De weg naar het ESF via Azerbeidzjan is nog niet helemaal afgesloten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd of Kirkorov hier nog op gaat reageren

Daarmee stijgen ook de kansen voor Litouwen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:34 schreef Em31 het volgende:
Een land minder in onze semi #toetertjes

quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De weg naar het ESF via Azerbeidzjan is nog niet helemaal afgesloten.

Heb je het verhaal gelezen achter het nummer van Moldavië ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al hebben ze daar al wel een zanger aangekondigd dus geen idee hoe ver ze er al zijn met de voorbereidingen. Er is een kans dat de act er al helemaal ligt. Moldavië gaat 'm in elk geval niet lukken dit jaar

Ja, dat is eigenlijk op zichzelf ook al een klein beetje een statement tegen Poetin natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je het verhaal gelezen achter het nummer van Moldavië ?

Misschien wil de UK.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De weg naar het ESF via Azerbeidzjan is nog niet helemaal afgesloten.

Ja, Rusland neemt het zich verbinden met andere landen tenminste serieus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:56 schreef superniger het volgende:
jammer.
ESF gaat om verbinden en niet uitsluiten.

De wereld gaat een beetje aan je voorbij, geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:56 schreef superniger het volgende:
jammer.
ESF gaat om verbinden en niet uitsluiten.

Rusland zien we dus de komende jaren niet meer op het ESF. Belarus dan waarschijnlijk ook niet. Misschien dat Azerbeidzjan ook nog wel volgt.quote:

Ik denk wel dat Azerbeidzjan dit jaar nog meedoetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rusland zien we dus de komende jaren niet meer op het ESF. Belarus dan waarschijnlijk ook niet. Misschien dat Azerbeidzjan ook nog wel volgt.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |