Bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie zijn nog kritischer dan ik
Nou laat jouw woonkamer eens zien dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb zelden zo’n sfeerloos huis gezien als bij onzer opperlaak Hugo.
Ik zit niet in de selectiecommissie, maar wel in de commissie van aanbeveling.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie zijn nog kritischer dan ik
Alsof je een kitschy showroom binnenstapt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb zelden zo’n sfeerloos huis gezien als bij onzer opperlaak Hugo.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima opmerking en toevoeging eigenlijk wel, die met een kromme zijn vaak onbetrouwbare oversekste trekvogels
Mijn huis mist ook wel een vrouwelijke touchquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:09 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Mannen zijn sowieso een beetje sfeerloos
Hier herken ik me niet in, ik ben net een wijf wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:09 schreef Koffievrouwtje het volgende:
Tenzij homo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:09 schreef Koffievrouwtje het volgende:
We hebben nu:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die in de Sales zit past niet echt bij jou![]()
Misschien moeten we die lijst een beetje opschonen. Out met de sales boys, in met de surf boys.
Had dit huis ook, Gergi had niet eens gordijnen ophangenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn huis mist ook wel een vrouwelijke touch
Kussentjes en kaarsjesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm verschillende types allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben nu:
- een dierenverzorger die werkt in Blijdorp
- een grafisch designer met Brabantse roots
- een leraar Duits
- een garnalenvisser
- een ontwerper van banken
- een ondernemer met een smartshop
- een kapitein van een cruise schip
We kunnen wel even voor je op zoek anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die dierenverzorger staat terecht bovenaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben nu:
- een leraar Duits
- een garnalenvisser
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben nu:
- een leraar Duits
- een garnalenvisser
Vriend van me heeft nog steeds vuilniszakken tegen de ramen geplakt op de bovenverdiepingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had dit huis ook, Gergi had niet eens gordijnen ophangen
Dacht dat Frantic al bezet was?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben nu:
- een leraar Duits
- een garnalenvisser
Kanshebber hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die dierenverzorger staat terecht bovenaan
We kunnen ook een leuk, lief en gezellig homootje voor je zoeken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat mijn huis toch nog minder sfeervol is als die van hugo
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
hmm die ondernemer met smartshop komt mij ineens weer bekend voor
nou dat dat denk ik wel hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ook een leuk, lief en gezellig homootje voor je zoeken?
Die vind dat ruften ook totaal niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |