SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
grotendeels de kleding die ze aanhadden toen ze binnenkwamen, sommigen hebben geruildquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben al hun koffers blijkbaar terug gekregen want deze outfits hadden ze nooit bij zich.
Okquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
grotendeels de kleding die ze aanhadden toen ze binnenkwamen, sommigen hebben geruild
Je kunt natuurlijk ook je arrogante/aanmatigende toontje voor je houden. Ik kan ook niet alles lezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees jij uberhaupt wel eens een post van iemand anders
alle setjes is al van gezegd wat van wie is
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:07 schreef danilel het volgende:
kitty heeft een prachtige galajurk aan, strapless zo te zien...moet alleen haar huispak nog onder uit.
mooi compliment dank uquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je arrogante/aanmatigende toontje voor je houden. Ik kan ook niet alles lezen.
echt D.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:08 schreef D. het volgende:
Ik kreeg ineens een quotemelding uit een nieuw topic, ik zat nog in het vorige
[..]
ben je al lang mod ? is serieuze vraag hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:08 schreef D. het volgende:
Ik kreeg ineens een quotemelding uit een nieuw topic, ik zat nog in het vorige
[..]
Ik ging voor de zekerheid even kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt D.
je hebt zeker nog 5 post gemaakt in het vorige topic
Misschien moet je de definitie van een Trol eens opzoeken (of een spiegel)quote:
Niet nodig en zeker niet voor u.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je de definitie van een Trol eens opzoeken (of een spiegel)
Half jaartje? Zoiets denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ben je al lang mod ? is serieuze vraag hoor
het gevt rijst en ??quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je de definitie van een Trol eens opzoeken (of een spiegel)
Alle beetjes zijn mooi meegenomenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:12 schreef Krambo het volgende:
Meer geruzie in de COS dan op de streams. Moet dat niet andersom zijn
Ze verkleden zich terwijl ze continu op tv/de stream zijn. Maar goed, ik denk dat het meer een rituaal is omdat er toch weinig te doen is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:57 schreef odie22 het volgende:
ik snap nog steeds niet waar deze uren en uren lange poppenkast voor nodig is, ze komen 3 minuten in beeld in de hele live show en diegene die er uit gaat en dus het langste op tv komt, loopt in een pyjama
27.08.2021quote:
Die zal nu wel de zak zijn bij Ma flodder, als ze zou blijven..kritiek kan ze niet hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:12 schreef zodeju het volgende:
Is er al een filmpje waarbij Tobias Kitty aansprak en zelfs geirriteerd was.....hoorde het wel maar had geen beeld.
Dit ziet er toch helemaal niet lekker uit?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker gekookt Kuttie... en nou maar oprotten hé?
[ afbeelding ]
Dus als Kitty blijft zijn we van die haat Kitty lui af?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik hoop zo dat Kitty eruit vliegt, al is het alleen al om van die onnozele Kitty-fans hier af te zijn.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een leven gaan zoeken...het is maar wat je wil...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus als Kitty blijft zijn we van die haat Kitty lui af?
Tuurlijk niet.
We blijven. En vinden een ander slachtoffer
Ze had ook een pindasaus kunnen maken lijkt me.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:15 schreef Verida het volgende:
zo
[..]
Dit ziet er toch helemaal niet lekker uit?
droge rijst en die lekkere bruine gehaktballetjes weer verzopen in een of andere bechamelsaus.
met gehaktballetjesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had ook een pindasaus kunnen maken lijkt me.
Nou, inderdaad....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die jas komt uit De film van Ome Willem.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:17 schreef mario390 het volgende:
mooi is zij,maar dat rozane stond haar beter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die jas komt uit De film van Ome Willem.
bechemelsaus is de enige saus die ze kan maken 4e rangs nep kokquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
naar de gehaktballen? dat smakt toch süsss of niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neuhh.. eerder ditquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:12 schreef C.A.I het volgende:
zou kittekat vanavond ook in de live dit gaan zingen EVEN AAN MIJN MOEDER VRAGEN aangezien ze geen Respect heeft en liever met dr hoofd op tv is dan nu bij dr familie te zijn die juist nu hulp en begrip en liefde nodig heeft
Moesten rouleren van iemand. Dacht Peter.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:18 schreef greysbones het volgende:
zitten de nieuwe nu op een andere plek?
je kunt hier gewoon gehaktballen in satesaus kopen in de winkelquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
naar de gehaktballen? dat smakt toch süsss of niet?
Roze staat Vera idd goed ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:17 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
was meer een voorstel van peter en Kristof jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Moesten rouleren van iemand. Dacht Peter.
We hebben al een Sletjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
weet ik toch niet wie ome willi isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die jas komt uit De film van Ome Willem.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar wanneer ze hem zou afvallen. Maar hoef het niet zeker te weten liever dat ze niet terug komt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Die zal nu wel de zak zijn bij Ma flodder, als ze zou blijven..kritiek kan ze niet hebben.
kenn ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt hier gewoon gehaktballen in satesaus kopen in de winkel
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die overleeft het wel even hoor...
Ik ga nergens heen hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik hoop zo dat Kitty eruit vliegt, al is het alleen al om van die onnozele Kitty-fans hier af te zijn.
quote:
Die loopt zometeen de woonkamer in en verwacht een staand applaus van haar medebewoners..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zal ik blij zijn als we van die K streams af zijn.
Iedereen gezellig eten en die tut zit in de badkamer. Is toch geen eer aan te behalen.
Denk dat het er niet goed staat.....of bedoel je de Verahaters.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Kitty: Het is van de week een k*tweek voor me geweest, maar ik sta wel elke dag te genieten in de keuken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zal ik blij zijn als we van die K streams af zijn.
Iedereen gezellig eten en die tut zit in de badkamer. Is toch geen eer aan te behalen.
Ze gaat zo herkauwen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar die heeft alle 3 d'r magen al vol hoor
en 3 onderkinnen..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar die heeft alle 3 d'r magen al vol hoor
Dat noemen ze dus een aandachtshoerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Die loopt zometeen de woonkamer in en verwacht een staand applaus van haar medebewoners..
kortom leuke meidquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Sletje?
Arrogantje?
Zielig Popje?
Afgelebbertje?
Neuh.. genieten van de Fame , en een beetje tactisch resultaatneuken![]()
[ afbeelding ]
Dat moeten we allemaal nog maar zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Salar doet net of ze omkomen can de honger als Kutty weg is.
Er liggen recepten die Kutty ook gebruikt.
Daarbij kan toch iedereen behalve Sanal gewoon koken?
zij heeft niet geneukt hoor hou op,rooot opquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Sletje?
Arrogantje?
Zielig Popje?
Afgelebbertje?
Neuh.. genieten van de Fame , en een beetje tactisch resultaatneuken![]()
[ afbeelding ]
tis geen Billy hequote:
Meer een Naomi,die lustte er ook wel pap van.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis geen Billy he
maar ja die was ook Uto
maar dat valt voor mij onder hetzelfde
volgens mij valt dat wel meequote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:27 schreef Stargazing het volgende:
Hoe heeft Kitty zelfs zoveel fans/aanbidders hier? zijn er zoveel mensen blind hier?
Het is ook zo grappig dat ze de receptenkaarten in het laatje laat liggen en zo leest. Bewoners denken dat het haar eigen creatie is en ze zal niet zeggen ja maar ik heb het van de receptenkaartjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
bechemelsaus is de enige saus die ze kan maken 4e rangs nep kok
Naomi was wel een echte veganquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meer een Naomi,die lustte er ook wel pap van.
Ik reageerde op iemand die wil dat Kitty weg gaat zodat hij van de Kittyfans af is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het er niet goed staat.....of bedoel je de Verahaters.
Ze is in de rouw. Niet vergeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:26 schreef Silves het volgende:
Zit je dan met je afgekloven nagels, je bedoutfitt, je zuur en kil gezicht...gek oud wijf.
er zijn genoeg vera hatersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die wil dat Kitty weg gaat zodat hij van de Kittyfans af is.
Dat draaide ik om.
Ik bedoelde niet de Vera haters. Die zijn er niet. denk ik.
Kitty is de enige die flink gedemoniseert wordt.
Uit Utopia bedoel ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naomi was wel een echte vegan
toch weer een typje apart kan zo niet direct iemand bedenken
makt me niks uit maar heb nog niet gekijktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:29 schreef just me het volgende:
Zou Nawel doorhebben dat het jurkje een "beetje" doorzichtig is ?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze is in de rouw. Niet vergeten.
het is gewoon nog steeds te veel, en ik snap niet hoe mensen haar alles kunnen blijven vergeven als ze keer op keer bewijst dat ze gewoon een walgelijk egoïstich mens isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij valt dat wel mee
en ieder zijn eigen favoriet he
Dat is meer irritatie denk.ik. Of iemands gedrag afkeuren.quote:
Dat zijn geen fans. Die willen gewoon rellen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:27 schreef Stargazing het volgende:
Hoe heeft Kitty zelfs zoveel fans/aanbidders hier? zijn er zoveel mensen blind hier?
dat is al logischerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zijn geen fans. Die willen gewoon rellen.
ik bedoelde Noami uit BBquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is meer irritatie denk.ik. Of iemands gedrag afkeuren.
Ik heb hier nog niks gelezen over andere bewoners dat vergelijkbaar is met hoe Kitty wordt afgemaakt.
hoezo likt op naomi?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoelde Noami uit BB
en FF uit Utopia
jouw Naomi lijkt op Vera
ik vind vera totaal niet op naomi lijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoelde Noami uit BB
en FF uit Utopia
jouw Naomi lijkt op Vera
Nou, een jong meisje om die een slet te noemen terwijl daar helemaal geen bewijs van is vind ik toch een dingetje. Voor de rest doet ze niemand kwaad en is toch wel even wat anders dan wat Kitty doet of zegt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is meer irritatie denk.ik. Of iemands gedrag afkeuren.
Ik heb hier nog niks gelezen over andere bewoners dat vergelijkbaar is met hoe Kitty wordt afgemaakt.
ze zal in een grijs verleden zeker zo ook eens kapster zijn geweestquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat ze dat zo zelf kan, ik doe het haar niet na
Ik hoop niet dat ze een feestje krijgen. Dat hebben ze nog niet verdiend.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Vanavond feesten, dansen? Ze hebben iets teveel BB-21 in hun hoofd, die vreselijke debiele rusthuis-versie
Ah dus ze hebben kleding gekregen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef ledn81 het volgende:
5 min terug :
Salar : Na het feestje misschien douchen ?
..
Salar : We zien er allemaal goed uit dus er moet iets komen
Tobias : Ze geven wel voor een reden kleren toch.
Ik zag Dimi ook al met zijn broek met gaten lopen gister.
En ze hebben blijkbaar nu ook al wat items gekregen voor de liveshow,
misschien willen ze wel meekijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:36 schreef danilel het volgende:
shit heb ik net vanavond bezoek, moet ik alles weer missen
Kleding hadden ze al.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:35 schreef ledn81 het volgende:
5 min terug :
Salar : Na het feestje misschien douchen ?
..
Salar : We zien er allemaal goed uit dus er moet iets komen
Tobias : Ze geven wel voor een reden kleren toch.
Ik zag Dimi ook al met zijn broek met gaten lopen gister.
En ze hebben blijkbaar nu ook al wat items gekregen voor de liveshow,
Nee hoor, de dames dragen bijna alles van Grace..en de heren een combi van waar ze mee binnen kwamen, en uit het 2 kilo tasjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ah dus ze hebben kleding gekregen.
Wat teleurstellend.
Terug kijken, of bezoek afzeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:36 schreef danilel het volgende:
shit heb ik net vanavond bezoek, moet ik alles weer missen
Over Kitty mag alles gezegd worden en dan mag Veertje geen sletje genoemd wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, een jong meisje om die een slet te noemen terwijl daar helemaal geen bewijs van is vind ik toch een dingetje. Voor de rest doet ze niemand kwaad en is toch wel even wat anders dan wat Kitty doet of zegt.
vrees van nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
misschien willen ze wel meekijken
Nee..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar bewoners hebben kleding gekregen?
En 2 kilo afgelopen week.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kleding hadden ze al.
Gewoon geruild onderling.
Was iemand op Twitch die vorig jaar alle feestjes opnam en later ook weer uitzond.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Terug kijken, of bezoek afzeggen![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:38 schreef danilel het volgende:
[..]
vrees van niet
(stiekem op wc dan maar cossen )
Ik ken een COSser die dat deed.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:38 schreef danilel het volgende:
[..]
vrees van niet
(stiekem op wc dan maar cossen )
Zie paar post hier bovenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh geleend van Grace/Salar/Nawel?
het verschil is dat wat over Kitty gezegd wordt waar is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Over Kitty mag alles gezegd worden en dan mag Veertje geen sletje genoemd worden
En dan maar hopen dat er niet weer iemand in komt die nog harder snurktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahhh.. ze gaan Kuttie eruit schoppen![]()
Snurkvrij BB [ afbeelding ]
vanavond ineens welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:39 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
joh heb je een blaasontsteking ?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoop toch op wat meer kleur
lijkbleek gelaat nu en rode neus
Ze missen je bij de buren.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Thomas komt een weekje logeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat er niet weer iemand in komt die nog harder snurkt
Als het een slet is waarom niet, maar waar wordt dat op gebaseerd .Omdat ze met een jongen slaapt en wat zoentjes uitdelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Over Kitty mag alles gezegd worden en dan mag Veertje geen sletje genoemd worden
Er zal onmiddellijk wel een of ander ouwe zeikstraal gecast worden...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
hahaha 2 ouwe kerels met bierbuiken die rochelen en heeeel hard snurken en 's nachts 10 x moeten uuhh pi..urinerenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan lijkt het dat ze zo verdrietig is geweest om de dood van haar vader, alsof ze de hele dag huilt en rouwt...dus weg met die rode neus.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik zou voor lichtblauwe oogschaduw gaan.quote:
als dat goed bij je ogen past moet je het gewoon doenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou voor lichtblauwe oogschaduw gaan.
UTO2.0 en 5th.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
hahaha 2 ouwe kerels met bierbuiken die rochelen en heeeel hard snurken en 's nachts 10 x moeten uuhh pi..urineren
Ik hoop:quote:
Maar daar hebben wij ook weer last van als streamers..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
hahaha 2 ouwe kerels met bierbuiken die rochelen en heeeel hard snurken en 's nachts 10 x moeten uuhh pi..urineren
Zou wel een bijzonder zicht zijn, een vrouw die aan het juichen en springen is terwijl haar vader is overledenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace scoort goed hoor....Van de vrouwen heb ik die het liefst ondanks het gezang.
Lief en zorgzaamquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:43 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb toch wel sympathie voor Kitty. Ze is niet heel handig in haar communicatie..,maar ze is zeker een lieve vrouw..
Hoe ze binnen kwam en hoe ze nu is.. best wel een verschil..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace scoort goed hoor....Van de vrouwen heb ik die het liefst ondanks het gezang.
Ik schrik er elke keer van hoeveel rimpels en plooien Kitty in haar gezicht heeft. Je zou haar, op grond van haar huid in haar gezicht, veel ouder geven dan de 58 jaarquote:
Oh ja daar dacht ik ff niet aanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar daar hebben wij ook weer last van als streamers..Ik hoef niet zo nodig naar een ouwe kerel te kijken met een bierbuik
Zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hadden vd week amper t-shirts en leenden alles van Peter. Peter pakt nu al zijn spul in.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kleding hadden ze al.
Gewoon geruild onderling.
Nee, mannen op leeftijd met een prachtuitstraling.....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar daar hebben wij ook weer last van als streamers..Ik hoef niet zo nodig naar een ouwe kerel te kijken met een bierbuik
Vind ik ook Mario.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:17 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meegemaakt, veel gehuild..dat tekent je gezicht..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik schrik er elke keer van hoeveel rimpels en plooien Kitty in haar gezicht heeft. Je zou haar, op grond van haar huid in haar gezicht, veel ouder geven dan de 58 jaar
Tja daar ga ik weer, als je zo lief bent, ga je je moeder bijstaan met het verlies van haar man, of als je lief bent sta je voor je kinderen klaar of binnenkort je kleinkind..of gewoon naar de uitvaart van je vader!!!!! ze is niet lief, zo hard heb ik zelden iemand gezien en gehoord......quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:43 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb toch wel sympathie voor Kitty. Ze is niet heel handig in haar communicatie..,maar ze is zeker een lieve vrouw..
Van haar zou me dat niet eens verbazenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zou wel een bijzonder zicht zijn, een vrouw die aan het juichen en springen is terwijl haar vader is overleden
Dan maar weer een kansarme werkeloze vieze stinkende zwerver die al jaren onder de brug leeft en heel graag weer terug in de maatschappij wil.. via dat geweldige TV programma BigBrorherquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
nejoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:47 schreef C.A.I het volgende:
PLOTTWIST BB
als iedereen goed oplet staat er bij de stemming Wie mag in het huis blijven? maar er staat dus [ NIET ]
WIE GAAT NAAR HUIS
even opletten allemaal het is Big Brother en gezien de geschiedenis in BB AUS alleen hier hebben ze geen zolder
Ze wil geen kleur op het gezicht dus de rode neus blijftquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop voor Kitty dat dit nog iets gaat verbeteren, zo lijkt ze een zware alcoholist.
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal voor dit concept.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan maar weer een kansarme werkeloze vieze stinkende zwerver die al jaren onder de brug leeft en heel graag weer terug in de maatschappij wil.. via dat geweldige TV programma BigBrorher![]()
Da's pas genieten
Dat is wel de standaard bewoording volgens mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:47 schreef C.A.I het volgende:
PLOTTWIST BB
als iedereen goed oplet staat er bij de stemming Wie mag in het huis blijven? maar er staat dus [ NIET ]
WIE GAAT NAAR HUIS
even opletten allemaal het is Big Brother en gezien de geschiedenis in BB AUS alleen hier hebben ze geen zolder
Tja ieder zijn eigen idee.. wij kunnen niet voor haar beslissen en denken. Als dit iets is wat ze altijd graag wilde en ze heeft de zaakjes thuis goed doorgesproken en afgestemd..moet kunnen..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja daar ga ik weer, als je zo lief bent, ga je je moeder bijstaan met het verlies van haar man, of als je lief bent sta je voor je kinderen klaar of binnenkort je kleinkind..of gewoon naar de uitvaart van je vader!!!!! ze is niet lief, zo hard heb ik zelden iemand gezien en gehoord......
De kijker moet nog steeds beslissen , dus die Jankmuil moet wel op janken blijven staanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze wil geen kleur op het gezicht dus de rode neus blijft
Ja klopt. Toch gaat er nog wel een keer zoiets komen. Alleen lijkt mij dit te vroeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is wel de standaard bewoording volgens mij.
Er zitten er nog een hoop in die kaartenbakquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor dit concept.
Nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:52 schreef suzi1 het volgende:
kitty lijkt nub toch wel al 10 jaar jonger
Daar zou BB een stokje voor moeten steken, schandalig, laat me raden, zometeen gaat ze het uitschreuuwen van verdriet voor de camera in de liveuitzending...ff stemmen scoren van mensen die geen streams kijken,maar hoop dat het normale volk het ook belachelijk vind en dat ze ophoepelt en .......quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tja ieder zijn eigen idee.. wij kunnen niet voor haar beslissen en denken. Als dit iets is wat ze altijd graag wilde en ze heeft de zaakjes thuis goed doorgesproken en afgestemd..moet kunnen..
quote:
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:52 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me sinds het begin af waarom die neus van Kitty zo rood is.
Hoeveel jaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:52 schreef suzi1 het volgende:
kitty lijkt nub toch wel al 10 jaar jonger
couperose heet dat..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Vernauwde aderen. Dat krijg je meestal van veel alcohol. Maar misschien ook van veel roken.
Dat verklaart ook haar overmatige rimpels.
Als die mag blijven zeer zekers.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Van haar zou me dat niet eens verbazen
Beetje van haar bechamel saus plamuren in haar rimpels..en ze ziet er weer uit als een 75 jarigequote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoeveel jaar?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Of 'n arts met verdovingsgeweer om haar plat te schietenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:56 schreef BB-King het volgende:
Ik hoor een ambulance op de achtergrond.
Nazorg Kitty?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:56 schreef odie22 het volgende:
Daar moet pancake op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Een AT team.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 'n arts met verdovingsgeweer om haar plat te schieten
vies mannetje ... je ambieert zeker ook een functie bij de Voice of Holland, he?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:57 schreef mario390 het volgende:
geraldine vanavond bril ,kann
zij haar heuvel beter zien
Of ze komen de dwangbuis afleverenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 'n arts met verdovingsgeweer om haar plat te schieten
Nou ik rook ook als een ketter en ben bijna 67 maar ik heb haast geen rimpels hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Vernauwde aderen. Dat krijg je meestal van veel alcohol. Maar misschien ook van veel roken.
Zou wel leuk zijn. Dan gaat 1 van de twee naar een geheime kamer daar waar de douche en zo staat en via daaruit geheime missies moet gaan uit voeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:47 schreef C.A.I het volgende:
PLOTTWIST BB
WIE GAAT NAAR HUIS
Nee, ben ik niet mee eens. Niet als je goed contact hebt met je kinderen en ouders. Dan zet je alle belangrijke dingen voor jezelf opzij.....je kan maar een keer je vader begraven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tja ieder zijn eigen idee.. wij kunnen niet voor haar beslissen en denken. Als dit iets is wat ze altijd graag wilde en ze heeft de zaakjes thuis goed doorgesproken en afgestemd..moet kunnen..
Ja Kitty, en laat die bril ook maar af. Dit staat je beter dan die 2 zijramen van de Fiat 500quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Het kan nog lachen.. niet lang want dat past niet in haar rol als looser....![]()
[ afbeelding ]
.Oh jawel hoor In het DGK waren er ook enigenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja daar ga ik weer, als je zo lief bent, ga je je moeder bijstaan met het verlies van haar man, of als je lief bent sta je voor je kinderen klaar of binnenkort je kleinkind..of gewoon naar de uitvaart van je vader!!!!! ze is niet lief, zo hard heb ik zelden iemand gezien en gehoord......
Het lijkt een beetje op een drankneus maar die is meestal wat blauwig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:52 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me sinds het begin af waarom die neus van Kitty zo rood is.
volg ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vies mannetje ... je ambieert zeker ook een functie bij de Voice of Holland, he?
Of veel zonlicht....mensen die de hele dag kunnen zonnen krijgen ook altijd een oude huid.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Zolang Peter maar niet druktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:02 schreef Mjelleke het volgende:
Ik hoop dat die rode knop niets met de nominatie van vanavond te maken heeft
dich hubs gans geliek!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:46 schreef Silves het volgende:
[..]
20:00quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:07 schreef MacDeMarco het volgende:
waarom zitten ze nu al klaar? live is toch pas 20:30
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:07 schreef Ireth het volgende:
Wie op de rode knop drukt mag naar huis met wat er nu in de pot zit. Jankbal Amy drukt, trekt de pot leeg en kitty en Peter mogen blijven....
20u, en 20u45 ongeveer de uitslagquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat zou heel logisch zijn. Daarom is het om 20:00quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:07 schreef MacDeMarco het volgende:
ah ok, dan nog apart dat ze al helemaal klaar zittenquote:
Leg nog eens uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:07 schreef C.A.I het volgende:
De Rode knop weten we al wat die betekend vanmiddag al uitgelegd
Ahh.. mooi dat iedereen dat weet..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:07 schreef C.A.I het volgende:
dan hebben ze nog even tijd om nagel te bijtenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ah ok, dan nog apart dat ze al helemaal klaar zitten
Dan staan ze in de minquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
BB Stem
"Wie NU op de Rode Knop drukt krijgt ¤5000 mee en mag naar huis"
wat is daar gebeurd?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet ik, wij wel. Daarom is het grappig
heel uur gegarandeerd bankzitstreamsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
dan hebben ze nog even tijd om nagel te bijten
[ afbeelding ]
Laat ons zeggen de volledige pot. iets in de 4000quote:
Misschien gaat er vooraf nog wat gebeurenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ah ok, dan nog apart dat ze al helemaal klaar zitten
als jij in BB zou zitten zou je dan bij thuiskomst alle COS-sen teruglezen ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat ons zeggen de volledige pot. iets in de 4000
Pas op niet liegen he.....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:09 schreef C.A.I het volgende:
Rode Knop heeft met uitdaging te maken die ze moeten doen voor hun lievelings eten
O, vertel?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:07 schreef C.A.I het volgende:
Never ...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
als jij in BB zou zitten zou je dan bij thuiskomst alle COS-sen teruglezen ?
Dat hebben ze inderdaad door moeten geven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:09 schreef C.A.I het volgende:
Rode Knop heeft met uitdaging te maken die ze moeten doen voor hun lievelings eten
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:11 schreef mario390 het volgende:
ik was in schock als grace naar
vera zei,ik help je pakken ,maar zij
bedoelte wcpapier
Dat is nog redelijk tam.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:09 schreef C.A.I het volgende:
dus geen glitterjurkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty heeft het niet meer
[ afbeelding ]
Had ik ook al aan gedacht. Ik vind dit enorm moeilijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
als jij in BB zou zitten zou je dan bij thuiskomst alle COS-sen teruglezen ?
gaat niet toch ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kitty is haar aftocht al aan het oefenen buiten.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had ik ook al aan gedacht. Ik vind dit enorm moeilijk.
Maar ik ken mezelf ik zou alles teruglezen.
En wss nooit meer inloggen op FOK! Hangt er wel vanaf of FOK! weet dat ik capuchon_jongen ben of niet. Denl dat de reacties mss iets milder zullen zijn
Oh ja kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk tam.
In een eerdere Big Brother was er een rode telefoon die soms uit het niks rinkelde.
Iemand besloot hem als eerste op te nemen en kreeg te horen dat hij 4 weken genomineerd stond.
Had zoiets verwacht.
Ja maar deze editie is HEFTIGER EN ZWAARDER DAN OOITquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk tam.
In een eerdere Big Brother was er een rode telefoon die soms uit het niks rinkelde.
Iemand besloot hem als eerste op te nemen en kreeg te horen dat hij 4 weken genomineerd stond.
Had zoiets verwacht.
Was dat niet Egbert 'mijn enige hoop is Abbekerk' ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk tam.
Had zoiets verwacht.
ala billyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
Zolang het maar geen zielige KitteKutMonologen gaan worden...![]()
[ afbeelding ]
Ik ga de uitslag om 20u55 ongeveer dm'enquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:16 schreef Ireth het volgende:
Halverwege de live ga ik jullie verlaten voor widm. Na widm ga ik de live verder kijken dus met vertraging kom ik straks meefeesten met jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |