Plantje?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel, maar er mist nog wat
ja laat maar zien danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben tenminste een beetje zooi.
Die dierenverzorger kan daar ook wel tegen. Zo’n olifantenverblijf ruikt ook niet naar roosjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ook een leuk, lief en gezellig homootje voor je zoeken?
Die vind dat ruften ook totaal niet erg
Nee dat kan echt nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me heeft nog steeds vuilniszakken tegen de ramen geplakt op de bovenverdieping
Hoogpolig vloerkleedje?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel, maar er mist nog wat
We kunnen ook mengen, gewoon een Duitse kapitein die in zijn vrije tijd op garnalen vist vanaf een bankje in Brabant?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht, die tweede is LT natuurlijk
Waar denk je dat we die gaan vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ook mengen, gewoon een Duitse kapitein die in zijn vrije tijd op garnalen vist vanaf een bankje in Brabant?
Check en check.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Plantje?
Dimbaar lamp
Verder kom ik ook niet in mijn nieuwe huisje
Af en toe een babyfantje mee naar huis nemende.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dierenverzorger kan daar ook wel tegen. Zo’n olifantenverblijf ruikt ook niet naar roosjes.
Dat is ook altijd één van de eerste dingen bij mij als ik verhuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
Gordijnen was zowat het eerste wat ik hier gefixt heb..
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een babyfantje mee naar huis nemende.
Zoveel mensen die helemaal niets aan de muur hebben hangenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Check en check.
Maar ik moet eigenlijk nog een leuke fauteuil, een extra tafeltje en een leuke lamp. En misschien nog iets extra aan de muur.![]()
Ben je net verhuisd?
ik slaap slecht als het niet aardedonker is..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook altijd één van de eerste dingen bij mij als ik verhuis.
Wel eerst het vleesmes en de grote braadpan verstoppen dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een babyfantje mee naar huis nemende.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel mensen die helemaal niets aan de muur hebben hangen
Ja lastig en dat zeevolk heeft ook liever een niet zo'n slim gedwee daabs blondje denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar denk je dat we die gaan vinden
omgquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je die de fles geven. Lijkt het je wat?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel eerst het vleesmes en de grote braadpan verstoppen dan.
Ik wil absoluut niks aan mijn muur dat niet origineel is. Die standaardmeuk van Ikea en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel mensen die helemaal niets aan de muur hebben hangen
Oh dat klinkt nog een beetje kaal allemaal. Net verhuisd?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Check en check.
Maar ik moet eigenlijk nog een leuke fauteuil, een extra tafeltje en een leuke lamp. En misschien nog iets extra aan de muur.![]()
Ben je net verhuisd?
Eerst even naar huis appen of ze net gegeten heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel eerst het vleesmes en de grote braadpan verstoppen dan.
nou ja met babyfantjes trek je mij wel snel over de streep jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We komen in de buurt van je droomman hè?
Mijn buurman heeft de nachtwacht aan de muur hangenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niks aan mijn muur dat niet origineel is. Die standaardmeuk van Ikea en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |