t zijn zwager wel voor.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Koffers staan al buiten denk ik. Jeroen komt nooit meer aan de bak in Hilversum, dat is wel duidelijk.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda dit weer gaat pikken. Het is toch algemeen bekend dat Jeroen zijn lul achterna loopt?
Dat is geen misbruik maar verleiding.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:21 schreef theunderdog het volgende:
Ook wel weer grappig dat men direct de mannen als dader ziet. Alsof dames geen misbruik maken van verlegen (onzekere) maar knappe jonge mannen.
Is het al bekend dan dat het om strafbaar gedrag gaat?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Respect voor een zedendelinquent hebben
Nee, want dan had ik wel gezegd dat het verleiding is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is geen misbruik maar verleiding.
"Als jij wekelijks aan mijn lul gaat zuigen, zorg ik dat je dit seizoen wint".quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar je geeft dan dus toe dat je schuldig bent aan seksueel overschrijdend gedrag. Dan lijkt mij het toch dat het slachtoffer ook aangifte gaat doen??
Yep, nu weet je precies waarom de doofpot zo werd toegepast. Hypocriete figuren daar .rquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef Perrin het volgende:
Het is voor John de Mol dus een familie-aangelegenheid dit schandaal. Vandaar alle doofpotterij en mediastilte.
Als je daarvoor geen aangifte doet, moet je ook niet janken. Je hebt je dan gewoon omhoog geneukt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Als jij wekelijks aan mijn lul gaat zuigen, zorg ik dat je dit seizoen wint".
Is nogal grensoverschrijdend, maar niet alle dames zouden er voor naar de politie stappen, zeker als de dader je idool is.
Heh maar het is Ali B?!quote:
Volgens mij heeft hij altijd ontkend en geloofde ze hem.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda dit weer gaat pikken. Het is toch algemeen bekend dat Jeroen zijn lul achterna loopt?
https://www.flaironline.n(...)-van-carlo-boszhard/quote:Linda de Mol (57) en Jeroen Rietbergen (50) zijn happier dan ooit. In 2013 ging een gerucht rond dat Jeroen een affaire zou hebben gehad met Renée Gunning. Zij was destijds 23 en deed mee aan de realityserie Echte Gooische Meisjes. Ondanks dat Linda de roddels niet geloofde, zorgde de publieke druk voor spanningen in hun relatie. Die periode hebben ze nu definitief achter zich gelaten.
Telefoontoegang
Aan Story vertelt Linda: “We hebben elkaars toegangscodes, voor het gemak. Als zijn telefoon dichterbij ligt dan de mijne, en ik even iets wil opzoeken of een foto wil maken. Wij hebben geen geheimen voor elkaar. Tenzij Jeroen een tweede telefoon heeft, maar daar ga ik niet vanuit.” Deze opmerking van Linda toont duidelijk aan dat ze Jeroen vertrouwt.
En mogen ze ook wel eens vernieuwen, deze zal al flink doorgezakt zijn en vol zitten met vlekken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:35 schreef Eightyone het volgende:
'De Gooise Matras' krijgt een extra dimensie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |