Zegt misschien meer over haar dan over hem ... het perfecte gezinnetje willen behouden ...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bron
Meerdere vrouwen. En Linda heeft hem vergeven? Raar wereldje.
Gerard Joling moet wel zeer geliefd zijn dan. Die gast is overal.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tenzij ze je niet mogen, dat wordt je er snel uitgewerkt.
Het wordt steeds gekker joh, wat was dat voor belachelijk iets daar??!!quote:
Volgens mij is dat op slot gegaan en verwijderd ...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:26 schreef -Sigaartje het volgende:
Weet trouwens iemand waar ik het topic terug kan vinden van "Hilversum huivert", dat vorige week is aangemaakt? Ik kan het nergens meer vinden.
Ah vandaar. Ik snap dat ook wel. Er werd maar wat geroepen en daar werden rugnummers aan gehangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op slot gegaan en verwijderd ...
Marco en Lange Frans die gearresteerd worden in die videoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:30 schreef Forumtijger het volgende:
Ali B en Marco B hebben al jaren lang signalen afgegeven middels de titels van hun liedjes, dus we hadden dit al lang kunnen weten:
Ali B:
Wat zou je doen: Glimp van de duivel: Met me rollen: Touch me there: Rampeneren: Ali Baba Komt: Dit gaat fout: Het is voorbij:
Marco Borsato:
Wat zou je doen: Kom maar bij mij: Hou me vast: Kom maar op: Alles wat stijgt: Binnen: Ik zou het zo weer overdoen: Stilte voor de storm: De Waarheid: Voorbij:
Ziek.quote:
Do. Dat vond ik ooit een lekker wijf. Heb zelfs nog met de toenmalige vriendin meegekeken naar Expeditie Robinson toen ze meedeed. Volledig afgeknapt op dat jankwijf toen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Marco en Lange Frans die gearresteerd worden in die video
Je weet dat dit niet waar hoeft te zijn hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ziek.
Alle schaamte voorbij deze gasten.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet waar hoeft te zijn hè?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ziek.
Alle schaamte voorbij deze gasten.
Ik wil helemaal niet weten hoe haar pussy is. En ik kan me niet voorstellen dat iemand anders dat wel wil.quote:
Die is geslotenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:26 schreef -Sigaartje het volgende:
Weet trouwens iemand waar ik het topic terug kan vinden van "Hilversum huivert", dat vorige week is aangemaakt? Ik kan het nergens meer vinden.
De stronthoop wordt groter en groterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker joh, wat was dat voor belachelijk iets daar??!!
Precies. Smerige beschuldigingen van teleurgestelde deelneemsters of iets dergelijks zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet waar hoeft te zijn hè?
Naast deze vrouw zijn er meerdere vrouwen bij zich gemeld hebben bij Tim Hoffman, en Jeroen Rietbergen heeft zelf toegeven gedeeltelijk. Betekend niet dat alles waar is, maar wel dat er iets goed mis is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:41 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Precies. Smerige beschuldigingen van teleurgestelde deelneemsters of iets dergelijks zou kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |