Dacht dat Frantic al bezet was?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben nu:
- een dierenverzorger die werkt in Blijdorp
- een grafisch designer met Brabantse roots
- een leraar Duits
- een garnalenvisser
- een ontwerper van banken
- een ondernemer met een smartshop
- een kapitein van een cruise schip
Kanshebber hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die dierenverzorger staat terecht bovenaan
We kunnen ook een leuk, lief en gezellig homootje voor je zoeken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat mijn huis toch nog minder sfeervol is als die van hugo
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
hmm die ondernemer met smartshop komt mij ineens weer bekend voor
nou dat dat denk ik wel hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ook een leuk, lief en gezellig homootje voor je zoeken?
Die vind dat ruften ook totaal niet erg
Plantje?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel, maar er mist nog wat
ja laat maar zien danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben tenminste een beetje zooi.
Die dierenverzorger kan daar ook wel tegen. Zo’n olifantenverblijf ruikt ook niet naar roosjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ook een leuk, lief en gezellig homootje voor je zoeken?
Die vind dat ruften ook totaal niet erg
Nee dat kan echt nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me heeft nog steeds vuilniszakken tegen de ramen geplakt op de bovenverdieping
Hoogpolig vloerkleedje?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel, maar er mist nog wat
We kunnen ook mengen, gewoon een Duitse kapitein die in zijn vrije tijd op garnalen vist vanaf een bankje in Brabant?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht, die tweede is LT natuurlijk
Waar denk je dat we die gaan vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ook mengen, gewoon een Duitse kapitein die in zijn vrije tijd op garnalen vist vanaf een bankje in Brabant?
Check en check.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Plantje?
Dimbaar lamp
Verder kom ik ook niet in mijn nieuwe huisje
Af en toe een babyfantje mee naar huis nemende.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dierenverzorger kan daar ook wel tegen. Zo’n olifantenverblijf ruikt ook niet naar roosjes.
Dat is ook altijd één van de eerste dingen bij mij als ik verhuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
Gordijnen was zowat het eerste wat ik hier gefixt heb..
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een babyfantje mee naar huis nemende.
Zoveel mensen die helemaal niets aan de muur hebben hangenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Check en check.
Maar ik moet eigenlijk nog een leuke fauteuil, een extra tafeltje en een leuke lamp. En misschien nog iets extra aan de muur.![]()
Ben je net verhuisd?
ik slaap slecht als het niet aardedonker is..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook altijd één van de eerste dingen bij mij als ik verhuis.
Wel eerst het vleesmes en de grote braadpan verstoppen dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een babyfantje mee naar huis nemende.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel mensen die helemaal niets aan de muur hebben hangen
Ja lastig en dat zeevolk heeft ook liever een niet zo'n slim gedwee daabs blondje denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar denk je dat we die gaan vinden
omgquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je die de fles geven. Lijkt het je wat?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel eerst het vleesmes en de grote braadpan verstoppen dan.
Ik wil absoluut niks aan mijn muur dat niet origineel is. Die standaardmeuk van Ikea en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel mensen die helemaal niets aan de muur hebben hangen
Oh dat klinkt nog een beetje kaal allemaal. Net verhuisd?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Check en check.
Maar ik moet eigenlijk nog een leuke fauteuil, een extra tafeltje en een leuke lamp. En misschien nog iets extra aan de muur.![]()
Ben je net verhuisd?
Eerst even naar huis appen of ze net gegeten heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel eerst het vleesmes en de grote braadpan verstoppen dan.
nou ja met babyfantjes trek je mij wel snel over de streep jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We komen in de buurt van je droomman hè?
Mijn buurman heeft de nachtwacht aan de muur hangenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niks aan mijn muur dat niet origineel is. Die standaardmeuk van Ikea en zo.
Ik heb iets van 180 blije fanten ergens in Foqueville rondlopen hè?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja met babyfantjes trek je mij wel snel over de streep ja
ja maar dat ben jijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb iets van 180 blije fanten ergens in Foqueville rondlopen hè?
Bijna twee jaar geleden. Maar ik heb niet zo’n zin om te gaan shoppen. En eigenlijk ben ik mijn bank ook alweer zatquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Oh dat klinkt nog een beetje kaal allemaal. Net verhuisd?
Sja wat is net. Paar maandjes. Nu pas het gevoel dat het af is, zeg maar
De overbuurman hier het melkmeisje van Vermeer enorm opgeblazen als behang. Op zich vind ik dat wel grappig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft de nachtwacht aan de muur hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |