Hoe dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:52 schreef Perrin het volgende:
Welmoed en Hila hebben even wat kistjes gesaboteerd.
Fresia danquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Hila, Sahil, Welmoed en Frisia zijn sowieso niet de mol, want ik herkende ze tijdens het gemaskerde bal![]()
Blijven er nog 5 over, ik hoop op Thomas.
De mol kon vast wat uithalen met de kistjes. Leeghalen of saboteren ofzo.quote:
Gemaskerde bal?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Hila, Sahil, Welmoed en Frisia zijn sowieso niet de mol, want ik herkende ze tijdens het gemaskerde bal![]()
Ik kende haar nog niet zo goed die Fresia, lijkt me wel een leuke dame die je liever niet naar The Voice zou sturenquote:
Die oude vrouw met dat grijze haar is Welmoed niet hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Alle kandidaten (want ook alle afvallers) worden uitgenodigd voor het gemaskerde bal hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Daar waar de eerste aflevering mee begon. DE ontmaskering van de mol is dit jaar met een gemaskerd bal waar ook de afvallers bij zijnquote:
Of een beetje campenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef RedFever007 het volgende:
Geen respawn![]()
Ik zou overigens gewoon IDDQD doen
Vond ik ook opvallendquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef Redefine het volgende:
Dus die tegenstanders kun je beschieten wat je wil, maar die mogen gewoon door blijven gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |