Snap er nog steeds geen reet vanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het helpt als je op de quote klikt maar was een reactie op:
[..]
Nog een jaartje of 50 wachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer zou de Laacher See weer gaan?
Daaromquote:
Het lijkt mij wel een mooi einde eigenlijk.quote:
Daar waren wat doden bij gevallen toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:08 schreef aloa het volgende:
Die vulkaan op White Island was ook triest...
Geen idee...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar waren wat doden bij gevallen toch?
Dan hoop ik dat Aloa het weetquote:
Degene die er voor hebben gezorgd dat er geen enkele van aflevering 1 meer over isquote:
Nee, sinds een aflevering of 2 in het huidige seizoen.quote:
Oh das dan pechquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, sinds een aflevering of 2 in het huidige seizoen.
Tegen Betis toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
een nieuw incident in Spanje / Sevilla
Mooi zoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel okee,
en daar??
hoeft ook niet, zal idd wel komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt vast wel en ik heb nu geen zin om te zoeken
quote:
Veel toeristen. Horror was dat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar waren wat doden bij gevallen toch?
BBquote:
Ja, dan sla je even over.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, even geprobeerd, maar was niet in de mood
Het begon wel aardig idd ...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dan sla je even over.
2012 is wel een goed jaar
In 1962 wel ja.quote:
Beelden gezienquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt vast wel en ik heb nu geen zin om te zoeken
Boel is gestaakt en nu afwachten hoe verder ... Jordan is naar het ziekenhuis en de werper is gepaktquote:
Puntentelling nuquote:
Neequote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Hallo![]()
![]()
ESF 2012 was wel een stukje beter dan ESF 2002 niet?
Voor vandaag wel klaar toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Boel is gestaakt en nu afwachten hoe verder ... Jordan is naar het ziekenhuis en de werper is gepakt
Er stond ook nog een sanctie open vor Betis .. dus afwachten of er nog gespeeld gaat worden of dat het een administratievequote:Op zondag 16 januari 2022 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor vandaag wel klaar toch?
Zou een zware straf bij horen, maar of die er ook komt ...
Zijn al eerder de fout in gegaan?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stond ook nog een sanctie open vor Betis .. dus afwachten of er nog gespeeld gaat worden of dat het een administratieve
3-0 overwinning voor FC Sevilla wordt
Dat zeker.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Hallo![]()
![]()
ESF 2012 was wel een stukje beter dan ESF 2002 niet?
Ik ben uitgelogd. Enjoyquote:
Dat is wat ik begreep ....quote:Op zondag 16 januari 2022 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn al eerder de fout in gegaan?
Sta ik nog ingelogd? Kan geen uitlog nutten vinden daarquote:Op zondag 16 januari 2022 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zeker.
[..]
Ik ben uitgelogd. Enjoy
Oh nee dat moet Jobi maar voor je antwoordenquote:Op zondag 16 januari 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Sta ik nog ingelogd? Kan geen uitlog nutten vinden daar
Gewoon het scherm sluiten.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft niet, je kan gewoon het scherm wegklikkenquote:Op zondag 16 januari 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al uren wegquote:Op zondag 16 januari 2022 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geeft niet, je kan gewoon het scherm wegklikken
Jammer, was een goed jaar!quote:
Ja zoiets ... volgende week dit jaar ?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer, was een goed jaar!![]()
Maar soms heeft iemand gewoon geen zin
Hmmm, 136 teveelquote:Op zondag 16 januari 2022 00:42 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 30 van forum 40+ - the Reboot! van 01-01-2022 t/m 15-01-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 864 Gast_op_Afstand_GOA
02 666 chufi
03 571 Aoibhin
04 508 Deisyy
05 503 BoonDockSaint
06 412 Domnivoor
07 339 Koen66
08 316 pullup
09 295 D.
10 209 drakin
11 205 Foshizzle79
12 200 aloa
13 194 SolidasRock
14 161 oma-Nijn
15 136 -Shii-
16 134 marcb1974
16 134 engine
16 134 Dotteke
19 128 IxCalypso
20 117 puzziepie
21 080 mario390
22 076 Maive
23 069 Soury
24 063 Flory
25 060 LagerthaQueenOfKatte
26 048 cafca
26 048 BasEnAad
28 034 Superbadeendje
28 034 Steven_Stil
30 033 Chanel5
Oh, daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 16 januari 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets ... volgende week dit jaar ?
Heel ESF volgens mijquote:Op zondag 16 januari 2022 00:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik wel benieuwd naar
OK die post was echtquote:Op zondag 16 januari 2022 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren ook nieuwe fles gehaald, vorige was op
quote:
Allemaal lekkere wijvenquote:
Lekkuhhhquote:
Ik zag er ongeveer zo uit maar nu aan mijn derde toequote:Op zondag 16 januari 2022 07:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof ie het nodig heeft!
Zal wel wat moeilijk gaan in het begin. En morgen spierpijn.quote:
Oh dat is minder... vertel wat heb je gedaan?quote:Op zondag 16 januari 2022 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal wel wat moeilijk gaan in het begin. En morgen spierpijn.
En één van de andere 5 fietsen dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 08:48 schreef cafca het volgende:
Kut, stond helemaal klaar om te gaan fietsen buiten....fiets kapot
O, dat is wel balen.quote:Op zondag 16 januari 2022 08:48 schreef cafca het volgende:
Iets met fietsen, dusquote:Op zondag 16 januari 2022 08:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ben ff alternatief plan aan het bedenken....
Nep fietsquote:
In de uto sc had ik een foto geplaatst van mijn fiets hangend in een boomquote:
Niks bijzonders voor een scooterquote:
Net zo goed geen fietsquote:Op zondag 16 januari 2022 09:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zon e bike is toch geen scooter
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat dan ook ik ben er blij mee
Nee, het is een fiets met een enginequote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, het is een fiets met een engine
Een e-bike is een mooie oplossing voor mensen die niet gewoon kunnen fietsen.
Ik heb maar besloten om eerst mijn fiets te maken, dan kijk ik wel of ik daarna nog ff ga fietsen.
Nee ik bedoel dat je spierpijn hebt als je getennist hebt straks...quote:Op zondag 16 januari 2022 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat is minder... vertel wat heb je gedaan?
quote:
Ziet er nu wel heel anders uit buitenquote:
Ja. Grauw en grijs.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er nu wel heel anders uit buiten
Onrepareerbaar?quote:Op zondag 16 januari 2022 08:48 schreef cafca het volgende:
wtf ...quote:Op zondag 16 januari 2022 12:08 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gffrdegffrdegodfer
![]()
![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)kkers-op-museumplein
[ afbeelding ]
Ze komen voor de Aardappeleters.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:15 schreef pullup het volgende:
wappies, trekkers en boeren uit het zompige Noorden. Een ergere combinatie kan gewoon niet.![]()
Mijn Museumpein, wat doen jullie
Gewoon afblijven moeten zequote:Op zondag 16 januari 2022 12:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze komen voor de Aardappeleters.
[ afbeelding ]
Ze lijken er ook een beetje op
Gaat wel lekker daarquote:
Vind je? Stand is leuk, het spel is na een goed begin al weer snel aan het afzakkenquote:
Is ook een scorebord beoordeling. Ik zit niet te kijken want langs de Amstelquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind je? Stand is leuk, het spel is na een goed begin al weer snel aan het afzakken
Niet zo negativoquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind je? Stand is leuk, het spel is na een goed begin al weer snel aan het afzakken
Dit is gewoon: reculer pour mieux sauterquote:
Hoppaquote:Op zondag 16 januari 2022 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is gewoon: reculer pour mieux sauter
Nee, dit was gewoon matig. Commentator zegt het ook net.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is gewoon: reculer pour mieux sauter
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon matig. Commentator zegt het ook net.
Klopt.quote:
Komt toch gewoon vrijwel nooit voor dat alle 90 minuten sprankelend zijn?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen, ik kijk voetbal om mooi voetbal te zien. Alleen scores kijken hoef ik de tv niet voor aan te zetten.
En merk dus dat ik steeds vaker afhaak omdat het een deel niet om aan te zien is.
Toch een heel aantal keer gezien al dit jaar. Wel in de CL.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt toch gewoon vrijwel nooit voor dat alle 90 minuten sprankelend zijn?
Maar wel ver uit het beste doelsaldoquote:Op zondag 16 januari 2022 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch een heel aantal keer gezien al dit jaar. Wel in de CL.
En de Eredivisie zie ik het juist te makkelijk worden soms. Daarom staan ze ook geen eerst.
En toch tweede, heb je op dat moment weinig aan.quote:
Dan zal het niveau vast hard omhoog gaan jaquote:Op zondag 16 januari 2022 13:57 schreef chufi het volgende:
Maar de 2e helft is niet om aan te zien.. Zo maar ff switchen naar de Afrika cup
Ik heb al gesportquote:Op zondag 16 januari 2022 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal het niveau vast hard omhoog gaan ja
Ik ga zo maar zelf sporten
Jaja... en ondertussen wel roeien op ONS water hèquote:Op zondag 16 januari 2022 12:15 schreef pullup het volgende:
wappies, trekkers en boeren uit het zompige Noorden. Een ergere combinatie kan gewoon niet.![]()
Mijn Museumpein, wat doen jullie
Sigaretje erbij en dan slapen?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
SportenDat gevoel er vlak na is zo heerlijk
Ik rook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 15:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sigaretje erbij en dan slapen?
Cheers!quote:
Dat is wel balen ja ... En met de huidige energietarieven zal het niet goedkoper wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil komende week weer gaan zwemmen.
Bij de zwembaden hier kun je voor x keer zwemmen vooruitbetalen.
Twee jaar geleden heb ik extra diep in de buidel getast omdat er een tariefsverhoging aan kwam. Vervolgens ging alles op slot. En na een jaar verloopt je saldo…
Ik baal ervan maar het is niet anders. Ik pak het gewoon weer op
Soms moet je gewoon niet nadenken en in het diepe duiken!quote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef Domnivoor het volgende:
Twee jaar geleden heb ik extra diep in de buidel getast omdat er een tariefsverhoging aan kwam. Vervolgens ging alles op slot. En na een jaar verloopt je saldo…
Ja ik kan me voorstellen dat je baalt! Maar wel fijn dat je het weer gaat oppikkenquote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ziet er goed uit, cheers!quote:Op zondag 16 januari 2022 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kreeg vorige week een biertje in een stenen kruik... hoe gaaf is dat !
Nu had ik ook nog een stenen bierpul, en dacht dat vanmiddag een mooi moment was om deze twee te combineren.
[ afbeelding ]
Ik heb net de keuken opgeruimd. Veel spannendere dingen heb ik vandaag niet ondernomenquote:
Ben je een datum freak of doe je de snuffelproef?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb net de keuken opgeruimd. Veel spannendere dingen heb ik vandaag niet ondernomen
Lees net dit:quote:Op zondag 16 januari 2022 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie net iets heel vets !!
Mijn Barometer heeft de schokgolf van de vulkaan uitbarsting op Tonga gemeten... I'm impressed !!
Plaatje van mijn barometer registratie:
[ afbeelding ]
Ja cool ... las het ... De tsunami ging ook best rond in de pacificquote:Op zondag 16 januari 2022 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn Barometer heeft de schokgolf van de vulkaan uitbarsting op Tonga gemeten... I'm impressed !!
[ afbeelding ]
Ja! Dat las ik dus ook en ging even op mijn barometer grafiek kijken... en je ziet duidelijk de uitschieter!quote:Op zondag 16 januari 2022 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dit:
https://www.nu.nl/binnenl(...)nd-waarneembaar.html
Best bijzonder wel jaquote:Op zondag 16 januari 2022 16:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Dat las ik dus ook en ging even op mijn barometer grafiek kijken... en je ziet duidelijk de uitschieter!
Gaaf toch!
Het was gewoon een bendequote:Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben je een datum freak of doe je de snuffelproef?
Wow wat bijzonder om dat ook zo op je barometer te zien!quote:Op zondag 16 januari 2022 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste doden door deze uitbarsting zijn gemeld.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb al wel filmpjes gezien van de (mini) tsunami op Tonga.... maar de knal cq. drukgolf moet ook immens geweest zijn.
Is er dan geen tegemoetkoming?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga ernaar informeren. Het zwembad is in de tussentijd open geweest, maar met coronaregels waar ik niet blij van werd. (Je mocht niet douchen b.v.)quote:Op zondag 16 januari 2022 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is er dan geen tegemoetkoming?
Vaak bevriezen ze tegoeden
Je hoefde niet te douchen, je was net in bad geweestquote:Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga ernaar informeren. Het zwembad is in de tussentijd open geweest, maar met coronaregels waar ik niet blij van werd. (Je mocht niet douchen b.v.)
Ik reken er niet op maar we zien wel.
En blij dat dat water met ONS isquote:Op zondag 16 januari 2022 14:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaja... en ondertussen wel roeien op ONS water hè
Wowquote:Op zondag 16 januari 2022 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste doden door deze uitbarsting zijn gemeld.
Niet op Tonga of daar in de buurt, maar in Peru![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)ting-tonga~acc9728a/
Dat moet ook enorm heftig zijn geweest om te zienquote:Op zondag 16 januari 2022 17:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben een paar weken na de megatsunami van 2004 in het rampgebied geweest. En niet eens in het zwaarst getroffen gebied. De verwoesting was echt enorm
Het meest heftige vond ik de vele foto’s van vermiste personenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow
[..]
Dat moet ook enorm heftig zijn geweest om te zien
Een deel daarvan zal ook nooit meer worden teruggevondenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het meest heftige vond ik de vele foto’s van vermiste personen
Ja snap ikquote:Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van Tonga?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zie nu beelden die ik nog nooit gezien heb.
Wat zijn sommige mensen dom. En nu dus ook dood waarschijnlijk
Ik was er begin 2005. Mijn reis was vóór die tsunami geboekt, maar ik zag geen reden om het plan te wijzigen.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een deel daarvan zal ook nooit meer worden teruggevonden
Ik was in 2005 in Thalland, zijn toen niet naar die kust geweest maar hebben de andere kant genomen.
Van de locals wel begrepen dat de ravage nog steeds enorm was.
Nee, Thailand 2004.quote:
Tsunami's zijn afhankelijk van de zeebodem vooral... Tonga kan geluk hebben doordat ze op steile onderwater kusten zitten. Hoe vlakker... hoe meer water omhoog gestuwd wordt.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, Thailand 2004.
Tonga gaat nog wel een dingetje worden. Nieuw Zeeland wil een verkenningsvliegtuig over de hoofdstad laten vliegen, maar dat gaat nog niet. Benieuwd hoe het daar is.
T is meer de schade in de steden. Die is nog niet echt bekend geloof ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsunami's zijn afhankelijk van de zeebodem vooral... Tonga kan geluk hebben doordat ze op steile onderwater kusten zitten. Hoe vlakker... hoe meer water omhoog gestuwd wordt.
Maar problemen hebben ze vast en zeker nu
https://www.ad.nl/buitenl(...)ting-tonga~acc9728a/quote:Gezien de enorme uitbarsting van de onderzeese vulkaan lijken doden op Tonga waarschijnlijk. Alleen is de schade in het eilandenrijk nog niet duidelijk. Door de uitbarsting en de daaropvolgende tsunami zijn alle telefoon- en internetconnecties met het eiland afgesloten. Hoewel mobiele telefoons nog wel zouden werken is de berichtgeving vanaf Tonga dus beperkt.
Duimen dan maar!quote:Op zondag 16 januari 2022 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer de schade in de steden. Die is nog niet echt bekend geloof ik.
Schade Tonga
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)ting-tonga~acc9728a/
Had je buurman niet toevallig een bonenschotel bestelde bij de plaatselijke mexicaan?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De enige film die hij contractueel gezien 'mocht' regisseren heeft de franchise bijna naar de knoppen geholpen.quote:
Don't f*** with Cpt. Kirkquote:Op zondag 16 januari 2022 18:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De enige film die hij contractueel gezien 'mocht' regisseren heeft de franchise bijna naar de knoppen geholpen.
Die kans bestaat ook, maar dan doet hij wel aan synchroon fartenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Had je buurman niet toevallig een bonenschotel bestelde bij de plaatselijke mexicaan?
Kirkquote:
Spacebabe:quote:Op zondag 16 januari 2022 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Kirk![]()
Kreeg toch al altijd de ruimtechickies
Die kan heel mooi zingenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spacebabe: [ afbeelding ]
Ja die was wel een reden om de serie te blijven volgenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spacebabe: [ afbeelding ]
quote:
Wow!quote:
Ik dacht dat Domni een geintje maaktequote:Op zondag 16 januari 2022 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow!
Multitalented.. zo heb ik ze het liefst
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat Domni een geintje maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:
Één is leuk...quote:Op zondag 16 januari 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Je zal toch maar je eigenste smiley heb, of twee [ afbeelding ]
Roeltjequote:
Hoe kun je daar nou foto's van zien?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben engquote:Op zondag 16 januari 2022 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Één is leuk...
Twee is eng!
Nog iets nieuws doorgebroken?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roeltje![]()
Ik heb vandaag overuren gedraaid in SHO
Die hingen daar overal aan palen en murenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou foto's van zien?
Ik heb vandaag even de voice gate 'bijgelezen'.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roeltje![]()
Ik heb vandaag overuren gedraaid in SHO
Nee het wachten is op de uitzending van BOOS, maar in de tussentijd zullen nog wel 10 topics gevuld worden.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog iets nieuws doorgebroken?
< Veegt drie bijdehandte antwoorden uit en knikt bevestigend.quote:
quote:
quote:
Ik las dat die uitzending niet vervroegt kon worden... dit word een lange week voor sommigenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het wachten is op de uitzending van BOOS, maar in de tussentijd zullen nog wel 10 topics gevuld worden.
Zeker de snikkels die ooit op tv zijn geweestquote:Op zondag 16 januari 2022 18:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb vandaag even de voice gate 'bijgelezen'.
![]()
Ik geloof, dat nu alles met een snikkel gevierendeeld moet worden.
Ow zo, ik dacht foto's van zeewaterquote:Op zondag 16 januari 2022 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hingen daar overal aan palen en muren
Ja dat dus. En op het vliegveld van Phuket was er een wand vol foto’s.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hingen daar overal aan palen en muren
Bijdehandjequote:Op zondag 16 januari 2022 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Veegt drie bijdehandte antwoorden uit en knikt bevestigend.
Alsof 'Op volle toeren' een ethisch verantwoord programma was.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker de snikkels die ooit op tv zijn geweest
Lolquote:
Ik zal het de volgende keer dat ik Chiel zie aan hem vragen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof 'Op volle toeren' een ethisch verantwoord programma was.
Misschien komt AH er voor in de plaats...die letten op de kleintjesquote:
Ze heeft gemeld dat ze niet meer met dit programma geassocieerd wilde worden.quote:
Met jouw snor in mijn snee kom je er wel meequote:Op zondag 16 januari 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof 'Op volle toeren' een ethisch verantwoord programma was.
Wat een kanjer!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft gemeld dat ze niet meer met dit programma geassocieerd wilde worden.
Heel twitter staat vol steunbetuigingen van al haar Sistahs
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met jouw snor in mijn snee kom je er wel mee
Deze zijn van de volwassen versie van The Voice, 18+ denk ik dan.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien komt AH er voor in de plaats...die letten op de kleintjes![]()
Hoe oud zijn de vermeende slachtoffers eigenlijk?
Ze kan natuurlijk niet twee kinderen tijdens de opnames van het zelfde programma verwekken, dat gaat opvallen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft gemeld dat ze niet meer met dit programma geassocieerd wilde worden.
Heel twitter staat vol steunbetuigingen van al haar Sistahs
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien komt AH er voor in de plaats...die letten op de kleintjes![]()
Hoe oud zijn de vermeende slachtoffers eigenlijk?
De uitdrukking "pornosnor" nu ook beter snapt.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met jouw snor in mijn snee kom je er wel mee
Lat dat maar aan Douwe Bob overquote:Op zondag 16 januari 2022 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk niet twee kinderen tijdens de opnames van het zelfde programma verwekken, dat gaat opvallen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De uitdrukking "pornosnor" nu ook beter snapt.
Ik las ook al ergens iets over de Voice Kids.. Iets met handjes te lang op kontjes enzo...quote:Op zondag 16 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze zijn van de volwassen versie van The Voice, 18+ denk ik dan.
Dat ging dan waarschijnlijk over Marco B, dat is weer een andere gatequote:Op zondag 16 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik las ook al ergens iets over de Voice Kids.. Iets met handjes te lang op kontjes enzo...
Rietsiehier, rietsiedaar, rietsieboemquote:
Morgen de meest depressieve dag van het jaarquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ging dan waarschijnlijk over Marco B, dat is weer een andere gate
Smeerlappenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik las ook al ergens iets over de Voice Kids.. Iets met handjes te lang op kontjes enzo...
Glammoeders moeten natuurlijk ook iets hebben om boos over te zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die put uit een bijna onuitputtelijke bron van dat soort liederenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rietsiehier, rietsiedaar, rietsieboem
#pearlbitch
Gezellig hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen de meest depressieve dag van het jaar
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Die put uit een bijna onuitputtelijke bron van dat soort liederen
Daarna kan het alleen maar beter wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:
Snel doorspoelen die dagquote:Op zondag 16 januari 2022 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze week was ook al niet bestquote:Op zondag 16 januari 2022 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je 2022 in het Engels uitspreekt is het 2020 tooquote:Op zondag 16 januari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daarna kan het alleen maar beter worden
In het romeins is het als een Voice deelneemster met een ballgag :quote:Op zondag 16 januari 2022 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je 2022 in het Engels uitspreekt is het 2020 too
Ah, vandaar dat ik 2 van de meest nutteloze overleggen heb staan, weer 4 uur werkdag naar de teringquote:Op zondag 16 januari 2022 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat klinkt niet depressief genoegquote:Op zondag 16 januari 2022 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In het romeins is het als een Voice deelneemster met een ballgag :
"MMXXII"
True.maar zoveel is er ook niet veranderd tov 2020.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je 2022 in het Engels uitspreekt is het 2020 too
Komt de pompoenkoets je dan ophalen?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maar rustig aan hè... we hebben nog tot 2100 uur
Mijn topper in satijnen nigligee roept me danquote:Op zondag 16 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt de pompoenkoets je dan ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |