SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ah die kende ik nog niet. Maar heb nu wel honger!quote:Op zondag 16 januari 2022 01:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Soort van nickname voor regie en consorten.
Ontstaan in eerdere rls en gaat al even mee
quote:Op zondag 16 januari 2022 01:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah die kende ik nog niet. Maar heb nu wel honger!
Als jij me nou even oppikt voor de McDrive, ik mag niet meer rijden.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van laat streamen, je krijgt altijd honger/dorst
Ik werd net wakker op de bank met fluister streams, zit nu idd te snoepen 😊quote:Op zondag 16 januari 2022 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van laat streamen, je krijgt altijd honger/dorst
Ik kan er echt niets van verstaan en ik durf het niet meer harder te zetten omdat ik bang ben dat die knop-zoemer elk moment af kan gaan haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik werd net wakker op de bank met fluister streams, zit nu idd te snoepen 😊
Oh wacht, je zit letterlijk te snoepen. Ik dacht van de verhalenquote:Op zondag 16 januari 2022 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ehm ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 01:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als jij me nou even oppikt voor de McDrive, ik mag niet meer rijden.
Ze zit aan de foto te zien in het nabijgelegen hotel. Jaz in the City. In dat zithoekje, zie muur, lamp en oranje kussen.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nu hopen dat ze het niet heeft gepost vanuit een dichtgelegen hotel.
Jij onderschat mijn honger.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Ehm ik ook niet![]()
En ik gok dat het sowieso koud is vanuit België
Ja kijk daar hebben we de volgendequote:Op zondag 16 januari 2022 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bravo Sherlockquote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zit aan de foto te zien in het nabijgelegen hotel. Jaz in the City. In dat zithoekje, zie muur, lamp en oranje kussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemachtig dat is scherp. Detective Tourniquet.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zit aan de foto te zien in het nabijgelegen hotel. Jaz in the City. In dat zithoekje, zie muur, lamp en oranje kussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knap gevonden.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Naja, zo lastig was dat niet want van vorig jaar wist ik nog dat dat het hotel is waar alle kandidaten zitten.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Allemachtig dat is scherp. Detective Tourniquet.
Dan nog, ik ben nu al vergeten wat ik gisteren heb gegeten, dus chapeau.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Naja, zo lastig was dat niet want van vorig jaar wist ik nog dat dat het hotel is waar alle kandidaten zitten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 01:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Owgut zo erg? Hier is niks meer open dus dat wordt een tosti of gebakken ei ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |