abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:31:51 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203196559
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

Oei, de rechtsstaat is weer eens in het geding. Niet door happende honden maar door die burgemeesters in oorlogstijd die de mensen één zaterdagmiddag een pleziertje gunnen, of misschien een 'ludiek protest'.
Gelukkig hebben wij hier Hubert Bruls die elke ondernemer die morgen opengaat persoonlijk failliet laat gaan.

Dikke papzak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203196590
quote:
[ twitter ]

Oei, de rechtsstaat is weer eens in het geding. Niet door happende honden maar door die burgemeesters in oorlogstijd die de mensen één zaterdagmiddag een pleziertje gunnen, of misschien een 'ludiek protest'.
Drie uur eerder vond ze dat burgemeesters dat soort inschattingen veel beter konden doen

twitter
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_203196592
Al die aandacht voor clown Hugo :')
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:34:32 #104
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203196593
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:18 schreef groenen het volgende:
OP1: op dit moment 0,0 mensen met Omikron op de IC.

Omikron God, we zijn je dankbaar voor het einde van de pandemie.
Heb het vermoeden dat ze meer bang zijn dat bedrijven worden getroffen door een verhoogde ziekteverzuim.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:34:36 #105
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203196596
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe werkt dat dan? Als er een geschikte nier is, wordt die dan niet gebruikt omdat er geen capaciteit is voor de transplantatie? Of is er al die tijd om wat voor reden dan ook geen beschikbare nier geweest? Zijn er sowieso minder donororganen geweest omdat minder mensen zich doodreden bij minder verkeer tijdens lockdowns?
Misschien voldeed ze op dat moment niet aan de voorwaarde om een niertransplantatie te ondergaan, tis niet alleen de beschikbaarheid van een nier maar ook de lichaamlijke gesteldheid die van belang is, gewicht, bloedwaardes etc.
There is only one religion
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:35:28 #106
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203196608
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:34 schreef spapaars het volgende:

[..]
Heb het vermoeden dat ze meer bang zijn dat bedrijven worden getroffen door een verhoogde ziekteverzuim.
Vanwege die niet-existente ziekteverschijnselen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203196610
Nu heb ik die snerpende stem van MZ weer in mijn hoofd en ik wilde net gaan slapen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_203196611
quote:
Maar hoe werkt dat dan? Als er een geschikte nier is, wordt die dan niet gebruikt omdat er geen capaciteit is voor de transplantatie? Of is er al die tijd om wat voor reden dan ook geen beschikbare nier geweest? Zijn er sowieso minder donororganen geweest omdat minder mensen zich doodreden bij minder verkeer tijdens lockdowns?
Ik denk eerder dat dat het is. Of patiënten die een paar weken op de IC liggen met corona waar ze geen 'gezonde' nieren meer kunnen vinden. Ik kan me niet voorstellen dat ze een transplantatie laten schieten omdat er weinig plekken zijn, zo lang ligt een transplantatiepatiënt toch ook niet op de IC?
pi_203196629
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:19 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dus de hele IC bezetting komt nog van Deltapatiënten? Dat lijkt me geweldig nieuws. Dusdanig geweldig dat er dinsdag nog wel een persco/persmo kan komen? :P
Tenzij Omikron zo zwak is dat hij mensen niet nog een keer kan besmetten en daardoor verdwijnt.

Om vervolgens een allemachtige comeback van Delta te krijgen in het najaar.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:37:08 #110
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_203196631
quote:
Mijn gok is dat er voor dat soort operaties een IC-bed vrij moet zijn zodat de patiënt kan herstellen van de operatie. Als het erg druk op de IC is, plannen ze dit soort operaties minder snel in.
pi_203196636
quote:
[ twitter ]

Wim heeft natuurlijk gewoon gelijk. Dit kan ook niet.
Maar ik sluit niet uit dat het wel nodig was/is om erger te voorkomen, de onvrede is nu wel prima gekanaliseerd.
zie email 27 oktober
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:37:48 #112
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203196642
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vanwege die niet-existente ziekteverschijnselen?
Meer zoals, ik ben grieperig, dus ik meld me ziek.
pi_203196643
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Gelukkig hebben wij hier Hubert Bruls die elke ondernemer die morgen opengaat persoonlijk failliet laat gaan.

Dikke papzak.
Vriendelijke vent. Niets mis mee.
zie email 27 oktober
pi_203196648
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Drie uur eerder vond ze dat burgemeesters dat soort inschattingen veel beter konden doen

[ twitter ]
Staatsgreep hoeft ook niet per se iets slechts te zijn. :D
pi_203196660
quote:

[..]

[ twitter ]
Dat argument van Voermans.. als Aboutaleb met zijn team besluit dat er op de Coolsingel een demonstratie mag zijn wordt de Coolsingel toch ook gewoon afgesloten?

Sterker nog, de A12 is niet al te lang geleden afgesloten geweest omdat boeren met hun tractor over de snelweg knalden, dat was toch gewoon een demonstratie?
pi_203196684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:37 schreef Confetti het volgende:

[..]
Tenzij Omikron zo zwak is dat hij mensen niet nog een keer kan besmetten en daardoor verdwijnt.

Om vervolgens een allemachtige comeback van Delta te krijgen in het najaar.
Een doorstane omikronbesmetting veroorzaakt immuniteit tegen delta heb ik hier een week of twee geleden gelezen in een nieuwsbericht wat door iemand gepost was.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203196685
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:37 schreef Tijn het volgende:

[..]
Mijn gok is dat er voor dat soort operaties een IC-bed vrij moet zijn zodat de patiënt kan herstellen van de operatie. Als het erg druk op de IC is, plannen ze dit soort operaties minder snel in.
Een transplantatie is sowieso lastig te plannen. Dus doodzonde van die organen die liggen te verpieteren dan.
Tap tap tap
pi_203196694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:38 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat argument van Voermans.. als Aboutaleb met zijn team besluit dat er op de Coolsingel een demonstratie mag zijn wordt de Coolsingel toch ook gewoon afgesloten?

Sterker nog, de A12 is niet al te lang geleden afgesloten geweest omdat boeren met hun tractor over de snelweg knalden, dat was toch gewoon een demonstratie?
Maar ook kneitersillegaal natuurlijk. Het roepen van 'demonstratie' is geen vrijbrief om dan maar eens de geldende regels aan de kant te schuiven.
zie email 27 oktober
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:41:27 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203196706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Vriendelijke vent. Niets mis mee.
Een van de walgelijkste burgemeesters die ik heb meegemaakt.

En ik heb nog gewoond in een stad onder Opstelten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203196723
quote:

[..]

[ twitter ]
Marianne heeft ze niet meer allemaal op een rijtje, begint een beetje 'dor hout' te worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203196725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:57 schreef Halcon het volgende:
Bolle kop gekregen ook die Ginny Mooy :r
Dat viel me ook op. Die zag me er een partij slecht uit. Die is door haar eigen verzonnen onzin regels zo naar de risicogroep gegaan. Dus dat lockdowns niet echt gezond zijn is zij het levende bewijs van.
pi_203196732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar ook kneitersillegaal natuurlijk. Het roepen van 'demonstratie' is geen vrijbrief om dan maar eens de geldende regels aan de kant te schuiven.
Nee natuurlijk, maar daarom speelt de burgemeester een belangrijke rol. De demonstratie op een plek waar het veilig kan door laten gaan etc.

De winkels, horeca en andere sectoren protesteren tegen de berichten dat zij onveilig zijn door een dag open te gaan om te laten zien dat het veilig kan. Ook al is 't op 't randje, dit kan prima als protest door naar mijn mening.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:43:57 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203196754
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:38 schreef chratnox het volgende:

[..]

Toen was ik onderweg naar een sollicitatiegesprek, moest ik bellen dat ik later was om die reden. Fun times _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203196767
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Dikke papzak.
Heb niet zoveel voor of tegen onze burgemeester, maar hier gaat er ook 'gewoon' gehandhaafd worden maar wel met zachte hand: https://www.rtvnoord.nl/n(...)otest-wel-toegestaan

Maar goed heb ook niet het idee dat de stemming hier erg opstandig is, in ieder geval niet op dit thema. Gaswinning is een ander verhaal.
pi_203196770
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Toen was ik onderweg naar een sollicitatiegesprek, moest ik bellen dat ik later was om die reden. Fun times _O-
Den Haag wil je sowieso niet zijn. Als je daar bent verdien je file :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')