Hihi, hier gaat het nog steeds zo. “Ff het stoplicht op groen zetten!”quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier heeft het filmpje met de poepvrachtwagens (en een rondje microlax) echt een groot verschil gemaaktsindsdien zet hij iedere dag "zijn licht op groen" zodat er geen file komt
. Kleine baas is het
Ik heb nu geen kleuter meer, maar hier was school, zwemles (in het weekend) en af en toe een speelafspraakje genoeg voor de hele week.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef arvensis het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen.![]()
Zitten jullie kleuters al op een cursus/sport?
T zit op voetbal. Alleen één keer per week drie kwartier trainen, geen wedstrijdjes nog. Hij begint pas in september (als ie 5,5 is) met zwemmen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef arvensis het volgende:
Hier nog niet, ik merk dat school vermoeiend zat is in de 2 maanden dat ze er nu op zit, ze krijgt op school ook 2 keer per week gym. Ik wil haar rond d’r 5e wel op zwemles doen. Verder komen we genoeg buiten/in de speeltuin dat ze haar beweging wel krijgt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef arvensis het volgende:
Ik zou het alleen doen als ze er zelf om vragen. En als dat zo is: eerst een proefles aanvragenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef arvensis het volgende:
Jewel zit sinds ze 4 is op dansles, dat vindt ze erg leuk en ze kan er wat energie in kwijt. Ze mag over een maand echter beginnen met zwemles en dan kan het zo maar zijn dat ze van dansles af gaat, afhankelijk van hoe intensief het voor haar is. In combinatie met school kan iets al snel teveel zijn als ze nog zo jong zijn. Al ken ik ook mensen die hun 5 jarige op 2 clubjes hebben inclusief zwemles erbij, die trekt dat prima dus het zal heel erg afhankelijk zijn van het kind zelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef arvensis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adrian, hier was het net zo. Oudste had zijn eerste echte speelafspraakje pas eind groep 1, en die daarna pas in groep 2. Maar wellicht komt dat ook door de 1e lockdown. De meiden wilden na hun eerste schooldag al bij iemand logerenen in september gingen ze op de eerste schooldag al met iemand mee, en sindsdien is het letterlijk ELKE dag dat ze met iemand af willen spreken, samen of alleen. Ook in het weekend spelen ze minimaal 1 dag met een klasgenootje dat een straat verderop woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |