SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Kristof eerst?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:48 schreef Jockari het volgende:
Volgende week filler-botox naar huis...
[ afbeelding ]
bevrijdingsdans na kitty's vertrekquote:
Huh??quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel, Amy, Eveline en Nouchine in de tuin.
Nawel vraagt, erg verbaasd, aan Amy en Eveline : 'Dus de livestreams zijn dan nu hier in de tuin???'
Met 5thencounter op kopquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat we al genoeg negatieve mensen hebben hier
Het wordt uitgezonden. meer hoeft een gemiddelde TikTokker toch niet te weten?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:53 schreef Benny het volgende:
Nawel heeft echt geen idee aan wat voor programma ze meedoet hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die gaan zich kapot schrikken komende weekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar het is nu he. Alle huishoudelijke taken moet herverdeeld worden.
Dat wordt natuurlijk leuk..de verwaande die nu ook iets moeten ondernemen..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar het is nu he. Alle huishoudelijke taken moet herverdeeld worden.
Andere lakens en dekens neem ik aanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
salar wil op kitty's plek
"al die haren"brrr
Eventuele nieuwe bewoners weten toch niet dat het van Kitty was, zegt Nouchine.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:55 schreef BB-King het volgende:
Salar eist het bed van Kitty op.
Wel even het matras vervangen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:55 schreef D. het volgende:
Dekbedden door elkaar gehaald, Salar weet niet meer welke die van hem is, en welke van Kitty was
Wiequote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
Hallo COS, dit is fijn thuiskomen, na een lange dag werken.
Missen we Kitty al?
Als kiespijn. Ze lijken veel losser nu.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
Missen we Kitty al?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
Missen we Kitty al?
Oh, wacht. dat kutspel. Iets met een mindfuck... uuh... nope. I got nothing.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Winnares van het ballonnenspel
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vertrek Kitty op stream 2 - 15 januari 2022.Thnx! Deze ga ik vaker kijken, wat een genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Ik wil die sfeer nog wel zien als ze straks brood na brood laten mislukkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : Voor het eten in het huis was dit geen goede nominatie, maar voor de sfeer was dit denk ik de beste.
Wilde een een feestje dadelijk iedereen stoned van de lucht die eruit komt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:56 schreef Whuzz het volgende:
Gaan ze nu Kitty's matras verbranden? Ik snap het wel, maar misschien toch wat overdreven
"Danny, zet jij even die server aan? .. NEE, niet dat knopje Danny!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
alsjeblieft niet, geef haar een maand en ze beheert heel fok.
Weet zeker, dat er ook users zijn die zo over mij denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:59 schreef Sestra666 het volgende:
soms is grace grappig en soms doodvermoeiend
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Danny, zet jij even die server aan? .. NEE, niet dat knopje Danny!"
Ja, hottub open, sauna aan, bubbelbad, 1000 nieuwe ingredienten voor de keuken, tijd voor LUXE BB!quote:
Daar komt het haast wel op neerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden. meer hoeft een gemiddelde TikTokker toch niet te weten?
Ik stel voor dat we Aalten preventief aan Putin geven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:00 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
kan iemand ff heel aalten een IP block geven aub?
Voor de helft van de bewoners graagquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, hottub open, sauna aan, bubbelbad, 1000 nieuwe ingredienten voor de keuken, tijd voor LUXE BB!
waarom zou dat gebeuren? Het zijn allemaal doodnormale mensen waarvan een groot deel al heel lang op zichzelf woont en zelf kookt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil die sfeer nog wel zien als ze straks brood na brood laten mislukken
dan verwacht ik wel een frontlinie in mijn achtertuin, is 30 min van hierquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Aalten preventief aan Putin geven.
En een roze kruis hè !quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat kruis door haar foto, staat dat mens goed
En een druppeltje alcohol !quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, hottub open, sauna aan, bubbelbad, 1000 nieuwe ingredienten voor de keuken, tijd voor LUXE BB!
Frontlinie? Alsof we dat willen terugveroveren?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
dan verwacht ik wel een frontlinie in mijn achtertuin, is 30 min van hier
Nouja, ik verwacht dat we de Achterhoek wel willen behouden & beschermen, toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Frontlinie? Alsof we dat willen terugveroveren?
Naja, kan me voorstellen dat als Putin er achter komt dat Kitty terug is, hij zwaar geschut in zal zetten om Aalten aan ons terug te geven
Dat roze pak afkoken en je hebt volgens mij zoiets als alcohol. Het is survivor week hè !quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
beter geen alkohol ,de
gaan te hard ook zonder
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef Clasientje het volgende:
Waaaat kijk Grace dan en de rest vreselijk druk zijn, Grace die springt op de bank als een kleuter Peter zie ik ook rustig mee doen met de rest die gaat echt niet zijn mond open trekken durft hij niet. Word een grote puinbak in Big Brother nu Kitty weg is.
an dat gaan ze bijna doodquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat roze pak afkoken en je hebt volgens mij zoiets als alcohol. Het is survivor week hè !
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef Clasientje het volgende:
Waaaat kijk Grace dan en de rest vreselijk druk zijn, Grace die springt op de bank als een kleuter Peter zie ik ook rustig mee doen met de rest die gaat echt niet zijn mond open trekken durft hij niet. Word een grote puinbak in Big Brother nu Kitty weg is.
Lekkere ontlading nu ze niet meer het chagrijn van Kitty voelenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef Clasientje het volgende:
Lijkt het haast wel opquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ontlading bij de bewoners, opluchting?
buhhquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die fucking Eveline gaat nog die immuniteit nemen
Die gaat echt wel een keer 's nachts aan!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:11 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat dit ook 's nachts door gaat
Naast de knop in een slaapzak slapen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:11 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat dit ook 's nachts door gaat
En dan een nominatie te pakken hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Naast de knop in een slaapzak slapen.
Was alleen de aankondiging vd surprise week denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die lichtjes moeten toch branden?
Ik niet dat 1x drukken iets is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Die gaat echt wel een keer 's nachts aan!
Maar ik wil nu weten wat er voor Eveline komt
mag niet, dat wordt rennen, vliegen, vallen & breken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Naast de knop in een slaapzak slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook dit keer lijkt het weer heel erg op iets uit BB AU. Daar betekende op de knop drukken een leuke verrassing of een slechte verrassing.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik niet dat 1x drukken iets is.
Het zal eerder zijn dat die knop in een week 30x afgaat en ze minimaal 25 keer op tijd moeten drukken voor "iets".
is ze soldaat danquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:14 schreef viseenoptie het volgende:
Eveline wil niet als "soldaat" aangesproken worden.. werd best direct erover
Ja. Zijn hier eerder geplaatst. Heb ze zo niet bij de hand. Misschien in haar topic?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:16 schreef D. het volgende:
Zijn er ook foto's van Amy toen ze nog een normaal gezicht had?
Heb er wel een paar langs zien komen en ze zag er heel anders uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:16 schreef D. het volgende:
Die zijn hier al gepost, mooier vond ikquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:16 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:11 schreef spapaars het volgende:
die op de rode knop heeft gedrukt moet ruilen met Kitty
denk vanwege de bepaalde groep jongeren die dit woord gebruiken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:16 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Weet niet waar het zeer doet bij haar. Broer in het leger? (geen idee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die rat mag er ook uit van mijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
Evelien zegt nu weer we stemmen niet op elkaar we zijn 1 kamer er zijn nog genoeg anderen om op te stemmen he.
Geen leuk mens......quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
Evelien zegt nu weer we stemmen niet op elkaar we zijn 1 kamer er zijn nog genoeg anderen om op te stemmen he.
Smerig mokkel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
Zo te zien niet, al heb ik niet op linkjes gekliktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Zijn hier eerder geplaatst. Heb ze zo niet bij de hand. Misschien in haar topic?
Nou smerig niet, maar is niet mijn typequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Smerig mokkel.
Geen aanwinst.
Gauw wieberen.
Da's vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Die zijn hier al gepost, mooier vond ik
Dan zijn ze vast wel op haar Feestboek te zien?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zo te zien niet, al heb ik niet op linkjes geklikt
idd wat een kutwijfquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Smerig mokkel.
Geen aanwinst.
Gauw wieberen.
ik vind dit geen spelen, goedkoop gedrag...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
nieuw slachtoffer is Eveline hier![]()
mooi toch dat ze t spel speelt, daar zijn ze voor
sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef Thorelf het volgende:
maakt niet uit wie de de volgende is die het huis moet verlaten....als het maar uit de groene kamer is
geen ideequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ik vind dit geen spelen, goedkoop gedrag...
'ik heb veel gezien'.... wat dan?
Briljant toch? Hier gaat het om!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef viseenoptie het volgende:
Kitty is weg dus kunnen ze ein-de-lijk lekker slapen. krijgen ze zo'n zoemer..
Eveline en Salar zie ik liever.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgende week Eveline en Vera op de bank lijkt mij wel wat ...
Goed plan! En dan Vera er uit!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat zou interessant zijn, jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liever Veertje en iemand anders. Eveline even een kans geven. Veertje en Nawel zou ik leuk vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ik voor dan is nawal vertrokken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Liever Veertje en iemand anders. Eveline even een kans geven. Veertje en Nawel zou ik leuk vinden
Met resultaat dat veertje gaat blijvenquote:
Buttplug?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dit was wel een leuke week voor Kitty geweest, die had bovenop die knop gezeten.
Vind ik op zich geen verkeerd duoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy weer bij Peter ...
[ afbeelding ]
En dan gaat de zoemer... komt Kristof er aan gerend...quote:
hoezo vera? niet me eens helemal nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Liever Veertje en iemand anders. Eveline even een kans geven. Veertje en Nawel zou ik leuk vinden
Van de week zei ze tegen de mannen van de Gouden Kamer dat ze liever op die kamer wilde liggen. Maar dat ze niet durfde, maar ze is nu goed geïntegreerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:18 schreef Harry het volgende:
Amy vraagt haar kamergenoten om niet op haar te stemmen. "Ik heb dat echt nodig".
Nouchine: we zijn één kamer!!
De drakenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:25 schreef Stargazing het volgende:
Hebben we eigenlijk al een naam voor dat giftig gespuis van de groene kamer?
Klopt niet echt. Wij mogen stemmenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:26 schreef Harry het volgende:
Met die Rode Knop kan BB alle kanten op.
Als Tobias drukt kan die een ander antwoord krijgen als dat bijvoorbeeld Vera drukt.
BB kan achter elke naam een gewenst antwoord geven.
En na een dag of drie als de nieuwigheid er van af is wil niemand meer avond eten maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil die sfeer nog wel zien als ze straks brood na brood laten mislukken
BB kan het dus ook sturen. Iemand matsen of naaien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:26 schreef Harry het volgende:
Met die Rode Knop kan BB alle kanten op.
Als Tobias drukt kan die een ander antwoord krijgen als dat bijvoorbeeld Vera drukt.
BB kan achter elke naam een gewenst antwoord geven.
Nouchine is geen haar beter, gevoed door haar onzekerheidquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:27 schreef danusz1986 het volgende:
Nawel moet er gewoon uit. De grootste roddeltante.
dat werd en dingquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB kan het dus ook sturen. Iemand matsen of naaien.
Lijkt me leuke tv. Ze hoeft nog niet weg.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo vera? niet me eens helemal niet
niet met eens
Alle dames exclusief Vera & Gracequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de duidelijkheid. Wie zit er op groen?
Juist, altijd zo geweest. Bij wijze van spreken is de winnaar nu al bekend.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB kan het dus ook sturen. Iemand matsen of naaien.
KITTY!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Hey! Waar is ons roze kamerolifantje nou opeens gebleven? Hoe heet ze ook alweer?
Schelden en natrappend uit het huis gegaan gelukkig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Hey! Waar is ons roze kamerolifantje nou opeens gebleven? Hoe heet ze ook alweer?
Jill deed vorige editie mee, niet dezequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Salar en Nawel zijn de grootste stokers. Denk dat ze daarom ook in de control room zatenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:27 schreef danusz1986 het volgende:
Nawel moet er gewoon uit. De grootste roddeltante.
in hotel ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Parasistersroom ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:25 schreef Stargazing het volgende:
Jammer dat Nouch daar zit dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Alle dames exclusief Vera & Grace
Dan moeten ze maar honger lijden. Denk niet dat ze Kitty zo hard gaan missen als sommigen hier denken, die vrouw was een dictator, moeide zich overal mee en mengde zich waar ze niet gewenst was. Nu kunnen ze ook weer vrij praten zonder dat een of andere trut zich steeds boos maakte om allesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En na een dag of drie als de nieuwigheid er van af is wil niemand meer avond eten maken.
Sluit peter en evelien niet uit. Die zijn ook heel erg.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Salar en Nawel zijn de grootste stokers. Denk dat ze daarom ook in de control room zaten
Salar, Nouchine, Nawel, Amy Eveline en de geest van Kitty.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de duidelijkheid. Wie zit er op groen?
ah dann bedoel je niet vera?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me leuke tv. Ze hoeft nog niet weg.
Klopt na Nawel Noush en dan Eveline. Amy gaat vanzelf wel weg.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nouchine is geen haar beter, gevoed door haar onzekerheid
Salar vind ik lang niet zo erg als Nawel. Die meid begint echt hele nare trekjes te krijgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Salar en Nawel zijn de grootste stokers. Denk dat ze daarom ook in de control room zaten
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
N
[..]
Salar, Nouchine, Nawel, Amy Eveline en de lucht van Kitty.
Ik hoop dat Nawel volgende week gaat. Die vind ik irritant. Wie wil jij weg volgende week?quote:
En toch in de studio zei ze dat het vanuit dimitri nep wasquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:30 schreef Kinga het volgende:
De groene kamer is sowieso gebrainwasht door Kitty wat betreft Vera. Ze moeten nog ff wakker worden en haar zelf leren kennen...
Nouch laat zich opjutten door Salar en Nawelquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jammer dat Nouch daar zit dan.
Afgevoerd in 'n dwangbuis richting Dijk en Duinquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Salar is de grootste stoker daarzo. Nawel de grootste roddelaar. Combi is gifquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Salar vind ik lang niet zo erg als Nawel. Die meid begint echt hele nare trekjes te krijgen.
als zij op vera stemmt wel ook nawel,maar ik vind dat schadequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nawel volgende week gaat. Die vind ik irritant. Wie wil jij weg volgende week?
Ik denk dat zij in haar eentje er voor gezorgd heeft dat men nu denkt aan een Big Brother 'spinoff' The Aftermath of iets.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Afgevoerd in 'n dwangbuis richting Dijk en Duin [ afbeelding ]
rooster instellen, twee personen die het eten verzorgen. Dan hoeven ze maar 1 keer in de week te koken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En na een dag of drie als de nieuwigheid er van af is wil niemand meer avond eten maken.
Gevoed door de onzekerheid van Nouchinequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Salar is de grootste stoker daarzo. Nawel de grootste roddelaar. Combi is gif
Is ook het meest zichtbaar met het spel bezig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Salar is de grootste stoker daarzo. Nawel de grootste roddelaar. Combi is gif
nouchi kann met grace en vera stemmt niet op hunquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Nouch laat zich opjutten door Salar en Nawel
Wát een briljante exit was dít!! Heerlijke televisie!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Schelden en natrappend uit het huis gegaan gelukkig.
Dat was al vanaf het begin zo. Alleen zonder Kitty valt het veel meer op.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:34 schreef Stargazing het volgende:
Salar is op momenten vervelend en konkelt zich overal tussen maar zijn manipulaties kunnen wel nog voor opschudding zorgen. Ik ben geen fan vam hem maar voor nu laat ik er hem nog wel even in, maar Febo als je meeleest, de kijkers thuis willen niet iemand zien die elke 10minuten voor de spiegel staat. Dreig ermee zijn haarlak af te pakken ofzo als hij niet wat minder ijdel doet
Voorlopig zijn die twee nog niet echt close met elkaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij op vera stemmt wel ook nawel,maar ik vind dat schade
ze zijn toch en girlsclub
wie? nouchi welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Voorlopig zijn die twee nog niet echt close met elkaar.
Ja ze liet nogmaals zien waarom we haar niet weg hadden moeten stemmenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wát een briljante exit was dít!! Heerlijke televisie!
Met Vera ook niet echt. Grace en Vera wel.quote:
Het viel al op mét Kitty, hoeveel erger kan het zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat was al vanaf het begin zo. Alleen zonder Kitty valt het veel meer op.
Dan hadden we dus geen briljante liveshow gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze liet nogmaals zien waarom we haar niet weg hadden moeten stemmen
Die hadden we dan een paar weken later gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hadden we dus geen briljante liveshow gehad.
Slangenkuil?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:25 schreef Stargazing het volgende:
Dus dat. Nouchi lijkt me ook wel iemand die daar makkelijk in mee gaatquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Gevoed door de onzekerheid van Nouchine
Wil je niet zo naar over Eveline praten?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Eveline mag van mij oprotten.
Hoi Eric goed je hier te zien mee posten, zie jij Jaap of Huub nog wel eens ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Wát een briljante exit was dít!! Heerlijke televisie!
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:39 schreef woveleed het volgende:
Beetje rustig zegt Eveline tegen Nawel
dat vind ik schade,zo verkutten ze dequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Met Vera ook niet echt. Grace en Vera wel.
Nou het stukje van de bank naar haar jas.....heb nog nooit zoveel vloekwoorden achter elkaar gehoord.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:39 schreef Stargazing het volgende:
ze hebben wel eindelijk waargemaakt op hun belofte.
Die liveshow was inderdaad heftiger dan alle andere liveshows tot nu toe. Vooral het stuk in de studio
Haar pijn zat vooral in de korte duur van deelname.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die hadden we dan een paar weken later gehad
echt hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Kinga het volgende:
Nou, heb mijn haat van Kitty al op Nawel verhuist....
Hier richting EVIL inequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Kinga het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Kinga het volgende:
in vergelijking met Kitty, was zelfs Theo braaf en de nominatie/exit van Ziko rustigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou het stukje van de bank naar haar jas.....heb nog nooit zoveel vloekwoorden achter elkaar gehoord.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Kinga het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Kinga het volgende:
Het was gelijk weer IK IK IK IK, normaal feliciteer je je concurrent eerst voordat je begint te tieren.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou het stukje van de bank naar haar jas.....heb nog nooit zoveel vloekwoorden achter elkaar gehoord.
Top goed bezigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Kinga het volgende:
Kan ik ook een keertje meedoenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Kinga het volgende:
Uhuh, de groenenkamer gaat snel uit elkaar vallen, onderlinge ruzie komt 100%quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:39 schreef woveleed het volgende:
Beetje rustig zegt Eveline tegen Nawel
Er gaat nog wel geschoven worden in de slaapkamersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Uhuh, de groenenkamer gaat snel uit elkaar vallen, onderlinge ruzie komt 100%
Ik hoop het. Bende rattenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vindt het zo'n verschil met die andere kamer......daar liggen echt nu nog maatjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
yeah!! snel graagquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
In het kamp dat de groene kamer uit elkaar wil hebben en het andere kamp dat de groene kamer heel snel uit elkaar wil hebben?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu begint de COS zich een beetje te verdele Heb ik de indruk
Ja precies, en de groene kamer houdt alleen samen voor de groep en aantal mensen. Maar echt goed zijn ze niet met elkaar. Eveline sowieso niet. Maar die zou ook niet bij die anderen passen. Nawel gaat wel zorgen voor de grootste barsten. En Amy wil ook liever naar de goude kamer. Dat wordt niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:44 schreef zodeju het volgende:
Vi
[..]
Vindt het zo'n verschil met die andere kamer......daar liggen echt nu nog maatjes.
En soms gewoon een elleboog en een stuk bank.....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Stagiaires zijn et weer kennelijk.
Geen overzicht. Alleen close ups.
Als hij echt slim was sloot hij andere alliance. Niet met die haatdragende trutten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:45 schreef Krambo het volgende:
Ik zie Salar zich binnenkort nog wel aansluiten bij de mannen
Ze zit maandag vast bij Koffietijd aan tafel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef Stargazing het volgende:
Ik denk dat we nog niet het laatste van kitty gehoord hebben.
NIET dat ze terug in het huis komt. Dat gebeurt niet.
maar wat ik bedoel is dat er waarschijnlijk verahaatgroepjes zullen aangemaakt worden op fb, dat ze misschien nog de krant haalt omdat ze BB/endemol aanklaagd omdat ze haar "slecht in beeld hebben gezet"
Hell, ik zou er niet van schrikken als ze het programma probeert te boycotten door met een megafoon buiten aan het huis te gaan staan met de huishoudmaffia.
Nou volgens mij is Nawel voor iedereen de nieuwe zondebok(de mijne in ieder geval ook), en Eveline is ook niet geliefd(bij mij mag ze in ieder geval ook mee met Nawel naar huis)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu begint de COS zich een beetje te verdele Heb ik de indruk
Ken ik niet, is dat een programma in Nederland?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:47 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Ze zit maandag vast bij Koffietijd aan tafel.
En Amy buiten de boot vallen bij de meidenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:45 schreef Krambo het volgende:
Ik zie Salar zich binnenkort nog wel aansluiten bij de mannen
Hij eet van twee walletjes momenteel, geen slecht ideequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als hij echt slim was sloot hij andere alliance. Niet met die haatdragende trutten.
Haat is een slechte raadgever.
Misschien dacht hij stiekem wel elke keer aan Kitty als hij Vera zoende.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dimi is best stil de laatste tijd
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ken ik niet, is dat een programma in Nederland?
Weer huilie huilie dan..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:48 schreef juul. het volgende:
En Amy buiten de boot vallen bij de meiden
Stagaire moet naar de wc.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:50 schreef Stargazing het volgende:
waarom die SL nu weer? ze waren gewoon gezellig aan het praten
Morgenavond bij Boulevardquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:47 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Ze zit maandag vast bij Koffietijd aan tafel.
Die overschatten hun eigen kansen echt enormquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine en Nawel denken aan Kristof om weg te stemmen. Tobias moet nog even blijven .. te mooie jongen zeggen ze.
ach toch niet veraquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine en Nawel denken aan Kristof om weg te stemmen. Tobias moet nog even blijven .. te mooie jongen zeggen ze.
Big Brother: Waarom stem je op Kristof?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
de weten ook niet welke spelen kommenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:52 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Die overschatten hun eigen kansen echt enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |