallig de andere stream kijkquote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht wat? Degene die constant loopt te roddelen ens stoken heb je nog niet horen roddelen????
Zal wel zo zijn als de juiste persoon drukt.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
En bij BB AUS had de actie van de rode knop ook direct iets te maken met degene die er op drukte. Dat heeft BB NL al weer verkloot.
Nee D.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Als je geboorte gaat vertellen vertel dan ook dat ome Harry een nieuwe baan heeft, en dat Truusje is geslaagd voor haar rijbewijs
CJ ze roddelen allemaalquote:Op zondag 16 januari 2022 10:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat komt dat ik altijd toevallig de andere stream kijk
Ik wist niet dat Truusje al met haar rijbewijs bezig wasquote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Als je geboorte gaat vertellen vertel dan ook dat ome Harry een nieuwe baan heeft, en dat Truusje is geslaagd voor haar rijbewijs
Ik woon al meer dan 25 jaar samen, maar ik kan ook niks schillen zonder dunschiller, vaak geprobeerdquote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef Clasientje het volgende:
Wat onhandig is Tobias bezig zeg gebruik gewoon een aardappelmesje met een dunschiller is niet te doen
Is al eens geweest. De bedoeling was zelfs dat ze zou bevallen daar. Was bij big brother België. Weet niet meer welk jaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:52 schreef 5thencounter het volgende:
Dat er een zwangere rondloopt binnen BB zou pas leuk nieuws zijn
Vooralsnog niet de keuken.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef Angelflush het volgende:
Peter heeft Nick zn plaats ingenomen. Ligt op de bank, alleen t dekentje mist nog.
wat moet je anders doen? Eigenlijk is het super saaiquote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef Angelflush het volgende:
Peter heeft Nick zn plaats ingenomen. Ligt op de bank, alleen t dekentje mist nog.
Ach even een minder momentjequote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef Angelflush het volgende:
Iets andere grote, maar dat is geboorte in vergelijking met overlijden ook, vandaar mijn vergelijking.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee D.
Deze krijg je niet van mij
Heel andere orde van grote
En Peter wilde nog wel gedoequote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef Angelflush het volgende:
Klopt, ze heeft een club volgers te vriend te houden, dus dat schijnheilige poffertje ophouden is van levensbelang als ze ooit uit BB vertrektquote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet bij iedereen hoor
Ik heb opzich niks tegen Nawel
Je ze ouwehoert veel, maar dat doen alle dames bleek vanacht weer
Of ik vind dat ze echt is , ja zo echt als een influcer kan zijn
Dat vergeet men hier ze is een vlogger, dat typetje wat ze op de vlog speelt zal ze hier moeten blijven vast houden
Anders kan ze dat vloggen wel vergeten
Bb nederland ook Tanja heette zequote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef bpi het volgende:
[..]
Is al eens geweest. De bedoeling was zelfs dat ze zou bevallen daar. Was bij big brother België. Weet niet meer welk jaar.
je praat echt veel onzin als de dag lang isquote:Op zondag 16 januari 2022 10:52 schreef 5thencounter het volgende:
Vandaar ook dat het zo'n belangrijk nieuws isquote:Op zondag 16 januari 2022 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Truusje al met haar rijbewijs bezig was
Ze is influencer op tiktokquote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft een club volgers te vriend te houden, dus dat schijnheilige poffertje ophouden is van levensbelang als ze ooit uit BB vertrekt
Alsjeblieft niet. Die ellende hebben we al gehad met die Tanja.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zullen vast een lijst hebben gemaakt met verrassingen.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
BB in nederland heeft er ook een gehad, welke versie weet ik niet meerquote:Op zondag 16 januari 2022 10:54 schreef bpi het volgende:
[..]
Is al eens geweest. De bedoeling was zelfs dat ze zou bevallen daar. Was bij big brother België. Weet niet meer welk jaar.
Dit is natuurlijk behoorlijk manipuleerbaar deze opdrachtquote:Op zondag 16 januari 2022 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zullen vast een lijst hebben gemaakt met verrassingen.
Ik geloof echter niet dat er een vaste volgorde is.
Die is naar willekeur van de regie.
Dat gevoel had ik eerder bij kittyquote:Op zondag 16 januari 2022 10:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou me niet verbazen dat die Eveline een soort transgender is.
Nu in BB wel degelijk, en dat goed of slecht uitpakken, en Nawee neemt geen enkel risicoquote:Op zondag 16 januari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is influencer op tiktok
Dat zijn filmpjes van hooguit 30 seconden
Daar haal je geen hele persoonlijkheid uit
Tip oortjes in doenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:58 schreef IkFok het volgende:
heeft iemand vannacht nog meegkregen dat de vier Nawel, Nouchine, Amy , Eveline op het bed zaten en geruime tijd zaten te fluisteren. Kon het zelf niet verstaan. Tv stond op hardst maar het was niet te verstaan.
Ze hebben wel geruime tijd zo gezeten.
Dquote:Op zondag 16 januari 2022 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah, meer het bewijs dat het niet creatief en soft isquote:Op zondag 16 januari 2022 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kon er ook niets van maken. Weet niet of het de uitzending gaat halen met ondertiteling.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:58 schreef IkFok het volgende:
heeft iemand vannacht nog meegkregen dat de vier Nawel, Nouchine, Amy , Eveline op het bed zaten en geruime tijd zaten te fluisteren. Kon het zelf niet verstaan. Tv stond op hardst maar het was niet te verstaan.
zal toch een grapje geweest zijn ?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouchine hoopt dus dat Salar verbrand in de douche
Je kan stemmen, wat er achter de rode knop zit.maar weet niet wanneer dat gaat gebeuren als de rode knop af gaatquote:Op zondag 16 januari 2022 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zullen vast een lijst hebben gemaakt met verrassingen.
Ik geloof echter niet dat er een vaste volgorde is.
Die is naar willekeur van de regie.
In België was het ook in BB5. Was zo'n blond vrouwtje. Haar vriend kwam ook in het huis. Ze is niet gebleven tot de bevalling. Is opgestapt.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB in nederland heeft er ook een gehad, welke versie weet ik niet meer
Vast niet vandaagquote:Op zondag 16 januari 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan stemmen, wat er achter de rode knop zit.maar weet niet wanneer dat gaat gebeuren als de rode knop af gaat
Ja hoor xdquote:
Bb is niet zo snel meestal met kijkersvragen te gebruikenquote:
Ze kreeg zelfs voorkeurbehandeling, tot grote irritatie van zowat iedere bewoner en kijker... Een echte TonneStreekquote:Op zondag 16 januari 2022 11:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
In België was het ook in BB5. Was zo'n blond vrouwtje. Haar vriend kwam ook in het huis. Ze is niet gebleven tot de bevalling. Is opgestapt.
In Nederland is Tanja wel bevallen en toen opgestapt. Wou ook al werder weg, mag dat hebben ze voorkomen.
Klopt, maar het dilemma van de rode knop moet juist elke keer zijn, druk ik wel of niet, want het kan iets positiefs of negatiefs voor jezelf zijn. Dit is vrij zinloos op deze manier, als ook een willekeurig iemand iets kan krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zal wel zo zijn als de juiste persoon drukt.
Vermoed dat ze al wel een idee hebben wie immuniteit krijgt.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 januari 2022 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, maar het dilemma van de rode knop moet juist elke keer zijn, druk ik wel of niet, want het kan iets positiefs of negatiefs voor jezelf zijn. Dit is vrij zinloos op deze manier, als ook een willekeurig iemand iets kan krijgen.
Een vlogster kan ook laten zien dat ze daarnaast ook nog andere dingen kan ipv liggen liggen liggen....Dat hoofd lijkt wel kilo's te wegen. En het laten zien van hoe je onder je taken vandaan kan komen. Volgens mij kan dit ook precies contra gaan werken.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet bij iedereen hoor
Ik heb opzich niks tegen Nawel
Je ze ouwehoert veel, maar dat doen alle dames bleek vanacht weer
Of ik vind dat ze echt is , ja zo echt als een influcer kan zijn
Dat vergeet men hier ze is een vlogger, dat typetje wat ze op de vlog speelt zal ze hier moeten blijven vast houden
Anders kan ze dat vloggen wel vergeten
Dat haar hoofd zwaar lijkt zal komen door de extensionsquote:Op zondag 16 januari 2022 11:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een vlogster kan ook laten zien dat ze daarnaast ook nog andere dingen kan ipv liggen liggen liggen....Dat hoofd lijkt wel kilo's te wegen. En het laten zien van hoe je onder je taken vandaan kan komen. Volgens mij kan dit ook precies contra gaan werken.
Ja. En.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:58 schreef IkFok het volgende:
Met de druk op deknop jaquote:Op zondag 16 januari 2022 11:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze hadden het er vanmorgen al over dat een aantal nooit iets doen.
Vermoed dat ze wel een soort schema gaan maken.
Komt ook weer een huismeester.
Gewoon yoga gaan doen engiequote:
Hoe kom je erbij dat ze exstentions heeft?quote:Op zondag 16 januari 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat haar hoofd zwaar lijkt zal komen door de extensions
Dat kon je laatst goed zienquote:Op zondag 16 januari 2022 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze exstentions heeft?
Amy gaf al aan dat de douchejes te vies zijn om aan te pakken. De oude groep deed elke dag wat maar heb deze groep nog niets zien doenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met de druk op deknop ja
Dus we hoeven niet bang te zijn. Dat Nawel dat wordt
Misschien was het een boodschap naar Kristoff dat er naast zitten met je hand aan de knop niet de bedoeling is.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, maar het dilemma van de rode knop moet juist elke keer zijn, druk ik wel of niet, want het kan iets positiefs of negatiefs voor jezelf zijn. Dit is vrij zinloos op deze manier, als ook een willekeurig iemand iets kan krijgen.
Dat heeft ze zelf verteldquote:Op zondag 16 januari 2022 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Meteen aangemeldquote:Op zondag 16 januari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon yoga gaan doen engie
Heb je allemaal milfjes die dit doen
Grote dikke neus.quote:
quote:
Dat heeft ze vertelt......quote:Op zondag 16 januari 2022 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hou toch op jaloerse wijfquote:Op zondag 16 januari 2022 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grote dikke neus.
Valse ogen.
Veschrikkelijk zijig stemgeluid.
Zonder enige inhoud.
Nou nou, laat een andere gewoon een mening hebben over een bewonerquote:
Als hij dat wil moet hij dat vooral doen, maar het lijkt mij niet slim omdat de rest daar ook wel wat van gaat vinden.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien was het een boodschap naar Kristoff dat er naast zitten met je hand aan de knop niet de bedoeling is.
valt me wel op dat er over andere bewoners niet word gezegd dat ze al dagen het zelfde aan hebben.quote:
Heb ze wel zien schoonmakenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Amy gaf al aan dat de douchejes te vies zijn om aan te pakken. De oude groep deed elke dag wat maar heb deze groep nog niets zien doen
Er is 2 dagen geleden gewassenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
valt me wel op dat er over andere bewoners niet word gezegd dat ze al dagen het zelfde aan hebben.
Die roze trui heb ik ook al 3 dagen gezien. Vind ik ook hoor. Ik was geen Kitty fan maar soms dacht ik wel Ze krijgt me toch een bagger over zich heen van de buitenwereldquote:Op zondag 16 januari 2022 11:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
valt me wel op dat er over andere bewoners niet word gezegd dat ze al dagen het zelfde aan hebben.
Mmm dan weet ja al standaard dat er ergens in die 100 een kapper moet komen, voor haar extentions en die van gracequote:
Nou ik ging elke dag voordat ik daar ging douchen de douche voor me eigen schoonmaken Hoe vies is dat allemaal haren en zo van anderen ieuwquote:Op zondag 16 januari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ze wel zien schoonmaken
Maar geen idee hoe goed
Nouchquote:Op zondag 16 januari 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
Wie ziet er nu zo irritant te klappen
Ja maar dat wist ze alquote:Op zondag 16 januari 2022 11:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die roze trui heb ik ook al 3 dagen gezien. Vind ik ook hoor. Ik was geen Kitty fan maar soms dacht ik wel Ze krijgt me toch een bagger over zich heen van de buitenwereld
Ook 1 van de redenen dat ik nooit aan zoiets mee zou doenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou ik ging elke dag voordat ik daar ging douchen de douche voor me eigen schoonmaken Hoe vies is dat allemaal haren en zo van anderen ieuw
Acht irritantquote:Op zondag 16 januari 2022 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nouch
Doet ze de Titanic niet, doet ze dit
*plaatsje zakt
bij mannen kann,bij lieve meisjes nietquote:Op zondag 16 januari 2022 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou nou, laat een andere gewoon een mening hebben over een bewoner
Dat doe je zelf ook over de mannen
Ja moet ze in haar bh rondlopen? Ze heef nog steeds geen koffer hequote:Op zondag 16 januari 2022 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dus Vera mag dan wel 3 dagen in dezelfde trui lopen? Maar ja die is lekker he bij de mannen
Hij is altijd heel fanatiekquote:Op zondag 16 januari 2022 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, maar moet niet té worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |