SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja kan. Maar dat moet dan wel live op zaterdag....anders is die live show voor niks. Ik zie dat niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Of ze laten de bewoners wegstemmen Kan ook he BB zou hard zijn
en Tobias ziet het te mooi allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Koos1958 het volgende:
vera zegt nu lijkt haar wel heel lastig als een andere kamer de pik op je hebben. En je er 3x opzet. Soms zegt ze dingen dat ik denk kind wat voel jij van die anderen.
juist, ze zegt exact wat er net gezegd is door die anderen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Koos1958 het volgende:
vera zegt nu lijkt haar wel heel lastig als een andere kamer de pik op je hebben. En je er 3x opzet. Soms zegt ze dingen dat ik denk kind wat voel jij van die anderen.
Waarschijnlijk na zaterdag mijn favoriete bewonerquote:
Fijn voor Liesequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:57 schreef mario390 het volgende:
liese moet en tepelpiercing doen
om dat kitty niet immunität heeft
ja he. Ik hoop zo dat het backfired allemaal van die groene kamer net zoals vorig jaar dat gestook en geroddelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
juist, ze zegt exact wat er net gezegd is door die anderen.
Letterlijk dit. Of het nou er aan zat te komen of niet. Als je ZO over de zeik kunt raken van je nominatie, dan zou je hier dus wat meer emotie verwachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Stargazing het volgende:
Kitty lijkt al helemaal vergeten dat haar vader overleden is. Het blijft me echt verbazen hoe onverschillig ze blijft.
Ze heeft de laatste 4 dagen 5x per dag gehuild om een "mindfuck" van een ballonnenspel dat ze verloren heeft maar dat haar vader dood is doet haar verrassend weinig.
Meer vrouwenquote:
die zien we vannacht met een odol lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk na zaterdag mijn favoriete bewoner
zeker sonst ben je boos en zegt ik heb je gifquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:58 schreef odie22 het volgende:
heej mario, wil je niet mijn naam ijdel gebruiken
Grappig ja, en Peter lag er al bij?......dat moet toch wat met je doen als je net uit de roddelsessie komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Koos1958 het volgende:
Er is toch nog een bed over in de groene kamerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef Koos1958 het volgende:
En daar is de neppert en roddelaar peter ook in gouden kamer
Het zou extremer worden toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gooien er echt niet nog 2 vrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |