SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Over een maand staat hun concert in Carré voor de afwisseling, na 3 verplaatsingen, weer eens op het programma. Het zal mij benieuwen…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:55 schreef DJ11 het volgende:
We zijn gebleven bij:The Alan Parsons Project - Eye In The Sky
Het eerste nummer waar ik hen leerde kennen en meteen de dag erna de cd gekocht.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:55 schreef DJ11 het volgende:
We zijn gebleven bij:The Alan Parsons Project - Eye In The Sky
Dan ken je mijn ex-collega niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opeens moet ik weer aan jouw post over zwaartekracht denken
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ken je mijn ex-collega niet.
Die had een achterwerk waar je in kon parkeren…
Praat me niet over Bees nadat ik gisteren tot 01.00 bezig ben geweest om een bijenkorf in elkaar te helpen knutselen. Trauma.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Nog nooit van deze zanger gehoord, maar dit nummer sprong eruit afgelopen week. Stemmig, mooie akkoorden... - echt heel fijn, vind ikRichard Walters - Handful Of Bees
Oeiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Praat me niet over Bees nadat ik gisteren tot 01.00 bezig ben geweest om een bijenkorf in elkaar te helpen knutselen. Trauma.
Wanneer is de beoordeling?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Praat me niet over Bees nadat ik gisteren tot 01.00 bezig ben geweest om een bijenkorf in elkaar te helpen knutselen. Trauma.
Dan kun je maar beter gaan dansenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan nu nogquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter gaan dansen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het kan nu nog![]()
![]()
Donna Summer - Last Dance
Ze moest hem vanmiddag online presenteren. En gek genoeg was de docent tevreden. Het was wel een hele abstracte kunstvorm van een bijenkorf geworden. Dus nu lijkt het toch wel een voldoende te worden. De bijbehorende verslaggeving van het hele proces moet nog wel beoordeeld worden, maar dat vond ik wel heel goed, dus we hebben goede hoop.quote:
Daar -is zeker geschikt voorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Mooie uitsmijter dit, vaak gedraaid aan het einde van een avondje draaien op één of ander feest…
Online een object presenteren, wel bizar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moest hem vanmiddag online presenteren. En gek genoeg was de docent tevreden. Het was wel een hele abstracte kunstvorm van een bijenkorf geworden. Dus nu lijkt het toch wel een voldoende te worden. Het bijbehorende verslaggeving van het hele proces moet nog wel beoordeeld worden, maar dat vond ik wel heel goed, dus we hebben goede hoop.
Ik heb er vaak een stevigere beat in een loop onder gegooid, dan paste het wat beter bij de rest…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar -is zeker geschikt voor(toch ga ik nog even door hierna, ik richt me op ongeveer 22:30 uur als eindtijd; kan iets eerder worden)
Alleen de inspanning is al meer dan een voldoende waardquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moest hem vanmiddag online presenteren. En gek genoeg was de docent tevreden. Het was wel een hele abstracte kunstvorm van een bijenkorf geworden. Dus nu lijkt het toch wel een voldoende te worden. De bijbehorende verslaggeving van het hele proces moet nog wel beoordeeld worden, maar dat vond ik wel heel goed, dus we hebben goede hoop.
Dank voor het luisteren, succes met socializenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vaak een stevigere beat in een loop onder gegooid, dan paste het wat beter bij de rest…![]()
Hierna haak ik af, even sociaal doen…![]()
Dank voor de muzieken, 11!
Fijne avond nogquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vaak een stevigere beat in een loop onder gegooid, dan paste het wat beter bij de rest…![]()
Hierna haak ik af, even sociaal doen…![]()
Dank voor de muzieken, 11!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |