SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu met die demonstraties in Amsterdam hadden we het er hier thuis pas nog over, omdat de parallel met die van toen werd gelegd en dat Ban de Bom poppetje op TV kwam…
En ik meen het ookquote:
Nee dat is van een middelmatig bandje uit Liverpoolquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bedoeld gisteren?![]()
[ afbeelding ]
Hollenboerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef Melting het volgende:
De artiest hierna, heeft geen koud busje.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja.
Die heb ik van just me in hangervorm gekregen en daar ben ik zeer dankbaar voor…
Ik ken geen artiest die 'hot van' heet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef Melting het volgende:
De artiest hierna, heeft geen koud busje.
Zo meteen zeg je...... oh die!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken geen artiest die 'hot van' heet.
Hot Van Morrisonquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken geen artiest die 'hot van' heet.
Kan me voorstellen. Ik heb nog meegelopen bij die demonstratie. Was diep onder de indruk toen. Nu zou ik niet meer vrijwillig in zo'n menigte gaan staan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja.
Die heb ik van just me in hangervorm gekregen en daar ben ik zeer dankbaar voor…
Was toch super dat we het er in het topic over gehad hadden en dat ik die gewoon had liggenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja.
Zou je wel meelopen in een witte mars?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik heb nog meegelopen bij die demonstratie. Was diep onder de indruk toen. Nu zou ik niet meer vrijwillig in zo'n menigte gaan staan.
tja.... gelukkig was Bea hier niet minderjarigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Groepshug!
https://www.flevolandsgeh(...)A49B31A670322%29.jpg
Dat vertelde je toen en van het 1 kwam toen het ander en bleek just me er zelfs een hangertje van te hebben…quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik heb nog meegelopen bij die demonstratie. Was diep onder de indruk toen. Nu zou ik niet meer vrijwillig in zo'n menigte gaan staan.
Ik loop nergens meer in mee. Tegenwoordig hou ik helemaal niet van dat groepsvertoon.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou je wel meelopen in een witte mars?
Het is toch niet gezegd dat Ali met minderjarigen heeft lopen rommelen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
tja.... gelukkig was Bea hier niet minderjarig
Jammer.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik loop nergens meer in mee. Tegenwoordig hou ik helemaal niet van dat groepsvertoon.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Whahahahaha![]()
Heerlijk nummer, maar ik was nooit op die naam gekomen.
ik toch ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is toch niet gezegd dat Ali met minderjarigen heeft lopen rommelen?
Of heb ik de helft gemist?
Eigenlijk is er nog helemaal niks gezegd, behalve dan dat er aangifte is gedaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is toch niet gezegd dat Ali met minderjarigen heeft lopen rommelen?
Of heb ik de helft gemist?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
We gaan naar Groningen, naar de Walk Of The Torch…
Je hebt gelijk…quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik toch ook niet
ik heb het verder ook niet gevolgd allemaal
Dat is echt zo lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soft Shell Krab…![]()
[ afbeelding ]
Wel vaak gehoord van groeibriljanten, maar nooit echt geweten wat dat nou inhield.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een zirkoon in mijn trouwring zitten, komt niet eens in de buurt van een diamant. Mijn moeder had van haar tante een groeibriljant gekregen, want een onzinnig iets was dat zeg. Geen idee waar die gebleven is, misschien wel gestolen bij de inbraak ooit
Oh volgens mij zit er in de ring die ik heb ook een groeidiamantje, die is misschien wel gegroeid ondertussenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een zirkoon in mijn trouwring zitten, komt niet eens in de buurt van een diamant. Mijn moeder had van haar tante een groeibriljant gekregen, want een onzinnig iets was dat zeg. Geen idee waar die gebleven is, misschien wel gestolen bij de inbraak ooit
Er zat een of ander certificaat bij en volgens mij kon je bijbetalen voor steeds een grotere, pure belegging denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel vaak gehoord van groeibriljanten, maar nooit echt geweten wat dat nou inhield.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Oh volgens mij zit er in de ring die ik heb ook een groeidiamantje, die is misschien wel gegroeid ondertussen
Moet je het wel regelmatig water gevenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Oh volgens mij zit er in de ring die ik heb ook een groeidiamantje, die is misschien wel gegroeid ondertussen
geen idee joh, ik zal het eens aan "opa" vragen, misschien weet hij het nogquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij groeien die niet vanzelf.
Was het niet zo, dat je die met bijbetaling kon ruilen voor een grotere of zoiets?
met de lekkage die ik gehad heb zou dat goed mogelijk zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet je het wel regelmatig water geven
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
met de lekkage die ik gehad heb zou dat goed mogelijk zijn
[..]
[..]
Je moet er alleen niet te lang naar kijken.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Annie, Ik Zou Wel Willen Maar Ik Kan Nie - Kid Creole & The Coconuts
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Annie, Ik Zou Wel Willen Maar Ik Kan Nie - Kid Creole & The Coconuts
Mijn gok was ook Madonna. Lady Gaga had ik nooit verwacht. Vreselijk nummer.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:56 schreef Melting het volgende:
Dit had van Madonna kunnen zijn, uit haar Papa don't preach tijd.
Lady Gaga heeft wel talent, dus nee, dat had niet gekundquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:56 schreef Melting het volgende:
Dit had van Madonna kunnen zijn, uit haar Papa don't preach tijd.
Dat dan weer wel, maar op zich is ze wel muzikaal.. kun je van Madonna niet zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn gok was ook Madonna. Lady Gaga had ik nooit verwacht. Vreselijk nummer.
In principe ben ik wel onder de indruk van Lady Gaga inderdaad. Maar hier sloeg ze de plank even mis.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar op zich is ze wel muzikaal.. kun je van Madonna niet zeggen
Jij doet even aan avond gymnastiek? Bend me, shape me.......quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Bend Me, Shape Me - American Breed (of 1 van de vele anderen die dit gecoverd hebben)…
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij doet even aan avond gymnastiek? Bend me, shape me.......
Toch geen koffie op zaterdagavond?quote:
Nee maar die paste het bestequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch geen koffie op zaterdagavond?
In de schermer hebben ze van de week ook een wasserij ontmanteld.quote:
Een crystal meth lab?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In de schermer hebben ze van de week ook een wasserij ontmanteld.
(Een vonk en je had de explosie in Amsterdam gehoord)
Nog wel 1 of 2x zinloos op gestemd voor de top2000, maar dat heb ik opgegeven als kansloos.quote:
denk om je bloeddrukquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja maar.... jij bezorgd me dan een hogere bloeddruk.
Gelukkig heb ik nog een dag om tot rust te komen.
Een coke wasserij. Stond redelijk vol met vaten benzinequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een crystal meth lab?
Niks over gehoord…
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt dat spel 'Wie is het?' zo wel…
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Morgen een nieuwe toiletbril aanschaffen, de huidige scharniert niet meer goed.
Vanmiddag al bij de Hornbach geweest, maar ik had last van keuzestress.
Er hangen daar meer dan 60 verschillen soorten…
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:28 schreef MadMaster het volgende:
The Police - Every Little Thing She Does Is Magic…
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga het einde weer niet halen, ik gaap me een ongeluk.
Prettige avond nog en dank voor de muzieken, Melting!
Welkom.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Net weer terug uit de oefenruimte. Ik pak nog even een stukje Melting mee. Z'n uitzending dan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook mijn mandje in zo.
De muIek was weer fijn, dank Melting![]()
Fijne avond nog
Ik mute gewoonquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:32 schreef Melting het volgende:
Even zorgen dat de rest wakker blijft.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Metallica vat hun hele carrière samen: Sad, but true
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Metallica vat hun hele carrière samen: Sad, but true
Welterusten MadMaster (beetje laat)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:29 schreef MadMaster het volgende:
En welterusten Symphonic (ook wat laat)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook mijn mandje in zo.
De muIek was weer fijn, dank Melting![]()
Fijne avond nog
En welkom DJ11 (helemaal laat)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Net weer terug uit de oefenruimte. Ik pak nog even een stukje Melting mee. Z'n uitzending dan.
Je bent net wel 0 punten op mij ingelopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet even m'n score opvijzelen, sorry. Ik zie dat ik nog steeds 0 punten achter lig op de medespelers.
Daarom even wat inhalen inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet even m'n score opvijzelen, sorry. Ik zie dat ik nog steeds 0 punten achter lig op de medespelers.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent net wel 0 punten op mij ingelopen.
Kijk maar uit dat hij je niet inhaalt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent net wel 0 punten op mij ingelopen.
Hiermee lukt dat niet. Is dit toevallig Kane? (Heb echt geen idee)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom even wat inhalen inderdaad.
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:41 schreef just me het volgende:
Ik geef mijn 0 punten aan degene die het nodig heeft
Dank voor de muziekjes Melting
Welterusten just me (dit keer op tijd)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:41 schreef just me het volgende:
Ik geef mijn 0 punten aan degene die het nodig heeft
Dank voor de muziekjes Melting
![]()
![]()
tijd voor mij om te gaan slapen
Klopt. Maar ik kan niet iets raden dat ik herken noch kenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo loop je nooit in op livelink hè?![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig gold dat voor mij ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik kan niet iets raden dat ik herken noch ken
quote:
Doug of zoiets.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:57 schreef DJ11 het volgende:
Titel klopt, zanger is iemand anders. Ben alleen vergeten wie.
Roemeens.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vaag. Maar ik weet de titel niet. Het accent klinkt wat Italiaans.
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zat ik met het "accent" toch nog verrassend goed in de richting.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:08 schreef DJ11 het volgende:
Hoe heet ze ook weer... Franklin als achternaam, geloof ik (maar niet Aretha)
Take A Piece Of My Heart.
Op dit moment is hij ook de betere, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:10 schreef Melting het volgende:
Je moet wel oppassen livelink..... DJ11 komt nu wel heel dichtbij.
Ik merk inderdaad dat je beter/sneller bent, als je wat gedronken hebt.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dit moment is hij ook de betere, moet ik eerlijk zeggen.
Vandaag geen druppel helaas.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik merk inderdaad dat je beter/sneller bent, als je wat gedronken hebt.
Ga je slapen?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dat ik mijn tax voor vanavond wel weer heb gehaald. Ik staak de strijd
Nee hoor, maar ik ga niet meer raden. Dus ik zeg gewoon niet dat dit Garland Jeffreys is, met Hail, Hail Rock 'n Roll.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef livelink het volgende:
Hail, hail, rock 'n roll - Jeffry Garland
Ik vond Jeffrey Garland al zo raar staanquote:
Ah, gelukkig dat je deze dan niet geraden had met de juiste naam van de zanger.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga niet meer raden. Dus ik zeg gewoon niet dat dit Garland Jeffreys is, met Hail, Hail Rock 'n Roll.
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, gelukkig dat je deze dan niet geraden had met de juiste naam van de zanger.
Waarom niet?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:22 schreef livelink het volgende:
De echte naam van de zanger ga ik natuurlijk niet typen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef livelink het volgende:
Elvis Presley - You were always on my mind![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Leuk nummer, dit. Ze zouden er een dancebeat en orchestra hits onder moeten zetten.
Hoewel ik PSB wel kan waarderen vind ik die cover nooit zo fijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Leuk nummer, dit. Ze zouden er een dancebeat en orchestra hits onder moeten zetten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef livelink het volgende:
Elvis Presley - You were always on my mind![]()
![]()
In Engeland toch verkozen tot beste cover allertijden, door BBC-luisteraarsquote:Op zondag 16 januari 2022 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel ik PSB wel kan waarderen vind ik die cover nooit zo fijn.
Wat een onmogelijke vraag is dat eigenlijk. Van heel veel covers weet ik niet eens dat het covers zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In Engeland toch verkozen tot beste cover allertijden, door BBC-luisteraars
En een mooi nummer ook nog.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een toepasselijke afsluiter.
[ afbeelding ]
Zeker. Vind ik ook.quote:
Soms zit het mee....quote:Op zondag 16 januari 2022 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Vind ik ook.
Sowieso veel mooie nummers vandaag.
Kwam toevallig zo uit.
Nee, ik draai nog met VDJ 7. 6 decks.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:32 schreef DJ11 het volgende:
Dan laat ik het matige grapje achterwege.
Bedankt voor het draaien
Stop daar dan mee (dan maak ik hem wel @DJ11)quote:Op zondag 16 januari 2022 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Radio49.nl draait nu nog wel op SAM.
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Stop daar dan mee (dan maak ik hem wel @:DJ11)
Rustig aan hè vandaagquote:
Ja, zo meteen was strijken, en voor de rest niets doen.quote:
zal wel meevallen met je, je gaat echt niet de hele dag op je stoel zitten.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, zo meteen was strijken, en voor de rest niets doen.
quote:
Zondag, rustdagquote:Op zondag 16 januari 2022 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zelfs extreem rustig hier...
Ik moest nog aan je denken toen ik vanmiddag bij de Hornbach was en ook daar was het rustigquote:Op zondag 16 januari 2022 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zelfs extreem rustig hier...
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen ik vanmiddag bij de Hornbach was en ook daar was het rustig
er was van alles te doen, ik heb gekocht wat ik nodig had en toen weer naar huis en ben in de tuin bezig geweest om blaadjes van het gras weg te halen, het waren er heeeeeel veelquote:
maakt niet uit johquote:
Als je nou geldboompjes had gekocht, kon je briefjes van het gras halenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
er was van alles te doen, ik heb gekocht wat ik nodig had en toen weer naar huis en ben in de tuin bezig geweest om blaadjes van het gras weg te halen, het waren er heeeeeel veel
ja maar het probleem is dat de blaadjes van de boom van de buurvrouw zijn maar als het bij mij in de tuin valt mag ik de blaadjes houden, dan mag ik natuurlijk ook het geld houden. Haar zoon komt zo met z'n man een wijntje drinken hier, ik zal het eens opperenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:38 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Als je nou geldboompjes had gekocht, kon je briefjes van het gras halen
Ben benieuwd wat ze ervan vinden ... fijne avondquote:Op zondag 16 januari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar het probleem is dat de blaadjes van de boom van de buurvrouw zijn maar als het bij mij in de tuin valt mag ik de blaadjes houden, dan mag ik natuurlijk ook het geld houden. Haar zoon komt zo met z'n man een wijntje drinken hier, ik zal het eens opperen
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze ervan vinden ... fijne avond
Wij waren er vanmiddag ook weer, nu wel geslaagd.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen ik vanmiddag bij de Hornbach was en ook daar was het rustig
Gezellig en lekker, klinkt goed. Wow, 59 jaar, dat gaan wij niet redden, mijn opa en oma zijn wel boven de 60 uitgekomen, ik zal eens uitzoeken wat het precies wasquote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik was vanavond bij mijn ouders. Eten besteld van een goed restaurant, hoefden we alleen nog maar op te warmen. Heerlijke zeetong gegeten![]()
Dat is toch wel weer fijn om echt restaurantvoedsel te eten. Ik had zelf een fles champagne meegenomen en dat was ook erg lekker. En het was gezellig; mijn broers waren er ook. Kortom, leuke avond gehad.
Mijn ouders zijn morgen namelijk 59 (!) jaar getrouwd en dat wilden ze toch niet ongemerkt voorbij laten gaan.
Mooi dat dat nu eventjes kon…quote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik was vanavond bij mijn ouders. Eten besteld van een goed restaurant, hoefden we alleen nog maar op te warmen. Heerlijke zeetong gegeten![]()
Dat is toch wel weer fijn om echt restaurantvoedsel te eten. Ik had zelf een fles champagne meegenomen en dat was ook erg lekker. En het was gezellig; mijn broers waren er ook. Kortom, leuke avond gehad.
Mijn ouders zijn morgen namelijk 59 (!) jaar getrouwd en dat wilden ze toch niet ongemerkt voorbij laten gaan.
Gefeliciteerd met je ouders!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen just me.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Fijn dat jullie deze mijlpaal hebben kunnen vieren @:livelink !!
En gefeliciteerd Ddm.quote:
Wat fijn! En van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wanneer krijgt je dochter de uitlsag van het werkstuk? Ben eigenlijk stiekem best benieuwd.
Nee, ik heb het afgesloten. Mocht het een onvoldoende zijn, dan zien we wel weer opnieuw.quote:
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
en hoe waren jouw uitslagen gisteren Melting of heb je die nog niet gekregen ?
Het was super mistig en het was soms lastig om de golfballen te volgen maar toch fijn om even actief buiten geweest te zijn.quote:
Wat extra mogelijkheden om bepaalde klankkleuren (bass, hi-hat, instruments, vocals en kick) te onderdrukken of juist te benadrukken. Daarnaast wat extra preview/pre-listen opties...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn het heel bijzondere nieuwe functies?
Moet daar ook wat knoppen/functie op mijn controller voor aanpassen en ik ga proberen wat zang van track A in die van B te krijgen. Eens kijken of we wat live mashups kunnen maken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |