SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Nee joh, die bemoeide zich overal meequote:Op zondag 16 januari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty was enkel in de keuken te vinden en bemoeide zich daar niet mee
Gisteren lagen ze op de keukenvloer
BB had de kans toen Krissie ging pissen.. dus ook Veertje is niet degene die BB aan de knop wil hebbenquote:
Die gaat wel botsenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:00 schreef Angelflush het volgende:
Peter mag ook wel t huis uit nu. Die denkt dat hij nu de papa is en alles mag beslissen.
Het is toch veel mooier om ze minstens 3 uur te laten zittenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB had de kans toen Krissie ging pissen.. dus ook Veertje is niet degene die BB aan de knop wil hebbeb
Vandaar een SW, dat is wel erg lang NoShowquote:Op zondag 16 januari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is toch veel mooier om ze minstens 3 uur te laten zitten
Ik denk niet dat het om een specifiekebewoner gaat.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vandaar een SW, dat is wel erg lang NoShow![]()
Maar Regie heeft de tijd om te wachten tot de juiste bewoner in de buurt is
Dat geloof ik niet, volgens de GoPlay site kunnen de kijkers uit 3 dingen kiezen voor de knop, 1 ervan is immuniteit, die moet naar een specifiek persoon die BB niet weg wil hebben , en natuurlijk laat BB de kijker nooit kiezenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om een specifiekebewoner gaat.
Ze zullen een x aantal momenten hebben
Die moet je over de week uitsmeren
Dan kun je niet op 1 dag alle momenten gebruiken
Duurt vast niet lang.. met nieuwen in aantochtquote:Op zondag 16 januari 2022 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Dankbaar voor de streamverslagen.![]()
Kristoff belachelijk fanatiek dus.
Peter, Dimitri en Tobias bespreken keuken zaken. Niet teveel brood maken want wat er is eten ze op.
De appels rotten.
Het zijn altijd dezelfde die eten maken en opruimen. Of ruimen alleen hun eigen troep op.
etc etc
De toon is gezappelijk.
Nog wel.
Jij denkt dat ze de immuniteit dag 1 al weggevenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, volgens de GoPlay site kunnen de kijkers uit 3 dingen kiezen voor de knop, 1 ervan is immuniteit, die moet naar een specifiek persoon die BB niet weg wil hebben , en natuurlijk laat BB de kijker nooit kiezen
Er staan wel weer mooie SVquote:Op zondag 16 januari 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen! Heb ik nog iets gemis gisteravond/nacht en vanmorgen?
Leuke keuken streams nu, wordt er helemaal zen van
Ga ik daar even lezen, en heb net even gestemd wat er achter de rode knop moet zittenquote:
Topperquote:Op zondag 16 januari 2022 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik daar even lezen, en heb net even gestemd wat er achter de rode knop moet zitten
[ afbeelding ]
Voor Nawelquote:Op zondag 16 januari 2022 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, Niemand op de knop drukken is natuurlijk ook een optie.. veilig doorsukkelen
In Utopia had ooit een hebbert de Zwarte Brief te pakken.. die kon gelijk binnen een uur oprotten..
Zou BB ook moeten doen vandaag met de knop
Neejj.. Dimi, maar die lafbek gaat echt niet drukken.. die heeft al wat 'ie nodig heeft.. een Sletje en kost en inwoningquote:
Je hebt wel meegekregen dat Kitty naar huis is?quote:Op zondag 16 januari 2022 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik daar even lezen, en heb net even gestemd wat er achter de rode knop moet zitten
[ afbeelding ]
Yep, heb live show gevolgd..quote:Op zondag 16 januari 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekregen dat Kitty naar huis is?
IK ga ook even stemmen thnx
Hier kan je alles terug lezen, is goed bij gehouden BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen! Heb ik nog iets gemis gisteravond/nacht en vanmorgen?
Leuke keuken streams nu, wordt er helemaal zen van
quote:Op zondag 16 januari 2022 10:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor op de knop:
Kitty keert terug
Niet echt een live show, vorig jaar was t volgens mij heel andersquote:Op zondag 16 januari 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
Live show vind ik ook weer slecht
Laatste 3 minuten kitty eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |