Een tiebreak tussen Noorwegen en Bulgarije.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Door de jury erbij gehaald toch, als een soort wildcard?
Ja, snap nu wel dat Nederland met een vals zingende indiaan de finale niet haalde...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
Op zich een prima liedje, maar het jaar is tot dusver ook wel gewoon echt sterk
In sommige andere jaren had het met een betere startpositie echt nog wel iets kunnen worden. Maar dit jaar was gewoon veel te sterk om met het VK te starten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:42 schreef molloot200 het volgende:
Oh ja mijn god Engelbert HumperdinckWelke kluns denkt dat zoiets sturen naar het ESF werkt
Helaas! De televoting had haar wel de finale in gestemd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, snap nu wel dat Nederland met een vals zingende indiaan de finale niet haalde...
Joan werd wel 10e bij de televotequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, snap nu wel dat Nederland met een vals zingende indiaan de finale niet haalde...
Ja, ze kon alleen niet zingen in stressvolle situaties.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helaas! De televoting had haar wel de finale in gestemd.
Niet te verwarren met de Janse Bagge Band.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:44 schreef molloot200 het volgende:
Geschreven door Anders Bagge, die dit jaar aan Melfest meedoet.
Waarschijnlijk omdat het door Zweden is geschreven? Voelt toch minder authentiek met zo'n exportproduct als liedje vind ik (meestal)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Dit vind ik een prima nummer, maar op de een of andere manier doet het me toch niks.
Maar die visuals blijven mooi
Dat is elk jaar toch? En als het eenmaal op het songfestival staat, dan zingen en springen we toch weer mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees net de uitslag van Litouwen trouwens terug. Nou ja, ook daar een flopshow dusJeetjemina het zit nog niet echt mee hè
Ja, het heeft wel een beetje het OG3NE syndroom.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Dit vind ik een prima nummer, maar op de een of andere manier doet het me toch niks.
Maar die visuals blijven mooi
Zou kunnen misschien, Ik "voel" het vaak inderdaad wat minder bij exportliedjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het door Zweden is geschreven? Voelt toch minder authentiek met zo'n exportproduct als liedje vind ik (meestal)
Ieva steeg met kop en schouders boven iedereen uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees net de uitslag van Litouwen trouwens terug. Nou ja, ook daar een flopshow dusJeetjemina het zit nog niet echt mee hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |