Samantha Steenwijk is overal. Dus die zal wel gaan aanschuivenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:34 schreef molloot200 het volgende:
Ben overigens wel benieuwd wat RTL Boulevard vandaag zal gaan zeggen aangezien zelfde zender en zo. En of Samantha Steenwijk dan aan de desk staat zoals ook wel vaker (oud kandidaat Voice)
Die heeft volgens mij ook echt niks te doen verder.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Samantha Steenwijk is overal. Dus die zal wel gaan aanschuiven
Je vraagt je letterlijk af waar ze nou bekend van is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook echt niks te doen verder.
Moet jij zo nodig zeggen met jullie siëstas!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik de héle ochtend keihard werken om onze punten in de app in te zetten en jij een beetje in dromenland chillen!?
Ja oké dat is ook wel weer zo. Heb ik nu eigenlijk ook wel zin in.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moet jij zo nodig zeggen met jullie siëstas!
Ja, ik heb werkelijk geen idee. Maar dat heb ik bij heel veel 'BN'ers.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je vraagt je letterlijk af waar ze nou bekend van is.
Ik las toevallig vandaag een artikel dat dat blijkbaar wel gezond is. Want ons lichaam is er op gemaakt om twee keer per dag vier uur te slapen ipv één keer per dag.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moet jij zo nodig zeggen met jullie siëstas!
Maar jij zit toch sowieso nooit in Steenwijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb werkelijk geen idee. Maar dat heb ik bij heel veel 'BN'ers.
Onder mijn steen komen ze nooit.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil Ali een beetje in bescherming nemen met "Dat zal hij nooooit doen"![]()
Maar ik ben ook een beetje bang wat er donderdag te zien zal zijn
Hier zitten de nodige Gerard Joling-grappen in, maar dan doen we aan name-dropping en dat mag niet van @Straniquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:57 schreef Em31 het volgende:
Je snapt nu wel dat ze ook The Voice Senior hebben bedacht, is de kans toch wat kleiner.
We kunnen over hem zeggen wat we willen, maar grensoverschrijdend gedrag gaat wel erg verquote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Jeroen Rietbergen is toch de man van Linda de Mol?
Yupquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Jeroen Rietbergen is toch de man van Linda de Mol?
Die hebben nog wel een paar miljoen om op te teren, johquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heel het Gooi is straks werkloos.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:57 schreef Em31 het volgende:
Je snapt nu wel dat ze ook The Voice Senior hebben bedacht, is de kans toch wat kleiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |